وبلاگ ویلاسازه

کاربردسایبان چتری و ویژگیهای آن

سایبان چتری

سایه بان چتری

 

 

در روزهای گرم تابستان در استفاده از فضای باز با مشکلاتی روبرو میشویم . تابش نور آفتاب و گرمای هوا باعث می شود و می توانید از فضای باز استفاده کنید .

شما می توانید این مشکل را با استفاده از یک سایبان چتری حل کنید . سایه بان ویلایی از تابش نور خورشید جلوگیری میکند ، و یک سایه خنک برای شما ایجاد می کند .

این وسیله بسیار ساده دارای کارایی فوق العاده ای می باشد ، و شما می توانید از محیط ایجاد شده در زیر سایه بان برای کارهای مختلف استفاده کنید . شما میتوانید از سایه بان چتری برای یک استراحت نیمروزی استفاده کنید . یا اینکه می توانید کارهای روزمره خود را در آنجا انجام دهید .

به طور کلی سایه بان های باغی برای مصارف مختلفی مانند صنعتی ، تجاری و خانگی مناسب هستند .

برخلاف باور عمومی که یک سایبان چتری فقط در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرد ، شما می توانید سایه بان را در در فصول مختلف سال استفاده کنید . سایه بان ویلایی علاوه بر این که می تواند یک سایه خنک برای شما ایجاد کند ، می تواند شما را در مقابل بارش برف و باران محافظت کند .فروشگاه اینترنتی ویلاسازه این امکان رو به شما میدهد تا راحتترین وبی دردسرترین خرید سایبان  چتری را برای خود وخانواده تان انجام دهید.شمار ثبت سفارشات:09142244372

 

 

 

انواع سایه بان چتری

به طور کلی سایه بان می تواند انواع بسیار مختلف و متنوعی داشته باشد . یک سایه بان می تواند به صورت ثابت و متحرک باشد . سایه بان های ثابت معمولاً در مکانهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند ‌. این سایبان ها قابلیت جابجایی ندارند و همچنین نمی توان آنها را جمع آوری کرد ‌.

اما سایبان های متحرک می توانید ثابت کنید و یا در مواقعی که نیاز ندارید ، می توانید براحتی جمع آوری کنید .

یکی از انواع سایبان های متحرک ، سایبان چتری یا سایبان ویلایی می باشد که کاربرد زیادی دارد . شما میتوانید از این سایبان برای حیاط ، باغ و یا تراس خود استفاده کنید .

سایبان چتری در دو حالت سایبان پایه کنار و سایبان پایه وسط تولید می شود . این سایه بان ها معمولاً در ابعاد ۳ و ۴ متری تولید می شوند . همچنین سایه بان ویلایی می ‌تواند در اشکال مختلفی مانند هشت ضلعی ، مربع ، مستطیل و دایره باشد .

 

 

سایه بان چتری پایه کنار

سایه بان چتری پایه کنار یک محصول زیبا و بسیار کاربردی می باشد . در سایه بان پایه کنار ، پایه در قسمت خارجی سایه بان قرار دارد . به دلیل اینکه فضایی را در زیر سایه بان اشکال نمی کند ، محیط بزرگتری به شما ارائه می دهد .

سایبان ویلایی پایه کنار به لحاظ قیمت از سایه بان پایه وسط گران‌تر می‌باشد . اما محیط بزرگتری را در اختیار شما قرار میدهد.

سایبان چتری تولید شده در ویلا سازه از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد . همچنین برای پوشش قسمت های فلزی از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده شده است .

همچنین ویلا سازه سایبان های پای کنار خود را به صورت چرخدار طراحی کرده است . شما بعد از جمع آوری صاحب آن می توانید آن را به راحتی حرکت داده و به مکان دیگری انتقال دهید .

برای حفظ تعادل سایه بان از وزنه های با جنس بلوک سیمانی استفاده می شود . این وزنه ها مقاومت سایبان را بالا برده حفظ تعادل آن را بهبود می‌بخشند .

برای سهولت در جمع کردن قسمت چتر ، یک اهرم در قسمت بدنه سایبان پایه کنار طراحی شده است . با چرخاندن این اهرم می توانید به راحتی چتر خود را باز و بسته کنید .

 

 

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط در مقایسه با سایه بان پایه کنار دارای وزن کمتری می باشد ، به همین دلیل برای جابجایی و تغییر مکان بسیار مناسب می باشد .

شما به راحتی می توانید با استفاده از یک ضامن چتر را جمع آوری کرده ، و به مکان دیگری انتقال دهید . برای حرکت دادن سایبان های پایه کنار معمولاً به دو نفر نیاز دارید ‌.

اما سایه بان پایه وسط را می توانید به تنهایی جمع‌آوری و جابجا کنید . به همین دلیل در مکانهای تجاری و رستوران ها نیاز به جابجایی سایه بان وجود دارد ، معمولاً از سایبان پایه وسط استفاده میشود .

سایه بان های پایه وسط به لحاظ قیمت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشند . سایبان پایه وسط همانند سایبان پایه کنار معمولاً در ابعاد سه و چهار متری تولید می شود .

دقت داشته باشید که به هنگام وزش باد شدید سعی کنید تا سایه بان را ببندید . زیرا وزش باد باعث واژگون کردن سایه بان و همچنین آسیب رسیدن به پایه ها می شود .

پارچه استفاده شده در سایه بان از جنس برزنت بسیار مقاوم می باشد ، که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و تابش آفتاب دارد . اما حتی الامکان سعی کنید زمانی که از سایه بان استفاده نمیکنید ، قسمت چتری آن را ببندید .

 

 

جنس سایبان چتری ویلایی

پایه های سایبان چتری معمولاً از جنس فلزی یا چوبی می باشد . حتی می توان از ترکیب چوب و فلز برای ساخت اسکلت سایبان استفاده کرد .

به دلیل مقاومت بیشتر فلز نسبت به چوب ، معمولاً در ساخت پایه های سایبان از فلز استفاده می شود . پایه باید دارای مقاومت بالایی باشد تا بتواند وزن چت را تحمل کند . همچنین باید به هنگام وزش باد تعادل سایبان را حفظ کند .

پارچه استفاده شده در سایه بان چتری از برزنت بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد . این برزنت می‌تواند برای مدت طولانی در برابر نفوذ آب و همچنین تابش نور خورشید مقاومت کند .

برزنت های استفاده شده در سایه بان های ویلا سازه علاوه بر ویژگی های ذکر شده ، مقاومت بالایی در برابر آتش دارند . تحمل این برزنت ها در برابر آتش سوزی بسیار بیشتر از برزنت ها و پارچه‌های معمولی می باشد .

پرطرفدارترین رنگ برای سایبان چتری ، رنگ زرد و قرمز می باشد . استفاده از پارچه برزنت زرد و قرمز در سایه بان ویلایی ، باعث زیبایی بیشتر این محصول می شود .

همچنین شما به راحتی می توانید رنگ زرد و قرمز را با انواع دکوراسیون ، و چیدمان فضای باز ست کنید .

 

 

قیمت سایه بان چتری

به دلیل اینکه امروزه محصولات مختلفی با کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارد . تولید کنندگان مختلف قیمت های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می گیرند .

شما برای خرید یک سایبان چتری می توانید از  سه میلیون تا حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید ‌.

قیمت یک سایه بان پایه کنار سه متری حداقل در حدود ۴ الی ۵ میلیون تومان می باشد ‌. همچنین برای خرید یک سایبان پایه وسط با همین مشخصات به بودجه ای در حدود ۳ الی ۴ میلیون تومان نیاز دارید .

البته این مبلغ می‌تواند با توجه به مواد اولیه و کیفیت سایه بان ، بیشتر و یا کمتر شود .

 

نکات مهم در هنگام خرید سایه بان چتری

اگر شما قصد خرید یک چتر ویلایی را دارید ابتدا باید چند نکته را در نظر داشته باشید .

مورد اول که می تواند تاثیر زیادی در انتخاب سایه بان داشته باشد ، نوع کاربرد شما می باشد . شما باید مشخص کنید که سایه بان چتری را برای چه منظوری می ‌خواهید خریداری کنید . نوع کاربرد شما رابطه مستقیمی با نوع سایبان چتری دارد .

شما باید مشخص کنید که برای اهداف تجاری یا صنعتی ، قصد خرید یک سایبان دارید . یا اینکه می خواهید صاحب آن را برای مصارف خانگی و شخصی خریداری کنید . هر کدام از این کاربردها ، نیاز به ویژگی خاصی دارد که باید در هنگام خرید سایه بان در نظر بگیرید .

همچنین باید مشخص کنید که سایبان چتری شما به صورت پایه کنار باشد یا بصورت پایه وسط . برای این منظور باید به نوع چیدمان وسایلی که می‌خواهید در زیر سایبان قرار دهید توجه کنید . این که آیا می‌توانید سایبان ویلایی را در وسط چیدمان خود قرار دهید ، یا چیدمان شما به گونه‌ای است که باید پایه سایه بان در خارج از محیط سایبان باشد .

بعد از پاسخگویی به این سوالات باید مشخص کنید که برای چه مدت می خواهید از سایه بان استفاده کنید . آیا سایه بان به صورت تمام وقت سایه بان مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، یا فقط چند ساعت در روز یا هفته می خواهید از آن استفاده کنید .

آیا شما می خواهید در تمام فصول سال از سایه بان خود استفاده کنید ، یا فقط در یکی دو فصل قصد استفاده از آن را دارید .

بعد از این مرحله شما باید بودجه مورد نظر خود را برای خرید سایبان چتری مشخص کنید . مشخص کردن بودجه باعث می شود تا شما جستجوی هدفمندی داشته باشید . فقط محصولاتی را که توان خرید آن را دارید را مورد بررسی قرار می دهید .

شما با توجه به این نکات می توانید یک خرید هوشمندانه و کاملاً سازگار با نیاز های خود داشته باشید .

 

 

خرید سایبان چتری

اگر شما قصد خرید یک سایبان چتری پایه وسط و یا پایه کنار را دارید ، پیشنهاد می کنیم از سایه بان های مختلف و متنوع ویلا سازه بازدید کنید . ویلا سازه مجموعه کاملی از سایه بان چتری و ویلایی را تولید و عرضه می کند .

در تولید سایه بان های ویلا سازه از بهترین متریال ها استفاده شده است . شما با خیال راحت میتوانید یک محصول با کیفیت را خریداری و مورد استفاده قرار دهید .

همچنین سایه بان های ویلا سازه برای انواع کاربری ها مناسب می باشند . شما می‌توانید سایبان چتری را برای مکان صنعتی و تجاری خود استفاده کنید . یا اینکه می توانید این محصول را برای ویلا و یا حیاط خود و حتی تراس خود خریداری کنید .

بیش از یک دهه تجربه در تولید تجهیزات ویلایی باعث شده ، تاویلا سازه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه کند . این تولیدی محصولات خود را به صورت عمده و خرده به مشتریان عرضه می کند .

همچنین شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما ، از شرایط اخذ نمایندگی با خبر شوید .

با اخذ نمایندگی از ویلا سازه می توانید یک مجموعه از کاملترین تجهیزات ویلایی را ، برای فروش در اختیار داشته باشید .

 

خرید غیر حضوری و اینترنتی

در بسیاری از مواقع شما مجبور هستید برای خرید محصول مورد نظر خود ، وقت و هزینه زیادی صرف کنید . حتی بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت از خرید خود صرف نظر می کنند .

شما باید بتوانید محصولات مختلف را ، به لحاظ قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید . در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

اما برای مقایسه محصولات مختلف شما نیاز دارید چند روز یا حتی تا چند هفته زمان بگذارید . به دلیل اینکه باید به تولیدی ها و فروشگاه های مختلف مراجعه کنید .

همچنین این کار باعث می شود تا شما هزینه زیادی بابت ایاب و ذهاب صرف کنید .

به همین دلیل روش خرید غیر حضوری و اینترنتی یک روش عالی برای خرید محصول مورد نظر می‌باشد . در ابتدا بسیاری از افراد اعتماد زیادی به خرید غیر حضوری نداشتند ، اما امروزه با رواج خرید اینترنتی بسیاری از افراد متقاعد به استفاده از آن شده‌اند .

با این حال شما نیاز دارید تا از یک فروشگاه و یا تولیدی معتبر خرید خود را انجام دهید . به همین منظور شرکت هایی که اقدام به فروش اینترنتی می کنند بایستی با ارائه مدارکی به ارگان های ذیربط ، اقدام به دریافت مجوز فروش اینترنتی نمایند .

ویلا سازه یکی از تولیدی های معتبر می باشد که محصولات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی به فروش می‌رساند . سایت ویلاسازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد ، که نشان می‌دهد این تولیدی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را کسب کرده است .

شما می توانید با خیال راحت خرید خودرو از سایت ویلا سازه انجام دهید ، یا می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید .

محصولات ویلا سازی از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شوند .

مقالات مرتبط:

سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب

آشنایی با انواع سایه بان چتری

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید