آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

 بررسی مزایا و معایب خرید آتشدان دست دوم

میز آتشدان مربع ویلاسازه

 بررسی مزایا و معایب خرید آتشدان دست دوم

 

 

مقدمه

آتشدان از جمله وسایل و تجهیزات گرمایشی به شمار میرود که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد . برای ساخت چنین محصولاتی از متریال های مختلفی مانند سنگ ، سیمان ، آجر و انواع فلزات استفاده می شود . به دلیل اینکه چنین محصولاتی معمولا از قیمت قابل ملاحضه ای برخوردار هستند ، از این جهت گزینه خرید آشدان های دست دوم مطرح می شود . در این مطلب تلاش می کنیم شما را با مزایا و معایب خرید آتشدان دست دوم آشنا کنیم . تا اینکه شما با داشتن اطلاعات کافی نسبت به خرید یا عدم خرید آتشدان دست دوم اقدام نمایید .شرکت ویلاسازه با تولید جدیدترین آتشدان های بازار و فروش آنها به پایین ترین سود نیازهای مشتریان خود را بر طرف می نماید.

برای ثبت سفارشات خود واطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما در این مجموعه تماس بگیرید:09142244372

 

مزایای خرید آتشدان دست دوم

ابتدا می خواهیم شما را با مزایای این انتخاب آشنا کنیم . در ادامه مهم ترین مزایای خرید آتشدان دست دوم را برای شما بازگو خواهیم کرد .

 

خرید اقتصادی و صرف هزینه کمتر

مهم ترین هدف افراد از خرید وسایل دست دوم پرداخت هزینه کمتر می باشد . در بسیاری از موارد وسائل دست دوم قیمت به مراتب پایین تری از وسایل جدید و دست اول دارند .

 

امکان خرید محصول با ویژگی های متفاوت

این امکان وجود دارد که افراد محصول مورد نظر را به صورت سفارشی خریداری کرده باشند . به همین دلیل ممکن است اشدان شما ویژگی های بیشتری دارشته باشد . یا اینکه افراد برخی آپشن ها را برای کارایی بهتر به آن اضافه کرده باشند .

میز اتسدان ویلایی همراه با درب

میز اتشدان ویلاسازه به صورت دو طرفه با کیفیت عالی وقیمت مناسب

معایب خرید آتشدان دست دوم

بسیاری از انواع آتشدان کارکرده به دلیل استفاده زیاد امکان دارد مشکلاتی داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد :

 

نیاز به تعمیر

به دلیل اینکه آتشدان ها برای مدت قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفته اند ، به احتمال زیاد نیاز به یک سری تعمیرات خواهند داشت . البته این تعمیرات میتواند اساسی و یا جزئی باشند . که این موضوع نیز در برگیرنده هزینه هایی خواهد بود .

 

امکان عدم تطابق با نیاز شما

به دلیل اینکه شما گزینه های چندانی پیش روی خود ندارید ، از همین جهت امکان دارد محصول خریداری شده چندان مطابق نیاز شما نباشد . در چنین شرایطی شما ناچار به انجام یک سری تغییرات در محصول خواهید بود . البته گاهی اوقات امکان دارد انجام تغییرات میسر نباشد .

میز اتشدان ویلاسازه با طراحی بی نظیر

آتشدانهای تولید شده در ویلاسازه دارای رنگ کوره ایی بوده و بسیار مقاوم

عمر مفید کوتاهتر

قطعا محصولات دست دوم از عمر مفید کوتاه تری در مقایسه با محصولات جدید برخوردار خواهند بود . تخمین عمر مفید محصول دست دوم نیز بسیار دشوار است . به دلیل اینکه شما نمی توانید به طور دقیق عمر محصول را حدس بزنید . در چنین شرایطی بایستی به حرف های مشتری در مورد عمر محصول اعتماد نمایید .

 

پیشنهاد ما به شما برای خرید آتشدان

ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که خرید محصول همواره تنها گزینه شما نخواهد بود . در صورت داشتن تخصص کافی می توانید شخصا برای ساخت آتشدان اقدام نمایید . برای این کار می توانید از مصالح و ابزارهای بسیار ساده و پبش پا افتاده نیز استفاده کنید .

اما اگر قصد خرید محصول را داشته باشید ، محصولات دست دوم نیز می توانند یکی از گزینه های شما باشند . هر چند که همواره به مشتریان پیشنهاد میکنیم چنانچه امکان خرید محصول دست اول برای آنها وجود دارد ، ترجیحا به دنبال خرید آتشدان دست دوم نروند .

مقالات مرتبط :

 

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

فواید آتشدان  فلزی

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید