آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

آتشدان گازی بهتره یا هیزمی

آتشدان های متنوتع در سایز واندازه متنوع و مختلف

ده تا از بهترین آتشدان­های فضای باز

آتشدان­ ها ازجمله وسایل گرمایشی به حساب آیند که برای گرم کردن فضاهای باز مورد استفاده قرار می­گیرند . اغلب آتشدان­ها طراحی زیبا و چشم­نوازی دارند که علاوه بر گرمایش سبب زیبایی محیط نیز می­شوند . این دسته وسایل گرمایشی انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی ده مورد از بهترین آتشدان­های فضای باز  از تولیدات ویلاسازه می­پردازیم.

برای ثبت سفارشات خود واطلاع از قیمت با این شماره تماس بگیرید :09142244372

  1. آتشدان گازی دایره ای توکار

بدنه این نوع آتشدان فلزی بوده و بسیار مقاوم و مستحکم می­باشد ، همچنین دارای روکش ضد زنگ می­باشد . این ویژگی­ها سبب شده استفاده از این نوع آتشدان برای فضای باز مناسب باشد و در هوای بارانی و شرجی استقامت خوبی داشته باشد. این آتشدان برای تولید گرما از سوخت گاز استفاده می­کند که هم می­توان آن را به گاز شهری متصل کرد و هم از کپسول گاز مایع بهره برد. این آشتدان مجهز به سیستم جرقه زن می­باشد و میزان گرما و شعله آن را نیز می­توان تنظیم نمود. از دیگر ویژگی­های این آتشدان آن است که می­توان میزان گرما و شعله آن را تنظیم نمود . نحوه نصب و راه اندازی این دستگاه به صورت توکار می­باشد و اندازه قطر دایره بیرونی آن که بر روی میز یا سطح مور نظر قرار می­گیرد 56 سانتی­متر می­باشد و اندازه قطر داخلی آتشدان 50 سانتی­متر می­باشد .

آتشدان کروی ویلاسازه

آتشدان کوچک ویلاسازه قابل حمل وجابه جایی آسان

  1. آتشدان گازی مدل شاه عباسی

این نوع آتشدان دارای پایه محکم و مقاوم می­باشد و نیاز به امکانات جانبی برای نصب ندارد. جنس بدنه این آتشدان از فلز بوده که دارای رنگ کوره ای مقاوم می­باشد به همین علت ضد زنگ است و در شرایط آب­و­هوایی مختلف می­توان از آن استفاده کرد. سوخت مصرفی این نوع آتشدان گاز می­باشد که هم می­توان از گاز شهری و هم از کپسول گاز مایع استفاده کرد . باتوجه به مجهز بودن این آتشدان به سیستم جرقه زن و شیر کنترل ، روشن و خاموش کردن این دستگاه گرمایشی راحت بوده و هم­چنین می­توان میزان گرما و شعله آن را تنظیم نمود. ظاهر این آتشدان شبیه باربیکیو بوده و در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید می­شود . همچنین به علت محکم و سنگین بودن پایه­های آن ، تعادل دستگاه در سطح ناهموار و در معرض وزش باد مناسب می­باشد.

  1. میز آتش گازی مربعی شکل

یکی دیگر از انواع آتشدان­ها ، میز آتش است که در شکل­های مختلف دایره ، مربع ، مستطیل و انواع دیگر اشکال هندسی طراحی می­شوند. طراحی میز­های آتش به این شکل می­باشد که در وسط میز حفره ای برای تولید شعله و گرما وجود دارد و افراد با نشستن به دور میز می­توانند از گرمای حاصل از آن بهره ببرند و دورهمی گرم و به یاد ماندنی را در هوای سرد زمستان تجربه کنند. بدنه این میز از جنس آهن بوده و بسیار مستحکم و مقاوم می­باشد ، همچنین خود دارای میز و پایه بوده و نیاز به امکانات جانبی برای نصب و راه­اندازی ندارد. سوخت مصرفی این مدل آتشدان نیز همانند اکثر مدل­های آتشدان­های امروزی از گاز می­باشد . این وسیله دارای سیستم جرقه زن بوده و ابعاد آن یک متر در یک متر است .

میز اتشدان ویلاسازه به صورت دو طرفه با کیفیت عالی وقیمت مناسب

میز اتشدان ویلاسازه به سلیقه و اندازه دلخواه مشتری

  1. میز آتشدان شش ضلعی فضای باز همراه با صندلی

از ویژگی­ منحصر به فرد این محصول می­توان به نوع سوخت آن اشاره کرد که هم به گاز شهری و کپسول گاز متصل می­شود و هم دارای مخزن مناسب جهت قرار دادن هیزم  است . بنابراین اگر در زمانی امکان دسترسی به گاز شهری وجود نداشت می­توان از گرمای هیزم نیز بهره برد . همچنین این دستگاه دارای شش صفحه مخصوص گریل می­باشد که می­توان بر روی آن غذاهای کبابی و دودی دلچسبی طبخ نمود . این مدل میز آتش دارای شش ضلع و شش صندلی متناسب با میز می­باشد که در مقابل هر ضلع یک صندلی قرار می­گیرد. باتوجه به ویژگی­های ذکر شده برای این آتشدان می­توان گفت که این محصول چند کاره بوده و علاوه بر گرما و زیبایی بخشی آن به محیط، به عنوان باربیکیو و یک ست میز و صندلی شش نفره استفاده می­شود.

  1. آتشدان ذغالی مربعی

جنس بدنه این نوع آتشدان ورق سیاه با ضخامت 2 میل می­باشد که قطر آن 100 سانتی­متر و ارتفاع آن 45 سانتی­متر می­باشد. رنگ محصول کوره ای و ضد زنگ می­باشد و قابلیت استفاده در انواع شرایط آب­وهوایی را دارد . برای تولید گرما تسوط این آتشدان می­توان هم از گازشهری یا کپسول گاز و هم از هیزم استفاده نمود و این یک مزیت مهم به حساب می­آید. جنس پایه این آتشدان و مخزن قرار گیری هیزم یا زغال ، از جنس چدن می­باشد . همچنین این محصول دارای آویز قوری چدنی می­باشد که می­توان به کمک آن در هوای سرد زمستان ، از لذت نوشیدن چای گرم بهره برد.

  1. آتشدان گازی طرح قفس

شکل ظاهری این مدل آتشدان بسیار زیبا بوده و علاوه بر گرمایش سبب زیبا شدن محیط نیز می­شود. جنس بدنه این محصول فلزی می­باشد و تنها سوخت مصرفی آن گاز شهری می­باشد.

  1. آتشدان سرامیکی

قطر این نوع آتشدان 110 سانتی­متر و ارتفاع آن 50 سانتی­متر می­باشد که برای گرم کردن محیط اطراف خود هم می­تواند از سوخت گاز و هم از هیزم بهره ببرد . همچنین این محصول دارای یک محفظه و مخزن جدا برای نگهداری هیزم بوده و مجهز به سیستم جرقه زن و تنظیم حرارت نیز می­باشد

  1. آتشدان هشت ضلعی

طراحی و شکل ظاهری این محصول زیبا و منحصر به فرد می­باشد که قطر آن 150 سانتی­متر و ارتفاع آن 50 سانتی­متر می­باشد. این نوع آتشدان نیز هم با سوخت گاز و هم هیزم گرما تولید می­کند ، همچنین در زیر میز و بالای پایه­های آن دارای مخزن ویژه جهت نگداری هیزم و چوب می­باشد. این محصول نیز سیستم جرقه زن  داشته و قابلیت تنظیم شعله و گرما دارد.

  1. آتشدان طرح فانوس

جنس بدنه این محصول ورق و سرامیک می­باشد و در اندازه­های مختلفی تولید می­­شود . طرح ظاهری این وسیله گرمایشی مانند فانوس بوده که هم با استفاده از سوخت گاز و هم هیزم ، گرما تولید می­کند. از امکانات جانبی این آتشدان کاور مخصوص و هیزم شکن می­باشد که بسیار کاربردی بوده و به کمک کاور می­توان طول عمر مفید محصول را افزایش داد.

  1. آتشدان میز چوبی گازی

جنس بدنه این محصول پروفیل و چوب مرغوب می­باشد و دارای دوصندلی لوکس و سه نیمکت می­باشد . به علت نوع طراحی و مواد اولیه مرغوب قیمت این محصول نسبت به دیگر مدل­ها گران می­باشد. نوع سوخت مصرفی این آتشدان نیز هم گاز شهری و هم هیزم می­باشد و دارای سیستم جرقه زن و تنظیم شعله و گرما می­باشد.

آتشدان مکعبی قابل حمل جابه جایی آسان

اتشدان مکعبی ویلاسازه

مقالات مرتبط :

آموزش ساخت آتشدان

فواید آتشدان  فلزی

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید