وبلاگ ویلاسازه

خرید ویلا با استخر

خرید ویلا با استخر یا بدون استخر؟

ویلاهای دارای استخر در چند سال گذشته تقاضای بیشتری داشته‌اند، شاید به این دلیل که مردم زمان بیشتری را در خانه سپری می­کنند. داشتن یک استخر یک‌راه سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان و همچنین یک مکان خوب برای گردهمایی برای مهمانی­ها و رویدادها است. داشتن یک استخر همچنین به این معنی است که اقامت بیشتر شبیه تعطیلات است، چه کسی این را نمی­خواهد؟ با این اوصاف، داشتن استخر با مجموعه­ای از چالش­ها و مسئولیت­های خاص خود همراه است.

برای خرید تخت کنار استخر به صورت اینترنتی به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه کنید .

اما داشتن استخر در ویلا معایبی نیز دارد. شاید هم اکنون این سؤال برای شما پیش بیاید که خرید ویلا با استخر یا بدون استخر؟ کدام بهتر است؟ با ما تا انتها همراه باشید تا با مزایا و معایب ویلا استخر دار آشنا شوید.

نکاتی در رابطه با پلان ویلا

خرید ویلا با استخر چه مزایایی دارد؟

تأثیر بر ارزش ویلا

بسیاری تصور می­کنند که یک استخر زیرزمینی به‌طور قابل‌توجهی ارزش خانه را در هر موردی افزایش می­دهد. اگرچه هزینه نصب استخرهای درون زمینی به‌طور متوسط 10 میلیون تومان است، اما ارزش ویلا همیشه طبق مقدار مورد انتظار افزایش نمی­یابد. درحالی‌که بسیاری از خانه‌های دارای استخر باقیمت مناسب به فروش می‌رسند، استخرها نیز می‌توانند خریداران بالقوه را دور کنند . موقعیت مکانی نقش بسزایی در تقاضای خریداران برای ویلاهای دارای استخر دارد. در آب‌وهوای سردتر، استخرها به‌اندازه آب‌وهوای گرم­تر مطلوب نیستند.

استخر ویلا

خانه شما به مکانی خنک تبدیل می­شود

ویلاهای دارای استخر ازنظر بصری خیره‌کننده به نظر می­رسند و فوراً به مکان جالبی برای دوستان و اعضای خانواده تبدیل می­شوند. شما می‌توانید ساده‌ترین مهمانی‌ها را در کنار استخر ترتیب دهید، اما برای کسانی که به دلیل حضور صرف در استخر دعوت‌شده‌اند، به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین رویدادها به نظر می‌رسد.

دکوراسیون ویلایی چیست

استخر به‌عنوان یک مرکز ورزش دو برابر می­شود

ممکن است یک پیمانکار را متقاعد کرده باشید که با کمک نرم‌افزار طراحی استخر یک استخر شخصی طراحی کند، اما نه به این دلیل که می­خواهید ویلا شما خنک به نظر برسد. شما دوست دارید یک استخر برای فعالیت­های بدنی خود داشته باشید. شنای معمولی و ایروبیک در آب باعث حفظ سلامت وزن و لحظات پیوند برای فرزندان، شریک زندگی، دوستان یا اعضای خانواده شما می­شود.

راهنمای خرید تخت ساحلی

دیگر از استخرهای عمومی خبری نیست

استخرهای عمومی ممکن است در دوران کودکی سرگرم‌کننده بوده باشند، اما با افزایش سن همه‌چیز تغییر می­کند. به‌عنوان یک بزرگ­سال، رفتن به مکانی که در آن غریبه‌هایی که تقریباً برهنه هستند محاصره‌شده‌اید، می‌تواند به یک تجربه اضطراب آلود یا کاملاً ناخوشایند تبدیل شود. ممکن است فکر کنید که آیا مردم اخیراً حمام‌کرده‌اند یا از استخر به‌عنوان حمام استفاده می‌کنند. به همین دلیل این ایده عالی است که استخر خود را در ویلا خود داشته باشید.

معایب خرید ویلا با استخر چیست؟

انواع مختلف تخت کنار استخر

افزایش هزینه برای بیمه، آب و برق و تعمیر و نگهداری

یکی از دلایلی که باید به فکر نخریدن خانه استخر یا نصب استخر در منزل خود نباشید این است که می­تواند هزینه­های شمارا افزایش دهد. قبض­های برق، بیمه صاحب ویلا و هزینه نگهداری استخر وجود دارد که می­تواند شامل مواد شیمیایی و پرداخت پول به فرد برای تمیز کردن و حفظ تعادل شیمیایی در آب باشد. ازجمله هزینه­های محوطه‌سازی را فراموش نکنید.  

استخر ویلا

نیاز به نگهداری دارد

هزینه­های اضافی برای داشتن یک ویلا با استخر شنا، نیاز به نگهداری استخرها دارد. از همان ابتدا، باید تصمیم بگیرید که آیا می­خواهید یک متخصص استخر استخدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید. اگر تصمیم دارید به‌تنهایی این کار را انجام دهید، مسئولیت تصفیه آب، خرید مواد شیمیایی مناسب، تمیز کردن فیلترها و تمیز کردن آب برای از بین بردن زباله­ها بر عهده شماست.

فروش خانه ممکن است دشوارتر باشد

اگر در آب‌وهوای چهارفصل زندگی می­کنید، قبل از اینکه خود را صاحب افتخار استخر بنامید، دو بار فکر کنید. در برخی از بازارهای املاک و مستغلات، خرید خانه با استخر یک دردسر تلقی می­شود. بنابراین، ممکن است پس از آماده شدن برای ادامه کار، فروش خانه شما دشوارتر شود.

خطر برای کودکان و افرادی که نمی­توانند شنا کنند

واقعیت تلخ این است که هرساله کودکان و حتی بزرگ‌سالان قربانی حوادث استخر و غرق شدن می­شوند. یک نقطه‌ضعف وجود استخر در ویلا این است که می­تواند در حیاط‌خلوت شما یک فاجعه رخ دهد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که شما درگیر دعاوی باشید.

فضا را در قسمت شما اشغال می­کند

استخرها فضایی قابل سکونت هستند. مگر اینکه در یک زمین بزرگ زندگی کنید، احتمالاً یک استخر بیشتر حیاط‌خلوت شمارا اشغال خواهد کرد. اگر واقعاً آب را دوست دارید خوب است؛ اما برای کسانی که می­خواهند با بچه­ها یا نوه­هایشان ورزش کنند یا به‌سادگی از قدم زدن در حیاط لذت ببرند، استخر می­­تواند این کار را دشوار کند.

نکاتی که هنگام خرید ویلا با استخر باید در نظر بگیرید

تنوع جنس تخت کنار استخر

وضعیت استخر

شرایط یک استخر نه‌تنها ظاهر سطحی بلکه عملکرد و ساختار آن است. هنگام بررسی وضعیت استخر، بهتر است دقیق باشید. گاهی اوقات ترک­ها و سایر ناهنجاری­ها آشکار است، اما آسیب­های ساختاری در پایه استخر به‌سختی قابل‌تشخیص است. برای دریافت تصویر کامل از وضعیت استخر خود، توصیه می­کنیم همیشه یک بازرس استخر خبره را در بازه زمانی بازرسی ویلا استخدام کنید. دانستن اینکه دقیقاً چه مشکلی با یک استخر پیش از تصمیم به خرید آن وجود دارد، در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی می­کند.

ویژگی­های ایمنی

قبل از خرید ویلا با استخر، یک بازرس استخر تأییدشده استخدام کنید تا مطمئن شوید که استخر شما مطابق با استاندارد است. بازرسان استخر همچنین به دنبال آسیب‌های ساختاری، عملکرد تجهیزات الکتریکی و سایر زمینه‌های نگرانی هستند که به ایمنی و عملکرد کلی استخر شما مربوط می‌شود.

به‌عنوان یک نکته، بسیاری از خدمات بازرسی خانه، بازرسی استخر را نیز ارائه می­دهند، بنابراین احتمالاً می­توانید از همان سرویس برای بازرسی ویلا و استخر قبل از خرید خانه استفاده کنید.

نرده­ها، آلار­م­ها و پوشش­های استخر برخی از ویژگی­های ایمنی اضافی هستند که می­توانند نصب شوند تا اطمینان حاصل شود که استخر شما یک منطقه امن برای کودکان و خانواده شما است.

خدمات و نگهداری 

اگرچه به‌اندازه شنا کردن در آب شفاف آرامش‌بخش نیست، اما نگهداری استخر برای لذت بردن از استخر، افزایش طول عمر استخر و کاهش هزینه تعمیرات گران‌قیمت ضروری است. نگهداری اولیه شامل تمیز کردن مداوم، متعادل کردن مواد شیمیایی برای اطمینان از PH مناسب و قلیایی بودن آب، تعویض فیلترها، جاروبرقی و موارد دیگر است.

نتیجه

ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی و مفید واقع‌شده باشد.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، بخاری هیزمی ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “خرید ویلا با استخر

  1. azari_kiz گفت:

    یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی که می‌تواند استرس و شلوغی‌های زندگی را از بین ببرد، لذت شنا و آب تنی در آب و هوای مطبوع و دل انگیز است. شهرهایب شمالی کشور آب و هوای مطبوعی دارند و نزدیکی جنگل و دریا باعث شده تا فضای مطبوعی برای تفریح و استراحت شکل بگیرد. داشتن یک ویلای شخصی می‌تواند بهترین گزینه برای فرار از دل شلوغی‌های شهری باشد. اما ویلایی که نزدیک دریا باشد و بتوانید به راحتی به آب و دریا دسترسی داشته باشید، معمولا گران‌تر است و یا از نظر جغرافیایی در منطقه شلوغی قرار دارد. به همین دلیل خرید ویلا استخردار در شمال می‌تواند گزینه جذابی باشد که هم از نظر آب و هوا و طبیعت شرایط مناسبی داشته باشد و هم با داشتن استخر، امکان شنا و آب تنی در محیط خصوصی شما فراهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید