وبلاگ ویلاسازه

تخت استخری و حمام آفتاب

تخت استخری و تأثیر آن بر سلامتی

آفتاب گرفتن یکی از بهترین وسایل طبیعی است که برای محافظت از بدن در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود، به طوری که بسیاری از مردم در فصل تابستان برای طبیعی شدن به سواحل اقامتگاه های گردشگری مختلف می روند. آفتاب گرفتن و اثرات آن بر سلامت عمومی بدن بسیار زیاد است که امروز در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

تخت کنار استخر میتواند به صورت فلزی ، چوبی و یا پلاستیکی باشد . تمامی این محصولات را میتوان از طریق ویلا سازه خریداری کرد .

تخت ساحلی ویلاسازه5حمام آفتاب و تاثیر آن بر سلامتی بدن و بهترین زمان برای استفاده از آن

گذشتگان به پرتوهای خورشید اهمیت می دادند و می دانستند چگونه از قدرت آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کنند و این امر در بسیاری از فرهنگ ها در شرق و غرب گسترش یافت و امروزه بسیاری از برندهای مراقبت از پوست میزان عوارض جانبی اشعه خورشید را به نمایش می گذارند. که باعث می شود بسیاری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنند و فواید سلامتی فراوان آن را نادیده بگیرند.

راهنمای خرید تخت ساحلی

تخت ساحلی و استخری

بهترین زمان برای ماندن در معرض نور خورشید:

زمان ایده آل برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید ده تا پانزده دقیقه در روز در اوایل صبح از هفت صبح تا نه صبح یا اواخر روز است و این زمان برای بهره مندی از بیشترین فواید نور خورشید است. میزان اشعه ماوراء بنفش در این دوره کمترین میزان است. در طول روز است و این مدت ممکن است از ناحیه ای به منطقه دیگر یک یا دو ساعت متفاوت باشد، بنابراین آفتاب گرفتن را می توان به مدت دو ساعت انجام داد.

تنوع جنس تخت کنار استخر

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی بدن

  • منبع شادی

نور خورشید به افزایش سطح در بدن و هورمون مسئول شادی در بدن کمک می کند، بنابراین وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیریم احساس شادی و انرژی می کنیم. این به کاهش علائم افسردگی کمک می کند، به خصوص اگر در زیر نور آفتاب ورزش می کنید، مانند پیاده روی در پارک. نشان داده شده است که ورزش در فضای باز باعث تولید بیشتر اندورفین، یکی از مواد شیمیایی حس خوب بدن می شود.

مجری استخر

  • منبع ویتامین D

نور خورشید منبع اصلی ویتامین D برای کودکان و بزرگسالان است، قرار گرفتن طبیعی در معرض نور خورشید باعث افزایش تولید ویتامین D می شود که بر اساس نور خورشید است، بدن را برای تولید آن تحریک می کند و به جذب آن کمک می کند. کلسیم که استحکام استخوان ها را افزایش می دهد، کلسترول خون را کاهش می دهد و از بسیاری از مشکلات قلبی جلوگیری می کند.

  • تخت ساحلی villasazeتقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از مهمترین فواید آفتاب گرفتن این است که سلول های T را تقویت می کند، نوعی گلبول سفید که برای کشتن باکتری ها و ویروس های داخل بدن کار می کند و همچنین به مبارزه با ترکیبات سمی در بدن کمک می کند. و به تقویت سیستم‌ایمنی بدن کمک بسزایی می کند. نور خورشید همچنین قدرت گلبول های قرمز برای نقل و انتقال اکسیژن را افزایش می دهد.

  • کاهش ابتلا به دیابت

برخی از مطالعات جدید اخیر ثابت کرده اند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مقدار کافی به افزایش تولید ویتامین D کمک می کند، ویتامین D که نقش حیاتی در پیشگیری از دیابت دارد و تایید می کند که نور خورشید بر سطح قند خون تأثیر می گذارد.

تخت استخری و ساحلی

  • پیشگیری از مولتیپل اسکلروزیس

دانشمندان دریافته اند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید از دوران کودکی خطر ابتلا به ام اس، یکی از خطرناک ترین بیماری های سیستم عصبی مرکزی را کاهش می دهد، زیرا منجر به فلج می شود که علت آن هنوز ناشناخته است. بروز ام اس در کشورهای آفتابی کمتر است.

  • کمک به درمان بیماری ‌های پوستی

قرار گرفتن در معرض نور خورشید به درمان برخی از بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما و عفونت های قارچی با ماساژ با روغن نارگیل یا زیتون به مدت 15 دقیقه پس از گرم شدن ناحیه آسیب دیده پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب کمک می کند.

  • خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌ دهد

قرار گرفتن اصولی و منظم در معرض نور خورشید به کاهش خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان کمک می کند. مطالعه ای که توسط موسسه ملی سرطان آمریکا انجام شده است ثابت کرده است افرادی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند بیشتر در معرض خطر سرطان سینه، روده بزرگ، تخمدان، روده بزرگ، پانکراس، پروستات و سایر انواع سرطان قرار دارند.

انواع مختلف تخت کنار استخر

تأثیر حمام آفتاب برای سلامت استخوان‌ ها و بیشتر

نور خورشید برای تشکیل ویتامین D در بدن لازم و ضروری است، تولید آن را تحریک می کند و ویتامین بسیار مهمی برای چندین فرآیند حیاتی است. شما می توانید با دراز کشیدن روی تخت استخر خود از فواید متعدد آفتاب گرفتن بهره مند شوید. از مهمترین فواید آن برای بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محافظت و تقویت دندان‌ و استخوان‌ ها.
  2. مبارزه با انواع سرطان
  3. تقویت ایمنی بدن.
  4. خلاص شدن از شر چربی ‌های اضافی و کاهش وزن.
  5. کاهش علائم آسم
  6. پیشگیری از دیابت.
  7. پیشگیری از مولتیپل اسکلروزیس (MS).
  8. پیشگیری از بیماری قلبی
  9. پیشگیری از افسردگی
  10. قرار گرفتن در معرض نور خورشید در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند عفونت، اگزما، و آکنه مفید است.
  11. نور خورشید برای رشد و تقویت استخوان‌ ها بسیار مفید است، زیرا کاتالیزوری برای تولید ویتامین D است که به جذب کلسیم غذا در بدن کمک می ‌کند؛ و مصرف کلسیم و ویتامین D برای سالمندان برای جلوگیری از شکنندگی و شکستگی استخوان ضروری است. کودکان برای ساختن استخوان‌ های قوی و جلوگیری از راشیتیسم، استخوان ضعیف، به ویتامین D نیاز دارند.
  12. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به‌خصوص برای بیماران مبتلابه فشارخون به کاهش چشمگیر فشار آن‌ها کمک می‌کند.
  13. خورشید با تبدیل کلسترول به هورمون‌ های است روئیدی و هورمون ‌های جنسی لازم برای فرآیند تولیدمثل، سطح کلسترول خون را کاهش می‌ دهد.
  14. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث افزایش اکسیژن‌ رسانی به سلول‌ ها می‌شود.

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی،تخت سنتی چوبی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تخت استخری و حمام آفتاب

  1. بازتاب: معرفی تخت استخری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: خرید ویلا با استخر یا بدون استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    آفتاب گرفتن معروف به (برنزه) یکی از بهترین وسایل طبیعی است که برای محافظت از بدن در برابر اثرات مضر اشعه ماوراءبنفش استفاده می‌شود، به‌طوری‌که بسیاری از افراد در فصل تابستان برای دریافت طبیعی به سواحل اقامتگاه‌های گردشگری مختلف می‌روند. حمام آفتاب وتاثیر آن برای سلامت عمومی بدن بسیار زیاد هستند
    زمان ایدئال برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید ده تا پانزده دقیقه در روز در اوایل صبح از هفت صبح تا نه صبح یا اواخر روز است و این مدت برای بیشترین فواید نور خورشید را به دست آورید، میزان تابش اشعه ماوراءبنفش در این دوره کمترین میزان در طول روز است و این مدت ممکن است از منطقه‌ای به منطقه دیگر یک یا دو ساعت متفاوت باشد، بنابراین آفتاب گرفتن را می‌توان دو ساعت انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید