آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

بهترین آتشدان برای ویلا

آتشدان باغی ویلاسازه

آتشدان باغی چیست وانواع مختلف آن کدام ها هستند

 

 

آتشدان یکی از تجهیزاتی است که در فضای باز بسیار کاربردی می‌باشد و می‌تواند اوقات بسیار شیرینی را برای شما در فضای باز به وجود بیاورد . البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که محصولاتی مانند آتش‌دان صرفاً جهت استفاده در فضای باز نمی‌باشند و برخی از انواع این محصولات در فضای داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند . اما به طور کلی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولاتی مانند آتشدان را در فضای باز مورد استفاده قرار دهند . یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید آتشدان را در آنجا قرار دهید و از آن لذت ببرید محیط باغ می‌باشد . وجود یک آتشدان در باغ شما می‌تواند علاوه بر اینکه تاثیر زیادی در  زیبایی محیط به وجود می‌آورد در به وجود آوردن یک فضای دلنشین نیز بسیار تاثیرگذار باشد . آتشدان باغی شرکت ویلا سازه از کاربردی‌ترین تجهیزات در فضای باغ به شمار می‌رود .

برای ثبت سفارشات خود و پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان با این شماره تماس بگیرید :09142244372

میز آتشدان ویلاسازه

اتشدان ویلاسازه ساخنه شده با بهترین متریال ورنگ کوره ای

انواع مختلف آتشدان باغی

 

آتشدان باغی می‌تواند تنوع بسیار بالایی داشته باشد که با توجه به شرایط موجود فضای شما و همچنین سلیقه شما مورد انتخاب قرار گیرد . مصالح و متریال‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند برای ساخت چنین محصولاتی مورد استفاده قرار گیرد که طبیعتاً هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند . آتشدان‌های فلزی محصولاتی هستند که تنوع بالایی دارند و به راحتی می‌توانید انواع مختلفی از آنها را در بازار مشاهده کنید . چنین محصولاتی به وفور در فروشگاه‌های مختلف تجهیزات فضای یاز یافته می‌شوند که می‌توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید . نوع دیگری از آتشدان‌ها در محل ساخته می‌شوند و از مصالحی مانند سنگ و سیمان برای ساخت آنها استفاده می‌شود . چنین محصولاتی معمولاً دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند و از دوام ماندگاری بالاتری برخوردار هستند .

 

بهترین نوع آتشدان باغی

 

به طور کلی هر محصولی که در ساخت آن از متریال‌ها و مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد می‌تواند یک محصول مناسب به شمار بیاید . همچنین محصولی که به صورت صحیح و اصولی طراحی شده باشد و   هزینه‌های مختلف در ساخت آن مورد توجه قرار گرفته باشد می‌تواند  محصول مناسبی  شناخته شود . برای داشتن بهترین نوع آتشدان باغی ابتدا باید بدانید که  محصول مورد نظر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد و شما چه انتظاراتی از یک آتشدان باغی دارید . همچنین باید این موضوع را مشخص کنید که آیا می‌خواهید یک آتشدان ثابت داشته باشید و یا اینکه در نظر دارید به صورت مداوم و یا مقطعی محل قرار گرفتن آتشدان را تغییر دهید .  پاسخ به چنین سوالاتی موجب می‌شود که با سهولت بیشتری بتوانید نسبت به انتخاب بهترین نوع آتشدان باغی اقدام نمایید .

میز اتشدان فلزی

اتشدان ویلاسازه با بهترین کیفیت در سایزبندی دلخواه مشتری

آتشدان آلاچیق

 

آتشدان‌هایی که در فضای باغ مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته تقسیم می‌شوند .  دسته اول آتشدان‌هایی هستند که در فضای باز و در قسمت‌های مختلف باغ مورد استفاده قرار می‌گیرند . چنین محصولاتی محدودیت چندانی به لحاظ ابعاد و حجم ندارند اما باید در برابر شرایط جوی و  گزینه‌هایی مانند رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند . دسته دوم آتش‌دان‌هایی هستند که در یک فضای سرپوشیده   همانند آلاچیق مورد استفاده قرار می‌گیرند . در مورد ساخت چنین محصولاتی نکات ایمنی بیشتری باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین در مورد ابعاد این محصولات باید با دقت تصمیم گیری شود . یک آتشدان آلاچیق باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند بیشتر فضای آلاچیق را تحت پوشش قرار دهد و همچنین فضای زیادی را در داخل آلاچیق اشغال نکند .

 

آتشدان آماده

 

آتشدان آماده محصولاتی هستند که به صورت آماده   در بازار وجود دارد و برای خرید آنها می‌توانید به فروشگاه‌ها و یا تولیدی های مختلف که در بسیاری از نقاط وجود دارند مراجعه نمایید . چنین محصولاتی عمدتاً به صورت فلزی می‌باشند اما گاهی اوقات پیش می‌آید که برخی از انواع آتشدان آماده به صورت سنگی و یا سیمانی طراحی و تولید شوند . آتشدان آماده محصولی است که می‌توانید  آن را به مکان‌های مختلف حمل کنید و محل قرار گرفتن آن را بر حسب نیاز خود تغییر دهید . گاهی اوقات امکان دارد آتشدان آماده با سلیقه شما هماهنگ نباشد و در چنین شرایطی باید به دنبال خرید یک محصول سفارشی باشید .

گروه تولیدی ویلا سازه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به راحتی بتوانند طرح مورد نظر خود را برای ساخت سفارش دهند همچنین شما می‌توانید در محصولات موجود نیز با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییراتی را به وجود بیاورید . البته این تغییرات باید قابل اجرا باشند و برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در ویلاسازه مشورت نمایید .

 

آتشدان آویز

 

شاید نام این محصول برای بسیاری از شما غریبه باشد ولی به طور یقین  یک یا چند نوع از انواع این محصولات را در مکان‌های مختلف مشاهده کرده اید . آتشدان آویز محصولی است که    معمولا در فضاهایی مانند داخل آلاچیق مورد استفاده قرار می‌گیرد . برای اینکه آتشدان فضای کمتری را اشغال کند   . از سقف یا یک سازه این چنینی آویزان می‌شود . البته باید در نصب و راه‌اندازی این محصول و همچنین استفاده از آن نکات ایمنی را به صورت جدی و دقیق رعایت نمایید .  در صورتی که آویز به درستی نصب نشود و از استحکام کافی برخوردار نباشد می‌تواند مشکلات جدی برای شما و عزیزانتان به وجود بیاورد .

 

آتشدان با آجر نسوز

 

قرار گرفتن آجر در معرض حرارت بالا می‌تواند به مرور زمان باعث سوختن و از بین رفتن آجر شود . در چنین شرایطی برای اینکه کیفیت محصول خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید می‌توانید از محصولاتی مانند آجر نسوز استفاده کنید . آجر نسوز از مقاومت بسیار بالاتری در برابر حرارت برخوردار است که می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت محصولات مانند آتشدان به شمار بیاید . استفاده از آجر نسوز برای ساخت آتش‌دان موجب می‌شود که محصول شما از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار باشد و در نتیجه  عمر مفید محصول به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد .

 

آتشدان با بلوک

 

از دیگر متریال‌هایی که می‌توانید برای ساخت آتشدان از آن بهره ببرید بلوک‌های سیمانی می‌باشد که از مقاومت و کیفیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند . استفاده از چنین محصولاتی موجب می‌شود که آتشدان شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و به راحتی بتوانید برای سالیان طولانی محصول خود را مورد استفاده قرار دهید . ساخت آتشدان با بلوک‌های سیمانی کار چندان دشواری نیست و در بسیاری از اوقات می‌توانید شخصا اقدام به ساخت چنین محصولی نمایید .

 

آتشدان با بشکه

 

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای داشتن یک آتشدان از آن استفاده کنید    � بهره گرفتن از یک بشکه برای ساخت آتشدان می‌باشد . در واقع در بسیاری از مواقع تنها کافیست که بشکه را در محل مورد نظر قرار داده و هیزم را در داخل آن روشن کنید . برای اینکه اشتعال مناسبی داشته باشید باید سوراخ‌هایی بر روی سطح بشکه ایجاد کنید . برای زیبایی بیشتر محصول می‌توانید یک سری تغییرات بر روی بشکه انجام دهید یکی از جمله آنها می‌توان به رنگ آمیزی یا جوش دادن قسمت‌های مختلف به بشکه اشاره کرد .

میز آتشدان مخصوص فضای باز

آتشدان باغی به آتشدان‌هایی اطلاق می‌شود که برای استفاده در فضاهای باغ‌ها و ویلا‌ها مناسب هستند

مقالات مرتبط :

انتخاب بهترین نوع آتشدان

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

آموزش ساخت آتشدان

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

فواید آتشدان  فلزی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید