وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید مبلمان ویلایی

انواع مبلمان ویلایی

راهنمای خرید مبلمان ویلایی مطالب مفیدی برای شما در بر دارد . زمانی که قصد داشته باشید باغ و آلاچیق یا حیاط خلوت خود را چیدمان کنید می توانید از انواع مبلمان ویلایی کمک بگیرید. انواع مبلمان ویلایی در جنس های مختلفی ساخته شده اند و قیمت های مختلفی دارند. مبله کردن حیاط خلوت یا باغ ویلا یکی از کارهایی است که بیشتر افراد برای استراحت در باغ یا ایوان انجام می دهند. تا بتوانند از فضای باز لذت ببرند. مبلمان ویلایی در جنس های آلومینیومی تولید شده‌ اند که آلومینیوم استفاده شده در تولید آن ها کاملاً ضد زنگ است.

صندلی مسافرتی را می توان نوعی از مبلمان فضای باز دانست .

صندلی ویلایی ویلاسازهمیز و صندلی باغی ویلاسازهراهنمای خرید مبلمان ویلایی آلومینیومی

مبلمان ویلایی آلومینیومی وزن سبکی دارند و به راحتی می توانید مبلمان را جا به جا کنید. مبلمان ویلایی استیل یا فرفورژه یکی از محکم‌ ترین و بادوام ترین مبلمان ویلایی است که وزن سنگینی دارد، اما به این معنی نیست که نمی توانید مبل را در شرایط آب و هوای بارانی به داخل خانه بیاورید. مبلمان ویلایی استیل و فرفورژه دارای کوسن هستند که به راحتی می توانید بر روی مبل استراحت کنید. مبلمان ویلایی رزینی یا پلاستیکی یکی از ارزان ترین مبلمان ویلایی است که به دلیل جنس به کار رفته در مبلمان رزینی و نظافت آن بسیار آسان و آسوده است و یک مبلمان راحتی برای استفاده در خلوت است. مبلمان حصیری طبیعی یکی از زیباترین و جذاب ترین نوع مبلمان ویلایی است.

راهنمای خرید مبلمان ویلایی حصیری

مبلمان ویلایی حصیری مصنوعی از رشته های پلاستیکی تولید شده است که وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه ای دارند و چون از رشته های پلاستیکی تولید شده‌ اند تمیز کردن مبلمان بسیار آسان است. مبلمان حصیری مصنوعی در برابر آب و هوا مقاومت بالایی دارند و می توانید در شرایط آب و هوای زمستانی یا تابستانی از آن استفاده کنید، زیرا یخ زدگی و اشعه خورشید هیچ تاثیری بر روی کیفیت این محصول ندارد و در برابر اشعه خورشید کمرنگ نمی‌ شوند.

مقاله صنعت مبلمان شما را با سیر تکاملی مبلمان آشنا می کند .

مبلمان فلزی ویلاسازهنکات مهم هنگام خرید انواع مبلمان ویلایی

اولین قدم در خرید مبلمان ویلایی این است که نیازتان را بررسی کنید و بدانید که مبلمان ویلایی را برای چه کاری می‌ خواهید خریداری کنید، یعنی مبلمان ویلایی را برای مهمانی گرفتن با خانواده دوستان یا برای استراحت می خواهید خریداری کنید و در باغ خود استفاده کنید. اگر قصد دارید مبلمان ویلایی خریداری کنید که دوستان و خانواده خود را در باغ یا حیاط دعوت کنید می‌ توانید از مبل راحتی استفاده کنید، اما اگر مبلمان ویلایی را برای استفاده شخصی می‌ خواهید خریداری کنید می‌ توانید از صندلی‌ های آفتابگیر استفاده کنید.

برای داشتن محیطی دنج می توانید خرید سایبان چتری را نیز در برنامه خود قرار دهید .

راهنمای خرید مبلمان ویلایی و میزان نیاز به نظافت

نکته دیگر در هنگام خرید انواع مبلمان ویلای این است نظافت و تمیز کردن مبلمان برای شما اهمیت دارد یا خیر .و اگر اهمیت دارد شما می‌ توانید زمانی را صرف منظم و تمیز کردن مبلمان کنید یا خیر. و اگر می‌ توانید از مبلمان ویلایی نگهداری کنید.اقدام به خرید مبلمان ویلایی کنید. مسلما پارچه مبلمان در تعیین کیفیت مبلمان اثر زیادی دارند، بنابراین قبل از خرید مبلمان حتماً پارچه مبل را بررسی کنید و باید پارچه مبلی عایق آب و ضد آب باشد و در برابر اشعه خورشید مقاوم باشد، چون شما می خواهید مبلمان را درون فضای باز قرار دهید، پس باید با شرایط آب و هوایی سازگار باشد.

نگهداری صندلی باغی در فصل زمستان

مبلمان ویلایی در فصل های زمستان باید درون خانه یا انباری نگهداری شوند تا سرما زمستان به مبلمان آسیبی وارد نکند، پس اگر شما انباری دارید یا فضای خانه شما آنقدر بزرگ است که بتوانید مبلمان ویلایی را در داخل خانه قرار دهید می توانید اقدام به خرید کنید. کیفیت مبلمان ویلایی بسیار مهم است و باید مبلمانی با کیفیت بالا خریداری کنید تا در برابر شرایط سخت آب و هوایی با دوام و مقاوم باشند بنابراین مبلمانی خریداری کنید که بتوانید سال‌ ها از آن استفاده کنید.

خرید مبلمان ویلایی می تواند به اندازه خرید باربیکیو برای محیط شما لازم و ضروری باشد .

مراحل و گام های خرید مبلمان ویلایی

مبلمان ویلایی برای استفاده در فضای باز مانند بالکن و با تولید شده‌اند به همین دلیل بسیاری از افراد قصد دارم برای حیاط یا بالکن بزرگ خود مبلمانی سفارش تا از فضای باز منزل کمال استفاده را کنند. اولین گام در خرید مبلمان ویلایی تعیین بودجه است .بنابراین باید قبل از خرید انواع مبلمان ویلایی هزینه ای را برای خرید در نظر بگیرید و متناسب با بودجه خود مبلمانی با جنس و کیفیت بسیار بالا خریداری کنید. گام دوم در خرید مبلمان ویلایی این است که فضای باز مورد نظر را اندازه گیری کنید و متراژ باغ یا حیاط خلوت خود را در نظر داشته باشید و اگر باغ شما کوچک است باید مبلمان کوچک در نظر بگیرید تا باغ بزرگتر نشان داده شود .

اگر فضای بزرگی دارید می توانید تاب ویلایی را نیز به فضای خود اضافه کنید .

راهنمای خرید مبلمان ویلایی و انتخاب جنس مبلمان

گام سوم در انتخاب انواع مبلمان ویلایی این است که جنس مواد به کار رفته در مبلمان را تعیین کنید یعنی مبلمانی با متریال ضد آب و ضد اشعه خورشید خریداری کنید تا بتوانند در فضای باز استفاده شوند بنابراین شما می‌توانید مبلمان آلومینیومی و چوبی، شدن حصیری پلاستیکی خریداری کنید تا در شرایط آب و هوایی مقاوم باشند. البته همانطور که گفتیم حصیر به کار برده شده در ساخت مبلمان حصیری از جنس طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است که شما می توانید مبلمان حصیری مصنوعی خریداری کنید تا در هزینه های شما صرفه جویی شود هم ماندگاری بالاتری داشته باشد.

برای زیبایی بیشتر می توانید از انواع استند گل در محیط استفاده کنید .

 

خصوصیات مبلمان ویلایی

در گذشته‌ های دور هم از لوازم نشیمن مانند مبلمان ویلایی در طراحی دکوراسیون فضای باز استفاده می‌ کرده اند اما جنس به کار برده شده در انواع مبلمان ویلایی تفاوت بسیار زیادی با مبلمان داخلی داشت، امروزه هم مبلمان ویلایی در جنس های تولید شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف دوام و ماندگاری داشته باشند. مبلمان ویلایی برای فضای باز طراحی شده اند به همین دلیل نسبت به مبلمان داخلی مقاومت و دوام زیادی در برابر برودت و سرما زمستان، رطوبت دارند و طول عمر مبلمان ویلایی بیشتر است. مبلمان ویلایی وزن سبکی دارند، زیرا مبلمان ویلایی در فصل زمستان باید در داخل خانه نگهداری شوند .به این دلیل جا به جایی مبلمان باغی به آسانی انجام می‌ گیرد .و هر زمان که قصد که تغییر دکوراسیون باغ با حیاط خلوت داشته باشید می توانید مبل‌ ها را به راحتی جا به جا کنید.

راهنمای خرید مبلمان ویلایی و تنوع بالای محصولات

انواع مبلمان ویلایی در مدل های متنوع و متفاوت تولید شده‌ اند، به همین دلیل بسیاری از افراد در خرید مبلمان ویلایی با مشکل مواجه می‌ شوند و نمی‌ دانند کدام یک از انواع مبلمان ویلایی را انتخاب کنند. مبلمان ویلایی تنوع زیادی در طرح دارند و می توانید متناسب با فضایی که برای قرار دادن مبلمان ویلایی در نظر گرفته اید، یکی از انواع مبلمان ویلایی را خریداری کنید. طراحی بسیار زیبا و مدرن مبلمان ویلایی سبب شده است تا فضای حیاط یا باغ ویلای شما زیبا و مدرن شود. مبلمان ویلایی یا همان مبلمان باغی جنس های مختلفی مانند آلومینیوم ضد زنگ، حصیر مصنوعی و طبیعی، چوب های مختلف و غیره دارند که می توانید متناسب با آب و هوای شهری که در آن زندگی می کنید مبلمان ویلایی را در جنس های مختلف سفارش دهید.

برخی از انواع صندلی راک را می توانید در کنار مبلمان ویلایی قرار دهید .

نکته های مهم در استفاده از مبلمان ویلایی

در شرایط آب و هوایی مناطق کوهستانی یا مناطقی شمالی و جنوبی نمی توان از مبلمان حصیری طبیعی یا چوبی استفاده کرد. زیرا این شرایط آب و هوایی مناطق بارانی است و باید از مبلمان حصیری یا آلومینیومی استفاده شود. زیرا مبلمان در مجاورت با رطوبت و تماس با باران موجب پوسیدگی و خراب شدن می‌ شود. و به این دلل نباید از مبلمان چوبی استفاده کرد. انواع مبلمان ویلایی یا مبلمان باغی فقط برای فضای باز طراحی نشده اند. بلکه برای فضای بسته هم طراحی شده اند که شما نمونه های زیادی از مبلمان فضای باز را در کافی شاپ ها و رستوران ها مشاهده می کنید.

ویژگی های منحصر به فرد مبلمان ویلایی

مبلمان ویلایی به دلیل تشک های نانو ضد آب و وزن سبکی که دارند می‌ توانند گزینه بسیار عالی برای دکوراسیون خانه باشند و اشخاصی که علاقه مند نیستند و از مبل های سنگین استفاده کنند می‌ توانند از مبلمان ویلایی برای تغییر دکوراسیون خانه خود استفاده کنند. استفاده از مبلمان ویلایی در روف گاردن یا پشت‌ بام هایی که با استفاده از گلدان ها و گل های رنگارنگ زیبا تزیین شده است، می‌ تواند گزینه ایده آلی باشد، زیرا با استراحت کردن در روف گاردن می‌ توانید لحظه های آرامش بخش در محیط زیبا و با طراوت را سپری کنید. استفاده از مبلمان ویلایی در فضای روف گاردن می‌ تواند فضا را مجلل و شیک تر کند .

مطالب مرتبط با این موضوع :

طراحی دکوراسیون ویلا

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

معرفی بهترین مبلمان ویلایی برای خرید

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت  :www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید مبلمان ویلایی

  1. بازتاب: نقش مبلمان در دکوراسیون منزل - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. شیما گفت:

    برای خرید بهترین ومناسبترین مبلمان فضای باز باید اندازه ی فضایی که داریم رو مد نظر داشته باشیم تابتوانیم بهترین مبلمان رو خریداری کنیم شما میتوانید ازسایت ویلاسازه که تولید کننده ی انواع مبلمان فضای باز هستند محصول مورد نظر رو خریداری کنید وهمچنین میتوانید از مشاوره های افراد متخصص این سایت استفاده کنید تا مبلمان مخصوص فضای باز خود را به راحتی بخرید

  3. بازتاب: طراحی رستوران - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    انتخاب بهترین مبلمان فضای باز باعث راحتی و زیبایی محوطه یا فضای سبز خانه یا ویلای شما می‌شود. حتماً شما هم تمایل دارید که میز بزرگی را در میان فضای سبز بگذارید و اطراف آن را صندلی‌های راحتی قرار داده و عصرانه دلپذیری را به همراه دوستان و خانواده خود میل کنید. اگرچه ایده‌های طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی ویلا بسیار زیاد هستند اما اگر انتخاب زیباترین مبلمان فضای باز، هوشمندانه و دقیق انجام شود، می‌توان گفت که این کار تقریباً به صورت حرفه‌ای انجام شده است. این چیدمان برای صرف صبحانه، ناهار و عصرانه، انتخاب بسیاری از خانواده‌ها تلقی می‌شود.
    مبلمان فضای باز نه تنها برای محوطه‌های باز در ویلاها یا حیاط خانه‌های بزرگ به کار می‌روند بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا آن‌ها را بتوانید در تراس یا بالکن هم قرار دهید. یک کاناپه حصیری که در تراس ویلای شما قرار می‌گیرد، دکوراسیون این قسمت را زیباتر می‌کند. همچنین می‌توانید از بالشتک‌ها و لوازم و وسایل رنگارنگ دکوراسیون در کنار مبلمان فضای باز استفاده کنید. آنچه مسلم است اینکه با اندکی خلاقیت و انتخاب زیباترین مدل مبلمان برای فضای سبز می‌توانید فضاهای ساده و کوچک را به طرز شگفت‌آوری تغییر دهید!

دیدگاهتان را بنویسید