باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع باربیکیو ذغالی برای ویلا کدامند

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

انواع باربیکیو ذغالی برای ویلا کدامند

 

اگر شما در بین افرادی هستید که تاکنون محصولاتی مانند باربیکیو و کباب پز را خریداری نکرده‌اید . و تصمیم دارید که چنین محصولی را خریداری کنید  پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هر کاری ابتدا یک سری اطلاعات اولیه در مورد باربیکیو و انواع آن کسب کنید . امروزه مطالب بسیار متنوع و مختلفی در سطح اینترنت وجود دارد که می‌توانید سطح اطلاعات خود را در مورد باربیکیو با استفاده از آنها بالا ببرید . باربیکیو یکی از روش های بسیار لذت بخش آشپزی می‌باشد که  آشپزی را به یک تفریح دلچسب تبدیل می‌کند . سوخت‌های مختلفی می‌تواند در باربیکیو مورد استفاده قرار گیرد که سنتی‌ترین و کلاسیک‌ترین نوع سوخت استفاده از هیزم و زغال می‌باشد . استفاده از زغال در باربیکیو برای تهیه غذا موجب می‌شود که عطر و طعم غذای شما بسیار خاص و ایده آل باشد . شاید این یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که موجب می‌شود افراد همچنان تمایل زیادی به استفاده از باربیکیوهای زغالی داشته باشند . غذاهایی که بر روی زغال آماده می‌شوند عطر و طعم متفاوتی دارند .شما میتوانید با خرید باربیکیو های ویلاسازه طعم غذاها را به مطلوب ترین ودلچسبترین صورت تجربه کنید . در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با باربیکیوهای زغالی باغی بیشتر آشنا کنیم .

برای خرید ومشاوره میتوانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

مناسب ترین انواع باربیکیو گازی و ذغالی در ابعاد مختلف تولید ویلاسازه

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

انواع باربیکیو زغالی باغی

 

شما می‌توانید باربیکیوهای زغالی که در باغ مورد استفاده قرار می‌گیرند را با استفاده از ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی کنید . به عنوان مثال می‌توانید باربیکیوهای باغی را به لحاظ  مواد اولیه و متریال‌های ساخت دسته‌بندی کنید . در چنین شرایطی می‌توانید باربیکیوها را به دسته‌های مختلفی از جمله باربیکیوهای فلزی ، باربیکیوهای سنگی ، باربیکیو آجری و باربیکیو سیمانی  دسته‌بندی کنید . همچنین می‌توانید باربیکیو را به لحاظ ابعاد و شرایط فیزیکی آنها به دو دسته باربیکیوهای ثابت و همچنین باربیکیوهای متحرک دسته‌بندی کنید . هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند که می‌تواند برای استفاده در شرایط خاصی بسیار مناسب باشد .

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی

باربیکیوهای ذغالی و گازی ویلاسازه با ظاهر مدرن‌ و جذاب

کاربرد باربیکیو زغالی باغی

 

باربیکیوهای زغالی که برای محیط‌هایی مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند تفاوت چندانی به لحاظ نوع کاربرد   با سایر انواع باربیکیو ندارند . این محصولات نیز همانند بسیاری از انواع کباب پز‌های دیگر برای تهیه غذاهای کبابی مورد استفاده قرار می‌گیرند . البته گاهی اوقات قسمت‌های مختلفی به کباب پز اضافه می‌شود که شما می‌توانید کاربردهای بیشتری از یک کباب پز داشته باشید . به عنوان مثال برخی از انواع باربیکیو وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آنها نسبت به طبخ نان اقدام کنید . همچنین برخی از انواع باربیکیو به صورت پلوپزدار می‌باشند که شما می‌توانید غذاهای دیگری مانند انواع خورشت را بر روی آن آماده کنید .

 

قیمت باربیکیو زغالی باغی

 

باربیکیوهای زغالی  به دلیل تنوع بالایی که دارند از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار می‌باشند . معمولا قیمت یک باربیکیو با توجه به متریال‌هایی که در ساخت آن استفاده شده است و همچنین ابعاد آن تعیین می‌شود . در بین باربیکیوهای فلزی باربیکیوهایی که به صورت رومیزی و مسافرتی طراحی می‌شوند در دسته محصولات ارزان قیمت جای می‌گیرند . در سوی مقابل باربیکیوهایی که به صورت چدنی هستند یا دارای ابعاد بزرگی هستند از قیمت بالاتری برخوردار هستند . همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع مختلف باربیکیو به سایت ویلا سازه مراجعه نموده و قیمت محصولات مختلف را مشاهده کنید .

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیو

باربیکیو کاملا مجهز ویلاسازه پلوپزدار وسایبان دار وریلی برای جابه جایی آسان

خرید باربیکیو زغالی باغی

 

چنانچه قصد خرید چنین محصولی را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش قیمت محصول تاجای ممکن محصول مورد نظر را از تولیدی خریداری کنید . این موضوع موجب می‌شود که در بیشتر اوقات شما مبلغ کمتری برای خرید محصول مورد نظر هزینه کنید . البته خرید مستقیم از تولیدی مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به دسترسی سریع‌تر به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول اشاره کرد . ویلا سازه از جمله تولیدی‌هایی است که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می‌کند و شما می‌توانید   محصولات مورد نظر خود را بدون واسطه و با قیمت پایین‌تر از طریق تولید ویلا سازه خریداری کنید .

 

باربیکیو زغالی آجری

 

اگر می‌خواهید یک باربیکیو برای خود بسازید  ساده‌ترین روش این است که با استفاده از تعدادی آجر و مصالحی مانند سیمان اقدام به ساخت یک باربیکیو نمایید . ساخت باربیکیو آجری ساده‌ترین روش برای در اختیار داشتن یک باربیکیو می‌باشد . باربیکیوهای آجری از مقاومت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند و تعمیر آنها شامل هزینه بسیار ناچیزی می‌شود . شاید مهم‌ترین عیب در مورد باربیکیوهای آجری  غیرقابل جابجا بودن آنها می‌باشد . به دلیل وزن بالایی که این محصولات دارند شما نمی‌توانید آنها را جابجا کنید و مجبور هستید در یک مکان مشخص آنها را مورد استفاده قرار دهید .

 

باربیکیو زغالی ایستاده

 

استفاده از باربیکیوهایی که به صورت ایستاده می‌باشند موجب می‌شود که شما تسلط بیشتری بر روی باربیکیو داشته باشید . به همین دلیل در بسیاری از مواقع غذای تهیه شده از کیفیت مناسب‌تری برخوردار خواهد بود . به دلیل اینکه شما به راحتی می‌توانید بر مراحل پخت آن نظارت داشته باشید . ارتفاع باربیکیوهای ایستاده معمولا چیزی در حدود ۱۲۰ سانتی متر می‌باشد . باربیکیو زغالی ایستاده می‌تواند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد . تنها مشکلی که باربیکیوهای ایستاده دارند این است که جابجایی آنها به اندازه باربیکیوهای رومیزی آسان نمی‌باشد . اما این محصولات از تنوع بسیار بالاتری در مقایسه با باربیکیوها و منقل‌های رومیزی و مسافرتی برخوردار هستند .

 

باربیکیو زغالی با فن برقی

 

یکی از مشکلات عمده در مورد باربیکیوهای زغالی زمان بر بودن مراحل آماده شدن زغال می‌باشد . این موضوع در بسیاری از مواقع موجب می‌شود که افراد از استفاده از باربیکیو ذغالی منصرف شوند و به دنبال گزینه‌های دیگر مانند کباب پز گازی بروند . در چنین شرایطی استفاده از ابزارهایی مانند بادبزن و همچنین فن موجب می‌شود که روند آماده شدن زغال تسریع پیدا کند . فن برقی بهترین وسیله‌ای است که می‌توانید برای سرعت بخشیدن در آماده شدن زغال از آن استفاده کنید . بسیاری از انواع باربیکیوهای زغالی دارای فن برقی و یا فن دستی می‌باشند. در صورتی که باربیکیو شما دارای چنین   ویژگی نباشد به راحتی می‌توانید فن را خریداری کرده و شخصاً به باربیکیو متصل نمایید .

 

باربیکیو زغالی برای تراس

 

از باربیکیوهای زغالی می‌توانید در مکان‌های کوچک مانند تراس و بالکن نیز استفاده کنید . اما باید به هنگام استفاده از باربیکیوهای زغالی در تراس منزل نکات ایمنی را بیش از پیش رعایت کنید . خطر پرتاب زغال به بیرون از باربیکیو در محیط‌هایی مانند تراس که امکان وزش بادهای نسبتاً شدید وجود دارد بسیار افزایش پیدا می‌کند . همین موضوع موجب می‌شود که شما ملزم به رعایت نکات ایمنی بیشتری به هنگام استفاده از باربیکیوهای زغالی در تراس منزل باشید .

 

باربیکیو حرفه‌ای

 

باربیکیوهایی که به صورت حرفه‌ای طراحی می‌شوند برای کاربردهای تجاری مناسب‌تر هستند . باربیکیوهای حرفه‌ای معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا در مدت زمان کمتری میزان بیشتری از غذا را تهیه کنید . همچنین باربیکیوهای حرفه‌ای موجب آسودگی بیشتر شما در تهیه انواع غذا و کباب می‌شوند . طبیعی است که باربیکیوهای حرفه‌ای از قیمت بالاتری در مقایسه با انواع دیگر باربیکیو برخوردار باشند . همچنین برخی از انواع باربیکیو حرفه‌ای به صورت   اختصاصی طراحی و ساخته می‌شود .

مقالات مربوط به این موضوع :

انتخاب باربیکیو ذغالی

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید