وبلاگ ویلاسازه

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

شومینه و آتشدان

شومینه ها و آتشدانها  و کلا لوازم گرمایشی چند کار را به خوبی انجام می دهند.آنها می توانند یک مگان گرم و دلنشین در باغ ایجاد کنند.شبهای سرد را گرم و دلنشین کنند.، بنابراین جای تعجب نیست که آتشدان بسیار محبوب شده است.. آلیسون مسنر، مدیر اجرایی و بنیانگذار یک شرکت آنلاین طراحی منظر، گفت: “ما شاهد افزایش عظیمی در آتش خانه های بیرون هستیم.” “حتی وقتی که هوا سرد بود، مردم هنوز دوست داشتند بیرون باشند.” اکنون که افراد بیشتری زندگی در فضای باز را پذیرفته اند، وی انتظار دارد این روند ادامه یابد، حتی با بازگشت سرگرمی های داخل خانه.

آتشدان گرد

آتشدان سیمانی

انواع شومینه

برخی از شومینه ها در محوطه سخت حیاط تعبیه شده اند. و برای روشن شدن به لوله کشی گاز شهری متصل میشود.. با حفر یک سوراخ گسترده و کم عمق در زمین و پوشاندن آن با سنگ ها می توانید شومینه آتش سوزی خود را بسازید. اگر ترجیح می دهید گودالی حفر نکنید، کاسه های آتشدان پیش ساخته، آهن و سیمان به طور گسترده ای در خرده فروشان مبلمان ۲ در دسترس هستند. مارک هایی مانند ویلاسازه، مدرن سازه، مدل هایی را تولید می کنند که برای افزایش جریان هوا، دود کمتری تولید می شود.

شومینه

شومینه فلزی

مشعل

اگر نمیخواهید یک شومینه اندازه بزرگ داشته باشید، خانم پارکر یک مشعل  پیشنهاد داد. مشعل های مختلفی وجود دارند مانند مشعل های شیشه ای دستی که در تیرهای مسی از شیشه ساخته شده است. وی گفت: “هنگامی که شب بیرون می نشینید، بسیار جادویی است.” اگر نگران معرفی شعله باز در منظره هستید، فانوس های شمعی را با درهای شیشه ای یا فانوس های قابل حمل با LED را امتحان کنید.چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

هیتر قارچی

مشعل یا بخاری فضای بازی

آتشدان

ظرفی خاص هست . که برای روشن کردن اتش در فضای بیرونی کاربرد دارد.آتش دان ممکن است اهنی یا چدنی باشد.

شرکت ویلاسازه با چندین سال سابقه در تولید تجهیزات ویلایی. انواع اتشدان را با متریال درجه یک به مشتریان خودر عرضه میکند.

محل روشن کردن اتش  انواع و اشکال مختلفی دارد. سعی کنید بهترین آتشدن را برای فضای خود انتخاب کنید.

آتشدان فلزی و چدنی.آتشدان گازی و ذغالی که بسته به شرایط محل استفاده می تولان از انواع آن استفاده کرد.

آتشدان گرد ذغالی

آتشدان گرد ذغالی

باربیکیو ذغالی

آتشدان و باربیکیو ذغالی

آتشدان هشت ضلعی

آتشدان هشت ضلعی گازی ذغالی

 

سوالات متداول

 

آیا آتش دان بهتر است یا شومینه ؟

به هیچ عنوان نمی توان گفت که کدام محصول بهتر از دیگری میباشد . هر کدام از این محصولات دارای معایب و محاسنی می باشند . و در شرایط مختلف کارایی بهتری نسبت به دیگری دارند . شرایط و نیاز شما تعیین می کند که کدام محصول بهتر از دیگری می باشد .

 

آتشدان گازی بهتر است یا آتشدان هیزمی ؟

اگر دسترسی کافی به هیزم داشته باشید و تهیه آن برای شما دشوار نباشد . قطعاً نشستن در کنار آتشدان هیزمی لذت بخش تر خواهد بود . اما در بسیاری از اوقات تهیه ایزو و مشکلات دیگری باعث می‌شوند که افراد آتشدان گازی را ترجیح دهند . آتشدان گازی آلودگی بسیار کمتری ایجاد می‌کند و دردسر زیادی برای روشن کردن آن نخواهید کشید .

 

بهترین آتشدان برای حیاط منزل کدام است ؟

معمولاً هیات منزله دارای فضای محدودی می باشد . به همین دلیل باید سعی کنید تا جای ممکن از محصولاتی که فضای کمتری اشغال می کنند استفاده کنید . همچنین اگر محصول شما بتواند چند کاربرد همزمان داشته باشد می تواند انتخاب ایده‌آلی باشد . بعضی از انواع آتشفشان را می توانید به عنوان میز برای مبلمان ویلایی و همچنین باربیکیو نیز استفاده کنید . طبیعتاً این انتخاب ها برای حیاط منزل شما می توانند بسیار ایده آل باشند .

 

ابعاد استاندارد آتشدان چقدر است ؟

هیچ ابعاد و اندازه استانداردی برای محصولاتی مانند آتشدان وجود ندارد . نیاز و شرایط فضای شما تعیین می‌کند که چه نوع آتشدان برای شما مناسب می باشد . همچنین در بسیاری از اوقات به هنگام خرید آتشدان می توانید به ابعاد آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید . پیشنهاد می کنیم همواره برای خرید محصولاتی مانند آتشدان از مشاوره و کارشناسی فروشندگان استفاده کنید .

 

 

 

 

 

 

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد تا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم کند یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری تابشی فضای باز میباشد که در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

  1. فاطمه گفت:

    همه ما میدونیم که شومینه وآتشدان بهترین وسیله هستند برای ایجاد گرمای دلنشین هم در فضای داخل منزل وهم در فضای باز ، شومینه ها انواع مختلفی دارن که میتونیم از نوعی که خوشمون اومد تو منزل استفاده کنیم و برای فضای باز میتونیم از آتشدان های مختلف وزیبایی که ویلاسازه تولید کرده استفاده کنیم همچنین برای فضای باز میتونیم از هیتر های گازی که مدل های متنوعی هم دارند استفاده کنیم واز گرمای بینظیرشون لذت ببریم

  2. بازتاب: معرفه انواع شومینه - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: معرفی انواع شومینه - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: آتشدان و استفاده بهینه از آن - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه و آتشکده با ضمانت
  5. azari_kiz گفت:

    آتشدان کاربردهای زیادی دارد. در گذشته از آن برای سوختن گیاهان خوشبو و معطر برای خوشبو کردن هوا استفاده می‌کردند. یا در آن ذغال و چوب را می‌سوزاندند و از گرما و نور آتش برای روشن کردن مسیرهای رفت و آمد بهره‌مند می‌شدند. امروزه از آتشدان برای زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط و فضای املاک شخصی استفاده می‌شود. علاوه بر آن از نور و گرمای حاصل از سوختن سوخت برای روشنایی و گرم کردن خود و تهیه غذا استفاده می‌شود.
    پخت مواد خوراکی مختلف بر روی ذغال و چوب طعم دودی و بسیار خوشمزه‌ای به غذا می‌دهد. به همین خاطر شما می‌توانید اقوام یا دوستان صمیمی خود را برای صرف نهار، شام یا میان وعده دعوت کنید و در کنار هم با آماده کردن و پخت غذا اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین با تهیه میز آتشدان و صندلی و مبلمان به دور آن، یک فضای نشیمن را نیز برای خود تدارک ببینید تا در هر زمان که مایل بودید بتوانید در آن‌جا از فضای شلوغ کاری فاصله گرفته و اوقاتی را با خود خلوت کرده و یا به مطالعه روزانه خود مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید