آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

ایده برای ساخت آتشدان های ویلاسازه

آتسدان دو طرفه ویلاسازه

ایده برای آتشدان

 

آتشدان از جمله سازه‌هایی است که خلاقیت و نوآوری در آن نقش بسزایی دارد . در واقع این محصول هیچگونه طرح و ابعاد استانداردی ندارد و   می تواند با توجه به نیازهای شما طراحی و ساخته شود . این موضوع موجب می‌شود که شما بتوانید بی‌نهایت طرح‌های مختلف و متنوع را بر روی این محصول پیاده کنید .  . به عنوان مثال در برخی مواقع از آتشدان به عنوان یک باربیکیو و یا یک میز ناهارخوری نیز استفاده می‌شود که تمامی این‌ها بستگی به خلاقیت و سلیقه شما خواهد داشت . البته امروزه تولید کنندگان این محصولات تلاش می‌کنند تا از طرح‌های روز دنیا و  ایده‌های نوآورانه برای ساخت آتشدان استفاده کنند .شرکت ویلاسازه از برترین تولید کننده های انواع تجهیزات ویلایی مدرن در خدمت مشتریان عزیز و گرامی میباشد . شما نیز می‌توانید با داشتن کمی خلاقیت و استفاده از یک سری وسایل بسیار ساده اقدام به ساخت یک آتشدان نمایید .

برای خرید و ثبت سفارشات خود و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان با این شما میتوانید تماس بگیرید 09142244372

آتشدان‌های باغی ویلاسازه به عنوان بهترین منبع گرما

آتشدان ویلایی و باغی محصول ویلاسازه بسیار مقاوم و قابل جابجایی

استفاده از وسایل و مواد اولیه ساده برای ساخت آتشدان

 

قرار نیست که همیشه مبلغ قابل توجهی برای ساخت تجهیزاتی مانند آتشدان هزینه کنید . گاهی اوقات شما  می‌توانید با استفاده از یک سری وسایل و تجهیزات پیش پا افتاده یک محصول کاملاً کاربردی و مناسب برای خود بسازید . به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از مقداری سنگ یا آجر به همراه کمی سیمان یک آتشدان  در محوطه خود بسازید . در واقع این ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای ساختن محصولی مانند آتشدان می‌باشد . در صورتی که از تخصص کافی بهره‌مند باشید می‌توانید با استفاده از مقداری پروفیل و فلزات مختلف یک آتشدان فلزی برای خود بسازید . به طور کلی داشتن خلاقیت موجب می‌شود تا شما بتوانید از وسایل و تجهیزات ساده و پیش پا افتاده اطراف خود به بهترین نحو استفاده کنید و آنها را تبدیل به یک محصول کاربردی کنید .

 

آتشدان آجری

 

اگر به دنبال ساخت یک محصول کم هزینه هستید می‌توانید اقدام به ساخت یک آتشدان آجری نمایید . ساخت چنین محصولی معمولاً هزینه چندانی در بر ندارد و می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت گیرد . البته برخی از انواع آتشدان آجری وجود دارند که دارای طراحی‌های بسیار ویژه‌ای هستند و ساخت آنها باید به دست افراد متخصص و ماهر صورت بگیرد . ولی به طور کلی آتشدان آزوری از جمله محصولاتی است که می‌تواند توسط افرادی با مهارت متوسط یا پایین نیز صورت بگیرد . نکته دیگری که در مورد این محصول وجود دارد این است که در بسیاری از مواقع هزینه تعمیرات آتشدان آجری بسیار پایین می‌باشد . همچنین بسیار کم پیش می‌آید که آتشدان‌های آجری نیاز به تعمیرات داشته باشند .

 

آتشدان ارزان

 

اگر بتوانید استفاده مناسبی از تجهیزات و وسایل موجود داشته باشید به احتمال زیاد می‌توانید هزینه ساخت محصول مورد نظر را تا حدود زیادی کاهش دهید . بهتر است به جای اینکه به دنبال خرید محصول ارزان قیمت باشید به دنبال روش‌هایی باشید که بتوانید استفاده حداکثری از امکانات موجود داشته باشید . مورد دیگری که لازم می‌دانیم به آن اشاره کنیم این است که شما باید بدانید که   بین محصول ارزان قیمت و محصول اقتصادی تفاوت‌هایی وجود دارد . محصول ارزان قیمت محصولی است که به احتمال زیاد  کیفیت متریال‌هایی که در آن استفاده شده و یا دقتی که برای ساخت آن به کار رفته است کمی پایین می‌باشد . در حالی که یک محصول اقتصادی محصولی است که با توجه به نیازهای شما و همچنین انتظارات شما از محصول مورد نظر صورت گرفته باشد . یک محصول اقتصادی محصولی است که در بلند مدت ارزش‌های خود را نشان می‌دهد .

آتشدان‌های باغی ویلاسازه به عنوان بهترین منبع گرما

میز آتشدان ویلاسازه با رنگ کوره ای

استفاده از تجربیات دیگران برای   طراحی و ساخت آتش‌دان

 

زمانی که در نظر دارید برای ساخت یک آتشدان اقدام کنید پیش از انجام هر کاری ابتدا یک سری اطلاعات اولیه در مورد محصولی که می‌خواهید آن را بسازید کسب کنید . تا جای ممکن تلاش کنید از تجربیات افرادی که قبلاً اقدام به ساخت آتشدان کرده‌اند استفاده کنید . این کار موجب می‌شود تا شما اشتباهاتی که آن افراد انجام داده‌اند را انجام ندهید و   از ایده‌ها و کارهای مبتکرانه‌ای که انجام داده‌اند بهره ببرید . وجود اینترنت موجب شده است که شما دسترسی بهتری به بسیاری از اطلاعات داشته باشید و به راحتی بتوانید اطلاعات خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید . حتی برای خرید محصول نیز بهتر است از تجربه افرادی که قبلاً از این محصول استفاده کرده‌اند بهره ببرید . مراجعه به قسمت نظرات مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند راه مناسبی برای استفاده از تجربیات و پیشنهادات افراد دیگر باشد .

 

آتشدان الکلی

 

یکی از محصولاتی که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است آتشدان الکلی می‌باشد که از یک طراحی خاص و بسیار زیبا بهره می‌برد . آتشدان‌های الکلی در واقع یک عنصر دکوراتیو در فضای   شما به حساب می‌آیند و تاثیر چشمگیری در   دکوراسیون و زیبایی محیط ایفا می‌کنند . آتشدان الکلی معمولاً برای فضای داخلی در نظر گرفته می‌شود اما گاهی اوقات پیش می‌آید که در برخی از مکان‌ها چنین محصولاتی را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار می‌دهند . این محصولات به گونه طراحی می‌شوند که از الکل به عنوان سوخت در آنها استفاده می‌شود که موجب می‌شود یک اشتعال زیبا با کمترین میزان آلودگی ایجاد کنند .

 

بهترین ایده برای آتشدان شما

 

باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر آتشدان می‌تواند برای یک محیط خاصی یک انتخاب مناسب باشد   در صورتی که همان محصول می‌تواند در موقعیت دیگری بسیار دردسرساز و نامناسب باشد .  به همین دلیل است که نمی‌توان یک ایده مشخص را به صورت بهترین ایده برای ساخت آتش‌دان معرفی کرد . علاوه بر این محصولاتی مانند آتشدان دارای تنوع بسیار بالایی هستند که با توجه به سلیقه و   ذوق افراد انتخاب می‌شوند . گذشته از این‌ها نوع دکوراسیون و چیدمان فضای شما نیز در انتخاب نوع آتشدان بسیار تاثیر گذار می باشد . تمامی این موضوعات  در کنار یکدیگر تعیین می‌کند که چه نوع آتشدانی برای نیاز شما مناسب می‌باشد . به همین دلیل اگر می‌خواهید یک آتشدان مناسب برای خود انتخاب کنید و یا برای داشتن ایده مناسب برای ساخت آتشدان بهتر است ابتدا نیازها و امکانات خود را در نظر بگیرید .

اتشدان مکعبی بهترین وسیله گرمایش و پخت وپز

آتشدان ویلاسازه بسیار مقاوم بوده و قابل جابجایی میباشد.

آتشدان ایرانی

 

آتشدان ایرانی محصولی است که در ساخت آن از طرح‌ها و   ویژگی‌های محصولات ایرانی استفاده شده است . استفاده از طرح‌های اصیل و سنتی ایرانی برای ساخت   محصولات مختلف موجب می‌شود که محصول مورد نظر اصالت خاصی داشته باشد . چنین محصولاتی معمولاً برای ساخت فضاهای سنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند . یک آتشدان ایرانی می‌تواند به صورت فلزی ،    آجری و یا انواع دیگر طراحی و ساخته شود و شما هیچ محدودیت خاصی برای استفاده از متریال‌های مختلف نخواهید داشت . برای یافتن ایده در مورد چنین محصولاتی بهتر است   به طراحی‌های سنتی مراجعه نمایید .

 

آتشدان ایستاده

 

آتشدان ایستاده محصولی است که از ارتفاع نسبتا بیشتری در مقایسه با آتش‌دان‌های معمولی برخوردار است . ارتفاع یک آتشدان ایستاده می‌تواند چیزی در حدود 80 الی ۱۵۰ سانتی‌متر باشد . گاهی اوقات این محصولات می‌توانند به عنوان یک میز ناهارخوری میز مورد استفاده قرار گیرند . به عنوان مثال اگر شما به طرح‌های موجود در سایت ویلا سازه   مراجعه نمایید با چند مدل از آتشدان‌های ایستاده که از طراحی‌های متفاوتی برخوردار هستند مواجه خواهید شد همچنین شما می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را در محصولات به راحتی اعمال کنید .

 

آتشدان اصفهان

 

اگر در شهرهای بزرگی مانند اصفهان هستید و قصد خرید آتشدان دارید به احتمال زیاد امکان دسترسی شما به محصول مورد نظر بسیار آسان خواهد بود . تولیدی‌ها و فروشگاه‌های متعددی در شهرهای بزرگ وجود دارد که اقدام به تولید و عرضه انواع تجهیزات فضای باز می‌نمایند . در صورتی که به دنبال طرح خاصی هستید یا اینکه دسترسی به فروشگاه یا تولیدی مورد نظر را ندارید می‌توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید .

گروه تولیدی ویلا سازه محصولات خود را از طریق وب سایت این مجموعه به صورت غیر حضوری و اینترنتی به فروش می‌رساند .    محصولات این تولیدی از طریق باربری قابل ارسال به تمامی نقاط کشور می‌باشد .

مقالات مرتبط با این موضوع :

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

فواید آتشدان  فلزی

آموزش ساخت آتشدان

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید