آتشدان و بخاری هیزمی, وبلاگ ویلاسازه

طراحی آتشدان برای ویلا وباغ

آتشدان ویلاسازه بهترین وسیله برای گرمایش

طراحی آتشدان برای ویلا وباغ

 

ویلاها از جمله مکان‌هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند مخصوصاً که  منازل آپارتمانی روز به روز در حال افزایش می‌باشد و دسترسی به فضای باز بسیار محدودتر شده است . به همین دلیل است که ویلاها جای گزینی برای منازل حیاطدار قدیمی شده‌اند و توجه زیادی به   ساخت و تجهیز آنها می‌شود . امروزه وسایل و تجهیزات بسیار مختلفی در ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را دارد . صنعت تولید تجهیزات ویلایی به یک صنعت پررونق در کشور تبدیل شده است که وسایل بسیار متنوع و مختلفی را  طراحی و تولید می‌کند .شما میتوانید با وارد شدن به سایت  ویلاسازه خریدی آسان و مطمعن و محصولاتی با کیفیتی درجه یک و قیمت مناسب را خریداری نمایید.به دلیل اینکه استفاده از فضای باز در فصل سرما کمی دشوار می‌باشد از این جهت شما نیاز به تجهیزاتی دارید که بتوانید فضای باز را در طول فصل سرما قابل استفاده نمایید . استفاده از تجهیزاتی مانند بخاری فضای باز و آتشدان  می تواند برای فراهم نمودن چنین فضایی به شما کمک کند . آتشدان حالت سنتی تری دارد و استفاده از آن می‌تواند لذت بخش‌تر باشد . به همین دلیل است که افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از بخاری فضای باز از محصولاتی مانند آتشدان در فضای باز ویلا استفاده کنند .

برای خرید و ثبت سفارشات خود با این شماره تماس بگیرید :09142244372

میز آتشدان ویلاسازه بهترین وسیله گرمایشی در زمستان

آتشدان‌های ویلاسازه بهترین منبع گرما برای پخت و پز غذاها

طراحی آتشدان برای ویلا

 

زمانی که می‌خواهید محصولی را در محیطی مانند ویلا مورد استفاده قرار دهید یکی از نکاتی که به هنگام طراحی باید به آن توجه داشته باشید زیبایی محصول می‌باشد . ویلا از جمله مکان‌هایی است که   در آن به زیبایی تجهیزات و وسایل مختلف توجه زیادی می‌شود . افراد معمولاً  سلیقه و دقت بیشتری برای انتخاب وسایل و تجهیزات ویلا به خرج می‌دهند . شما می‌توانید از سبک‌های مختلف دکوراسیون برای چیدمان فضای ویلای خود استفاده کنید و به همین منظور باید وسایل و تجهیزات خود را متناسب با نوع دکوراسیون خود انتخاب نمایید . این موضوع در گذشته کمی دشوار بود ولی امروزه تنوع بالایی از وسایل  و تجهیزات ویلایی متناسب با دکوراسیون‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد . از طراحی‌های مدرن گرفته تا طراحی کلاسیک و سنتی همگی مان‌هایی هستند که می‌تواند برای فضای ویلای شما مناسب باشد .

 

آتشدان برای باغ

 

به طور کلی آتشدان‌هایی که برای باغ یا ویلا در نظر گرفته می‌شوند تفاوت چندانی به لحاظ شکل ظاهری و همچنین کارکرد با یکدیگر ندارند . شما به راحتی می‌توانید یک محصول مشترک را برای هر دو فضا مورد استفاده قرار دهید . در واقع باید به این موضوع اشاره کنیم که باغ و ویلا تفاوت چندانی به لحاظ ساختاری با یکدیگر ندارند . شاید مهمترین تفاوت باغ و ویلا در این موضوع باشد که اهمیت ساختمان همچنین فضاسازی در ویلا بسیار بالاتر از باغ می‌باشد . در حالی که فضای سبز و درختان مختلف در باغ     اولویت اصلی به شمار می‌روند . گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن به عنوان یک آتشدان برای باغ خود بهره ببرید و فضای خود را با آن تجهیز کنید .

برای مشاهده طرح‌های مختلف آتشدان برای باغ می‌توانید از قسمت محصولات سایت ویلا سازه بازدید نمایید .

گرما و راحتی به محیط اطراف با میز آتشدان ساخت شرکت ویلاسازه

آتشدان باغی بهترین وسیله گرمایشی برای روزهای سرد زمستان

انتخاب طرح و ابعاد آتشدان ویلا

 

آتشدان‌هایی که در ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته تقسیم می‌شوند که برخی از آنها در فضای داخلی استفاده می‌شوند و برخی دیگر مربوط به استفاده در فضای باز می‌باشند . البته عمدتاً افراد ترجیح می‌دهند محصولاتی مانند آتشدان را در فضای باز مورد استفاده قرار دهند و در فضای داخلی از محصولات دیگری مانند شومینه و بخاری استفاده کنند . زمانی که می‌خواهید اقدام به ساخت یا خرید یک آتش را نمایید قبل از انجام هر کاری ابتدا باید طرح کلی و همچنین ابعاد محصول را مشخص نمایید . برای اینکه بتوانید جستجوی دقیق‌تری داشته باشید و محصول مناسب‌تری را انتخاب کنید بهتر است که میزان بودجه خود را نیز مشخص نمایید . برای محصولاتی که در فضای باز قرار می‌گیرند معمولاً محدودیت‌های چندانی به لحاظ ابعاد وجود ندارد . برای تعیین ابعاد شما باید مساحت محیطی که می‌خواهید با استفاده از آتشدان آن را گرم کنید را مشخص کنید . همچنین بهتر است مشخص کنید که چه تعداد افراد به صورت میانگین قرار است از آتشدان استفاده کند .

 

 

آتشدان فلزی برای ویلا بهتر است یا آتشدان آجری و سنگی

 

برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دقیقی بدهیم ابتدا باید مشخص کنیم که فضای شما دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد و   اینکه شما می‌خواهید چه نوع دکوراسیونی را در فضای خود پیاده کنید . مرحله بعدی که برای مشخص کردن نوع آتشدان اهمیت زیادی دارد سلیقه شما و همچنین تمایل شما به استفاده از مصالح مختلف جهت ساخت آتش‌دان می‌باشد .البته در این بین باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هر کدام از  این محصولات دارای نقاط ضعف و نقاط قوتی می‌باشد . به عنوان مثال دان‌های فلزی معمولاً به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند و برای تهیه آنها با دشواری کمتری مواجه خواهید شد . همچنین آتشدان فلزی دارای  وزن پایین‌تری می‌باشد که موجب می‌شود جابجایی آن بسیار آسان‌تر صورت بگیرد . در عوض  خطر پوسیدگی و زنگ زدگی برای محصولات فلزی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند همواره وجود دارد .

آتشدان‌های آجری و سنگی  محصولات بسیار زیبایی هستند که می‌توانند موجب زیبایی بیشتر فضای شما شوند . این محصولات دارای عمر مفید طولانی می‌باشند و   استحکام و مقاومت آنها موجب می‌شود که نیاز چندانی به نگهداری نداشته باشند . هزینه تعمیرات این محصولات معمولاً مبلغ  پایینی می‌شود و گاهی اوقات حتی به صورت رایگان می‌توانید چنین محصولاتی را تعمیر کنید . در کنار این مزایا دان‌های سنگی و آجری به دلیل وزن بالایی که دارند معمولاً به صورت ثابت طراحی می‌شوند و قابلیت جابجایی ندارند . طراحی و ساخت این محصولات ولا بسیار زمانبر می‌باشد و مدت زمان طولانی برای ساخت آنها صرف می‌شود .

 

 

آتشدان باربیکیو

 

گاهی اوقات خلاقیت موجب می‌شود که شما بتوانید از یک محصول چندین و چند استفاده مختلف داشته باشید که این موضوع می‌تواند یک روش بسیار اقتصادی برای افراد به شمار بیاید . یکی از این روش‌ها این است که شما از تجهیزات گرمایشی به عنوان وسیله‌ای برای پخت و پز نیز استفاده کنید . شما می‌توانید با ایجاد یک سری تغییرات و اضافه کردن قسمت‌های مختلف به محصولاتی مانند آتشدان آنها را به عنوان یک کباب پز و باربیکیو نیز مورد استفاده قرار دهید . به عنوان مثال شما می‌توانید با قرار دادن یک صفحه فلزی بر روی آتشدان آن را تبدیل به یک گریل نمایید . چنین محصولاتی که چندین و چند کاربرد مختلف دارند می‌توانند یک گزینه اقتصادی و همچنین گزینه‌ای برای مدیریت فضا برای شما به حساب بیایند .

گروه تولیدی ویلا سازه آتشدان‌هایی را طراحی و تولید می‌کند که شما می‌توانید این محصولات را به عنوان باربیکیو و همچنین یک میز زیبا برای فضای باز در کنار مبلمان ویلایی خود مورد استفاده قرار دهید .

آتشدان فلزی باغی ویلاسازه

اتشدان ویلاسازه با طراحی منحصر یه فزد و خاص و به همراه یک میز با لبه ی پهن

آتشدان با رینگ ماشین

 

قرار نیست همواره مبلغ قابل توجهی را برای خرید تجهیزات و وسایل مختلف هزینه کنید . علاوه بر هزینه کردن گاهی اوقات وسیله‌ای که شخصاً اقدام به ساخت آن می‌کنید بسیار با ارزش‌تر و دلنشین‌تر از محصولاتی است که مبلغ زیادی برای خرید آنها هزینه می‌کنید . به همین دلیل است که برخی اوقات افراد ترجیح می‌دهند به شخصاً با استفاده از یک سری وسایل و تجهیزات پیش پا افتاده اقدام به ساخت وسایل و محصولات مختلف نمایند . در همین راستا شما می‌توانید از تجهیزاتی مانند رینگ ماشین برای ساخت تجهیزاتی برای فضای باز همانند آتشدان بهره ببرید . شما می‌توانید با ایجاد یک سری تغییرات در رینگ ماشین آن را تبدیل به یک آتشدان زیبا و کاربردی برای فضای باز و ویلای خود نمایید .

 

 

آتشدان بتنی

 

اگر اهمیت زیادی برای کیفیت و استحکام محصول خود قائل هستید و اولویت اصلی شما مفید طولانی و همچنین مقاومت بالای آتشدان می‌باشد می‌توانید آتشدان بتنی را به عنوان یکی از گزینه‌های خود مورد بررسی قرار دهید . این محصولات از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و برای استفاده در فضای باز بسیار ایده‌آل می‌باشند . آتشدان بتنی گزینه‌ای مناسب برای استفاده در مکان‌های عمومی مانند پارک و مکان‌های دیگر می‌باشد . آتشدان‌های بتنی نیاز به رسیدگی و نگهداری چندانی ندارند و  می توانند برای مدت طولانی بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرند . برای حفظ زیبایی محصول  کافیست آنها را هر چند سال یک بار مورد رنگ آمیزی قرار دهید .

 

 

آتشدان باغی دست دوم

 

برای اینکه بتوانید یک محصول دست دوم را خریداری کنید ابتدا باید قادر باشید که محصول را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و از مشکلات و ایرادات احتمالی آن آگاه باشید . در مورد تجهیزاتی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند پوسیدگی و زنگ زدگی از مشکلاتی است که   بسیار شایع می‌باشد . به هیچ عنوان محصولات دست دوم را به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی خریداری نکنید به دلیل اینکه چنین محصولاتی هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند . همچنین شما محصول را از یک فرد نامعلوم خریداری می‌کنید و برای پیگیری مشکلات احتمالی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد .

 

 

آتشدان برای تراس

 

در منازلی که به صورت آپارتمانی می‌باشند و مشکل کمبود فضای باز بسیار  آزاردهنده می‌باشد و به همین دلیل مکان‌هایی مانند بالکن و تراس بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند . افراد تجهیزات مختلفی را برای   استفاده در تراس و بالکن منزل خریداری می‌کنند تا این فضا را به یک حیاط خلوت کوچک تبدیل کنند . برای اینکه بتوانید تراس منزل خود را در فصل زمستان نیز مورد استفاده قرار دهید نیاز به یک سری تجهیزات گرمایشی خواهید داشت که از جمله آنها می‌توان به آتشدان اشاره کرد . البته آتشدان‌هایی که برای تراس منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولاً دارای ابعاد کوچک‌تری هستند و به صورت گازسوز طراحی و تولید می‌شوند .

مقالات مرتبط :

انتخاب بهترین نوع آتشدان

شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد

آموزش ساخت آتشدان

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

فواید آتشدان  فلزی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید