آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

ایده ساخت آتشدان های زیبا برای ویلا و فاضای باز


ایده ساخت آتشدان های زیبا برای ویلا و فاضای باز

نیمی از تابستان به پایان رسید و در این روز های کرونایی و با وجود محدودیت ها، شاید به دنبال فعالیتی که بقیه تابستان شما را داخل خانه سرگرم کند و از آن لذت ببرید، باشید. پیشنهاد ما ساخت یک آتشدان درون حیاط خانه و یا ویلای خود است که نه تنها در تابستان و محدودیت های کرونایی، بلکه یک یار همیشگی در خوش گذرانی های شما خواهد بود.

آیا شما نیز به اندازه ما به ایده ساختن آتشدان مخصوص خود علاقه مند هستید؟  اگر بله، این 20 ایده، طرح و آموزش فوق العاده را که یک منبع غنی و پر از الهام و راهنمایی در این زمینه هست رابررسی کنید!

و اگر جوابتان خیر است و فکر می کنید این کار بسیار سخت و وقت گیر نگاهی سریع به این لیست بیندازید و برخی از ویدیو های آن را تماشا کنید. مطمئنا نظرتان تغییر خواهد کرد.

آتشدان مکعبی تولید ویلاسازه

آتشدان مکعبی مخصوص سفر و مسافرت

جالب ترین آتشدان های متصل به زمین

اکنون که یک ایده ی کلی از آنچه می خواهیم انجام دهیم داریم، بیایید به طرح های بسیار زیبای زیر بپردازیم تا ببینیم چه کارهایی را می توانیم به تنهایی انجام دهیم.

میز اتشدان دو طرفه

میز آتشدان ویلاسازه دارای رنگ کوره ای و کاملا محکم و مقاوم

.1 آتشدان متصل به زمین با سنگ های مربعی چند رنگ

اگر قصد استفاده از آجر های مربعی یا انواع دیگر سنگ ها را دارید، ما فکر می کنیم این ساختار سنگی ساده ، که در این عکس به خوبی و به وضوح نشان داده شده است، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست! لبه های برآمده آن حائل مناسبی بین گرما و اطراف است. ساختار ساده و راحتی ساختن به علاوه زیبایی و کم هزینه بودن این آتشدان، آن را از گزینه های اصلی برای انتخاب می سازد. اما هنوز در اول این لیست هستیم بهتر است نگاهی به باقی ایده ها بیندازید!

 

 

2.آتشدان ایمن متصل به زمین بسیار شیک

نوعی دیگر از آتشدان های بالا که به همان اندازه کم هزینه است ولی ایمنی بالا تری دارد. این آتشدان با چندین بلوک و تکه ها سنگ به آسانی قابل تهیه است. این آتشدان نسبت به نمومنه های قبلی ظاهر شیک تری دارد.

.3 آتشدان متصل به زمین ساخته شده با بلوک های سوراخ پر شده از شن

اگر به دنبال یک آتشدان با ساختار بسیار راحت و قابل ساخت با ارزان ترین مواد هستید و لبه های کناری آن برای شما اهمیت زیادی ندارد، این ایده بهترین انتخاب برایتان است. تنها با بلوک های سوراخ دار در عرض یک ساعت آتشدان خود را بسازید و از آتش لذت ببرید. سوراخ های بلوک ها را می توانید برای بهتر دیده شدن با شن و ماسه پر کنید.

4.آتشدان متصل به زمین گرد

اگر در حال گشتن در لیست ما به امید پیدا کردن آتشدان هایی که از طرح های مربعی متفاوت باشند هستید، این ایده را از دست ندهید.  این تصویر به خوبی به شما نشان می دهد که چگونه بلوک های سنگی خود را به شکل استوانه بچینید تا یکی از زیباترین آتشدان های این لیست را صاحب شوید!

.5 آتشدان مربعی متصل به زمین با لبه های کناری

اگر از ایده های بالا خوشتان آمده ولی در نوع متریال مورد استفاده خود شک دارید در این صورت، ما  پیشنهاد می کنیم که هر دو ماده بلوک های سوراخ دار و سنگ های مربعی را برای ساخت آتشدان خود به کار ببرید تا آتشدان محکم تری داشته باشید. اگر به این آموزش که در تصویر نشان داده شده است نگاهی بهتر بیندازید  متوجه خواهید شد که چگونه یک آتشدان مربعی از بلوک های قابل اعتماد بسازید و همچنین چگونه می توانید آن را با سنگ دلپذیر تر جلوه بدهید.

.6 آتشدان متصل به زمین با استفاده مجدد و بازآفرینی چرخ کامیون

صرف نظر از این که قصد استفاده از بلوک های خاکستری، سنگ ها یا چیزهای دیگر را برای ساخت آتشدان خود در نظر دارید، بهتر است برنامه ای برای تامین امنیت بیشتر در زمینه مهار شدن آتش مانند یک حاشیه فلزی در سطح درونی آتشدان داشته باشید تا با خیالت راحت از آتشدان خود استفاده کنید. با کمی خلاقیت و مشاهده بهتر وسایل دورریختنی اطراف میتوان لبه داخلی یک چرخ کامیون بزرگ را به عنوان مرکز آتشدان استوانه ای خود به کار برد و بلوک هایی را برای یک ظاهر کامل تر در اطراف آن چید.

.7 آتشدان مستطیلی متصل به زمین به همراه نیمکت

 

اکنون که زمان خود را صرف ساختن آتشدان می کنید بهتر است کمی خلاقیت به خرج داده و زمان بیشتری صرف آن کنید تا نیمکتی زیبا برای نشستن در اطراف آن و تماشای آتش و لذت بردن از را داشته باشید. همه این امکانات با استفاده از چندین تکه بلوک!

8.آتشدان متصل به زمین با سنگ های تزئینی

اگر جز افرادی هستید که علاقه زیادی به صرف وقت برای تهیه این دسته وسایل دارید، کمی چالش به ساخت آتشدان اضافه کنید و از ایده “فقط ساختن یک آتشدان” پا فراتر بگذارید و با سنگ های زیبا اطراف آن را تزئین کنید و با یان کار جلوه ی زیبا تری به حیاط خود بدهید.

.9 آتشدانی با امکان پخت غذا

این آتشدان زیبا که ساخت آن بسیار آسان و کم هطینه است با افزودن یک توری امکان پخت و کبابی کردن گوشت و سایر مواد را به شما می دهد.

.10 آتشدان دودی برای پختن گوشت

اگر می خواهید یک آتشدان کامل از بلوک های خاکستری با اندازه بزرگ بسازید و لذت بردن از شعله های آتش اولویت شما نباشد می توانید طرح آن را کاملاً بر ایده پختن کباب برای خانواده خود متمرکز کنید و بهترین و خوشمزه ترین کباب ها را در جمع های خانوادگی و دوستانه ی خود به سادگی تهیه کنید!

.11 آتشدانی برای فضای باز با مجموعه ای کامل برای پخت و پز

اگر ما واقعاً با این ایده استفاده از یک ایستگاه آتشدان در فضای باز برای آماده سازی غذاهای خود کنجکاوی شما را برانگیخته ایم، بقیه مطلب را از دست ندهید. در این آتشدان به سادگی می توانید گوشت های خود را کبابی کنید، سیب زمینی آتشی درست کنید، لدت چای ذغالی را تجربه کنید و هم چنین به سادگی انواع غذا را در قابلمه بپزید و یا آن ها را گرم کنید.  با استفاده از چند توری و چند بلوک با توجه به شکل آتشدان چند کاره خود را بسازید!

12.آتشدان ایمن پر شده با ماسه

اگر به دنبال ساخت آتشدانی ایمن تر هستید، تنها ماده اضافه مورد نیاز ماسه است! تماشای این ویدیو ایده کلی از کاری که قرار است انجام دهید را به شما می دهد.

https://youtu.be/8aKv4dCVXeg

 

.13 آتشدان مخصوص آشپزی

اگر ایده ما در مورد ساختن یک آتشدان مخصوص کباب دودی توجه شما را جلب کرد، این آتشدان را نیز در لیست مورد بررسی خود قرار دهید. این آتشدان بهترین گزینه برای افراد علاقمند به آشپزی و طبخ غذاها به روش های مختلف است. شما می توانید از ظرفیت این آتشدان برای تهیه انواع غذاهای دودی و کبابی استفاده کنید و از آن لذت ببرید. طرز تهیه این آتشدان در سری عکس ها کاملا مشخص و واضح است. برای تهیه آن ماننده بقیه آتشدان ها به بلوک های خاکستری و بشکه های قدیمی و همچنین چندین لولا نیاز دارید. به همین سادگی!

  1. آتشدان های بسیار بزرگ

تا اینجا آتشدان هایی با اندازه های کوچک و یا متوسط مناسب جمع های خانوادگی و دوستانه کوچک را بررسی کردیم. اما این ایده برای آتشدان های بسیار بزرگ و یا آتشدان های غول آسا است. در تهیه این آتشدان ها تعداد بلوک های مورد استفاده را افزایش دهید به سادگی خودتان یک ابر آتشدان بسازید.

.15 آتشدان ایمن قابل ساخت با انواع مواد

تا کنون ساخت انواع مختلف آتشدان با استفاده از مواد مختلف را یاد گرفتیم. اما اگر به دنبال یک آتشدان ایمن تر می گردید پیشنهاد ما این است که این ویدیو و نحوه ساخت آن را ببینید و یک آتشدان تحت کنترل بسازید. در واقع این آتشدان قابل ساخت با انواع مواد است. پس اگر از بقیه طرح های در لیست خوشتان آمد نگران نباشید و چون می توانید طرح های مختلف را در این روش ساخت استفاده کنید. اگر این آتشدان را انتخاب کردید نگران از کنترل خارج شدن آتش خود نباشید.

https://youtu.be/m7HzpgebAHs

 

 16.آتشدان مربعی

اگر می خواهید یک آتشدان کوچکتر داشته باشید ، آتشدان مربع شکل بهترین انتخاب است. این کار زیاد یا مواد زیادی نمی برد و شما می توانید خودتان آن را فقط با کمی کار درست کنید. تماشای این ویدیو به راحت تر درک کردنتان کمک خواهد کرد.

https://youtu.be/YuEvPVv_XP0

 

.17 ساده ترین آتشدان به شکل استوانه

اگرساخت آتشدان با استفاده از بلوک های خاکستریرا انتخاب کنید و از آن ها به روش صحیح استفاده کنید، مطمئن باشید که  کار چندان سختی در پیش رو نخواهید داشت و به سادگی می توانید صاحب یک آتشدان شوید.

.18 آتشدانی بعنوان فر پیتزا

اگر می خواهید پیتزای خوشمزه در فر مخصوص را درون آتش درست کنید این پیشنهاد فوق العاده را از دست ندهید. این ویدیو یکی از بهترین آتشدان ها برای ساخت را در این مجموعه، به شما آموزش میدهد.

https://youtu.be/_n07eeP58RU

 

.19 آتشدان دایره ای درون زمین

اگر از خود می پرسید که ساخت یک آتشدان مدور چقدر طول می کشد، باید بگوییم که خیلی طولانی نیست. در این طرح با کندن زمین به انداره دلخواه و با استفاده از سنگ ها آتشدان استوانه ای درون زمینی بسازید.

.20 آتشدان کوچک

و اما آخرین ایده و طرح برای این مجموعه که با سادگ یو با چند بلکئ خاکستری میتوان در حیاط خلوت یا حتی در ایوان درست کرد و برای همیشه از آن لذت برد.

نتیجه

اگر یکی از علاقه مندان به ساختن سازه های خانگی را می شناسید که ایده ساختن آتشدان مخصوص خود را دوست دارد و قطعاً می تواند آن را محقق کند، این پست را با او به اشتراک بگذارید تا به همه نوع راهنمایی و منبع الهام دسترسی داشته باشد و از این ایده ها به عنوان کمک استفاده کند.

در مورد شما چطور؟ آیا دربین این همه ایده و الهام در لیست بالا، برای آتشدان خود گزینه ای را انتخاب کرده اید؟ اگر انتخاب خود را کرده اید و مصمم به اجرای آن هستید افتخار بزرگیست برای ما که در یافتن ایده به شما کمکی کرده ایم تا با ساخت آتشدان سرگرمی های جدیدی برای خود ایجاد کرده و هم چنین به زیبایی ها محوطه حیاط یا ایوان خود بیافزایید. هم چنین در صورت تمایل به افزودن مبلمان، دکوراسیون و یا صندلی زیبا به محوطه حیاط یا ویلای خود دارید، ما در سایت ویلا سازه با مناسب ترین قیمت ها، تنوع کاری زیاد و همچنین با کیفیت های گارانتی شده متنظرتان هستیم.

ولی اگر نه و هنوراحساس می کنید که ساخت این آتشدان ها زمان و حوصله زیادی می برد، پیشنهاد ما آتشدان های زیبای ویلا سازه است. شما می توانید به سادگی و در عرض چند دقیقه محصول مورد پسند خود را از سایت ویلا سازه سفارش دهید و در نظر داشته باشید که تنوع آتشدان های ویلاسازه به قدری بالاست که پاسخگوی انواع سلیقه ها و محدودیت های شما خواهد بود.برای ثبت سفارشات خود وپاسخگویی به سوالات شما عزیزان با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 آتشدان ویلاسازه به صورت گازی و ذغالی

میز اتشدان ویلاسازه به صورت دو طرفه با کیفیت عالی وقیمت مناسب

 

مقالات مرتبط با این موضوع :

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

فواید آتشدان  فلزی

آموزش ساخت آتشدان

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید