دسته‌بندی نشده

کاربرد فنس چمنی

فنس چمنی

کاربرد فنس چمنی موارد مختلفی را شامل می شود .اگر شما یک باغ و یا یک ویلا دارید . ایجاد یک حصار و دیوار برای آن امری ضروری می باشد .
مصالح مختلفی برای دیوار کشی وجود دارد . و شما می توانید از آنها برای این منظور استفاده کنید . ساده ترین دیوار کشی به صورت آجری می‌باشد ‌. دیوار حاصلی از ترکیب آجر و سیمان می باشد . که به صورت لایه ای بر روی هم قرار میگیرند . ارتفاع و ضخامت دیوار بستگی به ابعاد دیوار خواهد داشت .این محصول می تواند در دسته بندی استند گل یا دکوراسیون قرار گیرد .

کاربرد فنس چمنی


اما برخی اوقات به دلیل نوع خاص طراحی ، و یا محدودیت هایی که وجود دارد . نمی‌توانید از دیوارهای معمولی که در اکثر جاها مشاهده می کنید. برای باغ و ویلای خود استفاده کنید . در بسیاری از کشورهای اروپایی برای مشخص کردن محدوده منزل و یا حیاط . از دیواره های طبیعی استفاده می کنند . این دیوارها شامل گیاهان مختلفی مانند شمشاد میباشد. که به صورت یک دیوار طبیعی عمل می کنند . به هنگام خرید مبلمان ویلایی می توانید استفاده از فنس چمنی را هم در نظر بگیرید .

کاربرد فنس چمنی به عنوان دیوار

البته استفاده از شمشاد به عنوان حصار در کشور ما زیاد رایج می باشد . در مکان هایی که شما نمی توانید از دیوار سنگی یا آجری استفاده کنید . یا اینکه می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید . می توانید از انواع فنس برای دیوار کشی استفاده کنید . فنس نصب بسیار راحتی دارد همچنین هزینه پایینی را در بر می‌گیرد . قیمت فنس در مقایسه با دیوارهای معمولی بسیار ارزان تر می باشد .
یک نمونه دیگر از فنس ها به فنس چمنی معروف می باشند . این نوع از فنس بسیار زیبا تر و با کیفیت تر از فنس معمولی میباشد . این محصولات را می توانید از طریق ویلا سازه خریداری نمایید .


جنس فنس چمنی


فنس چمنی شامل یک فنس فولادی می باشد ، که به صورت شبکه ای بافته شده است . ابعاد شبکه ها می تواند بر حسب سلیقه مشتری بزرگتر و یا کوچکتر شود . در حالت معمولی ابعاد هرشب که در حدود ۵ سانتیمتر می باشد .
چمن های مصنوعی که برای این فنس استفاده می شود ، از جنس پی وی سی و بسیار مقاوم می باشند . پی وی سی می تواند در برابر آتش سوزی و همچنین پوسیدگی بسیار مقاوم باشد . این الیاف می‌توانند برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرند ، بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد .
همچنین الیاف پی وی سی کاملا ضد آب می باشند . و شما می توانید برای نظافت و تمیز کردن فنس چمنی از آب استفاده کنید .بسیاری از تجهیزات ویلایی مانند صندلی کنار استخر و مبلمان حصیری هم به این صورت قابل شستشو هستند .

کیفیت های مختلف برای کاربرد فنس چمنی

البته کیفیت فنس چمنی در تولیدی های مختلف دارای کیفیت های متفاوتی می باشد . هنگام خرید توجه داشته باشید که در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می کنید ، یک محصول مناسب و با کیفیت خریداری کنید .
اگر در این مورد تجربه زیادی ندارید ، می توانید از نظرات کارشناسان استفاده کنید . یا اینکه می توانید خرید خود را از یک تولیدی و فروشگاه معتبر انجام دهید .
ارتفاع فنس چمنی بسیار متغیر میباشد و می تواند بر حسب سفارش مشتری تغییر یابد . اما در حالت استاندارد ارتفاع آن در حدود ۲ متر می باشد .

مطلب چمن مصنوعی و کاربرد آن را از طریق این لینک مشاهده نمایید .

کاربرد  انواع مختلف فنس چمنی

شما از فنس های چمنی می‌توانید برای حصارکشی باغ و ویلا استفاده کنید . گذشته از این میتوانید برای حصارکشی در انواع زمین ها و مضارع از این فنس ها استفاده کنید .
فنس چمنی می‌تواند زیبایی محیط شما را افزایش دهد ، و یک محیط سبز را برای شما به وجود بیاورد . همچنین از فنس چمنی می توانید برای دیوار سبز استفاده کنید . دیوار سبز در واقع نوعی دیوار می باشد ، که بر روی آن از گیاهان مختلف استفاده می شود . گیاهان استفاده شده در دیوار سبز می ‌تواند به صورت طبیعی و یا مصنوعی باشد . از فنس چمنی می توانید به عنوان یک زمینه برای ساخت دیوار سبز استفاده کنید . خرید سایه بان چتری و خرید باربیکیو می تواند نمای شما را تکمیل کند .

کاربد فنس چمنی به عنوان حصار

همچنین استفاده از فنس چمنی به عنوان حصار باعث می شود ، تا محیط شما بسیار سرسبز تر به نظر بیاید . همه سر سبزی باعث می شود تا تاثیرات زیادی بر روی روحیات شما داشته باشد .
در برخی مناطق شما اجازه دیوار کشی برای ویلا و یا باغ خود را ندارید . در این مواقع شما می توانید از فنس برای حصار کشی استفاده کنید . اما مشکلی که به وجود می آید این است که زمانی که شما از فنس استفاده می کنید ، در واقع شما هیچ‌گونه حریم خصوصی ندارید و فضای شما به طور کامل قابل رویت می باشد .در همین زمینه مطلب گل و گیاه در دکوراسیون منزل را هم می توانید مطالعه نمایید .

حفظ زیبایی محیط از کاربردهای فنس چمنی


در این مواقع برخی افراد از پلاستیک ها و پارچه های مختلف ، بر روی فلز استفاده می کنند . تا از دیده شدن فضای داخلی جلوگیری کنند . این کار شاید کاربردی باشد اما به هیچ عنوان ظاهر زیبایی ندارد .
به این منظور شما میتوانید به راحتی از فنس چمنی استفاده کنید . زمانی که از این فلز استفاده میکنید محیط داخلی شما کاملا بدون دیده می شود ، و همچنین فضای بسیار زیبایی برای شما به وجود می آید . فنس چمنی تمام نیاز های شما را در مورد یک حصار با کیفیت برآورده می کند .

ویژگی ها در کاربرد فنس چمنی

فنس های معمولی در واقع یک محصول کاربردی می باشند ، و هیچ گونه زیبایی ندارند . فنس معمولی فقط برای مشخص کردن حریم استفاده می شود . همچنین فنس معمولی باعث می شود تا فضای داخلی شما از بیرون دیده شود .
اما فنس چمنی علاوه بر کاربردی که می تواند به عنوان یک دیوار و حصار داشته باشد ، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محوطه شما خواهد داشت . شما می توانید یک محیط سرسبز بدون انجام هزینه اضافی داشته باشید . همچنین فنس چمنی باعث می شود تا تجهیزات و دکوراسیون فضای باز بیشتر به چشم بیایند . در واقع شما با خرید فنس چمنی می توانید علاوه بر یک دیوار ، از ویژگی های دیگری نیز برخوردار شوید .

کاربرد فنس چمنی همانند دیوار آجری


علاوه بر اینکه فنس چمنی می تواند به عنوان یک حصار ، مشخص کننده حریم باغ و یا ویلای شما باشد . می تواند مانند یک دیوار آجری مانع از دیده شدن داخل حیاط و یا باغ شود . این موضوع در مورد حفظ حریم خصوصی بسیار مهم میباشد . شما دوست دارید در محیط خصوصی خود راحت باشید ، بدون اینکه نگران دیده شدن از بیرون باشید .
در واقع شما می توانید با نصب فنس چمنی هزینه زیادی را صرفه جویی کنید .  طبیعی است که به لحاظ مقاومت یک فنس مقاومت بسیار پایین تر از آجر و سیمان داشته باشد . اما زمانی که شما نمی توانید برای محیط خود دیواری داشته باشید . یا اینکه بودجه کافی برای دیوارکشی را ندارید . در اینگونه مواقع استفاده از فنس چمنی بهترین راهکار میباشد . جهت مشاهده مقاله گرین وال یا دیوار سبز به این لینک مراجعه نمایید .

نصب فنس چمنی


از محکم بودن فنس ها کاملاً اطمینان حاصل کنید .
در واقع نصب فنس چمنی هیچ تفاوتی با سایرففنس ها ندارد .برای این کار از پایه های بتنی که در فاصله های چند متری ،  هر چقدر که ابعاد تنفس شما بزرگتر باشد ، منظور از بزرگتر بودن ، ارتفاع فنس می باشد . شما باید فاصله پایه ها را نزدیک تر قرار دهید .
همچنین هر میزان که فنس شما سنگین تر باشد ، باید از پایه های محکم تری استفاده کنید .
اگر ابعاد فضای شما بزرگ باشد برای این که کار شما سرعت بیشتری داشته باشد ، باید از کمک چند نفر به صورت همزمان استفاده کنید . این محصول را می توانید برای روف گاردن نیز استفاده کنید . در این زمینه مقاله تجهیز روف گاردن را مطالعه نمایید .

خرید فنس چمنی

خرید این نوع فنس معمولا به صورت حضوری انجام می شود . به این صورت که شما با مراجعه به یک فروشگاه و یا تولیدی ، ابعاد مورد نظر خود را به آنها ارائه دهید . سپس آنها فنس هایی با ویژگی های مورد نظر شما ، تولید و به شما ارائه می‌کنند . در بیشتر اوقات تولیدی ها می ‌توانند عملیات نصب فنس را نیز انجام دهند .
اما اگر شما در شهر و منطقه خود به یک فروشگاه و تولیدی ، برای خرید فنس چمنی دسترسی ندارید . می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید .

خرید غیر حضوری فنس چمنی

خرید غیر حضوری می‌توانند به صورت تماس تلفنی باشد ، یا اینکه می توانید به صورت اینترنتی این کار را انجام دهید .
برای این منظور می توانید به وب سایت تولیدی ویلا سازه مراجعه کنید . ویلا سازه به صورت تخصصی اقدام به طراحی و تولید تجهیزات فضای باز نموده است . محصولات تولید شده در ویلا سازه از بهترین کیفیت و مواد اولیه می باشد .
شما می توانید طرح های مختلف را در وبسایت ویلا سازه مشاهده نموده ، و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات . به راحتی خرید خود را انجام دهید .

مطالب مرتبط با این موضوع :

طراحی دکوراسیون ویلا

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

 

ارتباط با ما

شماره تماس : 09142244372

وب سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “کاربرد فنس چمنی

  1. پویا گفت:

    فنس های چمنی علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم هستن وبه راحتی قابل شستشو هستن وبدون نگرانی از خراب شدن آونهارو بشورید در بسیاری از ویلاهایی که کناره همدیگه ساخته شدن به جای دیوار میشه از فنس چمنی استفاده کرد حتی برای جداسازیه محوطه بازی کودکان در حیاط هم میشه از فنس چمنی استفاده کرد چون هزینه این فنس ها از دیوار آجری کمتر هستن وجلوه ی زیباتری هم دارن

  2. بازتاب: آموزش نصب چمن مصنوعی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    امروزه با فراگیر شدن استفاده از چمن مصنوعی درمکان های مختلف میزان درخواست فنس چمن مصنوعی افزایش یافته. از این رو شرکت اطلس چمن کار تولید و پخش فنس چمن مصنوعی را آغاز کرده است. فنس چمن مصنوعی برای جداسازی فضاهای مختلف و یا به عنوان دیوار خانه یا باغ و ویلا استفاده می شود. همچنین مناسب استفاده در انواع فضاهای نیازمند حفاظ می باشد مانند:

    بالکن
    باغ
    محل کار
    حیاط
    انواع دیوار
    استفاده از فنس چمنی در محل کار و داخل اتاق برای جدا سازی
    فنس چمن مصنوعی علاوه بر اینکه در جداسازی و پارتیشن بندی کاربرد دارد، در طراحی داخلی هم به عنوان چمن مصنوعی دیواری قابل استفاده می باشد. این محصول به محیط کار و منزل حس نشاط و سرسبزی می دهد. استفاده از آن در محیط کارممکن است راندمان کار را افزایش دهد. با این حال فنس چمنی انتخابی خوب و مقرون به صرفه برای پارتیشن بندی اتاق ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید