استند گل, وبلاگ ویلاسازه

ساخت استند گل دیواری

ساخت استند گل دیواری

 

وقتی صحبت از افزودن فضای نگهداری وسایل به خانه می شود، بسیاری از ما متوجه می شویم که قفسه بندی دیواری بسیار کمی داریم، چه قفسه های تزیینی و چه قفسه هایی با استحکام بیشتر و کاربردی تر برای نگه داری وسایل سنگین. قفسه های دیواری از اثاثیه های بسیار کاربردی خانه هستند که علاوه بر وظیفه نگهداری اشیا، جنبه های تزیینی نیز دارند.

در صورتی که ایده ساخت قفسه های دیواری برای شما جالب باشد و به دنبال طرح های کاربردی هستید اما به طور دقیق مطمئن نیستید که چه مدلی از این قفسه ها برایتان کاربردی تر باشد، در این لیست، 15 تا از بهترین ایده ها و طرح ها را که در جستجوی خود به آن ها برخوردیم، برایتان آورده شده است تا منبعی غنی برای الهام و راهنمایی داشته باشید.

شما میتوانید متنوع ترین استند گل را با کیفیت در جه یک وقیمتهای مناسب را از مجموعه ویلاسازه خریداری نماییدو در زیبایی منزل خود از آن استفاده نمایید جهت خرید و مشاوره و اطلاع از قیمت این محصولات با مشاوران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

استند فلزی ویلاسازه به اندازه ی دلخواه مشتری

انواع استند گل با رنگهای کوره ای تولید ویلاسازه

.1 قفسه هایی از سطل رنگ

آیا احساس می کنید خانه تان به کمی تغییر نیاز دارد و اکنون سعی می کنید راه های ساده و ظریفی را پیدا کنید که بتوانید کمی رنگ و تزییات تازه را به جزئیات خانه خود اضافه کنید؟ در این صورت ما فکر می کنیم که ایده ایجاد قفسه های رنگی که از سطل های رنگ درست شده اند انتخاب خوبی برایتان باشد. این مجموعه از قفسه های استوانه ای عالی را برای قرار دادن عروسک ها، گل ها و کتاب های خود می توانید استفاده کنید.  آموزش آنها به شما نشان می دهد که چگونه می توانید سطل های رنگ را به قفسه تبدیل کنید. فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

باکس گل جذاب فلزی تولید ویلاسازه

جا گلدانی فلزی تولید شده در ویلاسازه

 

.2 قفسه چوبی عمودی

اگر فضای افقی زیادی برای ایجاد قفسه ندارید و به دنبال قفسه هایی هستید که چینش آن ها از سطح زمین شروع شود، ما به شما قفسه عمودی با چوب را پیشنهاد می کنیم. این قفسه ها به علت متصل نبودن به دیوار قابلیت جابجایی آسان دارند.

.3 قفسه های شناور چوبی و براکت فلزی

شاید یک قفسه شناور ساده همان چیزی باشد که به نبالش هستید، قفسه سه تایی برای قرار دادن تابلوهای عکس ، گلدان ها، شمع ها و کتاب ها. ترکیب فلز استیل و چوب با رنگ قهوه ای کمی تیره جلوه زیبایی را ایجاد می کند. اگر طرح این قفسه در تصویر توجهتان را جلب کرده باشد مشتاق ساختن آن باشید حتما به لینک زیر مراجعه کرده و از نحوه ساخت آن مطلع شوید.

 

 

.4 قفسه های طناب دار

اگر به شدت به سبک روستیک علاقمند هستید و دوست دارید در پایان ساخت وسیله ای، دست ساز بودن آن کاملا احساس شود، پس شاید این قفسه زیبا با طناب انتخاب خوبی برایتان باشد. قفسه ای میتوانید در هر دیواری که خواستید نصب کنید و یا محل آن را به راحتی عوض کنید. فقط توجه داشته باشید تا جایی که ممکن است از طناب های ضخیم و چوب سبک استفاده کنید.

.5 قفسه چوبی معلق با نوار های چرمی

در صورتی که مجذوب ایده ساختن قفسه های معلق مانند قفسه طنابی که در بالا مشاهده کردید شدید، اما استفاده از طناب چندان متناسب با سلیقه شما نیست، در اینجا یک جایگزین عالی برای شما وجود دارد! ساخت یک قفسه ساده و مینیمال با استفاده از چرم. این قفسه شناور چوبی ساده را طی چند مرحله ساده و آسان با نوارهای چرمی محکم و شیک می توانید بسازید.

.6 قفسه های لانه زنبوری

شاید قفسه بندی با شکل متفاوتی که آن را بیشتر شبیه یک دکوراسیون نشان می دهد تا یک وسیله کاربردی برای شما ایده آل باشد. در صورتی مهارت شما در نجاری ساده تقریبا قابل قبول باشد، پیشنهاد می کنیم قفسه های چوبی لانه زنبوری را انتخاب کنید! طرح این قفسه ها به شکلی است که منظره ای خیره کننده و بسیار زیبایی در اتاق برای تان ایجاد می کند.

.7 قفسه های چوبی با لوله های فلزی

آیا هنوز به فکر ساختن قفسه های چوبی با ظاهر شیک هستید، اما خانه شما دارای سبک مدرن است و فکر می کنید قفسه های چوبی با طناب ترکیب خوبی با باقی اشیای شما ایجاد نمی کند؟ در این صورت ما فکر می کنیم که شما از ایده قفسه بندی چوبی و لوله ای استقبال خواهید کرد. به ویژه اگر به یک قفسه بزرگ مانند یک واحد کامل نیاز دارید.

.8 قفسه کوچک چوبی

اگر به دنبال شلف های عمودی و کم جا هستید اما طول ایده قبلی مناسب فضای مورد نظر شما نیست پس ما پیشنهاد می کنیم نگاهی به نحوه ساخت این قفسه بندی چوبی فوق العاده بیندازید که به شما این امکان را می دهد تا نحوه چیدمان قفسه های کوچک را انتخاب کرده و در صورت نیاز تغییر دهید. نحوه دقیق ساخت این محصول با تصاویری از لینک زیر ببینید.

استند جذاب و متنوع فقط وفقط در ویلاسازه

متنوع ترین و جذاب ترین جاگلدان های تولید شده در ویلاسازه

 

.9 قفسه چوبی برای بطری ها

یک قفسه کاملا تزیینی است برای افرادی که به نگهداری بطری های شیشه ای علاقه دارند. نحوه ساخت|، تزیین و رنگ آمیزی این قفسه کوچک و زیبا با تکه های چوب و لوله های کوچک فلزی را می توانید از لینک زیر به صورت تصویری ببینید.

 

 

.10 قفسه های شناور مدرن

اگر به دنبال قفسه های چوبی مدرن هستید اما ایده قفسه های چوبی با لوله های فلزی چندان به مذاقتان خوش نیامد و یا برای فضایی که در نظر دارید بزرگ بود، ایده بسیار شیک و مدرن دیگری که در تصویر مشاهده می کنید را به شما پیشنهاد می کنیم. نحوه ساخت این قفسه های مینیمال و شیک را می توانید در لینک زیر با تصاویری واضح ببینید.

 

 

.11 قفسه های رنگ آمیزی شده

اگر فردی خاص پسند هستید و معمولا دوست دارید وسایل خانه تان بسیار خاص و مختص خودتان باشد، با رنگ آمیزی خلاقانه چوب ها، طرح مورد پسند خود را ایجاد کنید. به عنوان یک منبع الهام می توانید تصاویر آموزش یکی از این نمونه ها را ببینید و راه و روش انجام آن را یاد بگیرید.

 

 

  1. قفسه های شناور کتاب قدیمی

جزییات تاثیر گذار که بیشتر از جنبه کاربردی جنبه تزیینی دارند و خلاقیت شما را نشان می دهند، زیبایی خانه شما را بیشتر می کنند. یکی از این ایده ها، قفسه های بسیار کوچک برای قرار دان چند کتاب است که جذابیت آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

 

.13 قفسه های مسی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک قطعه تزئینی خانه فوق العاده در یک فروشگاه پیدا کنید و از ظاهر آن لذت ببرید اما به علت قیمت زیاد از خرید آن پشیمان شوید؟ قفسه های مسی مثال بارزی از این اشیاست که به علت متعلق بودن به یک برند بسیار معروف، قیمت نجومی دارد. اما شما می توانید به سادگی و با داشتن کمی مهارت نجاری و ابزار آن، این قفسه های شیک را در خانه تهیه کنید. آموزش قدم به قدم این قفسه ها با جزییات کامل بصورت تصویری در لینک زیر قرار دارد.

 

 

.14 قفسه های گرد به رنگ کاغذ دیواری

قفسه های گرد تزیینی کوچک که مثالی از یک مدل آن در اوایل لیست آمده بود، احتمالا برایتان جذاب بوده باشد. می توانید این قفسه ها با رنگ های خنثی مانند کاغذ دیواری خانه تان رنگ کنید و سطح درونی آن ها مانند شکل بالا رنگ آمیزی کنید.

استند گل متنوع در طرح های شیک

استند گل فلزی مدل 8 ضلعی ویلا سازه

.15 قفسه های رنگی و متفاوت

در صورتی که حس سبک شخصی شما، هم در لباس  و هم در دکوراسیون منزل، کمی روشن تر، دوستانه تر و منحصر به فرد باشد، در اینجا یک آموزش قفسه بندی فوق العاده رنگارنگ داریم که ما احساس می کنیم واقعاً برای شما جذاب خواهد بود. با کلیک بر لینک زیر می توانید این آموزش را بصورت تصویری ببینید.

 

در کنار همه این طرح ها و ایده های شگفت انگیز، اگر شما به دنبال استند ها و یا قفسه هایی برای گل ها کتاب ها و باقی اشیای خانه هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از بخش استند گل در محصولات ویلاسازه دیدن کنید و این محصولات با کیفیت را به آسانی و بدون هیچ دردسری از سایت ویلا سازه بصورت آنلاین سفارش دهید. وجه تمایز سایت ویلاسازه با سایت های مشابه، در تنوع بالای محصولات و تضمین کیفیت آن هاست. هم چنین سایت ویلاسازه محصولات خود با طرح های شگفت انگیز را با مناسب ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا قبلاً انواع دیگری از قفسه های فوق العاده منحصر به فرد ساخته اید که از آنها بسیار راضی بوده اید و هنوز از آنها استفاده می کنید اما در لیست ما مشاهده نمی کنید؟ عکس هایی از قفسه خود را در قسمت نظرات درج کنید!

این پست پر از ایده ها و طرح های زیبا را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آن ها را به ساخت شلف های خانگی تشویق کنید.

مقالات مرتبط :

مزایای استند گل

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

 معرفی انواع استند گل

نحوه ساخت استند گل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید