استند گل, وبلاگ ویلاسازه

طرز ساختن استند گل

ساخت استند گل

وجود گل و گیاه برای هر خانه ضروری است؛ چرا که به فضا حس نشاط و سرزندگی می‌ دهد و محیط را زیبا تر می‌ کند. اما برای نظم دادن به آن‌ها و جلوگیری از کثیف شدن محیط می ‌توان از استند گل استفاده کرد. استندهای زیادی با طرح‌‌‌ ها و مدل‌‌های مختلف در بازار وجود دارند ولی شما در خانه نیز می‌توانید به راحتی استند بسازید و محیط منزلتان را زیباتر کنید.مجموعه ویلاسازه با تولید جدیدترین تجهیزات ویلایی ویلای شما را بروز و مجهز میکند .برای ثبت سفارشات خود با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

استند گل فلزی ویلاسازه

متنوع ترین استند گل تولیدشده در ویلاسازه

آموزش ساخت استند گل با چوب به چه صورت است؟

استندهای چوبی زیبایی خاصی دارند و به محیط خانه حس در طبیعت بودن می‌بخشند. اگر بخواهید خودتان در منزل استند چوبی بسازید باید یک سری مراحل را بدانید. برای آموزش ساخت استند گل با چوب با ما همراه باشید.

برای ساخت استند گل چوبی ابتدا باید یک سری لوازم اولیه مانند صفحه چوبی با اندازه دلخواه، نوار چوبی با ضخامت 3 سانتی ‌متر و طول دلخواه، اسفنج، اسپری رنگ، قلم‌مو، میخ و چسب چوب را تهیه کنید. در مرحله اول باید پایه‌های استند را بسازید برای این کار ابتدا پایه‌ها را بریده و سپس به‌ صورتی که شبیه مکعب مستطیل شود به هم متصل کنید. بعد از آنکه پایه‌های شما تکمیل شدند آن را با هر رنگی که دوست داشتید رنگ‌آمیزی کنید. مرحله بعدی، ساخت سطح روی استند است. برای آنکه سطح استند حالتی مرمری پیدا کند، شما می‌توانید ابتدا به آن رنگ سفید بزنید سپس یک پرِ پرنده بردارید، آن را با رنگ سیاه آغشته کنید و روی سطح رویی استند بکشید. این کار باعث می‌شود سطح استند حالت مرمری به خود بگیرد. در مرحله اخر سطح رویی استند را به پایه‌ها متصل کنید تا استند آماده شود. اکنون استند آماده استفاده است.

استند گل با رنگهای کوره ای

متنوع ترین و جذاب ترین جاگلدان های تولید شده در ویلاسازه

طرز ساخت استند گل مدل آویزی

شاید به نظر برسد ساخت استند گل مشکل باشد و نتوان آن را درمنزل ساخت. در صورتی که این گونه نیست و می‌شود به راحتی استندهای مختلفی در خانه درست کرد فقط کافی است از جای خود بلند شوید و کار را شروع کنید. اولین مرحله برای درست کردن استند گل این است که پایه‌هایش را درست کنید. برای این کار چوب‌های اضافی که در منزل دارید را ببرید تا به‌صورت پایه دربیایند. بعد از این مرحله آن‌ها را به هم متصل کنید تا به‌صورت مکعب دربیایند. سپس محلی که می‌خواهید طناب را قرار دهید روی استند مشخص کنید و به آن ناحیه پیچ بزنید تا طناب‌ها به آن متصل شوند. در آخر نیز طناب‌ها را به استند متصل کنید تا استند شما کامل شود. بعد از کامل شدن استند می‌توانید گلدان‌تان را داخل آن قرار دهید.

طرز ساخت استند گل با صفحه x شکل

برای ساخت چنین استندی ابتدا به چهار پایه نیاز داریم پس باید به سراغ چوب‌های دور ریختنی داخل انباری برویم و پایه‌های استندمان را بسازیم. بعد از این مرحله باید صفحه‌ای که گلدان داخل آن قرار می‌گیرد و شبیه x انگلیسی است را بسازیم. برای این کار فقط کافی است دو تکه چوب را به صورت ضربدری به هم متصل کنیم. بعد از این مرحله باید داخل پایه‌ها به اندازه‌ صفحه x شکل سوراخ ایجاد کنیم به‌ طوری‌ که صفحه به خوبی داخل آن‌ها قرار گیرد. در مرحله آخر به سراغ رنگ استند می‌رویم و در نهایت ساخت استند گل ما کامل می‌شود.

 

استند گل دایره ای

استند گل فلزی برای جذابیت در دکوراسیون تولید ویلاسازه

ساخت استند‌های کتابی

در این آموزش می‌خواهیم از کتاب‌هایی که دیگر آن‌ها را نمی‌خوانیم استند درست کنیم. بله! درست خواندید ما قصد داریم با استفاده از کتاب‌های دور ریختنی به شما آموزش ساخت یک استند کتابی بدهیم. برای این کار فقط به چند عدد کتاب بی‌فایده، رنگ و چسب چوب نیاز داریم. کتاب‌ها را به‌صورت نامنظم روی هم قرار دهید. سپس آن‌ها را با چسب چوب بچسبانید و رنگ‌ بزنید. سعی کنید رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید یکنواخت نباشند. بعد این مرحله استند شما آماده است.

ساخت استند چوبی طبقه‌ای

برای ساخت این استند می‌توانید از صندوق‌های میوه چوبی یا پایه‌های تلفن استفاده کنید. در مرحله اول صندوق‌‌های چوبی را روی هم قرار دهید و با میخ سفت‌شان کنید، در مرحله بعدی آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید و حالا استند‌ طبقه‌ای شما آماده است.

ساخت استند گل فلزی

یک روش جالب برای ساخت استند این است که نگهدارنده آباژوری که قدیمی شده است را بردارید. سپس آن را به ‌دلخواه رنگ‌آمیزی کنید بعد از این مرحله بگذارید خشک شود و آباژور شما آماده است. به همین راحتی با یک سری وسایل که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید می‌توانید استند درست کنید.

ساخت استند گل با لوله

در اکثر خانه‌ها یک سرامیک با چند لوله پیدا می‌شود که بتوان با آن‌ها یک استند زیبا ساخت. برای ساخت این استند لوله‌های مسی را به اندازه دلخواه ببرید تا پایه‌های استند ساخته شوند. بعد از این مرحله به سراغ صفحه رویی استند یعنی جایی که گلدان قرار می‌گیرد، می‌رویم. فقط کافی سرامیک را به پایه‌ها متصل کنید، ساخت استند گل شما کامل شد. اکنون می‌توانید گلدان‌ خود را روی آن ‌قرار دهید.

نحوه ساخت استند چوبی

برای ساخت این استند چوبی به 12 پایه چوبی، چسب چوب و میخ نیاز داریم. ساخت استند چوبی بسیار راحت است. تنها باید این چوب‌ها را به‌ صورت مکعب به هم متصل کنید، برای این کار ابتدا از چسب چوب و در نهایت از میخ استفاده کنید، بعد از این مرحله می‌توانید استند را رنگ کنید یا بگذارید به شکل طبیعی خود باقی بماند، در نهایت استند شما آماده است. نکته مهم در ساخت استند این است که حتماً به اندازه گلدان خود دقت کنید تا استند کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از گلدان نباشد.

استند گل قلبی محصول ویلاسازه

انواع استند گل تولید ویلاسازه

سخن آخر

به طور کلی استند گل یکی از ابزارهایی است که به کمک آن می توان به جذابیت و زیبایی داخل ساختمان کمک کرد. ساخت استند گل دارای مراحل مختلفی می باشد. آشنایی با این مراحل و جزئیات آن ها می تواند باعث شود تا با چگونگی ساخت این ابزار آشنا شده و حتی برای ساخت آن اقدام کنید. البته استند گل دارای مدل های مختلفی است که هر کدام از این مدل ها آموزش ساخت مختص خود را دارا می باشد. به همین خاطر در این مقاله در رابطه با ساخت این ابزار به طور کامل صحبت کردیم.

مقالات مرتبط :

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

مزایای استند گل

 معرفی انواع استند گل

نحوه ساخت استند گل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید