آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

بهترین آتشدانهای موجود در ویلاسازه

آتشدان ویلاسازه به همراه ست مبلمان

همه چیز درباره آتشدان و باربیکیو و

10 مورد از بهترین های آن ها

 

تماشای غروب خورشید در عصر یک روز طولانی تابستانی، یک بعد از ظهر خنک پاییزی با دوستان،  تعطیلات کوتاه زمستانی در کنار بچه ها، لذت روشن کردن باربیکوی بهاری،  فقط چهار دلیل برای اضافه کردن یک آتشدان به گوشه ای دنج در حیاط خانه یا ویلاست. یک دورهمی کافیست تا برای همیشه آتشدان نقطه عطف همه مهمانی ها وجمع های خانوادگی و دوستانه باشد.شرکت ویلاسازه نظر بر این دارد آتشدانهای خودر را به صورت سفارشی هم از نظر اندازه هم طرح هم از نظر نوع سوخت سفارش دهید.برای ثبت سفارشات خود وپاسخگویی به سوالات شما عزیزان میتوانید با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

محفل گرم و راحت برای آواز خواندن، شنیدن قصه های بزرگترها، جشن گرفتن تولد و پختن دلپذیرترین کبابها در تمام طول سال. یک محدوده دلنشین و لاکچری برای ایوان یا حیاط که راه های مختلفی برای طراحی و دیزاین آن با توجه به سلیقه شخصی شما یا طراح وجود دارد.

 

https://villasaze.ir/%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%b2%d9%85%db%8c/

 

بهترین آتشدان ها در فضای باز

قبل از شروع معرفی لیست منتخب، یادآور می شویم که انواع تجهیزات فضای باز ویلا سازه ساخت کشور ایران می باشند. تمامی این محصولات در برابر شرایط جوی، باران و نور خورشید بسیار مقاوم می باشند. همه ی آتشدان ها دارای رنگ کوره ایی درجه یک بوده که در مقابل حرارت و رطوبت بسیار مقاوم می باشند. رنگ کوره ای الکترواستاتیک موجب دوام و طول عمر طولانی، افزایش مقاومت، استحکام و عدم تغییر حالت در برابر شرایط جوی می شود.

اندازه تمامی آتشدان ها قابل تغییر طبق سلیقه مشتری می باشد. همچنین شرکت ویلاسازه با اطمینان از کیفیت محصولات خود برای آتشدان ها گارانتی 2 ساله در نظر گرفته است.

 

  1. آتشدان طرح بوفالو

 

 

آتشدان  طرح بوفالو به راحتی قابل استفاده در فضای باز، بالکن، ویلا و باغ شما است و شکل خاص آن زیبایی منحصر بفردی به محیط اطراف می بخشد و علاوه بر استفاده کاربردی شکل تزئینی نیز دارد.

سایز باربیکیو: طول 187 سانت، عرض 54 سانت و ارتفاع 101 سانت

سایز آتشدان : طول 65 سانت، عرض 31 سانت  و ارتفاع 21 سانت

جنس بدنه از آهن درجه یک و مقاوم بوده که سالیان سال شکل و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

مزایا:

  • طراحی بسیار خاص و شیک
  •  بدنه مقاوم
  • کیفیت بسیار بالا

 

 

  1. آتشدان کد 70

 

 

اگر به دنبال آتشدانی بسیار شیک و همچنین قابل حمل و کم جا هستید اولین پیشنهاد ما آتشدان کد 70 است. فضای کمی که اشغال میکند این آتشدان را برای محیط های کوچک نیز قابل استفاده می سازد. همان‌طورکه سنگ‌های به‌ کار رفته در دیوارهای سنگی، باعث زیباتر شدن دیوار می‌شوند، این باربیکیو هم می‌تواند به جای پختن کباب برای تزیین فضا استفاده گردد. این آتشدان دوامی بسیار بیشتر از منقل‌های ساده قدیمی زغالی و هیزمی دارد. استفاده از آن هم برای همه بسیار ساده‌تر و ایمن تر است.

 

مزایا:

  • طراحی منحصر به فرد و شیک
  • دوام بسیار زیاد
  • به راحتی قابل حمل است

3.آتشدان طرح خرس بزرگ

 

طراحی بسیار شیک و منحصر بفرد این آتشدان غیر قابل انکار است و استفاده از آن زیبایی محیط اطراف را چندین برابر میکند. این آتشدان به راحتی قابل استفاده در فضای باز، بالکن ، ویلا و باغ شما است. این محصول نسبت به محصولات مشابه فضای کتری را اشغال می کند.

سایز باربیکیو: طول 174 سانت، عرض 63 سانت و ارتفاع 93 سانت

سایز آتشدان : طول 66 سانت، عرض 38 سانت  و ارتفاع 30 سانت

جنس بدنه از آهن درجه یک و مقاوم بوده که سالیان سال شکل و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

مزایا:

  • طراحی منحصر به فرد و زیبا
  • مقاومت بالا
  • کیفیت عالی

4. آتشدان مربع مجلسی

 آتشدان مربع مجلسی از مجموعه آتشدان هایی است که بسیار مناسب جمع و دورهمی های خانوادگیست. این آتشدان با طراحی شیک و متفاوت که همزمان میز هم هست و ظرفیت شش صندلی را در اطراف خود دارد.

دارای محفظه ذغال در وسط که دارای دریچه تخلیه ذغال از کف آتشدان است.

مزایا:

  • رتبه ایمنی بالا
  • طراحی بادوام
  • کابرد بسیار زیاد
آتشدان مربع مجلسی ویلاسازه

اوقات فراغت در فضاهای خارج از خانه با میز آتشدان ویلاسازه

 

  1. آتشدان دوطرفه

 

 

 

آتشدان دو طرفه با طراحی خاص خود، مناسب دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. این آتشدان لذت جمع های گرم و صمیمی را چندین برابر می کند.

مزایا:

  • طراحی بسیار زیبا
  • دوام بسیار بالا
  • سهولت در استفاده
آتشدان مربع مجلسی

آتشدان ویلاسازه بهترین نوع اتشدان ذغالی میباشد.

6. آتشدان دایره ای بیتا

 

 

آتشدان دایره ای بیتا با طراحی شیک و متفاوت که همزمان میز هم هست و ظرفیت شش صندلی را در اطراف خود دارد. دارای محفظه ذغال در وسط می باشد و همچنین توری متحرک از جنس فلزی که روی آتشدان قرار می گیرد که میتوان روی آن کباب درست کرد یا غذا طبخ کرد. برای این آتشدان میتوانید به صورت جداگانه استیک پز هم تهیه کنید. آتشدان دایره ای به صورت گازی و ذغالی قابل استفاده است.

مزایا:

  • کارد های بسیار زیاد
  • ساختار فلزی محکم
  • نمای 360 درجه از آتش
آتشدان دایره ای بسیار شیک و با دوام و با ماندگاری بسیار طولانی مدت

آتشدان دایره ای با طراحی خاص محصول ویلاسازه

 

  1. آتشدان شش ضلعی

 

 

آتشدان فلزی شش ضلعی با طراحی شیک و متفاوت که همزمان میز هم هست و ظرفیت هشت صندلی را در اطراف خود دارد. در وسط محفظه ذغال دارد. میتوان روی آن کباب درست کرد یا غذا طبخ کرد. برای این آتشدان میتوانید به صورت جداگانه استیک پز هم تهیه کنید. یک عدد نگهدارنده کتری هم به آتشدان متصل میشود که میتوانید به راحتی چای را پس از دم کردن در کتری با استفاده از این نگهدارنده بالای ذغال گرم نگه دارید. آتشدان شش ضلعی گازی و ذغالی می باشد.

مزایا:

  • طراحی 3 در 1
  • ایمنی بالا
  • کارایی بسیار زیاد

 

آتشدان شش ضلعی ویلاسازه با گرمای دلچسب در زمستان

اتشدان شش ضلعی شرکت ویلاسازه یک اتشدان زیبا و کاربردی

  1. آتشدان گرد مینیاتوری زغالی

 

 

 

آتشدان گرد مینیاتوری با گیره نگه دارنده کتری، عضو غایب دورهمی های پرشور و لذت بخش است. طعم بی نظیر چای ذغالی، صدای سوختن آتش و میز اطراف آن قطعا جمع شما را صمیمی تر و دوستانه تر خواهد کرد.

مزایا:

  • طراحی 3 در 1
  • سهولت در حمل
  • سهولت در استفاده

9. آتشدان طرح گوزن

آتشدان طرح گوزن که زیبایی بصری آن غیر قابل انکار است و از مناسب ترین انتخاب ها برای باربیکیو است، به راحتی قابل استفاده در فضای باز، بالکن ، ویلا و باغ شما است.

سایز باربیکیو: طول 111 سانت، عرض 56 سانت و ارتفاع 148 سانت

سایز آتشدان : طول 60 سانت، عرض 30 سانت  و ارتفاع 18 سانت.

جنس بدنه از آهن درجه یک و مقاوم بوده که سالیان سال شکل و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

مزایا:

  • طراحی منحصر بفرد
  • مقاومت بسیار زیاد
  • قابل استفاده برای جنبه های تزئینی

 

 

10.آتشدان طرح بز کوهی

 

 

طرحی دیگر از مجموعه منحصر بفرد حیوانات که تمامی نیاز های شما از یک آتشدان را برطرف خواهد کرد.

سایز باربیکیو: طول 135 سانت، عرض 60 سانت و ارتفاع 104 سانت

سایز آتشدان : طول 70 سانت، عرض 31 سانت  و ارتفاع 27 سانت

جنس بدنه از آهن درجه یک و مقاوم بوده که سالیان سال شکل و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

مزایا:

  • طراحی خلاقانه
  • بدنه محکم
  • مقاومت زیاد

 

گودال آتش چیست و چرا باید آن را داشته باشیم؟

در حیاط  یا ایوان خود یک آتش درست کنید! البته که ما در مورد آتش سوزی صحبت نمی کنیم، نه. این فقط یک پیشنهاد از طرف ما برای جمع آوری دوستان و اعضای خانواده، گرم کردن خود در شب زمستانی، پخت مارشملو یا کباب داغ ، نورانی کردن فضای اطراف در شب در حالی که از هوای تازه محیط بیرون لذت می برید! اولین آتشدان ها به صورت یک سوراخ در زمین شروع شده اند اما با گذر زمان شکل های زیبا و شیک تری به خود گرفته اند. این سازه های کوچک (یا گاهی بزرگتر) را می توان به حیاط خلوت خود اضافه کرد تا بتوانید در یک لحظه باهم آتشی به روش محفوظ و ایمن درست کنید.

خوشبختانه طرح های بسیار زیادی در ژانرها و سبک های مختلف وجود دارد که می تواند زیبایی های بصری ایجاد کرده و در صورت لزوم نیازهای سرگرم کننده شما را برآورده سازد. اگر هنوز از خود می پرسید که چرا واقعاً به آن نیاز دارید ، کافی است به این لیست نگاهی سریع بیندازید:

  •  منبع گرمایش شیک
  • پتانسیل ایجاد باربیکیو
  • نقطه کانونی چیدمان صندلی شما
  • شروع کننده مکالمه
  • روشنایی اضافی
  • تشویق برای زمان بیرون ماندن بیشتر
  • نقطه جمع شدن خانواده
  • فضای بیشتر برای سرگرمی

 

انواع مختلف آتشدان برای انتخاب

  1. آتشدان های ذغالی:  این طرح ها در انواع مختلفی هستند ، که بیشتر شامل طرح های سنتی می شود. اگر از طرفداران آن احساس دنج و آرامش آتش هستید، در هنگام خرید خانه آتشدان با منبع چوب را انتخاب کنید.  شما صدای سوختن طبیعی چوب را به همراه بویی که خیلی ها آن را دوست دارند دریافت می کنید.
  2. آتشدان گازسوز:  برای کسانی که علاقه زیادی به دود آتش ندارند، آتشدان دودی را پیشنهاد می کنیم. این آتشدان ها بیشتر به سبک امروزی یا مدرن هستند. شما می توانید این آتشدان ها را در اندازه های مختلف نیز تهیه کنید. معمولاً یک دکمه سوئیچ برای خاموش و روشن کردن مخزن وجود دارد. مهم ترین نکته در مورد این آتشدان ها نظم وتمیزی بیشتر نسبت به آتشدان های ذغالی است!
  3. آتشدان ها با سوخت ژل: ژل مشابه با آتشدان گاز سوز هیچ بوی دودی نمی دهد. با وجود تمیز بودن آتش در اینجا ، این نوع از آتشدان ها ممکن است به اندازه سایر انواع آتشدان ها گرما را برای شما به ارمغان نیاورند. در صورت اتمام قوطی ژل را دوباره پر کنید.
میز آتشدان ویلاسازه

اتشدان باغی ویلاسازه بهترین وسیله برای گرمایش ودورهمی

7 نکته ای که هنگام خرید آتشدان باید در نظر بگیرید

از آنجا که طیف وسیعی از طرح ها و سبک ها برای انتخاب یک آتشدان وجود دارد ، چندین نکته را باید در نظر گرفت:

  1. جنس آتشدان:  مواد مختلفی در ساخت یک آتشدان به کار می رود که بسته به نیاز شما از نظر عملکرد و سبک آن می تواند متفاوت باشد.  به عنوان مثال ، کسانی که بینش معاصر تری دارند ممکن است آتشدانی از جنس فولاد زنگ نزن را انتخاب کنند و از آهن دوری کنند زیرا آهن مستعد زنگ زدگی می باشد.
  2. قوانین محل زندگی: در بسیاری از شهرها، مقررات محلی برای مواردی که به ایجاد آتش در املاک محله مربوط می شود، وضع شده است. مطمئن شوید که از مشکلات این چنین دور هستید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. این قوانین شامل مجوزها یا بازرسی های احتمالی از سازمان آتش نشانی است.
  3. سبک های مختلف آتشدان ها:  طیف گسترده ای از سبک های آتش نشانی برای انتخاب وجود دارد.  در هنگام خرید این موضوع را در نظر داشته باشید و به اولین یافته خود اکتفا نکنید.
  4. لوازم جانبی:  روکش شعله ها یا محافظ توری و شبکه باید با اکثر حریق ها همراه باشد. دوبار بررسی کنید که آیا موارد مورد نیاز خود را هنگام خرید دریافت می کنید .پوشش های مقاوم در برابر آب و هوا ، درپوش ها ، سنگ های گدازه و موارد مشابه – حتی در صورت نیاز به خرید جداگانه – باید مشخص باشند.
  5. بودجه:  همانند سبک ، آتشدان ها از لحاظ قیمتی نیز در طیف وسیعی قرار دارند.  شما به راحتی می توانید یک آتشدان سنتی زیر 1 میلیون تومان پیدا کنید ، در حالی که دیگران می توانند یک آتشدان سنتی به قیمت 10 میلیون تومان یا بیشتر را پیدا کنند! قبل از شروع خرید ، بودجه خود را مشخص کرده و گزینه های خود را محدود کنید.
  6. سوخت رسانی:  چند نوع مختلف از آتشدان ها را می توان از نظر سوخت انتخاب کرد که در بخش قبلی مقاله به طور کامل آنها را شرح دادیم.
  7. مکان:  جایی که قصد دارید آتشدان خود را قرار دهید یکی از مهمترین ملاحظاتی است که باید انجام دهید.  ممکن است مقررات ساختمانی ای داشته باشید که گزینه های شما را تغییر دهد. اما مهم ترین مساله انتخاب مکانی ایمن است. با در نظر گرفتن محیط حیاط خلوت یا ایوان، مبلمانی که انتخاب کرده اید و اینکه چگونه می توان سرگرمی مورد نیاز را ایجاد کرد بهترین تصمیم را بگیرید.
میز آتشدان ویلاسازه بهترین وسیله گرمایشی به صورت گازی وذغالی

میز آتشدان جذاب ویلاسازه با طرحی شیک برای خاص پسندها

برخی از بهترین روش ها برای استایل دهی یا دیزاین محیط اطراف آتشدان ها چیست؟

آتشدان ها به علت همسو شدن با بسیاری از سرگرمی ها، عملکردهای بسیار متفاوتی دارند و این عملکردها برای همه جذاب است، در همین حال دیزاین این محیط هم انعطاف زیادی برای ایجاد محیط گرم و صمیمی و مورد پسند اکثریت را دارد. در اینجا خلاصه ای از ترندهای مورد علاقه ما در دنیای طراحی داخلی و نحوه چیدمان آتشدان ها آورده شده است:

  • بوهمی:  در سبک بوهمی یا سبک بی قاعده می توان از آتشدان های چوبی یا سنگی استفاده کرد. ترکیب بافت ها، رنگ ها و الگو های مختلف ستون اصلی این سبک است. یک مبل راحتی با کوسن هایی به رنگ های متنوع و شاد و میزهای چوبی بدون شکل هندسی یا حتی قدیمی بهترین انتخاب ها برای این یبک می باشد.
  • مزرعه ای:  نیمکت ها و صندلی های گهواره ای در اینجا بهترین همراه خواهند بود و آتشدان چوبی آن احساس راحتی را با بودن در مرکز افزایش می دهد.
  • معاصر : این سبک برای کسانی که فضای شیک و بیرونی می خواهند بهترین انتخاب خواهد بود. آتشدانی از جنس استیل را با مبلمان مشکی مات تکمیل کنید.
  • سنتی:  اما بیشتر خانواده ها تمایل دارند طرح های سنتی تری را انتخاب کنند و برای چیدمان فضای باز، سبک های قدیم را بیشتر می پسندند. صندلی های کلاسیک برای این سبک انتخاب خوبیست.

5نکته ایمنی برای امن نگه داشتن محیط اطراف آتشدان ها

چه یک آتشدان متصل به ساختمان داشته باشید و چه آتشدان قابل حمل، چند اقدام ایمنی باید انجام شود. آتشدان ها انتخاب های فوق العاده ای برای خانه ها هستند و دورهمی ها را بسیار لذت بخش تر می کنند، اما ضروری است که این 5 نکته همیشه رعایت شود:

  1. آتشدان باید از سازه های ساختمانی حداقل 3 متر فاصله داشته باشد: آتشدان شما باید حداقل 3 متر با هر سازه یا محیط همسایه ها فاصله داشته باشد. هنگام انتخاب مکان برای این قطعه، این نکته را در نظر بگیرید. آن را از درختان یا گیاهان کم ارتفاع و همچنین طاق های سرپوشیده دور نگه دارید.
  2. اول ایمنی بعد کار:  قبل از روشن کردن آتش، مطمئن شوید که هیچ پوشش گیاهی ای در اطراف یا مسیر آن قرار ندارد.  همه اقلام قابل اشتعال نیز باید از مجاورت حذف شوند. این امر برای هر بار استفاده از آتشدان ضروری است.
  3. از باد دور بمانید: توصیه می شود در مواقع وزش باد آتشدان را روشن نکنید. قبل از استفاده هوا را بررسی کنید.
  4. هرگز آتشدان روشن را بدون مراقبت رها نکنید: هرگز آتش خود را بدون مراقبت رها نکنید و همچنین به هیچ عنوان آن را با کودکان یا حیوانات خانگی مجاور تنها نگذارید.
  5. یک برنامه اطفای حریق داشته باشید: با داشتن یک بیل در نزدیکی و همچنین مقداری آب، در صورتی که آتش از کنترل خارج شود می توانید به سرعت آن را با خاک دفن کنید یا با آب خاموش کنید. حتما یک کپسول آتش نشانی و همچنین برنامه ای برای خروج در مواقع اضطراری داشته باشید.

مقالات مرتبط :

آموزش ساخت آتشدان

فواید آتشدان  فلزی

انتخاب بهترین نوع آتشدان

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید