وبلاگ ویلاسازه

نگهداری و شستشوی تاب ریلکسی

تاب ریلکسی سه نفره

نحوه نگهداری تاب ریلکسی

تاب ریلکسی بافتنی

تاب ریلکسی با بافت مکرومه

تاب ریلکسی یا هر محصول دیگری نیاز به نگهداری دارد .زمانی که شما محصولی را برای استفاده خریداری می کنید ، باید بدانید که در صورت نگهداری مناسب می‌توانید مدت طولانی تری از این وسیله استفاده کنید .

برای خرید انواع تاب ریلکسی کلیک کنید

09142244372

مخصوصا اگر شما مبلغ زیادی برای خرید یک محصول هزینه کنید ، دقت بیشتری در مراقبت و نگهداری از آن محصول خواهید داشت . شما سعی می کنید اطلاعات بیشتری در مورد شرایط نگهداری محصول مورد نظر ، کسب کنید . برای این منظور سعی کنید از افراد مطلع و با تجربه اطلاعاتی به دست آورید . یا اینکه از کتابها و مقالات مختلف استفاده کنید . شما حتی می‌توانید سوالات و اطلاعات مورد نظر را در محیط اینترنت جستجو کنید .

صندلی ریلکسی یکی از محصولاتی است که شما مبلغ قابل توجهی برای خرید آن هزینه میکنید . اگر به صورت درست و مناسب از این محصول نگهداری کنید ، می‌تواند سالیان درازی توسط شما مورد استفاده قرار گیرد .

ارزانترین تاب های ریلکسی بازار

تاب راحتی villasaze.irیک صندلی

یک تاب ریلکسی از قطعات و قسمتهای مختلفی تشکیل می‌شود . هر کدام از این قطعات دارای جنس متفاوت می باشد ، به همین دلیل شرایط نگهداری هر قطعه متفاوت می باشد .

به عنوان مثال شرایط نگهداری و مراقبت از فلز کاملا متفاوت با پارچه می باشد . پس باید شما اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید ، تا بتوانید کیفیت محصول خود را برای سالیان طولانی حفظ کنید .

در این مقاله سعی می کنید توضیحات مهمی در مورد شرایط نگهداری ، و همچنین تعمیرات مختصر و جزئی تاب ریلکسی به شما ارائه دهیم .

نکات مهمی در این مطلب عنوان می‌شود که می تواند برای شما مفید باشد . پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

استفاده از شوینده های مختلف

برای شستشو و نظافت قطعات مختلف تاب ریلکسی می‌توانید از انواع شوینده ها استفاده کنید . بسیاری از قطعات صندلی ریلکسی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شستشو هستند ، به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید از انواع شوینده های مختلف برای این منظور استفاده کنید . پایه تاب ریلکسی یکی از قسمتهای میباشد که با خیال راحت می توانید این قسمت را مورد شستشو قرار دهید ، اما به هنگام شستشوی پایه باید دقت داشته باشید که هیچ قسمت از فلز بدون رنگ نباشد . رنگ استفاده شده بر روی فلز می تواند بر اثر ضربه یا خراشیدگی از بین برود ، از بین رفتن رنگ باعث زنگ زدن فلز می شود . پس از جایی که امکان دارد برای شستشوی پایه از آب استفاده نکنید . اما اگر از کیفیت رنگ پایه اطمینان داشته باشید می توانید به راحتی ، از آب و انواع مختلف شوینده‌ها برای تمیز کردن پایه استفاده کنید .
تشک استفاده شده در صندلی ریلکسی به صورت اسفنجی یا الیاف ویسکوز میباشد هر کدام از آن ها روش شستشوی مختلفی دارد . برای شستشوی تشک های اسفنجی می ‌توانید اسفند را از داخل پارچه خارج کنید ، سپس پارچه را در داخل ماشین لباسشویی قرار داده یا به صورت دستی بشویید . اما برای شستشوی تشک های الیاف نمی توانید آنها را از همدیگر جدا کنید ، پس باید تشک را به صورت یک تکه در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید .
برای شستشوی قسمت سبد یا همان صندلی تاب ریلکسی می توانید از دو روش استفاده کنید . اگر سبد شما به صورت فلزی باشد یا از حصیر های پلاستیکی برای بافت آن استفاده شده باشد ، میتوانید برای شستشو و نظافت از آب و شوینده های مختلف استفاده کنید . اما اگر سبد به وسیله نخ های مختلف بافته شده باشد می توانید برای تمیز کردن آن از شامپو فرش استفاده کنید .

نحوه شستشو و نگهداری پایه تاب ریلکسی

پایه تاب ریلکسی یک قطعه فلزی می باشد که دارای وزن نسبتا بالایی می باشد . وزن این پایه می تواند در حدود ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرم باشد .

برای شستشوی پایه به وسیله آب ، ابتدا باید اطمینان داشته باشید که تمام سطح فلز به وسیله رنگ عایق شده باشد . اگر قسمتی از سطح فلز بدون پوشش باشد ، به دلیل تماس با آب میتواند دچار زنگ زدگی شود .

پس به هنگام شستشوی پایه نیاز دارید تا به این نکته توجه زیادی داشته باشید . حتی اگر پایه شما دارای رنگ مناسبی باشد ، و شما خیالتان از بابت زنگ‌زدگی راحت باشد . باز هم سعی کنید تا جایی که امکان دارد ، برای شستشوی پایه از یک دستمال مرطوب استفاده کنید .

همچنین در صورت نیاز می توانید از یک تکه اسفنج آغشته به آب و صابون استفاده کنید .

در بیشتر مواقع ای کثیف شدن پایه فلزی در اثر گرد و غبار می باشد . شما می توانید با استفاده از یک تکه دستمال پایه را به راحتی تمیز کنید .

در صورت کنده شدن و از بین رفتن رنگ پایه ، سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر کنید . اگر تکه های کوچکی است پایه بدون رنگ باشد ، می توانید با استفاده از یک اسپری رنگ آن را لکه گیری کنید .

برای استفاده از اسپری رنگ سعی کنید پایه تاب ریلکسی را در فضای باز قرار دهید . اگر در داخل منزل مجبور هستید که این کار را انجام دهید ، از یک پوشش پلاستیکی برای جلوگیری از پخش شدن رنگ استفاده کنید .

در صورت مشاهده ترک و شکستگی بر روی پایه ، حتی اگر بسیار کوچک باشد . سعی کنید در سریع‌ترین زمان نسبت به تعمیر آن اقدام کنید .

 

شستشو و نگهداری سبد تاب ریلکسی

سبد استفاده شده برای تاب ریلکسی می‌تواند چند نوع مختلف داشته باشد ، هر کدام از آنها روش نگهداری خاصی دارد .

رایج ترین نوع سبد که برای تاکسی استفاده می شود ، یک اسکلت فلزی می باشد که به وسیله نخ های مختلف بافته میشود . این خواب می تواند از جنس سرمه و یا نخ مغزی و یا انواع نخ ابریشمی باشد .

برای شستشوی سبد بافته شده با نخ سعی کنید تا جایی که می‌توانید از دستمال استفاده کنید . شستشو با آب باعث کاهش کیفیت نخ ها می شود . همچنین خشک شدن آن بسیار طولانی و زمان‌بر می‌باشد . شما می توانید همانند پایه تاب ریلکسی از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن سبد استفاده کنید . در صورت وجود لکه های چربی و کثیفی زیاد ، می‌توانید برای شستشو از شامپو فرش استفاده کنید .

روش استفاده از شامپو فرش برای سبد ریلکسی همانند فرش و مبل می باشد . شامپو فرش را در داخل یک ظرف مناسب با مقداری آب مخلوط کرده ، سپس یک تکه اسفنج را به این مواد آغشته کرده و بر روی سبد بکشید .

دقت داشته باشید که به هنگام شستشو باعث آسیب دیدن بافت سبد نشوید . در صورت آسیب دیدن بافت می ‌توانید با کمی ظرافت آن را دوباره تعمیر کنید .

برخی دیگر از سبد های تاب ریلکسی به وسیله حصیرهای مصنوعی بافته می‌شوند . این حصیر ها دارای کیفیت بالایی می باشند و شما نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی ندارید .

در صورت کثیف شدن می‌توانید به راحتی آنها را با آب بشویید . به دلیل اینکه حصیر ها از جنس پلاستیکی می باشند ، در صورت شستشوی آن هیچ مشکلی به وجود نمی آید . همچنین پلاستیک به سرعت خشک می شود .

برخی دیگر از سبد های تاب ریلکسی به صورت فلزی می باشند ، شرایط نگهداری آنها دقیقاً مانند پایه تاب ریلکسی میباشد .

تاب ریلکسی اشکی villasaze.irنحوه شستشو و نگهداری تشک تاب ریلکسی

تشک استفاده شده در تاب های ریلکسی می تواند از پارچه های مختلفی باشد . همچنین در داخل پارچه میتوان از الیاف مختلف و اسفنج استفاده کرد .

شما می‌توانید تشک را به صورت کامل در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید . و یا می توانید آن را با دست بشویید . سپس می توانید آن را در مجاورت گرما ، یا در معرض تابش نور خورشید قرار دهید . همچنین می توانید محتویات تشک را خارج کرده ، و آنها را به صورت جداگانه مورد شستشو قرار دهید .

اگر این امکان برای شما وجود دارد که پارچه و الیاف را از هم جدا کنید . پیشنهاد می کنیم برای شستشو از این روش استفاده کنید .

زیرا زمانی که تشک را به صورت یک جا مورد شستشو قرار می دهید ، باعث می شود تا الیاف موجود در تشک به هم چسبیده شود . این موضوع باعث کاهش حجم تشک و همچنین سفت شدن آن می شود .

در تشک هایی که داخل آنها از اسفنج استفاده شده است معمولاً یک زیپ طراحی می شود . شما به راحتی می توانید زیپ را باز کرده و اسفنج را از داخل تشک بیرون بیاورید . سپس آنها را به صورت جداگانه بشویید ، البته می‌توانید اسفنج را با کمک شامپو فرش تمیز کنید . و پارچه را برای شستشو در داخل ماشین لباسشویی قرار داد ، و یا آن را به صورت دستی بشویید .

نگهداری تاب ریلکسی

نگهداری انواع تاب ریلکسی و راهنمای شستشو در ویلاسازه

استفاده از تاب ریلکسی در فضاهای مختلف

شما می توانید یک تاب ریلکسی را به راحتی در داخل منزل ، و فضای سرپوشیده قرار دهید . صندلی ریلکسی کاملا برای استفاده در محیط منزل طراحی شده است . در صورت استفاده در داخل آپارتمان  یا منزل هیچ مشکلی برای صندلی آویز به وجود نمی‌آید .

همچنین شما می توانید در فضای باز مانند حیاط از صندلی ریلکسی استفاده کنید . برخی از صندلی ها مانند تاب ریلکسی حصیری برای استفاده در فضای باز ، کاملا مناسب می باشند .  اما شما می توانید از سایر تابهای آویز نیز برای فضای باز استفاده کنید . اما سعی کنید بعد از استفاده آنها را در یک مکان مناسب قرار دهید .

پایه تاب ریلکسی اگر به صورت کامل رنگ آمیزی شده باشد ، در صورت استفاده در فضای باز مشکلی به وجود نمی آورد . اما شما می‌توانید سبد تاب ریلکسی را به راحتی جدا کرده ، و بعد از استفاده آن را در مکان مناسبی قرار دهید .قسمتهای مختلف تاب ریلکسی

نگهداری تاب ریلکسی1

نگهداری انواع تاب ریلکسی و راهنمای شستشو در ویلاسازه

این کار سبب می شود تا عمر مفید محصول شما افزایش یابد .

تاب های ریلکسی ویلا سازه به گونه ای طراحی می شوند ، که شما بتوانید تمام قطعات آن را از هم جدا کنید . عطا پایه های استفاده شده برای تابهای ریلکسی به صورت دو تکه می باشند . شما می توانید آنها را از هم جدا کرده و در فضای کوچکی قرار دهید .

به دلیل اینکه شما مبلغ قابل توجهی را برای خرید تاب ریلکسی هزینه میکنید . سعی کنید تا جایی که می‌توانید مراقبت مناسبی از محصول خود داشته باشید . یک نگهداری مناسب باعث می شود تا کیفیت تاب ریلکسی شما برای سالیان طولانی حفظ شود .

یک تاب ریلکسی متوسط در صورت نگهداری با دقت می تواند عمر بیشتری از یک تاب ریلکسی گران قیمت داشته باشد .

 

نگهداری تاب ریلکسی2

نگهداری انواع تاب ریلکسی و راهنمای شستشو در ویلاسازه

بهترین صندلی ریلکسی

برای انتخاب بهترین صندلی ریلکسی نمی‌توانیم از یک الگوی ثابت استفاده کنیم . بهترین تاب ریلکسی برای شما ، سازگارترین محصولی می باشد که با توجه به نیازهای خود انتخاب می کنید . این  محصول می تواند بهترین کاربرد و کارایی را برای شما داشته باشد .

همیشه سعی کنید از خرید عجولانه و شتابزده دوری کنید . برای یک خرید مناسب باید نکات متفاوتی را در نظر بگیرید .

همیشه قبل از خرید سعی کنید به خوبی نیازها و ویژگی های مورد نظر خود را شناسایی کنید . نوع کاربرد و مکانی که میخواهید در آنجا از صندلی ریلکسی استفاده کنید ، از جمله سوالات کلیدی می باشد . که بسیاری از افراد به این نکته توجه زیادی نمی کنند ، و بعد از خرید محصول با مشکلات زیادی مواجه می شوند .

پس قبل از هر کاری ابتدا نیازهای خود را به خوبی مشخص کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید .

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، انواع مختلف تابهای ریلکسی به سایت ویلا ساز مراجعه کنید . تنوع بالای محصولات ویلا سازی باعث می شود ، تا شما با مقایسه محصولات مختلف بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ‌ .

همچنین شما می توانید خرید خود را به راحتی و از طریق همین وب سایت انجام دهید .

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد تا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم کند یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری تابشی فضای باز میباشد که در نوع خود بینظیر است.

نگهداری تاب ریلکسی3

نگهداری انواع تاب ریلکسی و راهنمای شستشو در ویلاسازه

تعمیرات تاب ریلکسی

تعمیرات تاب ریلکسی در اکثر اوقات یک کار تخصصی می باشد ، پس در صورت خراب شدن تاب ریلکسی برای تعمیر آن نیاز به یک متخصص دارید . برای تعمیر قطعات فلزی می‌توانید از یک فرد آشنا به جوشکاری کمک بگیرید . اما برای تعمیر تشک باید به سراغ یک خیاط بروید . همچنین اگر بافت صندلی ریلکسی شما دچار مشکل شود برای تعمیر آن به یک بافنده نیاز دارید .
بیشترین مشکلی که برای تاپ های دیگر کسی به وجود می آید مربوط به قطعات فلزی می باشد . قطعات فلزی صندلی دستی بر اثر ضربه یا فشارهای مختلف دچار آسیب می شود ، در برخی مواقع می‌توانید قطعات را تعمیر کنید . اما گاهی اوقات میزان آسیب به گونه ای می باشد که نیاز دارید قطعه مورد نظر را تعویض کنید . برای این کار حتماً باید به یک متخصص مراجعه کنید تا تعمیر شما به بهترین نحو انجام گیرد .
اما زمانی که تشک صندلی ریلکسی دچار پارگی یا مشک

نگهداری تاب ریلکسی4

نگهداری انواع تاب ریلکسی و راهنمای شستشو در ویلاسازه

ل دیگری میشود ، می‌توانید از یک خیاط برای تعمیر آن کمک بگیرید . البته بسیاری از زنان خانه دار با خیاطی آشنایی دارند ، و می تواند بسیاری از تعمیرات مربوط به تشک را در منزل انجام دهند . مشکلاتی که برای تشک امکان دارد پیش بیاید پارگی دوخت و یا پارگی پارچه می باشد . اگر پارچه از قسمت دوخت پاره شده باشد تعمیر آن بسیار آسان می باشد ، اما اگر خود پارچه دچار پارگی شده باشد در بیشتر اوقات نیاز دارید تا پارچه را تعویض کنید .
صندلی ریلکسی شما می تواند بر اثر ضربات مختلف در قسمت بافت دچار مشکلات شود . پاره شدن بافت صندلی نیازمند تعمیر می باشد که در بیشتر اوقات شخص هم می توانید این کار را انجام دهید . اما اگر این پاره شدگی شدید باشد گاهی اوقات نیاز داری تا کل بافت سبد تعویض شود .

ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گلو …. نیز تولید میکند.

طریقه شستشوی بافت تاب ریلکسی چگونه است ؟

بافت تاب ریلکسی از جمله قسمت هایی است که نیاز چندانی به شستشو ندارد . البته رنگ بافت تاب ریلکسی نیز در این موضوع بسیار تاثیر گذار می باشد . رنگهای روشن نیاز بیشتری به نظافت دارند . برای تمیز کردن بافت تاب ریلکسی می‌توانید از یک اسفنج آغشته به شامپو فرش استفاده کنید . سعی کنید تا جای ممکن از آب و برای شستشوی بافت تاب ریلکسی استفاده نکنید .

طریقه شستشوی تشک تاب ریلکسی چگونه است ؟

تشک های استفاده شده برای صندلی ریلکسی معمولا از جنس الیاف ویسکوز می باشند . برخی از تشک های تاب ریلکسی به صورت زیپ دار میباشند . این تشک ها برای شستشو بسیار ایده آل تر می باشند و به راحتی می‌توانید الیاف داخل آن را جدا کرده و رویه تشک را مورد شستشو قرار دهید . اما برخی دیگر از تشک های تاب ریلکسی به صورت یک تکه می باشند . برای خصوصی آنها میتوانید به صورت یکجا در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید . یا اینکه می توانید از یک قسمت تشک را شکافته و الیاف را از آن خارج کنید و سپس پارچه را بشویید .

بافت تاب ریلکسی را چگونه خشک کنیم ؟

همانگونه که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم اگر قصد تمیز کردن بافت تاب ریلکسی را دارید سعی کنید از یک اسفنج به همراه شامپو فرش استفاده کنید . اما در صورتی که بافت تاب ریلکسی شما خیس شود خشک شدن آن کمی زمانبر خواهد بود . برای این کار می‌توانید سبد ریلکسی خود را در فضای باز قرار دهید و به آرامی خشک شود . ولی اگر امکان قرار دادن تاب ریلکسی در فضای باز وجود ندارد می توانید آن را در کنار وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار دهید . همچنین می‌توانید از وسایل دیگری مانند سشوار برای خشک کردن سریع بافت تاب ریلکسی استفاده کنید .

تاب ریلکسی طرح ارکیده بافت ابریشمی

تابریلکسی ارکیده

تاب ریلکسی عنکبوتی مدرن

تاب ریلکسی طرح گلبرگ یک نفره

تاب ریلکسی طرح دیانا

تاب ریلکسی طرح ارغوان

 

از چه مواد شوینده ای برای شستشوی تاب ریلکسی استفاده کنیم ؟

شما می توانید بسیاری از شوینده ها را برای شستشو و نظافت تاب ریلکسی و تشک تاب ریلکسی استفاده کنید . البته بهترین ماده شوینده برای این کار استفاده از شامپو فرش میباشد . استفاده از شامپو فرش باعث میشود که شما از آب برای تمیز کردن تاب ریلکسی استفاده نکنید . البته در مورد تشک تاب ریلکسی شما در بسیاری از اوقات مجبور به شستشوی آن خواهید بود .

مقالات دیگر در این رابطه:

بهترین تاب ریلکسی عمده بازار

ساخت تاب ریلکسی

هفت مدل از بهترین تاب ریلکسی ها

ده تاب ریلکسی برتر بازار

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام تجهیزات فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “نگهداری و شستشوی تاب ریلکسی

  1. مینا گفت:

    توضیحاتی که درباره شستشو ونگهداری نوشته شده کاملا مفید هستن من برای شستن تشک دچار مشکل نشدم وخیلی راحت بودمخصوصا که داخل تشک اسفنج بود وبه راحتی درآوردم وشستم ولی آیا میشه سبد تاب که بافته شده رو هم شست ؟یا اگه بشوریم نخ ها باز میشن وخراب میشن؟اگر پاسخ بدید ممنون میشم چون شاید سوال خیلی از دوستان باشه

  2. بازتاب: تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    تاب ریلکسی یک وسیله برای نشستن و ریلکسی کردن در آن بوده و سال های سال است که جزیی از مبلمان و لوازم مورد نیاز خانه و آپارتمان را تشیکل داده و امروزه مشتریان عزیز برای تهیه جهیزیه، به راحتی می‌توانید الیاف داخل آن را جدا کرده و رویه تشک را مورد شستشو قرار دهید . اما برخی دیگر از تشک های تاب ریلکسی به صورت یک تکه می باشند . برای خصوصی آنها میتوانید به صورت یکجا در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید .تاب ریلکسی خرید کرده و دکوراسیون خانه خود را با آن زیبایی می بخشند و البته بیشترین کاربرد تاب ریلکسی به آرامش رسیدن عضلات بدن و استراحت کوتاه و بلندمدت، مطالعه و مرور صفحات مجازی می باشد که با توجه به تولید در مدل های متنوع شما قادر به انتخاب تاب ریلکسی مورد علاقه خود با تنوع رنگ بدنه و پارچه می باشید.

  4. azari_kiz گفت:

    شست‌وشو و تمیز کردن: برای گردگیری و شستن سبد انواع تاب‌هایی که از جنس مکرومه و نخ ابریشم هستند از یک دستمال مرطوب استفاده کنید همچنین در صورتی که لکه‌ای روی آن وجود دارد بهتر است از شامپو فرش استفاده شود. نیازی به شست‌وشو با آب نیست چون به مرور زمان امکان آسیب به بافت و پایین آمدن کیفیت نخ را به‌دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید