وبلاگ ویلاسازه

تجهیز روف گاردن

تجهیز روف گارن

https://villasaze.ir

روف گاردن! اگر می‌خواهید از فضای اضافی خود به بهترین نحو استفاده کنید و بودجه ی محدود یا زمان کافی ندارید، شما در جای درستی هستید

روف گاردن هابه لطف مزایای زیست محیطی و مالی گسترده مانند بهره وری انرژی ، مدیریت آب طوفان ، عایق صدا و توسعه زیستگاه های پرندگان و سایر موجودات شهری ، برای بسیاری از ساختمانهای عمومی نیز مورد استفاده طبیعی قرار گرفته است. برای تجهیز روف گاردن میتوان از لوازم بسیار زیادی استفاده کرد،مبلمان فضای باز،انواع تاب فضای باز، گل و استند گل، انواع آتشدان و بخاری فضای باز … بسیاری دیگر لوازمی که میتوان در تجهیز یک روف گاردن چهار فصل میتوان استفاده کرد. در روف گاردن میتوان از گیاهان آپارتمانی نیز استفاده کرد.

روف گاردن اینگونه تعریف می‌شود : پوشش گیاهی در یک لایه کم عمق (3 تا 6 اینچ) از محیط سبک خاک ، که در یک سیستم مونتاژ ویژه بر روی غشای ضد آب وجود دارد.

این پروژه ها بیشتر در مورد انجام کارهای خوب برای محیط زیست ، زیبایی و علاقه به باغبانی است.

با کاهش انتظارات مالی ، آزادی بیشتری در طراحی ایجاد می شود و تعداد فزاینده ای از آنها گیاهان را شگفت زده می کند ، نوآوری و یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده را نشان می دهد.

رویکرد دیگر طراحان مخلوط کردن پالت گیاهان روی سقف ها است
سقف های منحصر به فرد “صنعتگری” ایجاد می کنند که تنوع شگفت انگیزی از گیاهان را به نمایش می گذارد.

ما با چند ایده ی کاربردی برای طراحی یک روف گاردن لوکس شمارا همراهی میکنیم

شما می‌توانید با استفاده از این چند مورد یک فضای منحصر به فرد  داشته باشید

از روف گاردن میتوانید برای دو همی ها، سرو صبحانه ناهار و عصرانه استفاده کنید

مکانی برای ریلکس کردن که به تسویه ی هوای محیط نیز کمک می‌کند

 

طراحی روف گاردن

شما با داشتن یک روف گاردن لوکس و لاکچری میتوانید به سادگی از فضای اضافی خود مکانی برای تفریح و دو همی هایتان بسازید

  1. ­محصولات و لوازم  مورد نیاز
    ما تمام محصولات و لوازم مورد نیاز برای روف گاردن لاکچری را با قیمت مناسب و تنوع بالا عرضه میکنیم

 

محصولات

 

باربیکیو

شما می‌توانید از باربیکیو با قیمت مناسب برای دو همی های خود در فضای باز استفاده کنید.

با داشتن باربیکیو دیگر آماده کردن کباب کار سختی نیست و فضای شما کثیف نمی‌شود

 

 

فوتبال دستی

تابحال شده هم در دو همی های خودحوصله تان از حرف های تکراری سر برود؟

ابزار سرگرمی و بازی مانند فوتبال دستی محبوبیت و جذابیت دورهمی های شما را چند برابر می‌کن.

 

­تاب ریلکسی

برای تبدیل روف گاردن خود به فضایی دنج و آرام  تاب ریلکسی از بهترین گزینه ها است

اگر شما اهل مطالعه یا کار با تلفن همراه هستید تاب ریلکسی  فضایی بسیار مناسب برای شما به ارمغان می آورد

 

 

سایه بان چتری و مبلمان ویلایی

بدون شک دورهمی ها در فضای باز  بسیار شیک و دلنشین تر است و ابزار مورد نیاز خود را می‌طلبد.
سایه بان و مبلمان فضای باز بهترین انتخابی است که می‌توانید برای فضاسازی این مکان از آنها استفاده کنید.چراکه راحتی و زیبایی فضای خانه می‌تواند محیطی دوستانه تر و امن تر بوجود بیاورد

با سایه بان از باران و گرمای آفتاب نیز در امان هستید

 

سوالات متداول تجهیز روف گاردن با ویلاسازه

 

فضای مورد نیاز برای روف گاردن چقدر است ؟

معمولاً زمانی که افراد تصمیم به ساخت روف گاردن می گیرند تمام فضای پشت بام را به این کار اختصاص میدهند . اما گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که شما تنها قسمتی از پشت بام خود را برای ساخت پشت بام سبز در نظر میگیرید . برای اینکه ابعاد فضا را به صورت کامل مشخص کنید ابتدا باید معین کنید که می خواهید چه تجهیزات و وسایلی را در روف گاردن قرار دهید .

 

آیا می توان تاب ویلایی را در روف گاردن مورد استفاده قرار داد ؟

تاب ویلایی نیز از جمله محصولاتی است که میتوانید به راحتی در روز کارتن و پشت بام سبز خود از آن استفاده کنید . اما به دلیل اینکه پشت بام شما می تواند فضای نسبتاً خطرناکی به شمار بیاید . حتماً باید تاب ویلایی خود را به صورت کامل فیکس و محکم کنید . برای این کار می‌توانید از بتن و یا پیچ و رولپلاک استفاده کنید .

 

اقدامات اولیه برای تجهیز روف گاردن کدام است ؟

برای ساخت و تجهیز روف گاردن ابتدا باید زیرساخت‌های شما مناسب باشد . برای ساخت یک روز گاردن زیبا حتما نیاز به یک پلان کارشناسی شده دارید . برای این کار حتماً باید به یک طراح و آرشیتکت باتجربه مراجعه نمایید . عایق بندی و زیرسازی روف گاردن از جمله اقدامات اولیه و بسیار مهم میباشد .

 

چه وسایل و تجهیزاتی در روف گاردن نیاز است ؟

مبلمان ویلایی از جمله اصلی ترین و ضروری ترین وسایلی است که شما برای روف گاردن خود به آن نیاز دارید . باربیکیو و کباب پز نیز می تواند از جمله وسایلی باشد که وجود آنها در روف گاردن تقریباً ضروری به نظر می رسد . علاوه بر این شما می توانید محصولاتی مانند سایبان چتری و همچنین تاب ویلایی را در روف گاردن قرار دهید .

 

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد تا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم کند یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری تابشی فضای باز میباشد که در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،

سایه بان چتریو …. نیز تولید میکند.

در پایان در انتخاب رنگ ها بی پروا باشید تازیبایی و جذابیت را به خود هدیه دهید

 

­خرید لوازم با کیفیت با قیمت مناسب برای

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “تجهیز روف گاردن

  1. المیرا گفت:

    مطمعنا برای درست کردن روف گاردن نیاز به یک فضای اضافی داریم و صد البته نیاز به تجهیزات متناسب برای یک روف گاردن ،که ویلاسازه تونسته تمامی محصولاتی که برای یک روف گاردن زیبا وشیک لازمه رو تولید کنه اونم با قیمت های بسیار مناسب وسایلی که نیاز هست ست میزو صندلی زیبا وشیک،هیترگرمایشی،استندگل برای گل های زیبایی که قراره گذاشته بشه وکلی وسایل خوشگل والبته با کیفیت

  2. شیما گفت:

    روف گاردن علاوه بر ایجاد یک فضای آرامش بخش ، به زیباتر شدن فضای اضافی کمک میکنه اگرمیخواهید روف گاردن رو در پشت بام راه اندازی کنید از استحکام بام مطمعن شوید وبا کمک گرفتن از متخصصان این کار زیباترین بام سبز رو داشته باشید برای درست کردن این فضا میتونید از میزو صندلی های زیبا وکوچک ویا استفاده از استند های مختلف برای گیاهان مختلف استفاده کنید وحتی میتونید از تاب های ریلکسی کمک بگیرید تا بهترین وزیباترین روف گاردن رو داشته باشید ومیتونید از ویلاسازه بهترین کمک هارو بگیرید برای تجهییز یک روف گاردن عالی وزیبا

  3. بازتاب: آشنایی با انواع سایه بان چتری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: روف گاردن چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: پلان روف گاردن - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. azari_kiz گفت:

    تجهیزات روف گاردن به تمام مواد و وسایلی گفته می شود که برای ساخت روف گاردن به آن نیاز داریم و در کف ساختمان برای ایمنی ساختمان از آن استفاده می کنیم
    ظرفیت سازه ساختمان
    به طور کلی بارهایی که بر روی سازه ساختمان وارد می شوند را به دو دسته مرده و زنده تقسیم بندی می کنیم.
    بارهای مرده شامل وزن سازه و دیواره ها ، وزن سقف و کف می باشد.
    بار زنده در واقع مبلمان و تجهیزات مکانیکی و برقی و افراد ساکن ساختمان و … هستند.
    قبل از طراحی و اجرای روف گاردن می بایست ظرفیت سازه ساختمان و حدتوان سازه را بررسی کنیم؛ زیرا با توجه به نوع و سبک طراحی روف گاردن، و متریال های مختلفی که برای اجرای روف گاردن به کار می بریم، میزان بار زنده نیز متغیر خواهد بود.
    در ساختمان های ویلایی و کوتاه ،رساندن مصالح و تجهیزات راحت تر از ساختمان های بلند بدون آسانسور است. نحوه دسترسی افراد از حیاط تا باغ روی بام، در طراحی و هزینه های اجرایی روف گاردن تاثیرگذار خواهد بود.
    در ساختمان های بلند با توجه به ضوابط شهرداری و آتش نشانی می بایست از خروجی های متعدد و سیستم اعلام حریق و سیستم روشنایی اضطراری استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید