وبلاگ ویلاسازه

نکات چیدمان فضای دنج برای باغ شخصی

آلاچیق ویلاسازه

نکات چیدمان فضای دنج برای باغ شخصی

تا به حال به نکات چیدمان فضای دنج برای باغ شخصی خود فکر کرده اید؟ در این مقاله چند نکته ساده که با استفاده از آنها میتوانید باغ و ویلایی زیبا و شیک داشته باشید به شما معرفی میکنیم.

  • اولین نکته استفاده از پوشش مناسب برای کف محوطه است که بنابر سلیقه شخصی می توان از سنگفرش،چمن طبیعی،چمن مصنوعی و … استفاده کرد.اما باید این را در نظر داشت که همه اجزا باید متناسب باهم انتخاب شوند.اگر تصمیم به ساخت فضایی سنتی داریم، انتخاب وسایل باید بر طبق آن باشد.و یا اگر فضایی مدرن مد نظر باشد ، باید به دنبال تهیه وسایل جدید باشیم…

سنگفرش

  • نکته بعدی تهیه مبلمان ویلایی متناسب با متراژ محوطه مورد نظر و برحسب سلیقه شخصی می باشد. مبلمان فضای باز باید دارای رنگ بندی مناسبی با محیط بوده. و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت خوبی داشته باشد. بهترین مبلمان های فضای باز را میتوانید در فروشگاه تجهیزات ویلایی ویلاسازه پیدا کنید.

 

مبلمان فضای باز

  • نکته سوم استفاده از آفتابگیر و سایبان چتری متناسب با سایر اجزای دکوراسیون می باشد. البته اگر آلاچیق داشته باشیم،این مرحله حذف می شود. استفاده از یک آلاچیق یا سایبان چتری علاوه بر زیبایی موجب محافظت در برابر باران و آفتاب می‌شود.

سایبان چتری

  • از دیرباز دور هم نشینی ها ،گرد یک  محور بوده و چه گزینه ای بهتر از یک آتشگاه کوچک در میانه فضا و یا یک آبنما در گوشه دکوراسیونمان، که باالطبع فضا راچشم نواز تر می کنند.
  • مورد بعدی نورپردازی فضاست.با یک نور پردازی صحیح می توان زیبایی فضا را به اوج رساند.
  • استفاده از گلدان های طبیعی زیبا،جلوه بصری خاصی به فضا داده و لطافت را به ارمغان می آورد. با استفاده از استند گل از فضا بهترین استفاده را ببرید.
  • استفاده از تجهیزات بازی برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای کودکان.
  • اهمیت ایجاد فضای سبز

  • یکی از نکات اصلی در چیدمان فضای باز ، ایجاد فضای سبز می باشد . شما می توانید فضای سبز را به یک نقطه از فضای خود اختصاص دهید ، یا اینکه می‌تواند در تمام فضای شما گسترده باشد . برای این کار می توانید از انواع مختلف گیاهان و درختان استفاده کنید ، همچنین می توانید از چمن های طبیعی و مصنوعی برای ، ایجاد فضای سبز استفاده کنید . یکی دیگر از راهکارهای ایجاد فضای سبز ، استفاده از فنس های چمنی می باشد . فنس چمنی می‌تواند همانند یک دیوار سبز ، در ایجاد یک فضای زیبا بسیار موثر باشد .
    استفاده از فضای باز در بیشتر اوقات برای تفریح و سرگرمی میباشد ، همچنین این افراد برای ایجاد آرامش و دور شدن از دغدغه های روزانه ، به فضای باز پناه می‌برند . برای رسیدن به این اهداف شما نیاز دارید تا از یک فضای سبز استفاده کنید ، اهمیت محیط سبز در فضای باز بسیار زیاد می باشد . زمانی که شما در محیط خود از یک فضای سبز استفاده نمی کنید ، محیط شما همیشه ناقص به نظر می آید . اما باید دقت داشته باشید ایجاد فضای سبز ، باید به صورت دقیق طراحی شود . در غیر اینصورت فضای شما بسیار به هم ریخته به نظر می‌آید ، که می‌تواند باعث کاهش زیبایی‌های فضا شود .
    گذشته از اینکه شما کاربرد تجاری یا عمومی از فضای باز داشته باشید ، یا اینکه کاربرد شما کاملاً شخصی باشد . می توانید از انواع مختلف گیاهان و درختان برای ایجاد فضای سبز استفاده کنید . استفاده از چمن و گیاهان مصنوعی برای کسانی که زمان کافی برای ، رسیدگی به گیاهان را ندارند یک راهکار مناسب می باشد . اما تا جای ممکن است سعی کنید از گیاهان طبیعی در فضای خود استفاده کنید .

    استفاده از المان های مختلف

  • همانگونه که اشاره کردیم نوع کاربرد شما از فضا ، مشخص می کند که شما نیاز دارید از چه وسایلی برای چیدمان فضای باز استفاده کنید . اما وسایلی وجود دارد که برای تمام کاربرد ها می توانند مشترک باشند ، مبلمان فضای باز یکی از این وسایل می باشند . شما هر کاربری که از فضای خود داشته باشید ، نیاز دارید تا از تعدادی صندلی و مبلمان استفاده کنید . اما شاید نوع مبلمان شما در کاربردهای مختلف ، متفاوت باشد . برای این منظور می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ، مبلمان و صندلی های موردنظر کسب کنید .
    همچنین شما می توانید از انواع دکوراسیون مختلف مانند استند گل ، جاشمعی ، میز عسلی و غیره استفاده کنید . استفاده از این وسایل کاملا وابسته به سلیقه شما می باشد . زمانی که بتوانید از وسایل و المان های مختلف برای ، چیدمان فضای خود استفاده کنید ، می توانید فضای زیباتری را به وجود آورید . اما در هنگام استفاده از وسایل مختلف باید دقت داشته باشید ، کین و وسایل با هم همخوانی داشته باشند و در واقع مکمل یکدیگر باشند . در این صورت می‌توانید فضایی فوق العاده و تاثیرگذار داشته باشید .
    استفاده از محصولاتی مانند صندلی راک و صندلی کنار استخر ، می‌تواند در تکمیل چیدمان فضای شما تاثیر زیادی داشته باشد . همچنین شما میتوانید بر حسب نیاز از وسایل تفریحی مانند تاب ویلایی و سرسره استفاده کنید .
    استفاده از انواع باربیکیو و کباب پز ها ، در واقع یکی از الزامات چیدمان فضای باز می باشد . شما انتخاب های زیادی برای باربیکیو و کباب پز پیش روی خود دارید .
    همچنین شما می توانید از وسایل گرمایشی مختلف ، در فصل سرد استفاده کنید .
  • سوالات متداول

  • بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو کجاست ؟

    مکان باربیکیو را در فضای باز باید به دقت انتخاب کنید . باربیکیو نباید از محل نشستن افراد زیاد دور باشد . همچنین نباید انقدر نزدیک باشد که دود ناشی از آن موجب اذیت افراد شود . مکان باربیکیو باید به گونه ای انتخاب شود که در معرض باد شدید نباشد .

     

    بهترین نوع مبلمان فضای باز برای باغ کدام است ؟

    اگر برای محیط های خانگی و استفاده شخصی می خواهید مبلمان ویلایی خریداری کنید . راحتی مبلمان می تواند مهمترین ویژگی شما برای انتخاب محصول مورد نظر باشد . در صورتی که شکل ظاهری و زیبایی محصول اهمیت زیادی برای شما داشته باشد . بهتر است زیبایی محصول را در کنار راحتی آن در نظر بگیرید .

     

    چگونه می توان هزینه فضاسازی باغ را کاهش داد ؟

    خلاقیت و نوآوری همیشه بهترین وسیله برای کاهش هزینه ها میباشد . با استفاده از خلاقیت می توانید بسیاری از کارها را با هزینه های بسیار پایین تر انجام دهید . البته برای انجام این کار باید برخی از کارها را شخصاً انجام دهید . همچنین سعی کنید از مشورت افرادی که تجربه بیشتری دارند نیز استفاده کنید .

     

    بهترین مبلمان برای استفاده در کنار استخر کدام است ؟

    کنار استخر از جمله فضاهایی است که دارای رطوبت زیادی می باشد . به همین دلیل باید از صندلی های استفاده کرد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند . پلاستیک یک ماده اولیه ایده آل برای استفاده در کنار استخر میباشد . انواع مختلف تخت کنار استخر برای استفاده در چنین محیط هایی عایق بندی می شوند .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “نکات چیدمان فضای دنج برای باغ شخصی

  1. بازتاب: معرفی بهترین مبلمان ویلایی برای خرید - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. صابر گفت:

    برای زیبایی باغ یا ویلامون میتونیم از سنگفرش ویا چمن استفاده کنیم که بسته به سلیقه شما داره که کدوم رو ترجیح بدید ودر کنار این چیدمان میتونید از مبلمان فضای باز همراه با سایه بان چتری ویا آتشدان های مختلف ویا حتی هیتر گازی استفاده کنید وحتی در فصل زمستان هم از فضای بیرون باغتون لذت ببرید ،شما میتونید حتی یه گوشه از باغ رو اختصاص بدید به درست کردن آبنما که جلوه بسیار زیباتری به باغ میده و میتونید از ویلاسازه تمامیه محصولاتی رو که نیاز دارید تهیه کنید

  3. azari_kiz گفت:

    حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند مهمان به روی باز می‌آید، نه به سفره باز. بعضی از خانه‌ها اتمسفری دارند که انگار شما را دعوت به ماندن می‌کند، صمیمی، گرم و راحت.
    استفاده از ایده چیدمان و دکوراسیون مبل و فضای نشیمن در باغ، ویلا و حتی پاسیو و حیاط خانه می تواند کمک کند تا میزبانی بهتری را در مهمانی های خانوادگی و دوستانه تجربه کنید. مهمانی گرفتن در فضای باز، باعث می شود هم خیلی راحت تر باشید و هم بیشتر به شما و مهمان ها خوش بگذرد. البته اگر بتوانید فضای بیرونی را هم مانند داخل خانه به خوبی چیدمان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید