وبلاگ ویلاسازه

انواع میز عسلی

خریدانواع میز عسلی یا میز جلو مبلی

میز جلو مبلی که در کشورهای دیگر میز قهوه یا میز چای نیز نامیده می‌شود، از اجزای جدایی ناپذیر مبلمان منزل‌ها بوده و با ابعاد، انواع، متریال و رنگ‌های متعدد وطراحی های جالب خود بخشی از المان‎های زیبایی شناختی محسوب می‌شود.

اگر به دنبال تنوع محصولات هستید پیشنهاد می کنیم به تولیدی ویلا سازه مراجعه نمایید .

داشتن هارمونی رنگی و پیاده سازی هماهنگ با محیط مهم‌ترین نکته برای تعیین صحیح میز از انواع میز عسلی و جلو مبلی می‌باشد. که برای پیاده سازی آن از سبک‌های مختلف کلاسیک، ویکتوریایی، امروزی، مینیمالی یا این ترکیبی از آن‌ها بهره می‌برند.

 

انواع میز عسلی یا جلو مبلی بر اساس سبک

سیر تا پیاز میز عسلی

  • میزهای کلاسیک:
  •  یکی از انواع میزهای جلو مبلی، میزهای کلاسیک هستند که از جنس چوب با پایه‌هایی منبت کاری شده و یا با طرح‌های کوبیده شده بر روی خود هستند.

از این میزها بیشتر برای دکوراسیون با مبل‌های به سبک استیل و یا مدل‌های سلطنتی استفاده می‌شود. جنس صفحه اکثر میزهای کلاسیک از شیشه می‌باشد.

  • میزهای روستیک: این سبک از میزها در واقع تلفیقی از سبک‌های کلاسیک و سبک‌های روستایی و قدیمی است.

اغلب طرح‌های این دسته از میزها بسیار ساده و جنس صفحه آن‌ها از چوب است و در ساختار بدنه میز هم از سایر متریال‌های سبک صنعتی استفاده می‌شود.

  • میزهای مدرن: تازه‌ترین انواع میزهای جلو مبلی، میزهای ساخته شده به سبک مدرن هستند که می‌توان از آن‌ها برای تزئین یا بهترکردن فضاهای مدرن در خانه و یا حتی محل کار نیز استفاده کرد.

    طرحهای مختلف میز عسلی

تنوع متریال‌های بکاررفته متفاوت در قسمت‌های رویین و بدنه این نوع از میزها در حال حاضر بیش از سایر سبک‌ها می‌باشد.

  • میزهای صنعتی: این سبک از میزها در واقع از ترکیب دو عنصر چوب و فلز با یکدیگر به دست آمده است. ظاهری کاملا خشک و خشن داشته و بیشتر مناسب استفاده برای فضاهایی است که با رنگ تیره‌اند.

انواع میز عسلی براساس جنس

اگرمقاوم‌ترین و پرکاربردترین میزهای جلو مبلی را می‌خواهید نوع ام دی  اف را انتخاب کنید.

ام دی اف چوبی مهندسی شد‌ه‌ از مخلوط چوب نرم مثل درخت کاج و ساقه غلات، برنج، نیشکر وچوب‌ها وکاغذهای غیر قابل استفاده با موم وچسب رزین است که زیر فشار و حرارت متراکم شده  و روی آنرا روکش می‌کنند.
تخته‌های آن مقاومت متفاوتی در برابر رطوبت بوده و با ضخامت و بعدهای متفاوتی نیز ساخته می‌شوند.

با سطحی صاف و متراکم که مختصات فیزیکی و مکانیکی بالایی داراست. سطحی صاف وبدون شکاف و گره داراست که موجب می‌شود هیچ موجود و حشره ای در آن آشیانه نکند. علاوه بر این مزیت‌ها بها [i]قابل قبولی هم داراست.
در میزهای تشکیل شده از ام دی اف  به راحتی می‌توان کشو وطبقه پیاده سازی کرد که آن را بسیار کاربردی و پر طرفدار می‌کند.

راهنمای خرید میز عسلی

میز های جلو مبلی فلزی

اگرشخصیتی فارغ از تجمل‌گرایی دارید میز جلو مبلی فلزی گزینه مناسبی برای شماست.
میزی معمولی و شیک که شخصیت شما ‌را به نیکی به سایر افراد نشان می‌دهد.
این میزها که معمولا ساختمانی فلزی و با ترکیبی از جنس شیشه، چوب یا سنگ هستند.

پیاده‌سازی‌های بروز و متنوعی دارند، که می‌توانید آن‌ها را با سبک‌های دلخواه هماهنگ‌کنید و از زیبایی و آسانی شان لذت ببرید.

این روزها این مدل از میزها با طراحی‌ها ورنگ‌های درخشانی دیده می‌شوند که زیبایی شگفت‌انگیزشان نظر اکثر خریداران را به خود جلب می‌کند.

 

میز عسلی و جلومبلی شیشه‌ای

با انتخاب میزهای جلو مبلی شیشه ای کار خود را آسان‌کنید. زیرا قابلیت ترکیب و هماهنگی با هر نوع مبل و راحتی با هر رنگی را دارند.

میز جلو مبلی شیشه‌ای امروزی، شیک و بی آلایش بوده اما بدون تنوع رنگ می‌باشد.

با اینکه متریال میزهای جلو مبلی از چوب، فلز، ام دی اف وگاهی پارچه‌ای و ابری می‌باشد، در اکثر زمان‌ها بخش رویه آنها از شیشه می‌باشد.
البته امروزه از خود شیشه نیز برای ساختمان اصلی میزها بکار می‌رود که این شیشه‌ها فوق العاده کلفت هستند.
در بیشتر آنان به جای شالوده خود شیشه را منحنی‌کرده و به طور یک دست در می‌آورند.
این میزها به راحتی با هررنگ و مبلمان و هر کالا با هر رنگی که در دکوراسیون آپارتمان وجود داشته باشد، هماهنگ می‌شوند .

میزهای جلو مبلی پلاستیکی

ارزان‌ترین میز جلو مبلی که می‌توانید در بازار پیداکنید نوع پلاستیکی آن از انواع میز عسلی‌های موجود است.

این میزها در سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند و کاربردهای گوناگونی در منزل و ادارات دارند.

مهم‌ترین مزیت این میزها قیمت پایین و وزن سبک آن‌هاست.

راهنمای خرید استندگل

میزجلو مبلی رزینی با طیف رنگی گسترده میزهای کمتری دیده شده‌است.
معمولا از رزین سطح صاف میز را می‌سازند و با شالوده چوبی یا این که فلزی ادغام می‌کنند.
ولی این ایام از رزین خالص استفاده می‌کنند. با دقت به گونه‌ها و اقسام رزین موجود در بازار باید به‌منظور ایجاد و ساخت آن‌ها مواد بکار برده‌شده در آن‌ها به درستی مشخص و استفاده شوند.

به همین دلیل برای خرید میز جلو مبلی رزینی بهتراست به مغازه‌های با اعتبار و شناخته شده مراجعه کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این نوع از میزهای جلو مبلی قیمت مقرون بصرفه آنها است که مورد توجه است.

جلو مبلی های سنگی

شاید میزهایی با ورقه سنگی را در مبل فروشی‌ها ببینید، در این قسمت از میزهای سنگی می‌گوییم.
این میزها ساخته شده از صفحه‌های سنگی است که با چسب به هم وصل می‌شوند و از گرانیت و مرمر می‌باشند که صیقل داده شده و جلوه ای تماشایی به منزل می‌بخشند. با جذابیت و زیبایی که دارند وزن سنگین آن‌ها نقطه ضعف بزرگ آن‌ها بشمار می‌آید.

میز جلو مبلی عثمانی که به طور پاف وصندلی هم کاربرد دارااست

جلومبلی عثمانی یا همان میزهای پارچه‌ای و پف‌کرده که  با روکش و کوسن مبل ست و اغلب برای استفاده از فضای داخلی آن‌ها، در ساختارشان بازشویی قرار داده می‌شود. این میزهای دوست داشتنی برای فضای منزل پیاده سازی شده و فضا گرم و دلنشینی را آماده می‌کنند.

جلو مبلی های چوبی

 

میز های جلو مبلی کلاسیک و چوبی انتخابی بسیار مناسب برای هواداران سبک کلاسیک است.

میز جلو مبلی با گره‌ها و گل‌های کنده‌کاری شده و مبناهای کنگره دار، او‌لین تصویری است که بانام میز چوبی و کلاسیک به ذهن ما می‌رسد.
از قدیم از چوب درخت بلوط، راش، افرا، توسکا، گردو، بالسا، نارون، سرو، گلابی و… برای ساختن این میزها بکارگرفته می‌شد. میزها با انجام فینیشینگ روی میزهای تشکیل شده از چوب بوسیله واکس، روغن، وارنیش، شلاک، لاک الکل و جلادهنده‌های با مبنای آب زیبایی و مقاومت فوق العاده‌ای پیدا می‌کردند.
امروزه میزهایی با همان کیفیت قدیم و طراحی‌های گرفته‌شده از زمان کلاسیک، در سبک‌های مدرن چوبی ارائه می‌شوند.

نازکی و زیبایی ساختمان میزهای چوبی را در هیچ یک از میزهای جلو مبلی دیگر نمی‌بیند.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع میز عسلی

  1. mazlomi گفت:

    میز عسلی ام ای اف
    میزهای ام دی اف به علت تنوع در طرح و رنگ و همچنین به خاطر داشتن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا نسبت به سایر میز ها با جنس های دیگر طرفداران بیشتری دارند. این مدل میز ها که معمولا ساده هستند برای مبلمان راحتی و دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

    میز عسلی سلطنتی
    میزهای سلطنتی معمولا از جنس چوب ساخته شده و بر روی پایه های آنها منبت کاری های زیبا زده شده است. این میزها برای مبلمان های استیل یا سلطنتی و دکوراسیون های سنتی مناسب هستند.

    میز عسلی ارزان
    اگر قصد خرید میز عسلی ارزان دارید باید بدانید که در کنار قیمت کیفیت کار نیز بسیار اهمیت دارد، میزهای ارزان و نامرغوب دوام زیادی نداشته و شما بعد از مدتی استفاده مجبور به خرید دوباره می شوید پس یکبار یک محصول با کیفیت و با دوام بخرید و سال ها از آن استفاده کنید.

    میز جلو مبلی ترکیه
    میزهای ترکیه ای از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند اما با توجه به اینکه خرید این میزها در این شرایط برای شما بسیار هزینه بر است. ما به شما پیشنهاد می کنیم از میزهای تولیدی داخل استفاده کنید. کارگاه های ایرانی تولید میز، میزهایی با طرح های جدید و مدرن و با کیفیت بسیار بالایی تولید می کنند که به نسبت کیفیتی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

    میز جلو مبلی کلاسیک
    میزهای کلاسیک به میزهای سلطنتی شباهت زیادی دارند با این تفاوت که طرح این میز ها قدیمی و سنتی بوده و منبت کاری های ظریفی دارند.

    میز جلو مبلی جدید
    میزهای جلو مبلی در مدل های مختلف و متنوع تولید شده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود میز مورد نظرتان را خریداری کنید. مدل های موجود در آف دکور جدید، لوکس و بروز هستند.

  2. azari_kiz گفت:

    میز عسلی به جز تکمیل کردن دکوراسیون، بسته به نیاز کاربردهای دیگری می تواند داشته باشد. به جز پذیرایی و جنبۀ دکوراتیو که کاربردهای معمول این میز است، برای افزایش نظم و ایجاد فضای بیشتر مؤثر خواهد بود. میزهای عسلی چند طبقه و کشودار این امکان را ایجاد می کنند که ریموت کنترل جایی ثابت داشته باشد و یا مجلات کمتر آشفتگی ایجاد کنند. ممکن است فضایی خالی وجود داشته باشد و میز عسلی برای تکمیل دکوراسیون استفاده شود.
    در این صورت بهتر است میز عسلی فانتزی استفاده کنید و یا بیشتر از کاربردهای دیگر به وجود هارمونی بین میز عسلی و بقیه دکوراسیون توجه شود. برای بسیاری از افراد میز عسلی برای سرگرمی های خانوادگی استفاده می شود، در این صورت بهتر است ارتفاع بیشتری داشته باشد. برای نشیمن های کوچک، استفاده از میز عسلی تاشو در اولویت است.

دیدگاهتان را بنویسید