وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با انواع بخاری گازی

بخاری فضای باز ویلاسازه

بخاری گازی ویلاسازه

آشنایی با انواع بخاری گازی مطلبی است که جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول گردآوری شده است . در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف بخاری گازی و کاربرد هریک از آنها آشنا کنیم . بخاری های فضای باز ویلاسازهمیتواند گرمای فراوان را به محیط اطرافتان بدهد. همچنین مزایا و معایب اصلی بخاری گازی را برای شما بازگو خواهیم کرد . اگر قصد خرید بخاری گازی را داشته باشید مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد . از جمله اولویت های اول برای خرید بخاری گازی قیمت بخاری گازی می باشد . بخاری گازی به لحاظ کاربرد به چند دسته اصلی تقسیم می شود . بخاری گازی خانگی رایج ترین و متداول ترین نوع بخاری گازی می باشد . این نوع بخاری از تنوع بالاتری به لحاظ طراحی برخوردار می باشد . بخاری گازی خانگی فراوان ترین نوع بخاری گازی می باشد . استفاده از بخاری گازی به دلیل دسترسی به منابع گازی در کشور ما بسیار رایج میباشد . در بسیاری از کشورها بخاری برقی بیشترین استفاده را دارد . اما کشور ایران از جمله کشورهایی است که دسترسی به منابع گازی دارد . در کشور ما هزینه سوخت گاز بسیار پایین‌تر از سوخت برق می باشد . به همین دلیل بسیاری از تجهیزات گرمایشی به صورت گازسوز میباشند . چنانچه قصد خرید بخاری گازی به صورت اینترنتی را داشته باشید . می توانید برای خرید اینترنتی به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید . علاوه بر این می توانید در قسمت وبلاگ سایت مطالب مفیدی را در مورد بخاری گازی مطالعه نمایید. برای خرید بخاری و هیتر تابشی فضای باز با مشاوران ما تماس بگیرید:09142244372

بخاری و هیتر هرمی ویلاسازه

بخاری وهیتر ویلاسازه مخصوص فضای باز

انواع مختلف بخاری گازی

بخاری گازی را می‌توانیم به لحاظ کاربرد و همچنین شکل ظاهری دسته بندی کنیم . چنانچه بخواهیم این محصولات را به لحاظ کاربرد دسته بندی کنیم به سه دسته اصلی تقسیم می شوند . دسته اول بخاری گازی خانگی می باشند . همانگونه که از نام این محصولات پیداست برای استفاده در محیط های خانگی مناسب می باشند . به جهت اینکه شکل ظاهری وسایل استفاده شده در منزل اهمیت زیادی دارند . در تولید بخاری گازی خانگی توجه زیادی به شکل ظاهری و زیبایی آن میشود . همچنین به دلیل اینکه چیدمان های مختلفی برای دکوراسیون منزل وجود دارد . طرح بخاری گازی خانگی نیز بسیار متنوع می باشد . افراد به راحتی بتوانند آن را با چیدمان منزل خود هماهنگ کنند . نوع دیگری از بخاری گازی ، بخاری گازی صنعتی  می باشد . این نوع از بخاری گازی معمولاً دارای ابعاد بزرگی می باشد . در طراحی بخاری گازی مهمترین موضوعی که به آن توجه می‌شود توان گرمادهی محصول می باشد . بخاری های گازی صنعتی در فضاهای بزرگ مانند سوله و کارگاه مورد استفاده قرار می گیرند . نوع دیگری از بخاری گازی نیز وجود دارد که با نام بخاری گازی فروشگاهی یا بخاری گازی اداری معروف می باشند . این گونه محصولات معمولا دارای ابعاد کوچکی می باشند . بخاری گازی بدون دودکش از جمله محصولاتی است که کاربرد زیادی در مکان های تجاری دارد . در برخی از مغازه ها و ادارات امکان دسترسی به لوله هواکش وجود ندارد . به همین دلیل از بخاریهای بدون دودکش برای این مکان ها استفاده می شود .

بخاری قارچی گازی ویلاسازه

بخاری قارچی ویلاسازه مخصوص رستوران وفضای باز

 

انواع بخاری گازی به لحاظ شکل ظاهری

به طور کلی می توان بخاری های گازی را به لحاظ شکل ظاهری دسته بندی می شوند به دو دسته اصلی تقسیم کرد . بخاری گازی کوچک و بخاری گازی بزرگ . اما به غیر از اینها دسته‌بندی‌های دیگری نیز برای بخاری گازی وجود دارد . به عنوان مثال می‌توان به بخاری گازی دیواری  که نوعی  بخاری بدون دودکش میباشد اشاره کرد . همچنین بخاری گازی مدرن نیز از جمله انواع بخاری گازی به شمار می رود . با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت دکوراسیون ، هر روزه طرح های زیادی از محصولات مختلف طراحی و به بازار عرضه می شود . بر همین اساس بسیاری از افراد بعد از مدتی بخاری گازی خود را تعویض کرده و اقدام به خرید  بخاری گازی جدید می نمایند . علاوه بر این گاهی اوقات شما به دلیل مستهلک شدن و خراب شدن بخاری خود مجبور به تعویض آن هستید .

 

 

بخاری گازی فضای باز

گاهی اوقات شما نیاز دارید در فضای باز خود از یک بخاری استفاده کنید . معمولا در فضای باز برای تولید گرما آتش روشن میکنند . اما روشن کردن آتش نیز مشکلاتی با خود به همراه دارد . یکی از مشکلات روشن کردن آتش عدم کنترل بر روی شعله های آتش نمی باشد . مخصوصا اگر آتش را در یک محیط خانگی یا کارگاهی روشن کنید . هر لحظه امکان سرایت آتش به مکان دیگر وجود دارد . در این شرایط برای کنترل آتش از محصولاتی مانند آتشدان استفاده می شود . آتشدان وسیله مناسبی برای روشن کردن آتش و کنترل آتش می باشد . اما روشن کردن آتش همیشه امکان پذیر نمی باشد . گاهی اوقات شما دسترسی کافی به هیزم برای روشن کردن آتش ندارید . در این شرایط می توانید از وسایل گرمایشی جایگزین استفاده کنید . تجهیزات گرمایشی فضای باز و بخاری فضای باز شامل محصولات متنوعی می شود که می توانید بر حسب نیاز یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید . بخاری گازی فضای باز از جمله محصولاتی است که می‌توانید برای تولید گرما در فضای باز از آن استفاده کنید . بخاری فضای باز می تواند در محیط های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گیرد . همچنین برخی مکان های تجاری که دارای فضای باز میباشند . می تواند برای گرم کردن محیط خود در فصل زمستان از این وسیله ها استفاده کنند . از معروف ترین بخاری های گازی فضای باز می توان به بخاری قارچی یا هیتر قارچی و همچنین بخاری هرمی اشاره کرد .

بخاری و هیترویلاسازه مخصوص فضای باز

بخاری هرمی ویلاسازه مخصوص رستوران وفضای باز

 

قیمت بخاری گازی

اگر قصد خرید بخاری گازی را دارید ابتدا باید مشخص کنید که برای چه مکانی میخواهید بخاری را خریداری کنید . شما باید مشخص کنید که قصد استفاده از بخاری گازی در فضای خانگی ، تجاری و صنعتی را دارید . مشخص کردن این موضوع تاثیر زیادی در انتخاب نوع بخاری گازی شما خواهد داشت . چنانچه بخواهید بخاری گازی را برای یک مکان تجاری مانند فروشگاه و یا منزل خریداری کنید . می توانید با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده لوازم گرمایشی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . اما گاهی اوقات شما می خواهید گزینه های بیشتری را برای انتخاب پیش روی خود داشته باشید . در این شرایط باید به فروشگاه های متعدد مراجعه نمایید . اگر زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه های مختلف را ندارید می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید . سایت های معتبر و زیادی در زمینه فروش انواع بخاری گازی در اینترنت فعالیت می کنند . تعداد محصولاتی که در سایت ها وجود دارد بسیار بیشتر از مغازه ها می باشد . در این روش شما گزینه های بسیار زیادی را پیش روی خود دارید که می توانید بهترین انتخاب را از بین آن‌ها داشته باشید . به عنوان مثال جهت اطلاع از قیمت بخاری هیزمی بیتا به سایت ما مراجعه کنید که در عرض چند دقیقه می توانید چندین چند محصول مختلف را بازدید کنید . خرید اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن محصولات را باهم مقایسه کنید .

بخاری هیزمی مدل بیتا ویلاسازه

بخاری هیزمی ویلاسازه حرارت وگرمای بالا

مقالات مرتبط:

کاربرد انواع بخاری

تاریخچه بخاری هیزمی

آشنایی با انواع بخاری

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید