آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

نحوه خرید بهترین نوع از آتشدان فلزی

آتشدان فلزی

 

شما می‌توانید مصالح مختلفی را برای ساخت آتشدان مورد استفاده قرار دهید که از جمله آنها می‌توان به انواع مختلف فلزات اشاره کرد . فلزاتی مانند آهن و چدن برای ساخت آتشدان بسیار مناسب هستند و با استفاده از آنها می‌توان آتش‌دان‌هایی با کیفیت ساخت .مجموعه ویلاسازه با تولید انواع مختلف آتشدان و طراحی خاص این محصولات بهترین ها به بازار عرضه میدهد . البته در این بین طراحی و همچنین مهارت سازنده نیز اهمیت بالایی دارد که موجب می‌شود به محصول نهایی یک محصول فوق العاده و با کیفیت باشد . آتشدان‌های فلزی به صورت آماده در بازار وجود دارند و شما می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . همچنین این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که گزینه‌های زیادی را برای خرید پیش روی شما قرار می‌دهد . اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد آتشدان فلزی کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله کوتاه را در مورد آتشدان فلزی مطالعه نمایید .

برای خرید و استعلام قیمت محصولات با این شماره میتوانید تماس بگیرید :09142244372

آتشدان به همراه ست مبلمان چدنی ویلاسازه

ست مبلمان چدنی به همراه میز اتشدان محصولی جدید از ویلاسازه

 

طراحی و ساخت آتشدان فلزی

 

معمولا محدودیت خاصی برای طراحی و ساخت آتش‌دان‌های فلزی وجود ندارد و شما می‌توانید از طرح‌های مختلف و متنوعی برای این منظور استفاده کنید . تنوع فلزات و پروفیل‌های مختلفی که امروزه در بازار وجود دارد موجب می‌شود که شما  به راحتی بتوانید طرح‌های مورد نظر خود را پیاده کنید . برای یافتن طرح‌های جدیدتر می‌توانید به ژورنال‌های روز دنیا مراجعه کنید که همواره طرح‌های متنوعی برای این محصولات ارائه می‌کنند . به دلیل اینکه طراحی و ساخت آتشدان فلزی بسیار انعطاف پذیر می‌باشد شما می‌توانید خلاقیت و نوآوری خود را به راحتی در آن دخیل کنید .

 

قیمت آتشدان فلزی

 

آتشدان‌های فلزی به دلیل اینکه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند   از لحاظ قیمت نیز تفاوت‌های بسیار عمده‌ای با یکدیگر دارند . عواملی مانند طرح ، ابعاد و نوع فلزاتی که در ساخت محصول به کار می‌رود می‌تواند در تعیین قیمت محصول بسیار تاثیرگذار باشد . همچنین محصولاتی که به صورت سفارشی طراحی و ساخته می‌شوند معمولاً از قیمت بالاتری برخوردار هستند . اگر زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های مختلف جهت اطلاع از قیمت این محصولات را ندارید می‌توانید به راحتی به محیط اینترنت و سایت‌های مختلف مراجعه نمایید .

گروه تولیدی ویلا سازه از جمله تولید کنندگانی است که تصمیم گرفته محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه کند . شما عزیزان می‌توانید محصولات این تولیدی را از طریق سایت فروشگاهی این شرکت مشاهده و خریداری نمایید .

 

خرید آتشدان فلزی

 

در بسیاری از مواقع خرید مستقیم از تولیدی موجب می‌شود که شما بتوانید دسترسی بهتری به خدمات پس از فروش محصول داشته باشید . زمانی که محصول شما نیاز به تعمیر و یا تعویض  برخی از قسمت‌ها را داشته باشد دسترسی به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا می‌کند . نکته دیگری که در مورد خرید مستقیم وجود دارد این است که به هنگام خرید مستقیم از تولید کننده به احتمال زیاد شما محصول مورد نظر را با قیمت پایین‌تری خریداری خواهید کرد که این موجب صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد . برای خرید محصول در زمان کوتاه‌تر می‌توانید گزینه خرید اینترنتی و غیر حضوری را نیز مد نظر قرار دهید .

 

به هنگام خرید اینترنتی حتماً به نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین قسمت نظرات کاربران و مصرف کنندگان محصول توجه کنید .

 

ویژگی‌های آتشدان فلزی

 

در مطالب قبلی در مورد ویژگی‌ها و مزایای آتش‌دان‌های فلزی توضیحاتی برای شما ارائه داده‌ایم که در اینجا نیز به صورت مختصر به آنها اشاره خواهیم کرد . از جمله مهمترین ویژگی‌های آتشدان فلزی وزن پایین این محصولات می‌باشد که موجب می‌شود به راحتی بتوانید مکان قرار گرفتن آنها را تغییر دهید و یا در زمانی که به آنها نیازی ندارید بتوانید آنها را در یک فضای دیگر نگهداری کنید . از دیگر ویژگی‌های آتشدان‌های فلزی می‌توان به تنوع این محصولات اشاره کرد که   با توجه به تنوع فلزات و همچنین پروفیل‌هایی که وجود دارد شما می‌توانید تنوع بسیار بالایی از این محصولات را به وجود آورید . تنوع قیمت نیز از دیگر ویژگی‌های آتش‌دان‌های فلزی می‌باشد که  محصولات را برای مصرف کنندگان بسیار جذاب می‌کند . از محصولات بسیار ارزان قیمت و ساده گرفته تا محصولاتی با طراحی و قیمت بسیار بالا همگی در دسته آتشدان‌های فلزی جای می‌گیرند .

میز اتشدان ویلاسازه محصولی جدید ویلاسازه

آتشدان‌های ویلاسازه دچار تغییر رنگ و کیفیت نمی‌شوند و دارای دریچه تخلیه و محفظه هیزم

 

آتشدان فرفورژه

 

فرفورژه ها از جمله فلزااتی هستند که از تنوع بسیار بی‌نظیر و بالایی برخوردار هستند . در واقع محدودیت خاصی برای ابعاد و همچنین طرح این محصولات وجود ندارد و همین موضوع باعث شده است که چنین محصولاتی از کاربرد بسیار بالایی برخوردار باشند . فرفورژه‌ها   در  صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل زیبایی خاصی که دارند از استقبال قابل توجهی نیز برخوردار می‌باشند . نکته‌ای که در مورد فرفورژه وجود دارد این است که این محصولات در مقایسه با فلزات معمولی و پروفیل‌های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همچنین وزن بالاتری را نیز به خود اختصاص می‌دهند . آتشدان‌هایی که   برای ساخت آنها از فرفورژه استفاده می‌شود معمولاً دارای وزن بالاتری هستند اما در عین حال محصولاتی با زیبایی خاص به شمار می‌روند .

 

 

آتشدان قدیمی

 

به دلیل اینکه استفاده از آتشدان در ایران قدمت بسیار زیادی دارد . به همین جهت آتشدان‌های قدیمی زیادی در کشور ما وجود دارد . حتی برخی از این محصولات که در مکان‌هایی مانند آتشکده مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند امروزه ارزش تاریخی دارند و در موزه‌ها نگهداری می‌شوند . بسیاری از آتشدان‌های قدیمی به عنوان یک وسیله با ارزش و عتیقه   نگهداری می‌شوند و چنین محصولاتی عمدتا حالت   دکوری دارند و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند .

 

آتشدان کلاسیک

 

زمانی که شما از فلز برای ساخت آتش‌دان استفاده می‌کنید  محدودیت‌های چندانی برای طراحی محصول مورد نظر خود ندارید و به راحتی می‌توانید طرح‌های مختلف را بر روی محصول خود پیاده کنید . از طرح‌های کلاسیک و سنتی گرفته تا طرح‌های مدرن همگی را می‌توانید با استفاده از قطعات مختلف فلزی طراحی و پیاده‌ سازی کنید . معمولا طرح و نوع آتشدان را با توجه به دکوراسیون محیطی که در آنجا قرار داده می‌شود انتخاب می‌کنند . همخوانی و هارمونی موجود در بین وسایل مختلف موجب می‌شود که فضای شما زیباتر به نظر بیاید .

 

آتشدان کمپینگ

 

کمپینگ و مسافرت یکی از تفریحات بسیار لذت بخش می‌باشد که هیچ گونه سن و سال مشخصی برای آن وجود ندارد و شما می‌توانید در هر دورانی از آن لذت ببرید . کمپینگ و طبیعت گردی در هر فصل از سال لذت‌های خاص خود را دارد و قابل مقایسه با فصل دیگر نمی‌باشد . در هر فصلی  شما نیاز به استفاده از تجهیزات و وسایل مختلفی برای کمپینگ خواهید داشت   که موجب می‌شود   شما آسودگی بیشتری داشته باشید و از لحظات خود لذت بیشتری ببرید . کمپینیگ در فصل سرما نیازمند استفاده از تجهیزات گرمایشی می‌باشد که آتشدان کمپینگ یکی از این تجهیزات به شمار می‌رود . آتشدان‌های کمپینگ برای جابجایی بهتر معمولاً به صورت تاشو طراحی می‌شوند و ابعاد آنها بسیار کوچک‌تر از محصولات معمولی می‌باشد .

 

 

آتشدان کوچک

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل برای خرید محصولی را داشته باشید اما به دلیل محدودیت فضا از خرید آن صرف نظر کنید . به دلیل اینکه مکان زندگی افراد روز به روز در حال کوچک شدن هست این مشکل در حال افزایش می‌باشد و افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند به دنبال راهکارهایی برای   حل مشکل خود می‌باشند . یکی از این راهکارها استفاده از محصولاتی است که دارای ابعاد کوچکتری هستند که می‌تواند یک راهکار مناسب به شمار برود . آتشدان کوچک می‌تواند راهکار مناسبی باشد برای افرادی که فضای کوچکی در اختیار دارند و قصد تجهیز آن را دارند . همچنین این محصولات به عنوان گزینه‌ای برای مسافرت و طبیعت گردی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند .

اتشدان فلزی ویلاسازه با رنگ کوره ای

آتشدان کوچک ویلاسازه قابل حمل وجابه جایی آسان

 

آتشدان گازی

 

کشور ما در بدین کشورهایی قرار دارد که دسترسی زیادی به منابع گازی  در آن وجود دارد و به همین دلیل سوخت گاز یکی از سوخت‌های ارزان قیمت و در دسترس برای استفاده در صنایع مختلف می‌باشد . سوخت گاز یکی از اولین انتخاب‌ها برای گرمایش محیط‌های مختلف در کشور ما می‌باشد . به همین دلیل است که تجهیزات گرمایشی مختلفی به صورت گازسوز به وفور در بازار وجود دارد . آتشدان گازی نیز یکی از محصولات گرمایشی اصلی که در آن از سوخت گاز استفاده می‌شود . البته برخی از این محصولات به گونه طراحی شده‌اند که به صورت دوگانه سوز می‌باشند و شما می‌توانید از سوخت گاز یا هیزم برای آن استفاده کنید .

 

 

آتشدان گازی و هیزمی

 

همانگونه که گفتیم برخی از انواع آتش‌دان به گونه‌ای طراحی می‌شوند که شما می‌توانید از آنها به صورت گازسوز و یا هیزمی استفاده کنید . چنین محصولاتی می‌توانند به راه حل مناسبی برای شما در شرایط مختلف باشند و با توجه به میزان دسترسی شما به سوخت مورد نیاز تغییر کاربری دهند . بسیاری از آتشدان‌های تولید شده در گروه تولیدی ویلا سازه به این صورت طراحی می‌شوند و شما می‌توانید آنها را به صورت گازسوز و یا هیزمی مورد استفاده قرار دهید .

میز آتشدان مکانی راحت و دلپذیر برای گرم شدن

میز آتشدان ویلا سازه انتخاب عالی برای تزیین و استفاده در فضاهای باز ‌

مقالات مرتبط با این موضوع:

فواید آتشدان  فلزی

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

آموزش ساخت آتشدان

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

انتخاب بهترین نوع آتشدان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید