وبلاگ ویلاسازه

گرین وال یا دیوار سبز

گرین وال یا دیوار سبز

دیوار سبز

کشت کاهو در دیوار

گرین وال یا دیوار سبز یکی از زیباترین تجهیزات برای محوطه سازی ویلا یا روف گاردن به شمار میرود.ویلاسازه شما را با کاربردهای متنوع گرین وال آشنا میکند.امروزه با افزایش فضاهای شهری و کاهش روز افزون درختان و فضای سبز ، نیاز به فضاهای سبز بیش از پیش احساس می‌شود .
امروزه افراد سعی می‌کنند تا فضاهای سبز را در محیط های کوچکی به وجود آورند . به دلیل اینکه در جوامع شهری فضای منازل روز به روز کوچکتر می شود . همچنین به دلیل ارزش بالای قیمت زمین ، اختصاص فضای بزرگی به عنوان فضای سبز از نظر بسیاری افراد اقتصادی نمی باشد .

هر چند که وجود فضای سبز فواید و خواص فراوانی برای انسان‌ها دارد . اما انسان ها عادت کرده اند به همه چیز از نظر اقتصادی نگاه کنند .
به همین دلیل هر روز وسایلی ابداع می شود تا بتوان از فضاهای کوچک ، بیشترین استفاده را داشت . نمونه این وسایل صندلی های تاشو و مبلمان تخت شو می باشد .

استند گل به همراه گرین وال

یکی دیگر از این وسایل استندهای گل یا جا گلدانی ها می باشند . این محصولات برای جا دادن تعداد زیادی گلدان در یک محیط کوچک طراحی می‌شوند . استند ها در ابعاد و طرح های بسیار متنوع طراحی و تولید می‌شوند . شما می‌توانید با توجه به تعداد گل های خود ، و همچنین اندازه فضا یکی از آنها را انتخاب کنید .
دیوار سبز یکی دیگر از انواع جاگلدانی ها می باشد . برخلاف سایر استند ها که بر روی زمین قرار می‌گیرند ، دیوار سبز بر روی دیوار نصب می شود . دیوار سبز می تواند یک فضای سبز عمودی را به وجود بیاورد .
این محصولات ابعاد متفاوتی دارند که اکثر آنها به صورت سفارشی می باشد . به این صورت که شما ابعاد مورد نظر خود را مشخص می کنید ، سپس محصول با ابعاد مورد نظر شما آماده و ارسال می شود .

جنس گرین وال یا دیوار سبز

دیوار سبز در واقع ترکیبی از پلاستیک بسیار مقاوم و نمد می باشد . پلاستیک شکل ظاهری زیبایی به جا گلدانی می بخشد . پوششی از جنس نمد وظیفه ذخیره آب را دارد . برای اینکه سطح گلدان همیشه مرطوب باشد ، گیاهان بتوانند در بهترین شرایط رشد کنند .

البته شما می توانید با استفاده از یک پنل که می تواند از جنس های مختلف باشد ، و چند عدد گلدان کوچک یک دیوار سبز برای خود بسازید .
اما محصولی که شما ساخته اید امکان دارد در برابر نفوذ آب آسیب پذیر باشد ، به همین دلیل بهتر است تا از محصولات آماده استفاده کنید . جاگلدانی های دیوار سبز قیمت زیادی ندارند و شما به راحتی می توانید ، آنها را برای مصارف خود تهیه کنید .
پنل استفاده شده در دیوار سبز باید کاملاً ضد آب باشد ، به همین منظور پلاستیک بهترین ماده برای این کار می باشد .

کاربرد دیوار سبز یا گرین وال

دیوار سبز می تواند یک دکوراسیون بسیار شیک و در عین حال طبیعی برای مکانهای مختلف باشد . استفاده از گیاهان و گلهای رونده برای دیوار سبز فوق‌العاده می‌باشد .
نمد استفاده شده در ساخت دیوار سبز به طور قابل ملاحظه آب را به خود جذب میکند ، که باعث می‌شود خاک گلدان برای مدت طولانی مرطوب بماند .
شما می‌توانید از دیوار سبز برای دکوراسیون مکانهای تجاری استفاده کنید ، برای کاربرد بیشتر سعی کنید در دیوارهای فضای داخلی از دیوار سبز استفاده کنید .

دیوار سبز برای چه مکانهایی مناسب است

همچنین می توانید از دیوار سبز برای رستوران و کافی شاپ های مختلف استفاده کنید . شما می توانید انواع مختلفی از دیوار سبز را در مکان‌های عمومی مانند نمایشگاه و ترمینال مشاهده کنید .
این محصول می‌تواند مصارف خانگی نیز داشته باشد ، اما باید در محیط مانند گلخانه از آن استفاده کرد . به دلیل اینکه امکان دارد آب اضافه از داخل گلدان ها به سمت پایین حرکت کند . ممکن است باعث کثیف شدن کفپوش یا فرش شما شود . به همین دلیل در مکان هایی مانند سالن تفریحات و همچنین کنار استخر ، دیوار سبز می تواند کاربرد فوق العاده ای داشته باشد .

ابعاد

ابعاد این استندها هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما می توانید سایز دلخواه خود را سفارش دهید . یک دیوار سبز می تواند ابعادی در حدود چند سانتی متر مکعب چند متر مربع داشته باشد .
همچنین پلاستیک یک ویژگی منحصر به فرد دارد ، این ویژگی تنوع رنگ بسیار بالای پلاستیک می باشد . طیف وسیع رنگ هایی که برای پلاستیک استفاده می شود ، امکان هماهنگ کردن آن با دکوراسیون های مختلف را دارد .
همچنین شما می توانید از گیاهان مصنوعی در این استند استفاده کنید . در این صورت می توانید حتی در داخل منزل نیز از دیوار سبز استفاده کنید . گیاهان سبز تقریبا نیاز به هیچگونه نگهداری ندارند ، و فقط هر از گاهی می توانید آنها را تمیز کنید .

نکات مهم در مورد گرین وال یا دیوار سبز

دقت داشته باشید که برای خرید دیوار سبز ابعاد دقیقی در دست داشته باشید . در صورتی که ابعاد شما دقیق نباشد امکان دارد دکوراسیون شما ، به آن زیبایی که می خواهید نباشد . اگر ابعاد استند شما است جایی که در نظر گرفته اید کوچکتر باشد ، کاری از دست شما بر نمی آید . اما اگر ابعاد آن بزرگتر باشد بریدن دیوار سبز می‌تواند کمی دشوار باشد . پس دقت داشته باشید که ابعاد خود را به دقت اندازه گیری کنید .
در هنگام نصب دیوار سبز از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید . در صورتی که به خوبی محکم نشده باشد امکان دارد که خسارات زیادی به بار آورد .
این نوع جا گلدانی نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی ندارد ، تنها مشکلی که می‌تواند برای اینساستند به وجود بیاید . وارد کردن فشار بیش از حد به آن می باشد . این کار می تواند باعث پارگی استند و خراب شدن آن شود .

عمر گرین وال

در صورت استفاده مناسب می توانید برای سالیان طولانی ، از دیوار سبز خود استفاده کنید . اما اگر از گیاهان مصنوعی برای تزیین دیوار سبز استفاده کنید ، عمر مفید این محصول افزایش چشمگیری خواهد داشت .
دیوار سبز یک محصول بسیار جدید می باشد ، بسیاری از افراد هنوز با آن آشنایی ندارند . پس اگر به دنبال خرید یک محصول هستید که بسیار خاص باشد ، همچنین اطرافیان شما نظیر آن را ندیده باشند . پیشنهاد می کنیم که سریعاً برای خرید دیوار سبز اقدام کنید .
گذشته از اینها شما می‌توانید از گیاهان زیبایی در دیوار سبز استفاده کنید . این گیاهان می توانند اکسیژن فراوانی برای محیط شما تولید کننده . نتیجه آن ایجاد یک محیط بسیار سالم و سرشار از اکسیژن می باشد .

خرید دیوار سبز یا گرین وال

برای خرید این استند و جا گلدانی باید به مکان های به خصوصی مراجعه کنید . به دلیل اینکه Green wall یک محصول جدید می باشد ، شما نمی توانید در اکثر فروشگاه ها آن را بیابید . به همین منظور باید جستجوی زیادی برای خرید یکی از آنها داشته باشید .
اما می‌توانید از یک روش ساده و بسیار آسان ، برای خرید اینجا گلدانی استفاده کنید .
تولیدی ویلا سازه یکی از تولیدی هایی می باشد انواع مختلف دیوار سبز را تولید ،

خرید غیر حضوری

شما عزیزان میتوانید برای خرید این محصول به فروشگاه‌های ویلا سازه مراجعه کنید .
عزیزانی که امکان مراجعه به فروشگاه های ویلا سازه ندارند ، می‌توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند .
شما می توانید خرید غیرحضوری را به دو روش انجام دهید .

خرید از ویلاسازه

در روش اول می توانید از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید . همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصول از کارشناسان ما کسب کنید . شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از نظرات کارشناسان ما استفاده کنید .
در روش دیگر شما می توانید به سایت ویلا سازه مراجعه کنید. شما می توانید انواع مختلف محصولات ما را در وب سایت مشاهده کنید . تنوع محصولات امکان مقایسه آنها را برای شما فراهم میکند . به همین دلیل می‌توانید با در نظرگرفتن ویژگیهای مورد نظر خود ، بهترین انتخاب را داشته باشید .
سایت ویلا سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد ، پس در نتیجه می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

گرین وال یک فرصت عالی برای مشاغل مرتبط

به دلیل اینکه دیوار سبز یک محصول جدیدی می باشد ، و این محصول در فروشگاه های زیادی وجود ندارد . این یک فرصت مناسب برای مشاغل مرتبط می باشد ، تا با فروش این جا گلدانی سود مناسبی کسب کنند .
این محصول می تواند در فروشگاه و نمایشگاه های گل و گیاه از فروش خوبی برخوردار شود . همچنین فروشگاه‌های تجهیزات ویلایی و دکوراسیون منزل ، می توانید این محصول را به فروش برسانند .
شما می‌توانید دیوار سبز را به صورت عمده از ویلا سازه خریداری کنید .

سوالات متداول گرین وال یا دیوار سبز

 

جنس گرین وال چیست ؟

گرین وال و دیوار سبز می‌تواند به صورت فلزی و نمدی باشد . پارچه های مخصوصی که شباهت زیادی به موکت دارند برای تهیه دیوار سبز استفاده می شوند . ویژگی مهمی که این محصولات دارند این است که آب را در خود نگه داشته و به مرور وارد خاک می کنند . این کار باعث می‌شود خاک همواره مرطوب باقی بماند و گیاه سرحال و شاداب باشد . البته گرین وال های فلزی نیز وجود دارد که می توانید برای فضاهای مختلف آنها را استفاده کنید .

 

ابعاد دیوار سبز چقدر است ؟

دیوار سبز هیچگونه ابعاد مشخص ندارد و می توانید ابعاد آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید . دیوار سبز را می توانید برای فضاهای داخلی و همچنین فضاهای بیرونی استفاده کنید . البته عمدتا دیوار سبز برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . فضای داخلی منزل و همچنین مکان های تجاری می توانند برای استفاده دیوار سبز مناسب باشند . پیشنهاد می شود برای زیبایی بیشتر دیوار سبز یک دیوار را به صورت کامل برای گرین وال اختصاص دهید . خوشبختانه استندهای دیوار سبز در بیشتر اوقات با توجه به سفارش مشتری تهیه می شوند .

 

چه گیاهانی برای دیوار سبز مناسب هستند ؟

تنوع زیادی از گیاهان را می توانید برای دیوار سبز مورد استفاده قرار دهیم . البته برای زیبایی بیشتر بهتر است از گیاهان روند استفاده کنید . اگر می خواهید از چند گیاه مختلف در دیوار سبز استفاده کنید سعی کنید گیاهان رونده را در قسمت پایین و گیاهان معمولی را در قسمت بالای دیوار سبز قرار دهید . همچنین گیاهانی مانند کاکتوس معمولاً در دیوار سبز استفاده نمی شوند .

 

نحوه آبیاری دیوار سبز چگونه است ؟

برای آبیاری دیوار سبز میتوانید از سیستم آبیاری قطره ای استفاده کنید . این کار را به راحتی می توانید با استفاده از یک سیستم دست ساز انجام دهید . البته می توانید گیاهان دیوار سبز را به صورت دستی نیز آبیاری کنید . اما بیاری دستی گیاهان در دیوار سبز امکان دارد زمانبر و کمی دشوار باشد . اگر تجربه کافی برای راه اندازی سیستم آبیاری در دیوار سبز را ندارید می توانید برای این منظور از یک متخصص استفاده کنید .

شروه کسب و کار

اگر شما به فکر شروع یک کسب و کار جدید باشید ، صنعت تجهیزات ویلایی می‌تواند یک کسب و کار عالی با نقدینگی بسیار بالا باشد .
تنوع بالای محصولات ویلا سازه می‌تواند یک فروشگاه را به طور کامل تجهیز کند . تنوع محصولات ویلا سازه در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد .
شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از شرایط کسب نمایندگی و یا خرید عمده محصولات ، با کارشناسان ما تماس بگیرید .
کارشناسان ما آماده ارائه اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی شما عزیزان می باشند .

تخت تاشو کنار استخر محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با طراحی بسیار زیبایی که دارد می تواند نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. معمول ترین نوع تخت کنار استخر انواع پلاستیکی آن است. تخت استخری پلاستیکی و چوبی به سادگی شسته و جابه جا می شود و نگران رنگ رفتگی آن در اثر تابش آفتاب نخواهید بود. فروشگاه گروه تولیدی ویلاسازه این نوع از تخت کنار استخر را در کل ایران عرضه می کند. انواع دسته دار و بدون دسته را می توانید در محصولات این گروه پیدا کنید.

ویلاسازه برترین تولید کننده شمال غرب کشور علاوه بر این محصول محصولاتی همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو و …. نیز تولید میکند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “گرین وال یا دیوار سبز

  1. بیتا گفت:

    یکی از بهترین محصولات ویلاسازه دیواره سبز هست که مارو از خرید گلدون های رنگارنگ وپلاستیکی راحت کرده ،به خاطره جنس نمدی که دارن آب رو جذب میکنن و گیاه تا یه مدت نیاز به آب نداره علاوه براون وقتی روی دیوار نصب میشه جلوه قشنگی به دیوار میده وفضارو خیلی خوشگل میکنه برای بالکن خیلی کاربردی تره چون هم جای کمتری میگیره هم زیباست

  2. بازتاب: راهنمای خرید فنس چمنی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: دیوار سبز چیست - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: پلان روف گاردن - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: فضای سبز - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. azari_kiz گفت:

    دیوار سبز “Green wall” یا نمای سبز همان فضای سبزی است که به صورت عمودی ( دیوار سبز عمودی ) و مستقل و یا بر روی یک دیوار شکل می گیرد. دیوار های سبز در خیلی از نقاط به صورت طبیعی به وجود آمده اند همانند رشد و گسترش گیاه مو چسب بر روی نمای ساختمانهای قدیمی. در بسیاری از نقاط نیز با استفاده از اصول مهندسی ساخت و دانش و شناخت از گیاهان میتوان این نما های سبز دلپذیر را در مکانهای دلخواه خلق نمود. این دیوار ها که به صورت کامل و یا در برخی قسمتها توسط پوشش گیاهی پوشیده شده اند، علاوه بر زیبایی بصری، دارای فواید بیشماری هستند. از جمله ایجاد ارزش افزوده برای واحدهای مسکونی، ایجاد دید بصری مناسب برای ساکنین و واحدهای همسایگی، افزایش سرانه فضای سبز شهری و سرانه فضای سبز خود ملک، رعایت اصول توسعه پایدار، کاهش دمای فضاهای داخلی در فصول گرم، ایجاد الگوی مهندسی مناسب در راستای توسعه فضای سبز عمودی. دیوارها و محیطهای سبز با قرار گیری در محیطهای شهری فواید زیادی دارند. در ابتدا به نظر می‌رسد که ایجاد این دیوارها تنها برای جنبه‌های زیبایی و با تأثیر بصری آنها می‌باشد. در حالی که این امر مهمی است و با ترکیب محیطهای شهری با نماها و دیوارهای سبز شهرها سر زنده تر زیباتر و آرامش بخش تر می‌شوند اما در عین حال این دیوارها و بامها به جهت فواید زیر نیز طراحی و اجرا می‌شوند. green wall

دیدگاهتان را بنویسید