وبلاگ ویلاسازه

مشعل باغی ویلایی ویلاسازه

آتشدان در ویلاسازه

مشعل باغی و ویلایی چیست؟

مشعل باغی و ویلایی از جمله وسایلی است که برای گرمایش فضای باز از آن استفاده می شود . این محصولات در ابعاد و سایز های بسیار متنوع در بازار موجود می باشد . توان گرما دهی هر کدام از آن ها متفاوت می باشد و بر حسب ابعاد محیط تعیین می شود . مشعل باغی و ویلایی از جمله محصولاتی است که می تواند در محیط های مختلف صنعتی ، تجاری و همچنین خانگی مورد استفاده قرار گیرد . قیمت مشعل باغی و ویلایی با توجه به نوع سوخت مصرفی و همچنین قدرت گرما دهی آن تعیین می شود . جهت خرید مشعل باغی و ویلایی شما می توانید به فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات گرمایشی مراجعه نمایید . البته محصولات عمدتاً در بین تجهیزات گرمایشی صنعتی قرار می گیرند . به همین جهت یافتن آنها در بین محصولات گرمایشی خانگی کمی دشوار می باشد . نصب و راه اندازی چنین محصولاتی نیاز به تخصص دارد و شما به تنهایی قادر به انجام آن نخواهید بود . معمولاً به هنگام خرید مشعل باغی افرادی به عنوان نصاب در محل حضور دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند .

میز اتشدانآتشدان در ویلاسازهآتشدان مکعبی ویلاسازهآتشدان ویلاسازهبرخی از انواع مشعل ویلایی دارای ابعاد بسیار بزرگتری هستند که عمدتاً برای مکان های صنعتی استفاده می شوند . این مشعل ها می توانند برای گرم کردن محیط های بزرگ و یا کوره های مختلف مورد استفاده قرار گیرند . سوخت مصرفی مشعل ویلایی نیز می تواند گاز و یا گازوئیل باشد . طبیعی است که به لحاظ اقتصادی استفاده از مشعل ویلایی گازی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد . اما گاهی اوقات عدم دسترسی شما به سوخت گاز موجب می شود که شما از مشعل گازوئیلی استفاده کنید . اکثر مشعل های ویلایی دارای یک مخزن هستند که حرارت به داخل مخزن دمیده می شود . بسیار کم پیش می آید که حرارت مشعل به صورت مستقیم به محیط دمیده شود . به دلیل اینکه شعله نسبتاً زیادی از مشعل خارج می شود که می تواند بسیار خطرناک باشد . از همین‌رو گرمای مشعل معمولاً در داخل یک محفظه دمیده می شود شرکت ویلاسازه تولید کننده ی انواع بخاری های فضای باز و آتشدان و بخاری هیزمی و …برای لذت بردن از گرمای دل انگیز در روزهای سرد سال فوق العاده مناسب میباشد.

میز باربیکیو

میز آتشدان همراه با گریل ویلاسازه

مشعل باغی و ویلایی آلاچیق

یکی از مهم ترین کاربرد های انواع مشعل باغی و ویلایی در داخل آلاچیق می باشد . آلاچیق دارای ابعاد بسیار مختلفی است که می توان برای گرم کردن محیط آن از یک مشعل ویلایی استفاده کرد . به هنگام انتخاب مشعل ویلایی برای آلاچیق حتماً باید ابعاد مشخص باشد . اگر به این نکته به هنگام خرید مشعل ویلایی توجه نداشته باشید . به احتمال زیاد محصول خریداری شده توسط شما کارایی لازم را نخواهد داشت . از آنجایی که این محصول تقریباً یک مسئله گران قیمت می باشد . در نتیجه هزینه اضافی زیادی به شما تحمیل خواهد شد . به عنوان مثال اگر توان گرمادهی مشعل کمتر از نیاز شما باشد . شما مجبور به تعویض مشعل خواهید بود . همچنین گاهی اوقات فروشندگان از تعویض مشعل خودداری خواهند کرد و شما مجبور به خرید یک مشعل دیگر خواهید بود . در حالت دیگر امکان دارد قدرت گرمادهی مشعل بیش از نیاز شما باشد . در این شرایط نیز شما همواره مجبور به خاموش کردن مشعل خواهید بود . گذشته از این هزینه سوخت مصرفی نیز افزایش خواهد یافت . در کنار این دلایل مسائل اقتصادی نیز وجود دارد که نیاز است شما اهمیت زیادی به این موضوع بدهید .

مشعل باغی و ویلایی که برای آلاچیق در نظر گرفته می شود عمدتاً به صورت گاز سوز می باشد . ولی گاهی اوقات پیش می آید که شما به دلایل مختلف امکان دسترسی به سوخت گاز را ندارید . در این مواقع می توانید از مشعل هایی که از سوخت گازوئیل یا نفت استفاده میکنند بهره ببرید . تهیه چنین محصولاتی در برخی از مکان ها کمی دشوار میباشد . اما با کمی پرس و جو می توانید و فروشندگان و یا تولید کنندگان این محصولات را پیدا کنید . امکان سفارشی سازی برای مشعل باغی نیز وجود دارد . به این صورت که شما می توانید با مراجعه به تولید کنندگان این محصولات . مشعل مورد نیاز خود را با ابعاد و قدرت گرمادهی دلخواه به آنها سفارش دهید . البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که ساخت یک مشعل باغی سفارشی کمی زمان بر می باشد . همچنین شما می توانید این محصولات را در آینده تغییر کاربری داده و در مکان های دیگری از آن استفاده کنید . به عنوان مثال می توانید مشعل را به یک محفظه متصل کرده و برای گرم کردن محیط کارگاهی از آن استفاده کنید .بخاری هیزمی گردتولید شرکت ولاسازه نه تنها به عنوان وسیله گرمایشی بلکه از آن میتوان به عنوان یک وسیله دکوراتیو نیز استفاده کرد.

بخاری هیزمی

بخاری هیزمی گرد تولید شرکت ویلاسازه

کاربرد مشعل باغی و ویلایی

همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم کاربرد یک مشعل باغی و ویلایی می تواند بسیار متنوع باشد . اینگونه مشعل ها کاربرد زیادی در صنعت دارند . از انواع مشعل باغی می توان برای گرم کردن کوره های مختلف استفاده کرد . همچنین می توان برای ایجاد حرارت جهت گرم کردن دیگ بخار از آن استفاده کرد . گذشته از این شما می توانید از مشعل ویلایی جهت گرم کردن محیط های بزرگ و کارگاهی بهره ببرید . همچنین شما انواع مختلفی از مشعل باغی را در مکان های تجاری مانند رستوران های سنتی مشاهده می کنید . تنوع کاربرد مشعل ویلایی موجب می‌شود که این محصول از جمله محصولات گرمایشی محبوب برای مکان های مختلف باشد . با توجه به اینکه سوخت مصرفی این محصولات نیز می تواند متغیر باشد . شما امکان استفاده از آن به صورت گاز سوز و یا گازوئیل را خواهید داشت . قدرت گرمادهی مشعل ویلایی با توجه به ابعاد فضای مورد نظر تعیین می شود . به امید علی زمانی که شما برای خرید چه محصولی مراجعه میکنید . اولین چیزی که فروشنده از شما می پرسد اهواز محیط مورد نظر شما برای قرار دادن مشعل ویلایی خواهد بود .

قدرت گرمادهی مشعل ویلایی در مقایسه با سایر محصولات گرمایشی بسیار بالاتر میباشد . اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که به هنگام استفاده از این محصول حتما باید نکات ایمنی را بسیار بیشتر رعایت کنید . به جهت اینکه مشعل ویلایی دارای حرارت بسیار بالایی می باشد که می تواند در صورت عدم رعایت نکات ایمنی مشکلات زیادی را به وجود آورد . مخصوصاً اگر مشعل ویلایی به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد و دارای محفظه نباشد . حتماً باید جهت پرتاب شعله به صورت غیر مستقیم باشد . در غیر این صورت موجب آتش‌سوزی خواهد شد و خسارت های زیادی به بار خواهد آورد . البته اینها نکاتی هستند که می توانید به هنگام خرید از فروشنده جویا شوید و از مشاوره آنها استفاده کنید .بخاری قارچی گازی فضای باز بهترین گزینه برای گرم کردن ویلا و باغ و رستوران در روزهای سرد سال میباشد.

بخاری قارچی ویلاسازه

بخاری قارچی گازی ویلاسازه گرمایش فوق العاده بالا

 

قیمت مشعل باغی و ویلایی

برای تعیین قیمت مشعل باغی و ویلایی ابتدا باید چند موضوع اصلی مشخص شود . اول اینکه مشعل باغی قرار است در چه محیطی و با چه ابعادی قرار گیرد . به طور کلی مهمترین موضوع به هنگام خرید سیستم های گرمایشی و سرمایشی ابعاد محیط می باشد . این سوال در واقع اصلی ترین سوال به هنگام خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی میباشد . زمانی که شما ابعاد محیط خود را مشخص کنید به راحتی می توانید نوع تجهیزات گرمایشی و همچنین قدرت گرما دهی آن را مشخص کنید . همچنین به این وسیله می توانید میزان بودجه را که برای خرید آن محصول نیاز است را نیز مشخص نمایید . البته پاسخ به این سوال بسیار دشوار نمی باشد و همه ما به صورت حدودی ابعاد محیطی را که میخواهیم یک مشعل باغی در آن قرار دهیم را می دانیم . اما برای انتخاب بهتر محصول مورد نظر میتوانید ابعاد محیط را به صورت دقیق اندازه بگیرید . این کار موجب میشود که انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید .بخاری و هیتر هرمی فضای باز ویلاسازه با قیمت مناسب وکیفیت بالا سردترین روزهای سال را برای شما لذت بخش خواهد کرد. زمانی که نوع مشعل ویلایی شما مشخص شد میتوانید انتخاب های خود را محدود تر کنید . همین موضوع باعث می شود تمرکز بیشتری روی گزینه های موجود داشته باشید .

بخاری و هیتر هرمی فضای باز

بخاری وهیتر هرمی فضای باز تولید شرکت ویلاسازه

 

 

تعیین میزان بودجه برای خرید مشعل ویلایی و باغی

بعد از اینکه شما مشخص گردید که به چه نوع مشعل ویلایی نیاز دارید . در این مرحله باید میزان بودجه خود را برای خرید محصول مورد نظر مشخص نمایید . در این شرایط دو نوع نگرش متفاوت وجود دارد . برخی افراد بودجه محدودی دارند و تلاش می‌کنند مشعل ویلایی را متناسب با بودجه خود در نظر بگیرند . اینگونه افراد طیف وسیعی از مشتریان را تشکیل می دهند . اگر شما نیز در دستی چنین افرادی قرار دارید پس مجبور هستید که نیازهای خود را با توجه به بودجه خود متناسب کنید . اما دسته دوم افرادی هستند که کارایی و کیفیت محصول را در اولویت قرار می دهند . این افراد قادر هستند که بودجه خود را با توجه به قیمت محصول مورد نظر تغییر دهند . طبیعی است که چنین افرادی می ‌توانند دقیقا محصول مورد نیاز خود را با کیفیت مورد انتظار خریداری نمایند . اما حتی اگر شما بودجه محدودی برای خرید مشعل باغی و ویلایی داشته باشید . می توانید با یک جستجو و انتخاب هوشمندانه و هدفمند انتخاب درستی داشته باشید . اگر اطلاعات کافی در مورد محصولی که می خواهید آن را خریداری کنید داشته باشید . حتی با یک بودجه محدود نیز میتوانید انتخاب ایده‌آلی داشته باشید ‌.

یکی از تولیدی های معتبر در زمینه تجهیزات ویلایی و باغی گروه تولیدی ویلا سازه می باشد . این تولیدی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند . شما می توانید محصولات ویلا سازه را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید . همچنین امکان اخذ نمایندگی و خرید عمده محصولات ویلا سازه نیز برای شما فراهم می باشد .برای خرید و مشاوره باهمکاران ما تماس بگیرید:09142244372

مقالات مرتبط:

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

کاربرد انواع بخاری

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید