وبلاگ ویلاسازه

انواع منقل مسافرتی

منقل کبابیvillasaze1

انواع منقل مسافرتی و ویژگی­های آن

اولین فکری که در زمان سفر و تفریح به ذهن شما می‌رسد کباب کردن است!. منقل وسیله­ای است که خوراک کباب کردن و پخت و پز می­باشد. اما انواع منقل مسافرتی مناسب برای سفر چیست؟. منقل مسافرتی باید چه ویژگی­هایی داشته باشد؟. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به جواب سوال خود برسید.

ویلاسازه یکی از برترین تولید کنندگان کشور در زمینه تجهیزات ویلایی،انواع باربیکیو و منقل میباشد.میباشد.

منقل کبابی استیل ویلاسازه

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

منقل مناسب سفر چه منقلی است؟

یک منقل قابل حمل خوب باید بتواند در یک فضای جمع و جور بسته شود، تا حد امکان سبک باشد و در عین حال بتواند به طور مناسب برای مهمانی شما طبخ کند. در ادامه به ویژگی­های منقل مسافرتی می­پردازیم:

اندازه فشرده

مهم نیست که چه نوع سفری را می‌خواهید انجام دهید، سفر با ماشین، پارک‌های دولتی یا با کوله‌پشتی سبک، اندازه همیشه یک عامل خواهد بود. وقتی با خانواده در سفر با ماشین هستید می­توانید خیلی بیشتر از آنچه در سفر کوله‌پشتی می‌توانید وسایل خود را جمع کنید. با این حال، اندازه و فضا همچنان یکی از دغدغه‌های افراد است.

منقل کبابیvillasaze1

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

وزن سبک

وزن همیشه یکی دیگر از عوامل مهم در قابل حمل بودن یک منقل است. اگر منقل خیلی سنگین باشد، برای بسیاری از موقعیت­های سفر کاربردی نخواهد بود. حتی در بسیاری از پارک‌های شهری، باید ماشین خود را در چند متری محل جایی که می­خواهید اقامت کنید پاک کنید. خب این باعث می­شود که مجبور شوید وسایل خود را در دست گرفته و حمل کنید.

سفر قایق‌رانی و سفر با بانوج هر دو به منقل­های سبک وزن نیز نیاز دارند، زیرا باید روی بدن مسافر حمل شوند.

منقل کبابی

سطح کباب پز بزرگ

کوچک‌ترین و سبک‌ترین منقل ارزش خریدن را ندارد. اگر شما خانواده پر جمعیتی هستید به هیچ عنوان منقل کوک نگیرید زیرا نمی­توانید نیاز یک خانواده را بر طرف نمایید. همان‌طور که می­توانید حدس بزنید، انواع مختلف مسافران در نهایت تصمیم خواهند گرفت که بهترین منقل قابل حمل برای شما چیست.

 

انواع منقل مسافرتی

هنگام کباب کردن 3 نوع منقل اصلی وجود دارد:

  • منقل گازی
  • منقل پروپان
  • منقل زغالی

وقتی به انواع منقل­های مسافرتی قابل حمل اشاره می­کنیم، به این نتیجه می­رسیم که دو دسته وجود دارد:

  • پروپان
  • زغال چوب

انواع مختلف منقل

با این حال، می­شنوید که مردم اغلب از کوره­های گاز و پروپان به عنوان منقل معروف یاد می­کنند. اکثر منقل­های گازی معمولاً پروپان هستند. منقل گاز طبیعی مانند پروپان راحت و قابل حمل نیست و بنابراین گزینه­ای برای مسافرت پیشنهاد نمی­شود.

منقل کبابیvillasaze45

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

منقل پروپان یا گازی

پروپان مزایای زیادی نسبت به منقل­های زغالی دارد. مانند آسان­تر روشن شدن، گرمای ثابت و گرم شدن سریع آن­ها. پروپان نیز ارزان و فشرده است. یک سیلندر پروپان کلمن 5 بار فشار گاز مصرف می­کند و معمولاً بسته به BTU منقل و میزان استفاده از آن می­تواند بین 2 تا 6 ساعت منقل را نگه دارد

منقل پروپان فوق‌العاده تمیز می­سوزد. این بدان معناست که غذای شما در حین پخت هیچ طعمی از بیرون را نمی­گیرد.

فواید غذای کبابی و باربیکیو

منقل­های زغالی

منقل زغال چوب واقعاً مزایای زیادی برای کباب کردن قابل حمل در فضای باز ندارد. سوخت بزرگ‌تر و سنگین‌تر است، راه‌اندازی آن سخت‌تر است، و تمیز کردن کار بیشتر است. با این حال، یک مزیت متمایز را ارائه می­دهد که بسیاری از مردم معتقدند که طعم آن ارزش تمام مشکلات را دارد.

منقل کبابی

منقل زغال چوب این توانایی را دارد که طعم دودی غلیظی را به غذای شما القا کند که با منقل گازی قابل تولید نیست. کباب پز زغالی معمولاً ارزان­تر است که یک مزیت بزرگ محسوب می­شود. کباب کردن با منقل زغال چوب نیاز به زمان، توجه و مهارت بیشتری دارد که بسیاری از مردم واقعاً از آن لذت می­­برند. شما باید زغال سفید را داغ کنید، جریان هوا را برای ثابت نگه داشتن دما مدیریت کنید و برای اطمینان از پخت مناسب غذا را با دقت تماشا کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که منقل زغال چوب، گاز و گلوله­ها مونوکسید کربن را به عنوان محصول جانبی سوزاندن تولید می­کنند. بنابراین، به خاطر هرگز از این منقل در داخل خانه استفاده نکنید. یا اینکه آن را داخل چادر نیاورید. اگر از زغال چوب استفاده می­کنید، توجه داشته باشید که زغال‌سنگ‌ها پس از توقف درخشش، ساعت­ها به انتشار مونوکسید کربن ادامه می­دهند. با این حال، می­توانید از یک مدل برقی در داخل خانه استفاده کنید. به شرطی که برایتان مهم نباشد که همه چیز بوی گوشت پخته را بدهد.

ساخت باربیکیو چگونه است؟

مزایای منقل زغالی

  • قابل حمل و حمل آسان : شکل آن به خوبی با طراحی فشرده و وزن سبک آن جفت می­شود.
  • بادوام و آسان برای کنترل دما: درب و کاسه هر دو میناکاری شده چینی هستند که یک ماده عالی برای حفظ گرما و حفظ دما در سطح بالا است. دمپرهایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی دمای داخل منقل را در صورت نیاز به افزایش یا کاهش بر اساس آن کنترل کنید.
  • ماندگاری طولانی: سطح میناکاری شده به راحتی زنگ نمی­زند یا پوسته نمی­شود. این عامل باعث افزایش طول عمر منقل می­شود. همچنین تضمین می­کند که حداقل چندین سال می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • تمیز کردن آسان: شما می­توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب به راحتی سطح منقل را تمیز کنید.

ویژگی های چادر مسافرتی خوب

منقل­های رومیزی قابل حمل

زیر مجموعه­ای از منقل­های قابل حمل منقل­های رومیزی هستند. منقل­های رومیزی، منقل­­های فوق قابل حمل هستند. که معمولاً حتی از انواع منقل­ مسافرتی قابل حمل کوچک­تر است. همچنین فضای کمتری را اشغال می­کنند. این منقل­ها پایه‌ای در طراحی خود ندارند که به آن­ها اجازه می‌دهد سبک‌تر، کوچک‌تر و بسته‌تر شوند.

به غیر از این، منقل­های رومیزی هیچ تفاوتی با سایر منقل­ها ندارند. آن­ها دارای پروپان یا زغال چوب هستند. با این حال، اگر فضای کار خوبی برای استفاده از منقل روی میز ندارید، کباب کردن روی زمین را به شما پیشنهاد می­دهیم.منقل رومیزی ممکن است برای یک یا دو وعده غذایی مفید باشد، اما ارزش کباب کردن آخر هفته، در حالی که روی زمین نشسته‌اید را از شما می­گیرد.

گزینه دیگر این است که غذای خود را مستقیماً روی آتش کباب کنید. این کار را می­توان با یک توری آتش‌نشانی یا یک منقل سه پایه انجام داد. هر دو گزینه­های عالی هستند و لایه­ای از اصالت و سرگرمی را اضافه می­کنند.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

نتیجه

این مقاله تحت عنوان انواع منقل مسافرتی به شما این امکان را می­دهد تا بهترین منقل مسافرتی خود را انتخاب و تهیه نمایید. همچنین لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “انواع منقل مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    خانواده‌های ایرانی نسبت به سایر مردم کشورهای مختلف علاقه‌ی زیادی به طبیعت گردی و کوهنوردی دارند، چراکه عقیده‌ی آنها بر این است که هنگام رفتن به تفریح، از مشکلات و خستگی‌های روزمره‌ی خود غافل می‌شوند و می‌توانند ساعاتی را در دل طبیعت خوش بگذرانند. برای رفتن به سفر و یا گشت و گذار در خارج از شهر، لزوما نیاز به یکسری وسایل مهم و ضروری دارید، تا لذت سفرکردن و یا طبیعت گردی را برای شما عزیزان دوچندان کند. یکی از این وسایل یا ابزار مهم منقل سفری می‌باشد که با کمک آن می‌توانید یک غذای کباب شده‌ی بسیار خوش طعم را نوش جان کنید.
    در گذشته مردم لزوما برای تفریح در خارج از شهر مجبور بودند که از یکسری وسایل ابتدایی و ساده استفاده کنند تا بتوانند غذای خوشمزه و لذیذی را میل نمایند. اما امروزه تولید ابزار مختلف سبب شده است که عملا هنگام گشت و گذار در طبیعت به هیچ مانعی برنخواهید خورد و از گردش خود نهایت لذت را می‌برید. وسایلی چون: زیرانداز سفری، منقل سفری، چاقوسفری، باربیکیو سفری، چادر مسافرتی و…. . این ابزار همگی در کنار هم سبب می‌شوند که ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید