باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

ابعاد باربیکوهای ویلاسازه

باربیکیو چوبی وفلزی ریل دار

 

 

  هر چیزی که باید درباره ی ابعاد باربیکیو بدانید

 

 

  ** مقدمه **

وقتی به فکر آماده ‌سازی یک باربیکیو می ‌افتید ، ابعاد آن یکی از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود . در این مقاله ، با انواع مختلف ابعاد باربیکیو های تولید  شده در مجموعه ویلاسازه آشنا خواهیم شد و نکات مهمی برای استفاده بهینه از هرکدام ارائه خواهیم داد .

برای ثبت سفارشات خود و اطلاع از قیمت برزوترین تجهیزات ویلایی با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

  ** اهمیت ابعاد باربیکیو **

ابعاد باربیکیو رابطه مستقیمی با کارایی باربیکیو دارد . ابعاد باربیکیو باید متناسب با شرایط و ویژگی های محیط در نظر گرفته شود . به هنگام خرید باربیکیو ابتدا باید فضایی را که می خواهید باربیکیو را در آنجا قرار دهید را به دقت اندازه گیری کنید . همچنین باید نوع کاربرد خود را از باربیکیو برای تعیین ابعاد مناسب ، مشخص کنید . برای مصارف خانگی باربیکیو هایی با ابعاد کوچک تر استنفاده می شود . باربیکیو های بزرگ برای کاربرد های تجاری و صنعتی مناسب تر هستند .

باربیکیو های فلزی پلوپز دار

باربیکیو های تولید ویلاسازه با رنگ الکترو استاتیک

  ** ابعاد باربیکیو معمولی **

باربیکیوهای معمولی ابعاد استانداردی دارند که برای استفاده در فضاهای بزرگ یا کوچک مناسب هستند . این ابعاد به طور معمول دارای گریل و فضای کافی برای پخت مواد غذایی بر روی آن‌ها هستند . ابعاد کباب پز های خانگی می تواند از حدود 50 سانتیمتر تا یک و نیم متر متغیر باشد . که با توجه به ابعاد فضا و همچنین کاربرد افراد انتخاب می شود .

 

  ** ابعاد باربیکیو مسافرتی **

باربیکیوهای مسافرتی کمترین فضا را اشغال می‌ کنند و به راحتی قابل جا به جایی هستند . این نوع باربیکیوها اغلب برای استفاده در پیک‌ نیک‌ ها یا سفرهای کوتاه مدت مناسب‌ اند . برخی از منقل های مسافرتی برای سهولت در جابجایی به صورت تاشو طراحی می شوند . این نوع کباب پز ها عمدتا به صورت ذغالی می باشند . همچنین شما می توانید کباب پز های مسافرتی را در فضاهای کوچک مانند بالکن نیز مورد استفاده قرار دهید .

 

  ** ابعاد باربیکیو گازی **

باربیکیوهای گازی ابعاد مختلفی دارند که به شما امکان می‌ دهند متناسب با فضای خود یک مدل مناسب انتخاب کنید . این کباب پز ها دارای سیستم‌های گرمایشی قوی هستند که به شما اجازه می‌ دهند غذاها را به سرعت و به طور یکنواخت بپزید . باربیکیو های گازی امروزه کاربرد زیادی در مکان های خانگی و تجاری دارند . سهولت در راه اندازی از ویژگی های باربیکیو گازی به شمار می رود .

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای

باربیکیو های ویلاسازه در اندازه و ابعاد مختلف

  ** مزایای استفاده از ابعاد مناسب باربیکیو **

استفاده از ابعاد مناسب باربیکیو به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید محصولی را متناسب با شرایط خود تهیه کنید . با انتخاب باربیکیو در ابعاد مناسب میزان هزینه های شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد . همچنین ، صرفه‌ جویی در فضا و افزایش کارایی در زمان پخت نیز از دیگر مزایاست .

 

  ** چگونگی انتخاب ابعاد مناسب برای باربیکیو **

برای انتخاب ابعاد مناسب باید ابتدا فضایی که برای باربیکیو در نظر دارید را اندازه‌ گیری کنید . سپس با توجه به این اندازه ، نوع باربیکیویی را که با آن سازگار است ، انتخاب کنید . البته نکته دیگری که در این مورد اهمیت دارد نوع استفاده شما از باربیکیو می باشد . معمولا از باربیکو برای تهیه غذا برای چه تعداد افراد استفاده می کنید ؟ این موضوع در انتخاب ابعاد باربیکیو اهمیت دارد .

 

  ** نکات ایمنی در استفاده از باربیکیو **

استفاده ایمن از باربیکیو بسیار مهم است . باید از محل مناسبی برای قرار دادن آن اطمینان حاصل کرده و از مواد سوختی مناسب استفاده کنید . همچنین ، هنگام استفاده از باربیکیو باید از دستگاه‌های حفاظتی مانند دستکش‌ ها و انبر استفاده کنید . مواد قابل اشتعال را تا جای ممکن از باربیکیو دور کنید . اگر در محیط داخلی از باربیکیو استفاده می کنید یک تهویه مناسب برای آن در نظر بگیرید .

باربیکیو گازی و ذغالی ویلاسازه

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های جذاب و متنوع

  ** تمیزکاری و نگهداری باربیکیو **

برای افزایش عمر مفید باربیکیو، باید آن را به طور منظم تمیز کرد . همچنین ، باید از پوشش مناسب برای حفاظت در برابر عوامل آب و هوایی استفاده کنید . اگر برای مدت طولانی و در فصول مختلف باربیکیو را در فضای باز استفاده خواهید کرد ، بهتر است یک سایبان برای آن تعبیه کنید .

 

 

  ** ترفندها و مشاوره‌های کاربردی **

هنگام پخت گوشت ، از میزان حرارت مناسب استفاده کنید تا غذا نسوزد .

برای بهتر شدن طعم غذا، از مواد افزودنی مانند ادویه‌ها و سس‌های مخصوص استفاده کنید .

هنگام پخت مواد متفاوت ، از محافظ‌ های مختلف برای جلوگیری از ترکیب طعم‌ ها استفاده کنید .

 

ساخت باربیکیو با روش های مختلف

 

باربیکیو با بشکه

قرار نیست همواره برای داشتن باربیکیو هزینه زیادی انجام دهید . استفاده از مصالح و وسایل موجود برای ساخت کباب پز می تواند موجب صرفه جویی قابل توجه در هزینه شما شود . به عنوان مثال یک بشکه می تواند با ایجاد تغییراتی تبدیل به یک کباب پز کاملا کاربردی شود .

 

باربیکیو با سنگ تراورتن

استفاده از سنگ برای ساخت باربیکیو می تواند موجب افزایش مقاومت و استحکام باربیکیو شود . البته اگر طراحی درستی انجام شود ، محصول زیبایی را نیز به وجود خواهد آورد . باربیکیو های سنگی معمولا دارای وزن بالایی هستند و قابلیت جابجایی ندارند .

 

باربیکیو با سینک ظرفشویی

هیچ سرما یه ای نمی تواند بالاتر از خلاقیت باشد . واقعا چه کسی فکر می کرد که بتواند از وسیله مانند سینک ظرفشویی یک کباب پز ساخت ؟ در واقع برای انجام این کار نیاز به تغییرات زیادی ندارید . در برخی مواقع فقط کافیست ذغال را  در داخل سنک بریزید و باربیکیو را آماده کنید .

 

 

  ** نکات پایانی **

با انتخاب ابعاد مناسب برای باربیکیو می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید . همچنین محصولی با کارایی و کاربرد بالا در اختیار داشته باشید . اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید می توانید با افراد مجرب و یا فروشندگان محصول مشورت کنید . همکاران ما در قسمت فروش ویلا سازه می توانند مشاوره مناسب برای انتخاب باربیکیو را به شما بدهند .

 

 

 

  ** پرسش‌های متداول **

 

  آیا می ‌توانم باربیکیو را در فضای بسته استفاده کنم؟

بله شما می توانید باربیکیو وکباب پز را در محیط داخلی نیز مورد استفاده قرار دهید . البته برای این کار باید تهویه مناسب در فضا وجود داشته باشد .

 

  چگونه می ‌توانم باربیکیو را پس از استفاده تمیز کنم؟

زمانی که باربیکیو هنوز کاملا سرد نشده است می توانید برای نظافت آن اقدام نمایید .

 

  آیا می‌توانم از باربیکیو گازی برای پخت  سبزیجات استفاده کنم؟

بله شما می توانید مواد غذایی مختلف را در باربیکیو گازی تهیه کنید . اما باید حرارت را با توجه به مواد غذایی تنظیم کنید .

مقالات مرتبط :

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

راهنمای خرید باربیکیو گازی

معرفی انواع باربیکیو

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید