آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

تنوع بالای آتشدانهای ویلاسازه

آتشدان کوچک مکعبی به همراه صندلی چدنی

انواع آتشدان

 

آتشدان از جمله محصولاتی است که می‌تواند به هنگام فصول سرد سال کاربرد مناسبی برای شما داشته باشد . تنوع این محصولات در طول سالیان اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است . امروزه تنوع بسیار بالایی از انواع مختلف آتشدان در بازار وجود دارد . شما می‌توانید از متریال‌ها و مصالح مختلفی برای ساختن این محصولات استفاده کنید که هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند . در این مطلب تلاش می‌کنیم تا شما را با انواع مختلف آتشدان و مزایای هر کدام از آنها آشنا کنیم . اگر در دسته افرادی هستید که به دنبال ساخت یا خرید یک آتشدان هستید پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید .  شرکت ویلاسازه با جدیدترین متریال ها به طراحی وساخت جدیدترین آتشدان های کاربردی برای گرمایش در فصل زمستان پرداخته است.

برای ثبت سفارشات خود و اطلاع از قیمت با این شماره تماس بگیرید : 09142244372

میز آتشدان جذاب از سری تولیدات جدید ویلاسازه

آتشدان هیزمی ویلاسازه به همراه میز چدنی که دارد وسیله ای بسیار جذاب با قیمت خرید

انواع مختلف آتشدان به لحاظ جنس و متریال‌های استفاده شده

 

همانگونه که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم شما می‌توانید برای ساخت محصولاتی مانند آتشدان از مصالح مختلف و متنوعی استفاده کنید . شایع‌ترین مصالحی که برای ساخت محصولاتی مانند آتش‌دان مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع مختلف فلزات می‌باشد . شما می‌توانید از فلزاتی مانند آهن ، فولاد و همچنین چدن برای ساخت آتشدان استفاده کنید . علاوه بر این شما می‌توانید از مصالح ساختمانی مانند سنگ و آجر برای ساخت آتشدان بهره ببرید . آتشدان‌های فلزی عمدتاً قابلیت جابجایی دارند و می‌توانید مکان آنها را تغییر دهید در حالی که استفاده از مصالحی مانند سنگ و آجر برای ساخت آتش‌دان موجب می‌شود که شما در بیشتر مواقع قادر به تغییر مکان آتشدان نباشید .

 

انواع آتشدان فلزی

 

آتشدان‌های فلزی دارای بیشترین تنوع در بین انواع مختلف آتش‌دان می‌باشند که همچنان  تنوع آنها در حال افزایش می‌باشد . آتشدان‌های چدنی از جمله محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع آتشدان می‌باشند که   این محصولات از قیمت قابل ملاحظه‌ای نیز برخوردار هستند . آتشدان‌های آهنی   در دسته محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی قرار می‌گیرند اما قیمت آنها با توجه به  شرایط مختلف می‌تواند تفاوت زیادی با یکدیگر داشته باشد . در این بین آتشدان‌های فولادی نیز وجود دارند که همانند محصولات چدنی از وزن و قیمت بالایی برخوردار هستند .

در صورت تمایل برای خرید آتشدان فلزی پیشنهاد می‌کنیم   آتشدان‌های موجود در سایت ویلا سازه را نیز مورد بررسی قرار دهید . این محصولات از بهترین متریال‌ها تهیه می‌شوند و تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند .

آتشدان های ویلاسازه برای همه ی سلیقه ها با طراحی بی نظیر

میز جذاب آتشدان ویلاسازه مخصوص دورهمی در فصل زمستان

 

انواع آتشدان به لحاظ سوخت مصرفی

 

عمده‌ترین نوع سوخت که برای آتشدان مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع مختلف هیزم و زغال می‌باشد . هیزم یک سوخت سنتی برای آتشدان و به طور کلی برای تولید گرما می‌باشد . اما با پیشرفت تکنولوژی از سوخته‌های دیگری برای استفاده در آتشدان بهره گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به سوخت گاز اشاره کرد .دسترسی به سوخت گاز امروزه بسیار آسان‌تر از هیزم می‌باشد و همین موضوع باعث شده است که افراد تمایل بیشتری  به استفاده از  آتشدان‌های گازی داشته باشند . در این بین شما می‌توانید از سوخته‌های فسیلی مانند نفت و گازوئیل نیز برای آتشدان استفاده کنید .

 

انواع آتشدان گازی

 

آتشدان‌های گازسوز برای محیط‌های شهری بسیار مناسب می‌باشند به دلیل اینکه آلودگی بسیار کمتری ایجاد می‌کنند و دسترسی به سوخت گاز در محیط‌های شهری بسیار آسان‌تر می‌باشد . همچنین آتشدان‌های گازی در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری آماده می‌شوند و شما می‌توانید در عرض چند ثانیه آتشدان خود را   راه‌اندازی نمایید . در این بین برخی از انواع این محصولات نیز وجود دارند که به صورت دوگانه سوز می‌باشند به این صورت که شما می‌توانید آتششان را به صورت گازسوز و یا  هیزمی مورد استفاده قرار دهید . تنوع بالای آتشدان‌های گازسوز موجب می‌شود که شما همواره انتخاب‌های مختلفی پیش روی خود داشته باشید و به راحتی بتوانید محصولی را مطابق با انتظارات و  ویژگی‌های مورد نظر خود تهیه نمایید .

 

انواع آتشدان هیزمی

 

همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم هیزم به عنوان   قدیمی‌ترین سوخت برای تولید گرما و استفاده در آتشدان‌ها  در نظر گرفته می‌شود . آتش و گرمای هیزم   همواره دلنشین و دلچسب می‌باشد و موجب می‌شود افراد مدت زمان نسبتاً طولانی را در کنار آتش وقت بگذرانند . در صورتی که شما  دسترسی به سوخت‌های مختلف داشته باشید و محدودیت خاصی نداشته باشید به احتمال زیاد اولین انتخاب شما برای تولید گرما هیزم خواهد بود . همین محبوبیت موجب شده است که هنوز همه بعد از گذشت سالیان طولانی افراد از هیزم برای تولید گرما استفاده کنند . آتشدان‌های هیزمی همواره یک حس نوستالژیک برای افراد   تداعی می‌کنند که این موضوع می‌تواند لذت بودن شما در کنار عزیزانتان را افزایش دهد .

آتشدان هیزمی ویلاسازه به همراه میز چدنی که وسیله ای بسیار جذاب با قیمت خرید

اتشدان باغی ویلاسازه بهترین وسیله برای گرمایش

آبجکت آتش‌دان

 

آبجکت‌های متنوعی برای   آتشدان وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند زیبایی محیط شما را افزایش دهد . در واقع امروزه برای طراحی فضای باز طرح‌های بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از آنها با توجه به سلیقه و شرایط   پیش فرض می‌تواند تغییرات قابل توجهی در فضای باز شما ایجاد کند . برای مشاهده تنوع طرح این محصولات به راحتی می‌توانید به ت‌های مختلف ارائه دهنده ژورنال‌های تجهیزات فضای باز مراجعه نمایید . در این بین گروه تولیدی ویلا سازه نیز تنوع بسیار بالایی از طرح‌های مختلف آتشدان را ارائه کرده است که   می توانید آنها را در قسمت محصولات سایت مشاهده نمایید .

 

ابعاد آتشدان

 

برای اینکه آتشدان بتواند کارایی مناسبی برای شما داشته باشد باید در انتخاب ابعاد آن توجه کافی را داشته باشید . برخی افراد بر این باور هستند که آتشدان‌های بزرگ   طبیعتاً می‌توانند کارایی بیشتر و بهتری داشته باشند اما باید به این موضوع اشاره کنیم که شرایط و ویژگی‌های فضای شما در انتخاب ابعاد آتشدان اهمیت بالایی دارد . شما باید بتوانید گی‌های محیط و همچنین ابعاد فضایی را که می‌خواهید گرم کنید را در انتخاب ابعاد آتشدان به درستی دخیل کنید . در صورتی که ابعاد آتشدان شما متناسب با فضای شما انتخاب شود این محصول می‌تواند کارایی بسیار مناسبی برای شما داشته باشد و شما رضایت حداکثری از محصول خود داشته باشید .

 

ارتفاع آتشدان

 

ارتفاع آتشدان در بیشتر مواقع متناسب با صندلی‌هایی که در کنار آتشدان قرار  می‌گیرد انتخاب می‌شود . به طور کلی ارتفاع آتشدان   می تواند چیزی در حدود ۵۰ الی ۸۰ سانتی‌متر باشد .البته اندازه استانداردی برای چنین محصولات وجود ندارد و می‌تواند با توجه به نوع نیاز و مصرف شما ابعاد و ارتفاع آن تغییر پیدا کند . به عنوان مثال در برخی از مواقع آتشدان به عنوان یک میز ناهارخوری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در چنین شرایطی ارتفاع آتشدان می‌تواند تا حدود ۱۰۰  سانتی‌متر و یا بیشتر در نظر گرفته شود . همچنین شما می‌توانید ارتفاع آتشدان را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید . زمانی که محصول را از یکی تولیدی خریداری می‌کنید و می‌توانید تغییراتی در ابعاد و همچنین ارتفاع محصول ایجاد کنید .

 

سخن پایانی

 

در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت اجمالی و کلی انواع مختلف آتشدان را معرفی کنیم . چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات کسب کنید می‌توانید به قسمت وبلاگ سایت ویلا ساززه مراجعه نمایید و اطلاعات جامع و کاملی در مورد آتشدان کسب نمایید . در صورتی که قصد خرید آتشدان را داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ما در قسمت فروش جهت انتخاب محصول مناسب مشورت نمایید .

مقالات مرتبط  :

آموزش ساخت آتشدان

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار 

آموزش ساخت آتشدان

فواید آتشدان  فلزی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید