وبلاگ ویلاسازه

تجهیزات فضای باز

انواع تجهیزات فضای باز

تجهیزات فضای باز کاربرد های متنوعی را شامل می شوند .استفاده از فضای ویلا و باغ برای استراحت کردن و گذراندن اوقات فراغت با دوستان و آشنایان بسیار لذت بخش است‌. به همین دلیل باید در فضای باز محوطه ویلا یا باغ تجهیزاتی وجود داشته باشد. تا بتواند مکانی برای تفریح کردن ایجاد شود .و شما در روز های تعطیل و اوقات فراغت با دوستان و خانواده از این مکان استفاده کنید.  انواع مبلمان ویلایی علاوه بر این که سبب زیبای محیط باغ و محوطه باز ویلا می شوند .می توانند تاثیر زیادی بر روی رفاه اشخاص ویلا داشته باشند. در این مقاله مطالبی ذکر شده که می توانید برای خرید باربیکیو ،خرید تخت کنار استخر و وسایل دیگر از آن استفاده کنید .

تجهیزات فضای باز  شامل مبلمان ویلایی


از انواع مبلمان فضای باز می توان به میزها و صندلی های موجود در فضای باز، انواع آتشدان، انواع سایه بان چتری، وسایل های بازی برای کودکان، انواع نورپردازی ها و سایر تجهیزات اشاره کرد. انواع مبلمان ویلایی در تمام قسمت های باغ و محوطه ویلا قابل استفاده هستند. و شما در هر قسمت از فضای باز ویلا می توانید این تجهیزات را قرار دهید. صندلی ها و میز های موجود در فضای باز نیاز افراد به نشستن و استراحت در فضای باز را تامین می‌ کنند. و علاوه بر آن آتشدان ها می توانند برای پخت و پز غذا در فضای باز مناسب باشند. نورپردازی ها علاوه بر اینکه باعث زیبا شدن فضای باغ می شوند. چراغ محوطه از جمله وسایل ضروری به شمار می رود .


انواع آتشدان و مزایای آن

آتشدان ها یکی از انواع تجهیزات ویلایی هستند که در بازار موجود هستند .و شما می توانید متناسب با دکور فضای باز خود اقدام به خرید آتشدان نمایید . شما با سفارش آتشدان پارتی پیت علاوه بر این که فضای طبیعت باغ و محوطه باز ویلا را زیبا و شیک می کنید. می توانید در فصل های تابستان یا فصل های سرد زمستان با دوستان و خانواده خود دور آتشدان پارتی پیت جمع شوید. و با پخت انواع کباب و نوشیدنی ها لحظات خوشی برای خود ایجاد کنید. با استفاده از آتشدان پارتی پیت می توانید انواع سبزیجات و گوشت ها را گریل و کباب کنید .و علاوه بر آن می توانید نوشیدنی های گرم و چای آتشی درست کنید. و در کنار دوستان و آشنایانتان از خوردن کباب و چای آتشی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

منقل کبابی استیل ویلاسازه55

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابیvillasaze7

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

تجهیزات فضای باز  و نکات مهم در خرید آتشدان

اگر شما قصد دارید آتشدانی خریداری کنید که فقط بتواند محیط را گرم کند. می توانید از مدل آتشدان بیتا استفاده کنید .که هم سبب زیبایی فضای باز می‌ شود. و هم می‌ تواند تا حدودی فضای باز را گرم کند. آتشدان بارل یک ویژگی منحصر به فردی دارد که می توان به سبد گریلی آن اشاره کرد. سبد گریلی که در داخل آتشدان وجود دارد. به شما این امکان را می دهد وقتی هیزوم کاملاً تبدیل به زغال شد، بتوانید درون سبد گوشت و سبزیجات بگذارید. تا گریل و کباب شوند. شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید .و با خرید آتشدان بیتا یک آتشدان برای گرم شدن فضای باز و برای گریل کردن انواع سبزیجات و گوشت استفاده کنید. برای گرمایش محیط می توانید خرید بخاری فضای باز را هم مد نظر داشته باشید .

تجهیزات فضای باز، میز و صندلی


یکی از انواع مبلمان فضای باز هستند که از آن ها می توانید در آلاچیق ها، روف گاردن، فضای باز و بالکن و تراس استفاده کنید .و با نشستن بر زیر نور آفتاب بر روی صندلی های فضای باز لذت ببرید. شما می توانید با خرید مبلمان ویلایی راحتی بیشتری برای خود ایجاد کنید . با استفاده از میز و صندلی فضای باز به راحتی می توانید فضای آرامش انگیز و آرام در طبیعت ایجاد کنید و صبحانه خود را در فضای آرام میل کنید. میز و صندلی فضای باز از جنس آلومینیوم تولید شده اند و در برابر عوامل طبیعی و شرایط جوی کاملاً مقاوم هستند. به همین دلیل شما بدون نگرانی از زنگ زدن صندلی های فضای باز می توانید در فصول مختلف سال و در شرایط آب و هوایی مختلف از آن ها استفاده کنید.

 

تجهیزات فضای باز و جنس مبلمان ویلایی

مبلمان ویلایی فلزی از پروفیل آهن تولید شده اند که کاملا مقاوم و مستحکم هستند .و علاوه بر آن کاملا سبک و ظریف هستند. شما به راحتی می توانید صندلی های فضای باز را در چندین حالت تنظیم کنید .چون صندلی های فضای باز از جنس آلومینیوم تقویت شده تولید شده اند .به راحتی می توانید آن ها را در کنار ساحل و استخر استفاده کنید. با استفاده از انواع تجهیزات فضای باز به راحتی می توانید در فضای باز استراحت و تفریح کنید. شما باید در هنگام خرید انواع تجهیزات ویلایی مانند صندلی به سبک دکوراسیون محوطه خود توجه کنید، انواع تجهیزات فضای باز را طوری خریداری کنید که متریال و مدل آن با چیدمان فضای باغ شما هماهنگ باشد.

راهنمای انتخاب تجهیزات فضای باز

در هنگام خرید انواع مبلمان ویلایی باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید تجهیزات مناسبی خریداری کنید .که برای شما کاربردی باشد. اولین نکته در خرید تجهیزات فضای باز این است .که نیاز خودتان و خانواده را در نظر بگیرید. اگر شما فرزند خردسال دارید می توانید برای سرگرم کردن آن ها تجهیزاتی مانند وسایل بازی تهیه کنید. تا کودکانتان از بازی کردن در فضای سبز و طبیعت باغ با وسایل بازی لذت ببرند. اگر شما فردی هستید که در فصل زمستان از فضای سبز بیشترین استفاده را می کنید .می توانید با خرید آتشدان محلی گرم و صمیمی در فضای باز برای خودتان و خانواده تان ایجاد کنید .و از نشستن در کنار آتشدان در طبیعت لذت ببرید.

نکات مهم در هنگام خرید تجهیزات فضای باز


اگر شما قصد دارید فضایی مناسب در طبیعت برای مهمانان خود ایجاد کنید. می توانید متناسب با تعداد مهمانان و خانواده خود میز و صندلی با تعداد مناسب سفارش دهید.یعنی اگر تعداد شما کم است می توانید میز و صندلی با تعداد کم سفارش دهید .و برعکس اگر تعداد شما و مهمانانتان زیاد است میز و صندلی با تعداد زیاد سفارش دهید. قبل پس از خرید انواع تجهیزات فضای باز حتماً هزینه ای را در نظر بگیرید .تا در هنگام خرید از دیدن قیمت ها قافله گیر نشوید. سعی کنید در خرید انواع تجهیزات فضای باز از تجهیزاتی که قیمت پایینی دارند صرف نظر کنید .و محصولاتی با کیفیت خریداری کنید که قیمت و کیفیت بالایی داشته باشند.به عبارت دیگر در هنگام خرید تجهیزات فضای باز کیفیت را مد نظر قرار دهید.


تجهیزات فضای باز مخصوص کودک

برای ساخت مکان بازی و پارک کودکان باید از تجهیزات مخصوص بازی کودکان استفاده کنید. یکی از تجهیزات بازی کودکان که طرفداران زیادی در بین کودکان دارد، سرسره و الاکلنگ ها هستند. سرسره های تونلی می توانند بهترین تجهیزات برای بازی کردن و تفریح کردن کودکان باشند، زیرا به گونه‌ ای تولید شده اند که هیچ آسیبی به کودکان وارد نمی کنند و موجب تفریح و شادی کودکان می شوند. سرسره های مارپیچی می تواند بسیار سرگرم کننده و لذت بخش باشد. از انواع تجهیزات فضای باز مخصوص کودکان می توان به الاکلنگ اشاره کرد. این ابزار علاوه بر زیبایی فضای باز می توانند موجب سرگرم شدن کودکان شوند. در تولید این تجهیزات از جنس پلی اتیلن استفاده می‌ شود که علاوه بر اینکه بسیار سبک هستند، مقاومت بالایی دارند.

تجهیزات فضای باز و تنوع تجهیزات بازی کودکان


تجهیزات بازی کودکان در رنگ بندی های شاد و جذاب تولید شده اند. که سبب زیبایی فضای باز می شوند. از دیگر تجهیزات بازی کودکان می‌ توان به فنر متحرک اشاره کرد. کودکان با بازی کردن با فنر متحرک هیجان زده و شاد می شوند. و علاوه بر آن موجب افزایش خلاقیت در کودکان می شوند. پیشنهاد می شود اگر مکانی را برای ایجاد فضای بازی برای کودکانتان انتخاب کرده اید حتماً از کف پوش های نرم و ایمن استفاده کنید. تا کودکانتان با دویدن در زمین بازی آسیب نبینند. شما با ایجاد فضای بازی برای کودکانتان دیگر دغدغه ای برای بازی کودکانتان ندارید و با استفاده از این تجهیزات کودکانتان سرگرم می شوند و دیگر به سراغ ابزارآلات خطر ناک نمی روند. شما می توانید استخر شن و توپ را در جنس و متریال مختلفی سفارش دهید.

مطالب مرتبط با این موضوع :

معرفی بهترین مبلمان ویلایی برای خرید

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تجهیزات فضای باز

  1. بازتاب: تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: تاریخچه و تاثیر مبلمان شهری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. نرمین گفت:

    وسایلی که در تجهیزات فضای باز میتونیم استفاده کنیم چند مورد نام میبرم مثل آتشدان ،مبلمان فضای باز،سایه بان چتری و انواع استند گل که استفاده کردن از هر کدام از این وسایل در فضای باز زیبایی منحصر به فردی به فضای ما میدهد همچنین از تجهیزات فضای باز میتونیم برای درست کردن یک روف گاردن زیلا وشیک استفاده کنیم همچنین از چمن های مصنوعی میتونیم برای تمیز ومرتب دیده شدن کف زمین استفاده کنیم وتمامیه این محصولات رو میشه از سایت ویلاسازه تهیه وبا خیال راحت استفاده کرد

  4. بازتاب: اطلاعات مفید در مورد صندلی راک - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. azari_kiz گفت:

    تجهیزات فضای باز

    فروشـــگاه میــرزایی
    تجهیزات هتلی
    تجهیزات فضای باز
    تجهیزات فضای باز

    حالت نمایش Grid View List View
    مرتب سازی براساس
    تعداد نمایش

    1

    استند سیگار
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    صندلی استخری هتلی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    شیر شاور جزیره ای
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    بخاری گازی وارداتی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    هیتر گازی قارچی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    پنکه خنک کننده
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    پنکه مه پاش (رطوبت ساز)
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    استند سیگار ترکیه ای
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل زباله فضای باز
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    مه پاش صنعتی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل زباله تفکیکی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    پنکه رطوبت ساز
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    نیمکت فضای باز
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    نیمکت هتلی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل زباله هتلی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل فلزی محوطه
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل چوبی فضای باز
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل زباله بیرونی
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما
    سطل زباله فضای باز
    قیمت : لطفا تماس بگیرید
    فروشگاه هما

    1

    آشنایی با تجهیزات فضای باز

    این روزها فضای بیرون هتل دیگر یک بخش بدون مصرف تلقی نمی‌شود و اغلب هتل‌های شناخته شده و موفق، به توسعه هرچه بیشتر این مکان پرداخته‌اند. چرا که ایجاد یک استراحتگاه با امکان تنفس هوای تازه برای افرادی که خواهان گذراندن اوقات فراغت خود در نزدیکی هتل هستند، می‌تواند گامی مؤثر در جهت جلب رضایت مهمانان و بهبود رفاه حال آنان باشد. هر چند که پذیرایی از میهمانان، مشتریان و گردشگران در چنین مکان‌هایی، نیازمند تجهیزات فضای باز و لوازم خاص خود است. از همین روی پیش از آن که بخواهید شروع به تجهیز محیط بیرونی کسب و کارتان کنید، باید ابتدا نیازمندی‌های آن را بررسی کرده و سپس اقدامات اجرایی را انجام دهید.
    در حقیقت تمامی هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن تفریحی به منظور فراهم کردن اوقاتی خوش برای مهمانان خود، از انواع تجهیزات متناسب آن فضا استفاده می‌کند. اما نوع این تجهیزات باغی موجود در بازار بسته به مواردی چون میزان بودجه موجود، بازار هدف، گستردگی فضا و قوانین شهری متفاوت است. به طور مثال یک هتل ساحلی می‌تواند اقدام به راه اندازی استخر کرده و تجهیزات حیاط را از میان صندلی استخری، آفتاب گیر، تیوپ و… انتخاب کند. این در حالی است که احتمالاً یک هتل تجاری از نیمکت‌ها، مبلمان و میزهای حیاط به عنوان مکانی برای استراحت یا قرارهای کاری تجار کمک بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید