استند گل, وبلاگ ویلاسازه

مکان مناسب برای قرار دادن استند گل

انواع استند گل مدرن در ویلاسازه

مکان مناسب برای قرار دادن استند گل

بهره گیری از گل و گیاه در هر جایی می تواند ضروری باشد. زیرا گیاهان می توانند هم زیبایی را به محیط اطراف هدیه بدهند و هم به عنوان تهویه مطبوع به کار می روند. ولی امکان دارد که به دلیل نداشتن فضای کافی قادر نباشید که گلدان ها را به خوبی چیدمان کنید و از همه نوع گل استفاده کنید. برای حل این مساله بایستی از استند گل بهره ببرید. این وسیله می تواند با توجه به سلیقه شما در هر مکانی استفاده شود.

در نظر داشته باشید که استندها در انواع و اقسام شکل ها و طرح ها در مجموعه ویلاسازه تولید میشنوند. در زیر لازم است که به نکاتی که در مورد استندها متذکر می شویم توجه کنید.

جهت ثبت سفارش ومشاوره با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

استند گل قلبی در ویلاسازه

انواع استند گل های با دوام و محکم در ویلاسازه

استند گل و گلدان

در نظر داشته باشید که استندها از فلز یا چوب ساخته می شوند. بر روی استندها گلدان قرار می دهند. استندها در انواع مختلفی وجود دارد. سایز و شکل های این وسیله ها با هم تفاوت دارد. نکته ای که باید در مورد استندها بدانید این است که این وسیله مهم قیمت ارزانی نیز دارد. بنابراین می توانید با صرف بودجه کمی آن را تهیه کنید. استندها وسیله بسیار کاربردی هستند که می توانید گلدان مد نظر خود را روی آن قرار بدهید. این وسیله می تواند نظم خوبی به آشفتگی گلدان ها بدهد و منزل یا محل کار شما را بسیار مرتب و چشم نواز نشان بدهد.

استند ها را در کجا بگذاریم؟

مکانی که باید استند گل را قرار بدهید بایستی شرایط مناسبی برای رشد گیاه را داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که استند گل، یکی از المان هایی است که می تواند در دکوراسیون محیط شما زیبایی نیز بیافریند. گیاهان آپارتمانی که سایه دوست دارند تمایلی به نورگیری زیاد ندارند. این در حالی است که دیگر گل ها و گیاهان بایستی از نور طبیعی استفاده کنند.

ابتدا لازم است که استند گل را با توجه به سلیقه خود در منزل مشخص کنید. ولی به طور معمول به دلیل این که گلدان ها به هوای تمیز و نور آفتاب نیاز دارند بهتر این است که آن ها را در مجاورت پنجره قرار بدهید.

به غیر از تامین نور موارد مهم دیگری مانند تهویه هوا و رطوبت نیز لازم است که موردبررسی قرار بگیرد. در کل می توانیم چنین اذعان داریم که بهترین فضایی که می توانید استند گل را در آن بگذارید فضای اطراف پنجره است. اگر استندی شما برای گیاهانی است که به نور زیاد احتیاج ندارند شما می توانید این وسیله را در هر مکانی مطابق با سلیقه خود قرار بدهید.

اما مکان های دیگری که شما می توانید از آن ها برای قرار دادن استند گل استفاده کنید می توان کنج منزل، مجاورت تخت، راهروها، تلویزیون و فضای بین مبل ها را نام برد. همچنین شما می توانید گلدان های بسیار زیبا و نفیس و قیمتی خود را نیز با استند گل به بهترین نحو چیدمان کنید و نظم بدهید.

استند گل به شما کمک می کند که بتوانید قناسی ها خانه را با گلدان ها به بهترین شکل پر کنید و بر زیبایی در ظاهر منزل خود بیفزایید.

استند گل ویلاسازه در ابعاد مختلف

استند گل فلزی ویلاسازه مناسب ترین وسیله برای جذابیت در دکوراسیون

انواع استندها

بهتر است استندها را با توجه به دیگر المان های تزیینی در خانه انتخاب کنید تا بتوانید ست کامل در ظاهر خانه خود ایجاد نمایید.

استند چوبی

در نظر داشته باشید که لوازم چوبی می توانند فضای گرمی را در محیط منزل شما ایجاد نمایند. جالب این که ترکیب گیاهان با لوازم چوبی می تواند نمایانگر محیطی طبیعی باشد و این خود می تواند دکوراسیون را عالی جلوه دهد. لازم است بدانید هزینه استند چوبی، نظر به چوبی که در آن استفاده می کنید تفاوت می کند.

استند گل فلزی

اما استند فلزی بسیار پرطرفدار است و بسیار پرفروش است. زیرا اغلب افراد از این استند برای گیاه بسیار استقبال می کنند. قیمت استند فلزی بسیار مناسب است. این استند می تواند به خوبی وزن گیاه را تحمل کند. برخی از استند های فلزی هستند که در مقابل نم و پوسیدگی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

استند سه تایی ویلاسازه

استند گل مکعبی فوق العاده زیبا و جادار برای گلدان های بزرگ

نکته های مهم که بایستی در خریدن استند گل به آن ها توجه داشته باشید

  • رنگ
  • هزینه
  • طرح
  • مقاومت
  • تحمل وزن
  • نصب پایه گلدان

نقش طراحی در خریدن استند گل

گل ها از زیباترین طرح ها روی استند گل ها هستند. برای این که بتوانید ظاهر گل ها را به بهترین شکل نمایان سازید بهتر ست استندهایی را انتخاب نمایید که دارای طرح های بسیار زیبا و شیک هستند. برخی از استندها دارای طرح گل و گیاه هستند که این خود می تواند استند شما را به شکلی زیبا جلوه گر سازد. لازم است که از انواع طرح ها که بر روی استندهای مختلف هستند استفاده کنید. بدین معنا که شما می توانید استندهای مختلفی را برای قرار دادن گیاهان خود در محل کار یا منزل انتخاب کنید. سپس بر اساس سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. استند گل ها را می توان با دیگر وسایلی که در منزل یا محل کار دارید ست نمایید تا بهترین دکوراسیون را خلق نمایید. یکی از نکاتی که سبب می شود تا دکوراسیون محیط بسیار زیبا جلوه گر شود این است که اجزای محیط با هم هم خوانی داشته باشند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که پایه های گل ها دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند. شما می توانید با توجه به ابعاد منزل رنگ و سایز مناسبی از استند گل را برگزینید. بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای انواع استند گل باشد که شما بتوانید بهترین ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

استند گل ویلاسازه

استند گل قلبی تولیدی ویلاسازه

استند گل در باغ

اگر باغ دارید می توانید به گیاهان و گل های خود سر و سامان ببخشید و آن ها را در استندهای بی نظیر و زیبا قرار بدهید.

دکوراسیون منظم و یکپارچه می تواند به فضا روح ببخشد و تصاویز زیبا را در ذهن خلق نماید. بهتر است از رنگ های موزون و متناسب بهره بگیرید تا این زیبایی را دو چندان نمایید. شما می توانید انواع مختلف گیاهان را در استندهایی با طرح زیبا بچینید. این گونه حس و حال زیبا در فضای باغ ایجاد می کنید.

مقالات مربوطه :

نحوه ساخت استند گل

مزایای استند گل

 معرفی انواع استند گل

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید