وبلاگ ویلاسازه

ارزانترین باربیکیوهای ویلاسازه

باربی کیو ویلاسازه7

  ارزانترین باربیکیوهای ویلاسازه

باربیکیو و به‌طورکلی کباب پز از جمله محصولاتی هستند که کاربرد زیادی در مکان های مختلف دارند . از طبیعت گردی گرفته تا مکان های سرپوشیده و فضاهای باز ، تمامی اینها می توانند مکانی برای قرار دادن یک باربیکیو باشند . تنوع مواد اولیه و همچنین تنوع سایز درباربیکیو های ویلاسازه موجب شده این محصول قابل استفاده در فضاهای مختلف باشد . یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که موجب همه گیر شدن استفاده از یک کباب پز شده است قیمت کباب پز می باشد . تقریباً هر فردی می تواند با هر میزان قدرت خرید اقدام به خرید کباب پز نماید . امروز شما می توانید با مبلغ بسیار اندکی در حدود ۱۰۰ هزار تومان یک منقل مسافرتی کوچک برای خود خریداری نمایید . در حالیکه قیمت برخی از انواع باربیکیو می تواند تا حدود ۲۰ میلیون تومان و حتی بیشتر نیز افزایش پیدا کنند . این تنوع قیمت موجب می شود که طیف وسیعی از افراد بتوانند از این محصول استفاده کنند . مهم نیست که ابعاد فضای شما چقدر کوچک باشد ، در هر صورت یک یا چند محصول مناسب برای قرار دادن در فضای شما وجود خواهد داشت . برخی از انواع کباب پز دیواری که فضای بسیار کوچکی را اشغال می‌کنند . کاملا مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک و تراس منزل می باشند . در صورت تمایل برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به سایت فروشگاهی ویلا سازه مراجعه نموده و از محصولات این تولیدی بازدید کنید همچنین برای خرید واطلاع از قیمت باربیکیوهای ویلاسازه با همکاران ما تماس بگیرید:

09142244372

کباب پز کابینت دار 50 سانتی ویلاسازه

کباب پز 50 سانتی رنگی تولید شده در ویلاسازه با بهترین کیفیت

 

نحوه انتخاب باربیکیو مناسب

به طور کلی برای اینکه بتوانید یک باربیکیوی مناسب برای خود خریداری کنید حتماً باید یک سری نکات اولیه را رعایت کنید . به این مورد توجه داشته باشید که باربیکیو و کباب پز مناسب برای شما می تواند با محصول مناسب برای فرد دیگر متفاوت باشد . شرایط و همچنین کاربرد شما از باربیکیو می‌تواند تا حدود زیادی تعیین کننده نوع محصول انتخابی شما باشد . نکته‌ای که لازم می دانیم در اینجا به آن اشاره کنیم این است که زیبایی محصول بسیار مهم می باشد . اما این موضوع نباید موجب شود که شما نکات دیگر محصول را مورد بررسی قرار ندهید . به عنوان مثال شما یک کباب پز بسیار زیبا را برای خرید در نظر گرفته اید . اما این محصول امکان دارد با توجه به کاربرد و همچنین فضای شما مناسب نباشد . انتخابی مناسب است که بتواند تمامی نیازهای شما را به صورت یکجا برآورده کند . البته گاهی اوقات این امکان وجود ندارد که محصولی بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند . در این شرایط باید محصولی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با نیازهای شما داشته باشد . مسائل مالی و قیمت محصول مورد نظر اهمیت بالایی دارد اما اگر تنها به این موضوع توجه داشته باشید امکان دارد یک محصول بی کیفیت را خریداری نمایید . به طور کلی می‌توان گفت به هنگام خرید باربیکیو تمامی جوانب را باهم بسنجید . این کار موجب می شود انتخاب بهتری داشته باشید و از محصول خریداری شده رضایت بیشتری داشته باشید .

باربیکیو زیبا

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

 

خرید باربیکیو به صورت اینترنتی بهترین روش برای کاهش هزینه ها

امروزه یکی از دغدغه های مهم برای افراد کاهش هزینه‌های جاری می باشد . برخی از هزینه ها به گونه ای هستند که می توانید با مدیریت آنها را کاهش دهید . به عنوان مثال هزینه های ایاب و ذهاب جهت خرید محصولات مختلف از جمله هزینه های غیر ضروری می باشند . چنانچه شما بتوانید محصول خود را به صورت غیر حضوری خریداری کنید بسیاری از این هزینه ها حذف خواهند شد . به همین ترتیب می توان برخی از هزینه های غیر ضروری را کاهش و یا از بین برد . رشد و پیشرفت تکنولوژی روز به روز امکاناتی را برای شما فراهم می کند که بتوانید هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید . امروز شما با استفاده از فکر لوزی می توانید بسیاری از هزینه ها را کاهش دهید که در گذشته امکان پذیر نبود . به عنوان مثال چندین سال قبل اگر شما تمایل داشتید نسبت به خرید باربیکیو اقدام کنید . ناگزیر از مراجعه به فروشگاه های مختلف بودید . حتی گاهی اوقات امکان داشته برای خرید محصول مورد نظر به شهرهای دیگری مراجعه نمایید . همین موضوع موجب می‌شود که مبلغ قابل توجهی جهت هزینه های ایاب و ذهاب صرف شود . در حالیکه امروزه میتوانید این کار را بدون صرف هزینه خاصی انجام دهید . امکان دارد که شما ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور باشید . و محصولی را پسندیده باشید که در یکی از شهرهای شمالی تولید می شود . در حالت سنتی امکان دسترسی و خرید شما تقریباً صفر می باشد و یا هزینه قابل توجهی را شامل خواهد شد . اما در روش خرید غیر حضوری و خرید اینترنتی به سادگی می توانید به تولیدی مورد نظر دسترسی داشته و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید . این یکی از مهمترین ویژگی های خرید اینترنتی و خرید غیر حضوری می باشد .

 

 

کباب پز ذغالی

بدون شک ارزانترین نوع کباب پز و باربیکیو نوع زغالی آن می باشد . باربیکیو های ذغالی از مکانیزم بسیار ساده ای برخوردار می باشند . یک محفظه با ابعاد مشخص که میتوانید زغال و یا هیزم را در داخل آن قرار دهید . این محفظه می‌تواند اشکال و ابعاد بسیار مختلفی داشته باشد . در واقع گاهی اوقات شما حتی می‌توانید این کار را بر روی زمین و با استفاده از چند تکه سنگ یا آجر را انجام دهید . کباب پز ذغالی آسان ترین و ارزان ترین نوع کباب پز به شمار می رود . البته برخی از انواع این محصول وجود دارند که از طراحی و ابعاد بزرگ تری برخوردار هستند . طبیعی است که چنین محصولاتی قیمت قابل توجهی نیز داشته باشند . اما اگر بخواهیم به صورت کلی و اجمالی نظر دهیم باید بگوییم که ارزانترین نوع باربیکیو در واقع باربیکیو ذغالی میباشد . گاهی اوقات برای داشتن چنین محصولی حتی نیاز نیست هزینه سرد و خرید آن کنید . همان گونه که گفته شده با استفاده از یک سری مصالح ساده و پیش پا افتاده همانند چند تکه آجر می توانید یک باربیکیو ذغالی برای خود داشته باشید . ابعاد آن کاملاً وابسته به نیاز شما خواهد بود و می توانید آن را بزرگتر و یا کوچکتر کنید . منقل مسافرتی از جمله ارزانترین انواع باربیکیو های ذغالی میباشند . این محصولات دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند که گاهی اوقات به صورت تاشو طراحی می شوند . وزن پایین موجب جابجایی بسیار آسان این محصولات می شود که می توانید آنها را با خود به پیک نیک و مسافرت ببرید .

باربیکیو ذغالی تولید شده در شرکت ویلاسازه

 

منقل کبابی ساحل

منقل کبابی ساحل یک محصول با طراحی بسیار ساده و کاملاً کاربردی می باشد . ابعاد این محصول کاملا مناسب برای استفاده های خانگی می باشد . این محصول به دلیل ابعاد کوچکی که دارد از قابلیت جابجایی بالایی برخوردار می باشد . که شما می توانید آن را به راحتی جابجا کرده و در مکان دیگری قرار دهید . این منقل کاملاً به صورت فلزی می باشد و قابلیت تعمیر بالایی دارد .  چنانچه شما سررشته‌ای از جوشکاری داشته باشید در بسیاری از اوقات در صورت بروز مشکل و خراب شدن کباب پز می توانید آن را به راحتی تعمیر نمایید . این محصول می‌تواند به صورت گازسوز و یا ذغالی طراحی و تولید شود . ابعاد محصول به گونه ای است که حتی می‌توانید آن را در تراس منزل خود قرار داده و استفاده نمایید . قیمت این محصول نیز در مقایسه با سایر محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد . منقل کبابی ساحل می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خرید یک محصول با قیمت مناسب هستند .

باربیکیو ارزان قیمت ساحل محصولی از ویلاسازه

مقالات مرتبط :

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

مراکز فروش باربیکیو و کباب پز

انواع باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

باربیکیوهای مناسب برای رستوران

باربیکیو تاشو دیواری

باربیکیو چند منظوره چیست

راهنمای انتخاب باربیکیو ذغالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید