استند گل, وبلاگ ویلاسازه

۱۵ ایده برای گلدان‌گل

استند گل فلزی با رنگ کوره ای

۱۵ ایده برای گلدان‌گل

 

اگر تا به حال عاشق باغبانی در هر سطحی بوده اید ، مطمئناً مطمئناً با ما موافق هستید که ایده ساختن نمایشهای منحصر به فرد برای گلهای شما به اندازه انتخاب گیاهان کاشتن و لذت بردن از باغ بسیار سرگرم کننده است.

پس از آن به همین دلیل است که ما همیشه به دنبال ایده های عالی برای گلدان های هستیم ، زیرا وقتی همه چیز را خودتان بسازید ، همیشه کمی تزئینی و رضایت بخش است.شرکت ویلاسازه در نظر دارد با تولید انواع استند گل  های متنوع و جذاب و سازگار با روحیه ی شما دکوراسیون منزل شما را به محیطی رویایی و دل انگیز تبدیل کند.

جهت اطلاع از قیمت ومشخصات محصولات با مشاوران ما تماس بگیرید :09142244372

استند گل مدل قلبی

استند گل با رنگ کوره ای مدل قلبی تولید شده در ویلاسازه

۱) گلدان های تراکوتا دکوپاژ گل

اگر تا به حال تکنیک کلاسیک ساخت دکوپاژ را انجام نداده اید که ،محبوبیت دوباره پیدا کرده‌اند. ما در واقع طرفدار ایده گلدان دکوپاژ و دستمال سفره گلدار هستیم ویک سری شش تایی از این نوع را روی طاقچه داریم.

‌‌۲)گلدان‌های‌ رنگ آمیزی شده و قابلمه‌های مهر شده

 

شاید احساس شخصی سبک و دکوراسیون شما همیشه کمی مینیمالیستی بوده است اما؛میتوان  با کمی چرخش روستایی و شیک به جای مدرن طراحی کرد.  به نظر میرسد که برای ساختن هر گلدان به نحوی از طریق یک ماشین تحریر قدیمی استفاده شده است.

استند گل مخصوص جذابیت فوق العاده در دکوراسیون منزل

استند گل فلزی با رنگ کوره ای ومقاوم در برابر رطوبت

۳) روکش گلدان بافتنی گلدان

وقتی با این الگوی گلدان بافتی مواجه شدیم بسیار تعجب کردیم. در واقع این پروژه به اندازه‌ای ساده استکه حتی مبتدیان موفق خواهند شد.

۴) گلدان های سفالی استنسیل

شاید شما از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید به اندازه کافی از یک جلسه استنکینگ خوب استفاده کنید. خب ، ما نمی توانیم بگوییم شما را سرزنش میکنیم.

ما آنچنان مرحله فشرده سازی شدیدی را پشت سر گذاشتیم که به سختی سطحی در خانه ما وجود دارد کهدارای محیط آزاد باشد.

این گلدان های ساده و شگفت‌انگیز که ساخته شده اند دارای الگوهای یکسانی هستند که، در اشکال و تکرارهای مختلف بصورت استنسیل درآورده‌اند. بنابراین؛یک مجموعه واضح و کمی متنوع است.

 

۵) کاشت شاخه های گره خورده

گلدان گل خود را در شاخه های مشابه اندازه می پوشاند.

۶) گلدان تراکتوره و میز لهجه سین

یک گلدان بزرگ خاکی رنگ کنید ، آن را وارونه کنید و سینی آن را در بالا قرار دهید تا نوعی میز گیاهی موقت درست شود.

 

۷)روش کاشت صدف لایه لایه

ساخت این لایه گلدان صدف حلزونی یا خرچنگ گل بسیار جذاب است.

۸)پالت چوبی

اگر شما به دنبال یک زیبایی روستایی و بازیابی شده هستید اما ؛گلدان های شما در واقع به اندازه ای بزرگ هستند که ایده شاخه ها و چوب ها تا زمانی که شروع نکنید کار نمی کند؛ در این صورت ، ما فکر می کنیم ممکن است با چیزی شبیه به این گلدان گلدان چوبی پالت چرخه ای که گام به گام در ساختن بهترین چیزها آمده است کمی بهتر کنار بیایید.

 

۹) کاشت های تخته سیاه

برای ساخت گلدان هایی که می توان با گچ برچسب گذاری یا تزئین کرد.

۱۰) گلدان های دکوپاژ توری

شاید ما با ذکر دکوپاژ واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم ، اما شما آنقدر پروژه های مختلف را با کاغذ دکوپاژ انجام داده اید که نمی توانید از این سوال بپرسید که آیا نوع دیگری وجود ندارد که بتوانید امتحان کنید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که شما فقط باید نگاهی به نحوه ساخت یک گلدان زیبا با گلدان توری دکوپاژ شده با توری بیاندازید که نه تنها زیباست بلکه راهی عالی برای استفاده از ضایعات پارچه های قدیمی یا چرخه سازی چیزهایی است که دوست ندارید. از هر چیزی که پنل توری یا تزئین روی آن دارد استفاده نکنید یا استفاده نکنید.

استند دیواری ویلاسازه

ست مبلمان چدنی همراه با استند گل جذاب تولید ویلاسازه

۱۱) گلدان گل پوشیده از پوست

گلدان های فوق العاده طبیعی را با پوشاندن قسمت بیرونی آن به طور کامل از پوست ساخته اند.

. ۱۲) کاشت کننده های زیبا با دست نقاشی شده است

این گلدان ها را با چهره های دوست داشتنی کوچک نقاشی شده روی دست درست می کنید که آنها به هر یک بیان متفاوتی نشان می دهند ، می ستاییم.

 

۱۳) گلدان های گل سرخ رنگ برگ سبز

شاید هنوز به این فکر می کنید که چقدر ایده ساختن یک پروژه شیک و خوش آب و هوا را دوست داشتید ، زیرا این زیبایی کلی خانه شماست ، اما هنوز قصد اضافه کردن نوعی عنصر چشم نواز را دارید؟ تا ببینید چگونه این گیاهان خیره کننده برگ زرد برگ سبز ساخته شده اند.

۱۴) کاشت موزاییک

اگر قرار است تمام وقت و تلاش خود را صرف ساختن چیزی خارق العاده از ابتدا کنید؛  آیا ترجیح می دهید در واقع چیزی بسازید که به وضوح خانگی باشد ، تا مردم بتوانند عشق شما را به صنایع دستی ببینند و از آن قدردانی کنند؟

پیشنهاد می کنیم نگاهی به نحوه ساخت  این گلدان‌های موزاییک با ظروف شکسته فوق العاده بیاندازیم که در واقع انجام آنها بسیار ساده تر از ظاهرشان است.

استند گل ویلاسازه در ابعاد مختلف

استند گل دو طبقه تولید ویلاسازه

۱۵)گلدان‌گل پوشیده شده از سنگ

در صورتی که از مفهوم اولیه ایده موزاییک بسیار خوشتان آمده باشد ، اما در حال حاضر به دسته ای از غذاهای قدیمی که می توانید آنها را برای قطعات خرد کنید دسترسی ندارید؛ در اینجا یک جایگزین کمی بیشتر از طبیعت با الهام از طبیعت وجود دارد.

مقالات مربوط به این موضوع:

آشنایی با انواع استند گل

مزایای استند گل

9 ایده خلاق برای ساخت استند گل شیک و خاص

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید