وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید استند گل

راهنمای خرید استند گل

اکثر ما برای آنکه کمی روحیه محل کارمان، منزل، باغ و … را تغییر دهیم از گل‌ و گیاه استفاده می‌کنیم. گل‌وگیاه به محیط زندگی ما حس نشاط و سرزندگی می‌دهند و حال روحی ما را بهتر می‌کنند. اما ممکن است وجود گیاهان باعث بی‌نظمی در منزل و محل کار و … شود. همچنین ممکن است فضای کافی برای نگهداری گل‌و‌گیاه نداشته باشیم. برای رفع چنین مشکلاتی خرید استند گل بهترین گزینه است؛ چرا که هم به  گلدان‌ها نظم می‌دهد و هم به کسانی که فضای مناسب ندارند امکان نگهداری از گیاهان را می ‌دهد. اما باید هنگام خرید نکاتی را رعایت کنید تا استندی متناسب با منزل و تعداد گلدان‌ها بخرید. این کار از مشکلاتی که بعداً ممکن است برای شما ایجاد شود، جلوگیری می‌کند.

با بازدید از سایت ویلا سازه با سایر محصولات این تولیدی آشنا شوید .

9 ایده خلاق برای ساخت استند گل شیک و خاص

راهنمای خرید استند گل ارزان

اگر به دنبال خرید  یک استند ارزان برای محیط زندگی، محل کار و یا باغ خود هستید ما به شما استندهای فلزی را پیشنهاد می‌دهیم؛ چراکه این استندها نسبت به بقیه، انواع گوناگونی دارند به همین دلیل رنج قیمتشان نیز متفاوت است. به ‌طورکلی استندهای فلزی نسبتاً قیمت مناسب ‌تری دارند. همچنین مقاومتشان بیشتر است پس برای استفاده در بالکن نیز بهتر هستند به‌ علاوه می‌ توانند وزن گلدان‌های سنگین را نیز تحمل کنند، این استند‌ها به دلیل داشتن اَشکال و طرح‌های مختلف تقریباً برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند.

راهنمایی خرید استند گل اتاق

قصد ما در این متن راهنمایی خرید استند گل به شما است تا بتوانید یک استند مناسب برای منزل خود یا هرجای دیگر تهیه کنید. به‌عنوان مثال اگر اتاق شما فضای کمی دارد باید به سراغ استندهایی بروید که این مشکل را حل کنند. مثلاً استندهای دیواری یا مردابی برای محیط‌هایی که کوچک هستند مناسب‌اند. اگر دکوراسیون منزل شما به صورت مدل چیده شده بهتر است از استندهای هندسی استفاده کنید تا به فضای خانه شما جلوه‌ بهتری بدهند. همچنین اگر فضای زیادی دارید یا تعداد گلدان هایتان زیاد هستند می‌توانید از استندهای پلکانی استفاده کنید؛ چرا که این استندها برای فضاهای زیاد مناسب هستند. در خرید این استندها دقت داشته باشید که دقیقاً تعداد پلکان‌های آن با تعداد گلدان‌های شما برابر باشد. اگر دوست دارید در خانه‌تان فضایی مانند طبیعت را تجربه کنید، استندهای چوبی برای شما یک گزینه مناسب هستند. استندهای آویزی نیز برای فضاهای کوچک مناسب هستند.برای زیبایی اتاق خرید لوستر نیز بسیار پیشنهاد میشود زیرا یکی از ارکان اصلی دکوراسیون منزل به شمار میرود.

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل

نکات مهمی که قبل از خرید استند گل باید به آن‌ها دقت کنید

راهنمایی خرید استند گل دیگری که قصد داریم در این متن به شما ارائه کنیم این است که یک سری نکات وجود دارند که حتماً قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کنید تا بعداً برای شما مشکلی پیش نیاید. در ادامه بیشتر در مورد این موارد صحبت می‌کنیم.

مقاوم باشد

مقاومت استند از مهم‌ ترین ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کرد. به‌ عنوان مثال اگر شما بخواهید استند را در بالکن قرار دهید باید استندی انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد.همان‌طور که گفتیم استندهای فلزی برای بالکن مناسب‌تر هستند چون مقاومت بیشتری دارند اما استندهای پلاستیکی برای داخل خانه به کار می‌روند. استندهای چوبی نیز می‌توانند برای بالکن استفاده شوند اما باید مقاومت کافی در برابر تغییرات دمایی داشته باشند.

قابل جابه‌جایی باشد

از جمله راهنمای خرید استند گل که باید به شما بگوییم این است که قابلیت جا به‌ جایی داشته باشد،یعنی به راحتی بتوان آن را حرکت داد برای این کار بهتراست زیر آن چرخ باشد. اگر به هنگام خرید، استند چرخ نداشت به فروشنده بگویید در صورت امکان برای آن چرخ تعبیه کند.

لق نبودن استند

حتماً از خرید استند های لق خودداری کنید؛ چرا که تنها یک تکان ساده ممکن است باعث افتادن گلدان‌های شما به زمین شود و به آن‌ها آسیب بزند. پس حتماً قبل از خرید استند آن را به ‌طور کامل بررسی کنید تا بعد از خرید مشکلی پیش نیاید.

تحمل وزن گلدان‌ها را داشته باشد

اگر شما گلدان‌های سنگینی دارید باید به هنگام خرید استندهایی را انتخاب کنید که توانایی نگهداری گلدان‌های سنگین را داشته باشند وگرنه ممکن است بعد از مدتی شکسته شوند و تمام گلدان‌های شما از بین بروند، پس قبل از خرید استند کاملاً آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید می‌تواند وزن گلدان‌های سنگین را تحمل کند.

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

نصب آسان

حتماً به هنگام خرید استند دقت داشته باشید که استند نصب آسانی داشته و جنس اتصالات آن باکیفیت باشد؛ چرا که درغیر این صورت ممکن است بعد از خرید در نصب استند دچار مشکل شوید یا اگر اتصالات باکیفیت نباشد ممکن است تا بعد از مدتی از هم متلاشی شود و به گل‌های شما آسیب وارد سازد.

راهنمایی تکمیلی برای خرید استند

همان‌طور که می‌دانید راهنمایی خرید استند گل به شما کمک می‌کند استند مناسب‌تری برای محیط خانه، محل کار یا باغ خود بخرید. در ادامه چند نکته تکمیلی در خصوص خرید استند به شما می‌گوییم که ممکن است کمک‌ کننده باشند:

  • استندهای نردبانی و هندسی برای دکوراسیون مدرن مناسب‌ تر هستند.
  • برای گل‌ و گیاهان کشیده استندهای نردبانی مفیدتر هستند.
  • درصورتی که گیاهان شما به صورت طولی رشد می‌کنند و ارتفاعشان افزایش می‌یابد باید از استند‌های کم ارتفاع استفاده کنید.
  • در انتخاب عرض و طول استند دقت داشته باشید؛ چرا که رشد هر گیاهی با گیاه دیگر فرق می‌کند.
  • در کنار تلویزیون یا مبل بیشتر از استند‌های پایه کوتاه با گلدان‌های سرامیکی استفاده می‌شود‌؛ چرا که به خانه جلوه زیبایی می‌بخشد.
  • اگر در منزل یا محل زندگی شما نور کافی برای رشد گیاهان وجود ندارد اما شما به گل و گیاه علاقه زیادی دارید، می‌توانید از استندهایی استفاده کنید که قابلیت نصب لامپ رشد را دارند. در این صورت به گیاهانتان نور کافی می‌رسد و می‌توانند به خوبی رشد کنند.
  • همان‌طور که اشاره کردیم باید متناسب با گلدان‌هایتان استند خریداری کنید، یعنی استفاده از استندهای بزرگ برای گلدان‌های کوچک باعث بی‌نظمی در آن‌ها می‌شود. همچنین گذاشتن گلدان‌های بزرگ بر روی استندهای کوچک نیز ممکن است باعث افتادن گلدان و آسیب رسیدن به آن شود.

بهترین گیاهان آپارتمانی

سخن آخر

شناخت کامل و بررسی راهنمای خرید استند گل به شما کمک می کند تا بتوانید با تمام نکات پیرامون انواع استندهای گل آشنا شوید. آشنایی با این نکات سبب می شود تا بتوانید در میان انواع استندی که در بازار وجود دارد، متناسب با شرایط خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مقاله به طور جامع و کاربردی به بررسی این نکات مهم پرداختیم.

ایده های تغییر دکوراسیون منزل

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب منزل ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی،آباژور و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید استند گل

  1. بازتاب: آشنایی با انواع استند گل - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    استندهای دیواری برای گلدان های کوچک زیبایی بیشتری دارند. در خرید استند چوبی دقت کنید ضد آب باشد تا باعث خرابی آن نشود.
    انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. استندهای نردبانی و مرتفع برای گل و گیاهان با برگ های کشیده مناسب هستند. اگر گل های شما رشد ارتفاعی شان زیاد است بهتر است استند کم ارتفاع تهیه کنید. عرض و طول استند را متفاوت انتخاب کنید چراکه گل ها به روش های مختلفی رشد می کنند استفاده از استندهای آویز و دیواری برای فضاهای کوچک و منازل کم جا مناسب ترین گزینه است. معمولا در کنار تلویزیون و مبل از استندهای پایه کوتاه با گلدان های سرامیکی که زیبایی بی نظیری دارد، استفاده می کنند. استندهایی جود دارند که قابلیت نصب لامپ رشد را دارا هستند این ویژگی برای فضاهایی که نورگیر ندارند و نور کافی به گل ها نمی رسد مناسب است. با توجه به تعداد گلدان هایی که دارید استند مناسبی را انتخاب کنید، استند بزرگ برای تعداد گلدان های کوچک باعث شلختگی و زشت شدن فضا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید