استند گل, وبلاگ ویلاسازه

انواع استند گل تولید ویلاسازه

استند گل متنوع در طرح های شیک

 

انواع استند گل

 

انواع استند گل را در این مقاله معرفی خواهیم‌کرد.

این کالا زیبایی و نظم را با هم ایجاد می‌کند و می‌توانید انواع آن‌ را به راحتی در هر نقطه از منزل و محل کار خود نصب‌کرده و با گل‌های زیبای آپارتمانی و گلدان‌های مخصوص بیارایید.

برای بخشیدن جلوه بیشتر به دکوراسیون داخلی منزل از گلدان‌های مات محکم همراه با رنگهای متناسب دکوراسیون،از تولیدات ویلاسازه  استفاده کنید.

شماره ثبت سفارش واطلاع از قیمت محصولات :09142244372

متنوع ترین طرحهای شیک استند گل در ویلاسازه

استند گل فلزی برای جذابیت در دکوراسیون

استند گل طبقه‌ای

 

استند گل طبقه‌ای، بیشتر مناسب آپارتمان‌های کوچک است. استند گل طبقه‌ای یک فضا کمی را اشغال‌کرده و امکان چیدن چند گیاه آپارتمانی را در خود فراهم‌می‌کند.

گیاهان آپارتمانی بلندتر را می‌توان در طبقات زیرین و گل‌های آپارتمانی متوسط را در طبقات میانی و گیاهان آپارتمانی با ارتفاع کم و کوچک را در طبقات بالایی گذاشت.

برخی از انواع استند گل طبقه‌ای با قابلیت تنظیم متغیری هستند و می‌توان برای استفاده بهینه با توجه به ابعاد گیاه آپارتمانی آن را تنظیم کرد.

استند گل چرخی ویلاسازه

استند گل دو طبقه جادار تولیدی از ویلاسازه

استند گل ستونی

 

استند گل ستونی جلوه‌ای زیبا دارد. و از جاییکه فقط جای یک گلدان را دارند، با قراردادن تک گیاه آپارتمانی در آن درخششی دیدنی به آن می‌دهید.

استند گل ستونی انواع مختلفی دارند و در مدل‌های گوناگونی ازجمله مدل ساده‌ای مکعبی مرتفع، مدل‌های پرنقش‌ونگار، طرح‌های کار شده‌ای مانند ستون‌های رومی هستند.

استند گل فلز

استند گل فلزی تواید شده در مجموعه ویلاسازه

استند گل چوبی

 

بهترین چوب برای استند گل، استفاده از گیاهان بومی منطقه خودتان است که بتوانند شرایط آب و هوایی را تحمل کنند، با مشخص‌کردن اینکه تصمیم دارید استند گل را برای فضای بیرون از خانه استفاده‌کنید یا برای محیط داخلی منزل، اهمیت استفاده آن مشخص‌ می‌شود.

استندهای ساخته شده از درختان افرا، انبه، صنوبر و کاج محکم و مقاوم هستند و در برابر لکه‌های آب مقاومت خوبی دارند.

اگر بودجه‌ی کمی را برای تهیه این محصول دارید، می‌توانید از تخته‌های چندلایه نیز به‌عنوان استند گل استفاده‌کنید زیرا در عین مقاومت بالا قیمت مناسبی هم دارند.

استند گل فلزی

 

یکی از انواع استند گل، استند گل فلزی است، امروزه استند گل فلزی پرطرفدار شده است و با نوع چوبی آن رقابت می‌کند. استحکام بالا از مزایای استند گل فلزی است و گاهی باتوجه به مدل و ابعادش از نوع چوبی استندها هم سبک‌تر هستند.

استندهایی با ترکیب چوب و فلز هم در بازار موجود هستند که می‌توانید باتوجه به خواسته و نیازتان استندهایی با پایه فلزی و سطح چوبی را انتخاب کنید.

انواع استند گل به سایز و اندازه دلخواه مشتری

استند گل فلزی دایره ای ویلاسازه

استند گل برای انواع زاموفیلیا

 

گل زاموفیلیا یکی از انواع گل‌های آپارتمانی است که نگهداری راحتی دارد. زاموفیلیا کم‌آبی را به راحتی تحمل کرده و نیاز زیادی به آبیاری ندارد.

به این دلیل که انتهای ساقه این نوع از گل زائده‌ای سیب‌زمینی شکل دارد که آب را در خود ذخیره می‌کند، تحمل کم‌آبی زاموفیلیا بالاست.

این گیاه در روزهای خشک و بی‌آب از آب موجود در این زائده استفاده می‌کند. همینطور زاموفیلیا نیازی زیادی به نور ندارد و در نور مصنوعی فضای خانه، به آسانی دوام می‌آورد.

گیاه زاموفیلیا نماد دوستی و بخشندگی است و می‌تواند کادویی مناسب برای تولد یا خانه‌ا‌ی تازه باشد. مخصوصا اگر دوستی که به او کادو می‌دهید فرصت زیادی برای رسیدگی به گیاه را نداشته باشد.

استند گل برای انواع سانسوریا

 

گل سانسوریا گل آپارتمانی است که نگهداری راحتی دارد. گل سانسوریا می‌تواند در شرایط با نور و آب کم هم طاقت بیاورد و در بدترین شرایط نیز به خوبی رشد کند.

بنابراین اگر آپارتمان کم‌نوری دارید گل سانسوریا انتخاب خوبی برای شما است. همچنین گل سانسوریا نیازی به آبیاری زیادی ندارد و اگر گیاه‌هان آپارتمانی را دوست دارید اما وقت رسیدگی به‌ آن‌ها را ندارید بهتراست گل سانسوریا را انتخاب کنید.

از مزایای دیگر این گل آپارتمانی، رشد به شکل عمودی آن است. بسیاری از انواع گیاه آپارتمانی رشد افقی دارند و باید بصورت دائم مرتب شوند و شاخه‌های تازه‌ای که ظاهر آن را شلوغ می‌کنند، هرس شود. درحالیکه این مشکل برای گل سانسوریایی که بصورت عمودی رشد می‌کند ایجاد نمی‌شود.

و در نهایت باید بگوییم که گل سانسوریا مواد شیمیایی مضر خانه مثل بنزن، فرمالئید، زیلین و تولوئن و تری کلرو اتیلن، را پاک‌سازی می‌کند.

استند چوبی

 

استند چوبی یکی از انواع استندهای گل است. وجود وسایل دکوراتیو چوبی در منزل بافت گرم را به منزل می‌بخشد و ترکیب گل و گیاهان با وسایل چوبی فضای طبیعی را ایجاد می‌کند.

قیمت این مدل از استندها با توجه به چوب بکاررفته در ساخت آن متغییر است. نمونه‌ای از انواع استندهای چوبی موارد زیر است:

  • استند گلدان پی وی سی

 

  • استند گلدان ام دی اف

 

استند نردبانی

 

این نوع از استندها به دلیل طراحی خاصی که دارند نیاز به فضای کم‌تری دارند، همچنین وجود جای کافی برای قرارگیری گلدان‌ها، امکان چیدمان راحت آن‌ها را فراهم می‌کند.

استند پایه هندسی

 

این نوع از استندها در ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و مناسب دکوراسیون‌های مدرن هستند.

استند دیواری

 

با نصب استند دیواری منحصر به فرد که یکی از انواع استند گل می‌باشد، یک باغ عمودی شخصی را فراهم می‌کنید. با با بکاربردن استند دیواری، دیوار سبز عمودی جذاب و قابل تنظیمی خواهیدداشت و این امکان را به شما می‌دهد که در کوچکترین فضاهای خود، جنگل شهری دلخواه‎‌تان را ایجادکنید.

گلدان‌های مخصوص در اندازه و رنگ‌های مختلف به شبکه نگهدارنده فلزی سیاه رنگ وصل می‌شوند و می‌توانید گلدان‌ها را با گیاهان و گل‌های مورد علاقه خود پر کنید.

گلهای دیواری به دلیل دارا بودن سیستم زهکشی و ذخیره‌ی آب، ظاهر خود را بدون آبیاری مداوم حفظ می‌کنند.

استند فلزی تولید شده در ویلاسازه

شلف فلزی دیواری محصولی جدید از ویلاسازه

استند پازلی

 

این مدل از استندها، تشکیل شده از طبقه‌هایی با ترکیب پازل شکلی هستند و معمولا فضای زیادی را اشغال می‌کنند.

استند گلدان روستیک

 

این نوع از استند با استفاده از چوب روسی خشک‌شده و با استفاده از دستگاه‌های خشک‌کن صنعتی، و با سمباده‌کاری عالی و صیقلی‌کردن سطح چوب و اجرای یک لایه جلا روی رنگ آن تولید می‌شود.

مدل بی‌رنگ این محصول فاقد هرگونه رنگ و جلایی است و مناسب افرادی است که می‌خواهند رنگ دلخواه خود را اجراکرده و یا از رنگ چوب خام استفاده کنند.

مقالات مرتبط با این موضوع :

مزایای استند گل

 معرفی انواع استند گل

نحوه ساخت استند گل

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید