وبلاگ ویلاسازه

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون

تعریف تخت سنتی

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون محیط تاثیر گذار است .اگر به رستوران های سنتی رفته باشید مطمئنا تخت سنتی  را در این مکان ها دیده اید. تخت سنتی رستوران در ابعاد و اندازه متفاوت با استفاده از چوب تولید شده که در بازار با تخت قهوه خانه ای یا سفره خانه ای شناخته می شود. یکی از اجزای تشکیل دهنده اکثر رستوران ها و سفره خانه های سنتی تخت سنتی رستوران است. که طراحی سنتی و قدیمی دارد و می تواند برای مکان های کلاسیک مناسب باشد. شما می توانید تخت سنتی  را در ویلای خود قرار دهید و در روزهایی که هوا خوب است در محوطه باز ویلا روی تخت استراحت نمایید. در تولید تخت های سنتی از چوب های مقاوم مانند نراد استفاده کرده اند.

در کنار تخت سنتی می توان از وسایلی مانند آتشدان نیز استفاده کرد .

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون و ابعاد آن


تخت های سنتی در ظرفیت های مختلفی تولید شده است که می توان به ظرفیت های دو نفره، سه نفره، چهار نفره اشاره کرد که در سایز های 60 در 60، 60 در 120، 60 در 160 ، 90 در 190 ، تولید شده اند. تخت های سنتی رستوران در اندازه و سایز های متنوع مطابق با خواسته و تمایل خریدار ساخته می شوند. تخت های سنتی دارای طرح های سنتی و کلاسیک هستند و چون در تولید آن ها از چوب استفاده شده به دکور سنتی آن دامن زده است و در ظرفیت های بالا تولید می شوند به همین دلیل شما می توانید تخت سنتی رستوران را برای طراحی دکوراسیون کافه ها و رستوران ها یا ویلای شخصی استفاده نمایید. تخت های سنتی در رنگ بندی های متنوع و طرح های مختلف تولید شده است .

برای خرید مبلمان ویلایی مناسب نیاز به کمی اطلاعات دارید .

تاثیر تخت سنتی در دکوراسیون رستوران


مسلماً برای طراحی دکوراسیون رستوران های سنتی از تخت سنتی رستوران استفاده می شود تا فضای رستوران نمای سنتی و قدیمی بگیرد. امروزه زیبایی و شیک بودن ظاهر رستوران تاثیر چشمگیری بر روی جذب متقاضیان دارد و هرچه رستوران نمای زیباتر و مشتری پسند تری داشته باشد. مسلما افراد زیادی برای سرو غذا به این رستوران ها می روند. یکی از مهم ترین اجزا در رستوران های سنتی تخت سنتی است که علاوه بر اینکه موجب زیبایی فضای سنتی رستوران می شود کاربرد بسیار بالایی در رستوران ها دارند. صاحبان رستوران سنتی می توانند از تخت سنتی برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده نمایند.

خرید باربیکیو نیز از ملزومات رستوران می باشد .

تخت سنتی و تاثیر آن در کنار وسایل مختلف


قرار دادن ابزار آلات و محصولات کلاسیک و قدیمی در کنار تخت سنتی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون داخلی رستوران ها بگذارد. می توانید از رنگ های گرم مانند قهوه ای و کرم برای طراحی دکوراسیون رستوران ها استفاده کنید تا فضا گرم و صمیمی شود. قرار دادن گلدان های سنتی در داخل رستوران های سنتی می تواند فضایی آرامش بخش ایجاد نماید. همچنین استفاده از مبلمان و میز های سنتی هم در کنار تخت های سنتی زیبایی دکوراسیون را افزایش می دهد. استفاده از معماری سنتی و پنجره های با شیشه های رنگی بر روی دکوراسیون رستوران های سنتی تاثیر بسیار زیادی دارد.

استند گل چوبی ترکیب زیبایی در کنار تخت سنتی ایجاد می کند .

تخت های سنتی در سایزهای مختلف

یکی از محصولات پرطرفدار و کلاسیک تخت سنتی است که کاربرد بسیار زیادی در تزیین دکوراسیون و استفاده از آن به جای مبلمان در محوطه ویلا دارد. در تولید تخت های سنتی رستوران از پارچه های سنتی و رنگی نقش و نگار سنتی استفاده شده است که موجب شده طرح تخت های سنتی رستوران بسیار زیبا و چشم نواز شود. بر روی تخت های سنتی هنرهای ایرانی مانند منبت کاری انجام شده که به ظاهر آن زیبایی زیادی افزوده است. شما می توانید از طرح های سنتی برای چیدمان خانه خود و هماهنگ کردن آن با سایر اجزای خانه خود استفاده کنید.

اگر این محصول را در فضای باز استفاده می کنید بهتر است یک سایه بان چتری نیز داشته باشید .

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون و خرید آن


شما می توانید تخت های سنتی را در ظرفیت و ابعاد مختلف برای ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی استفاده نمایید و از آن ها درون محوطه باز یا درون خانه های خود استفاده کنید و با دعوت کردن دوستان و اقوام و آشنایان خود از نشستن در فضایی کلاسیک و سنتی لذت ببرید. تخت های سنتی مطابق با خواسته متقاضیان در طرح ها و ابعاد و اندازه مختلفی طراحی می شوند و شما می توانید با سفارش تخت سنتی در ابعاد مختلف و طرح های منبت کاری شده و حکاکی شده بخشی از فضای خانه یا ویلای خود را زیبا و کلاسیک نمایید و از ایجاد یک فضای کلاسیک در خانه لذت ببرید. اگر شما فردی علاقه مند به سبک های کلاسیک و قدیمی هستید، تخت های سنتی  مطابق با سلیقه شما طراحی شده است.

شما می توانید انواع صندلی راک را از طریق ویلا سازه خریداری نمایید .

کاربردهای تخت سنتی

یکی از محصولاتی که از گذشته ایران به جا مانده تخت سنتی رستوران است که وقتی به آن نگاه می کنید ناخودآگاه یاد فرهنگ ایرانی و خاطرات قدیمی می افتید، زیرا این گونه تحت ها حس و حال گذشته و قدیم ایران را دارند و همواره مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. فرهنگ ایرانی آنقدر غنی است که محصولات به جا مانده از آن بتوانند بر روی احساسات مردمانی از سرزمین ایران را تحت تاثیر قرار دهند. تخت های سنتی به دلیل ظاهر بسیار زیبا و دیدنی که دارند در طراحی دکوراسیون های کلاسیک رستوران ها، کافه ها، خانه ها و فضای باز استفاده می شوند. ا

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون و سازگاری با محیط


از آنجایی که تخت های سنتی در ابعاد و ظرفیت های گوناگون تولید شده اند به راحتی می توانید مطابق با متراژ خانه یا محوطه تختی مناسب سفارش دهید. بر روی تخت های سنتی قالیچه و کوسن وجود دارد که به راحتی می توانید بر روی آن استراحت کنید به همین دلیل انتخاب مناسبی برای اتاق خواب و محوطه باز ویلا و باغ است. شما می توانید بخش بزرگی از خانه خود را با تخت های سنتی تزیین کنید و یک فضای راحت برای دورهمی ها و استراحت روزانه تبدیل کنید و حتی می توانید قالیچه و کوسن های سنتی را مطابق با چیدمان خانه خود هماهنگ کنید. استراحت کردن در فضای سنتی و کلاسیک می تواند حس و حال شما را تغییر دهد و حس بی نظیری به شما انتقال دهد.

تخت های سنتی از نظر جنس

معمولا تولید کنندگان در تولید تخت سنتی رستوران از چوب های نظیر گردو و نراد و چوب های مقاوم استفاده می کنند و علاوه بر آن از ترکیبات آلیاژی هم در تولید تخت ها استفاده می شود. بسیاری از تولید کنندگان از ترکیب چوب و فلز به عنوان مواد اولیه تخت های سنتی استفاده می کنند و در بسیاری از مواقع فقط از چوب برای تولید این گونه محصولات استفاده می شود. چون در تولید تخت سنتی رستوران از ترکیب فلز و چوب استفاده شده مقاومت آن ها افزایش یافته و ظرفیت تحمل آن ها بیشتر شده است. البته در تولید تخت سنتی رستوران از متریال دیگر هم استفاده می شود. تولید کنندگان با تلفیق و ترکیب مواد اولیه گوناگون توانسته اند تخت سنتی رستوران را در انواع مختلف تولید کند.

تخت سنتی پلیمری


از دیگر مواد اولیه ای که در تولید تخت های سنتی استفاده می شود، پلاستیک است و البته از ترکیب فلز، چوب و پلاستیک هم برای تولید تخت های سنتی با طرح منحصر به فرد استفاده می شود. استفاده از این سه متریال با هم سبب شده تا کیفیت و سطح مقاومت تخت های سنتی افزایش یابد و این سه متریال مانند چوب و پلاستیک، فلز توانسته اند تا حد بسیار زیادی نقاط ضعف هم دیگر را پوشش دهند. شما می توانید تخت سنتی رستوران را در جنس های مختلف خریداری نمایید یا تخت سنتی با یه متریال نام برده شده خریداری کنید. اگر شما قصد دارید تخت سنتی خریداری کنید که استحکام زیادی داشته باشد پیشنهاد می شود تخت هایی با ترکیب متریال های مختلف خریدار کنید تا مقاومت لازم را داشته باشند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

تجهیزات فضای باز

تنوع جنس نیمکت فضای باز

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

نکات چیدمان فضای دنج برای باغ شخصی

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون

  1. نسرین گفت:

    تخت های سنتی از دیرباز در خیلی جاها استفاده میشد مثلا در حیاط یا بالکن یا حتی منزل و کافه ها ورستوران ها خلاصه در هر جایی که فکرش رو بکنید میشه استفاده کرد و همونطور که میدونید تخت سنتی از چوب های بسیار مقاوم ساخته میشه تا در هنگام استفاده نشکنه تخت سنتی هایی که ویلاسازه برای رفاه ما ساخته وتولید کرده بسیار زیبا ومقاوم هستند وبا خیال راحت میتونیم در هر مکانی استفاده کنیم

  2. بازتاب: تفاوت معماری داخلی و طراحی داخلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: ایده های طراحی با مبل سنتی چوبی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    اگر در خانه تان قسمتی دارید که به درد درست کردن یک نشیمن دنج می خورد، حتما برای دکوراسیون داخلی آن از این تخت های قدیمی و سنتی استفاده کنید، می توانید روکش آن ها را از سایر مبلمان های خانه متفاوت تر در نظر بگیرید و آن جا را به وسیله این تخت های قدیمی تبدیل به پناهگاهی برای روزهای خستگی و یا حتی گوشه ای دنج برای کتاب خواندن خود و کودکانتان تبدیل کنید.

    اگر به دنبال ایجاد یک فضای سنتی دلنشین در باغ یا حیاط منزل خود هستید، یا اینکه قصد دارید یک کافه سنتی را راه اندازی کنید، خرید تخت سنتی چوبی بهترین گزینه ای است که بهتر است به آن فکر کنید. تخت های سنتی نصر در مدل های متنوع تولید شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید