وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید تاب ریلکسی

تاب ریلکسی طرح نردبانی

5,170,000 تومان

راهنمای خرید تاب ریلکسی

 

تاب ریلکسی، تاب راحتی یا صندلی تابی را می توان نوعی تاب راحت و نرم دانست که به شما امکان نشستن و استراحت کردن روی آن را می دهد و انواع مختلفی دارد دسته ای از آن ها پایه ای فلزی دارند و دسته ی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را از سقف آویزان کرد.

پیش از خرید و تهیه ی تاب ریلکسی باید به یک سری نکات توجه کرد و ما در ادامه ی این متن این نکات را برای شما شرح می دهیم. پس به گونه ای می توان این متن را راهنمای خرید تاب ریلکسی نیز دانست.

برای مشاهده محصولات می توانید به تولیدی ویلا سازه مراجعه نمایید .

مدل تاب ریلکسی

https://villasaze.ir/product/%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%db%8c%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%86%d8%b1%d8%af%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c/

تاب های ریلکسی دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل هستند که از تاب های گرد بافت یا اشکی می توان به عنوان متداول ترین تاب های ریلکسی نام برد همچنین تاب های ریلکسی در تعداد استفاده کننده نیز متفاوتند و ما تاب های ریلکسی یک نفره و دو نفره داریم، در هر حال شما باید پیش از خرید تاب ریلکسی محلی را که قصد گذاشتن تاب ریلکسی در آن جا را دارید انتخاب کرده و سپس آن مدل تابی را که متناسب با دکوراسیون محل مورد نظر و فضایی که دارید است را انتخاب کنید.

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک

 ابعاد و اندازه های تاب ریلکسی

 

یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید تاب ریلکسی باید به آن توجه کرد ابعاد و اندازه های تاب است، تاب های ریلکسی بسته به مدل، سبک طراحی و تعداد افراد استفاده کننده ابعاد مختلفی دارند. اگرچه ابعاد کفی و فضایی که لازم است برای تاب های ریلکسی در نظر بگیرید متفاوت است اما می توان گفت ارتفاع اغلب مدل های این تاب ها بین 190 تا 195 سانتی متر است و به ندرت قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. البته مدل هلایی که برای آویزان شدن از سقف طراحی شده اند استانداد های متفاوتی دارند.

دکوراسیون منزل و نقش تاب ریلکسی

جنس تاب

جنس تاب از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید و حتما دقت کنید که جنس تاب با مکانی که قصد قرار دادن تاب در آن جا دارید تناسب داشته باشد برای مثال اگر قصد گذاشتن تاب در فضای باز را دارید حتما توجه کنید که تابی که قصد خرید آن را دارید ضد زنگ بوده و از مقاومت کافی برخوردار باشد. فراموش نکنید که تاب های ریلکسی از لحاظ جنس بسیار متنوع و ما تاب های فلزی با رویه های  کنفی یا پلی اتین داریم که از متداول ترین تاب های موجود در بازار ایران هستند، همچنین تاب های حصیری، شیشه ای، پارچه ای و چوبی اما نکته ای که باید توجه کنید این است که اگر قصد خرید تاب های ریلکسی با جنس کنفی پارچه ای و شیشه ای را دارید این تاب ها را حتما باید در فضای سر پوشیده قرار دهید چرا که بسیار در برابر تغییرات دما و باد و باران آسیب پذیر هستند.

نگهداری و شستشوی تاب ریلکسی

جنس زنجیر

 

اگر قصد خرید تاب ریلکسی برای فضای آزاد را دارید حتما دقت کنید که جنس زنجیر تاب شما ضد زنگ باشد تا در برابر بارش باران آسیب نبیند.

کوسن

 

برخی از تاب های ریلکسی موجود در بازار دارای کوسن های متصل هستند که اگر چه باعث صرفه جویی در هزینه می شود اما باعث محدودیت شما در انتخاب می شود پس می توانید  تاب ریلکسی های بدون کوسن را تهیه کنید و سپس کوسنی متناسب با سلیقه ی خود و دکوراسیون فضای مورد نظر را تهیه کنید همچنین اگر قصد قرار دادن تاب ریلکسی در فضای آزاد را دارید می توانید از کوسن های ضد آب استفاده کنید.

10 تاب ریلکسی برتر بازار

سایبان

امروزه تاب های ریلکسی دارای تنوع بسیاری هستند و بعضی از این تاب ها دارای سایبان هستند که برای فضای آزاد آن ها را متناسب تر می کند.

توصیه ی ما این است که اگر قصد قرار دادن تاب ریلکسی خود در فضای باز دارید تاب ریلکسی های دارای سایبان را تهیه کنید که هم شما را در روز های گرم و آفتابی از گزند آفتاب در امان دارد و هم در روز های بارانی از خیس شدن کوسن ها و صندلی جلوگیری کنند.

بدون شک آن دست از صندلی هایی که دارای سایبان ضد آب هستند انتخاب بهتری به نظر می رسند.

تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد قسمت 2

پایه

تاب های ریلکسی را می توان از لحاظ داشتن پایه به دو دسته تقسیم کرد دسته ای از تاب های ریلکسی دارای پایه هستند اما دسته ای دیگر بدون پایه و قابل نصب به سقف هستند قبل از خرید تاب ریلکسی حتما توجه کنید که کدام مدل برای شما و مکانی که قصد قرار دادن تاب روی آن را دارید متناسب تر است.

قابلیت تنظیم ارتفاع

 

همان طور که در بالاتر اشاره کردیم اغلب مدل های تاب های ریلکسی قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارند با این وجود شما سعی کنید آن دست از تاب هایی را انتخاب و خریداری کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند تا بتوانید ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید اما اگر تابی بدون قابلیت تنظیم ارتفاع را قصد دارید خریداری کنید حتما به تناسب ارتفاع آن با قد خود پیش از خریداری توجه کنید.

ساخت تاب ریلکسی زیبا مناسب هر فضایی

لوازم جانبی

 

اگر قصد قرار دادن تاب ریلکسی خود را در فضای باز دارید حتما یک سری لوازم جانبی مثل کاور یا روکش برای تاب خود تهیه کنید.

تاب های ریلکسی دست دوم

 

اگر قصد خرید تاب های ریلکسی دست دوم را دارید حتما توجه کنید مشکلاتی مانند خرابی، زنگ زدگی، پوسیدگی و ریختگی رنگ را نداشته باشد همچنین توجه داشته باشید پایه ی گرد زیر تاب تاب بر نداشته باشد و لق نخورد یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که در کنف یا شلنگ تاب های ریلکسی در صورت استفاده ی نادرست شل شدگی و پارگی به وجود می آید پس حتما به کنف یا شلنگ تاب پیش از خرید آن توجه کنید هر چند همیشه بهتر آن است که به جای جنس دست دوم از اجناس نو استفاده کنید.

کلام آخر

 

در انتها آخرین نکته ای که می خواهم در اینجا بیان کنم را اگر چه نمی توان جزو نکات راهنمای خرید تاب ریلکسی دسته بندی کرد اما جزو مهم ترین نکات است :

اگر آن دست از تاب های ریلکسی را خریداری کردید که به سقف متصل می شوند حتما از نصب صحیح آن اطمینان حاصل کرده و سپس از آن استفاده کنید ، به میزان وزن قابل تحمل تاب خود حتما توجه کنید و در زمان استفاده از آن این نکته را در نظر بگیرید ، اگر در منزل کودک دارید همیشه چند بالشت و کوسن در اطراف تاب قرار دهید تا در صورت سقوط از حوادث غیر منتظره جلوگیری کنید.

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید تاب ریلکسی

  1. saber.hadiniyaa گفت:

    جنس تاب از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید و حتما دقت کنید که جنس تاب با مکانی که قصد قرار دادن تاب در آن جا دارید تناسب داشته باشد برای مثال اگر قصد گذاشتن تاب در فضای باز را دارید حتما توجه کنید که تابی که قصد خرید آن را دارید ضد زنگ بوده و از مقاومت کافی برخوردار باشد. فراموش نکنید که تاب های ریلکسی از لحاظ جنس بسیار متنوع و ما تاب های فلزی با رویه های کنفی یا پلی اتین داریم که از متداول ترین تاب های موجود در بازار ایران هستند، همچنین تاب های حصیری، شیشه ای، پارچه ای و چوبی اما نکته ای که باید توجه کنید این است که اگر قصد خرید تاب های ریلکسی با جنس کنفی پارچه ای و شیشه ای را دارید این تاب ها را حتما باید در فضای سر پوشیده قرار دهید چرا که بسیار در برابر تغییرات دما و باد و باران آسیب پذیر هستند.

  2. بازتاب: ارزانترین تاب های ریلکسی بازار - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    این محصول با عنوان صندلی ریلکسی نیز شناخته می‌شوند که دارای انواع مختلفی هستند. شما با نشستن روی این صندلی، همان­طور که از نامش پیدا است به آرامش می‌رسید. طراحی خاص و استفاده از تشک‌های نرم در داخل تاب ریلکسی آن‌ها را به ابزاری مناسب، برای گذران اوقات استراحت افراد تبدیل کرده است.
    این محصولات را علاوه ‌بر محیط داخلی خانه‌ها می‌توان در فضای بیرون و داخل حیاط نیز قرار داد. البته نمونه‌های بیرونی از جنسی ساخته شده‌اند که از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

    شاید برخی افراد تصور کنند که این وسیله فضای خانه را زیاد اشغال می‌کند. اما تنوع در ابعاد، باعث‌ شده تا حتی برخی افرادی که در آپارتمان‌های کوچک نیز زندگی می‌کنند نسبت ‌به خرید این محصولات ترغیب شوند.

  4. بازتاب: قسمتهای مختلف تاب ریلکسی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه

دیدگاهتان را بنویسید