باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

تفاوت باربیکیوهای فلزی و سنگی

باربیکیو های ویلاسازه به صورت گازی وذغالی

باربیکیو فلزی بهتره یا سنگی

 

باربیکیوهای تولید شده در ویلاسازه که در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند . دسته اول باربیکیوهایی هستند که در فضاهای داخلی و سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرند . دسته دوم باربیکیوهایی هستند که برای استفاده در فضای باز طراحی و ساخته می‌شوند . هر دوی این محصولات هم می‌توانند کاربردهای خانگی داشته باشند و هم کاربردهای صنعتی داشته باشند . هرچند که باربیکیوهای فضای باز عمدتا دارای کاربردهای خانگی  می باشند . باربیکیو فضای باز باید به گونه‌ای طراحی شود که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشد . از مصالح و متریال‌های مختلفی می‌توان برای ساخت باربیکیوهای فضای باز استفاده کرد که البته هر کدام از آنها دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی هستند . در ادامه شما را با انواع مختلف باربیکیوهای فضای باز آشنا خواهیم کرد .

 برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات ویلاسازه با این شماره تماس بگیرید :09142244372

باربیکیو ویلاسازه با سایبان باز و بسته شونده

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک

باربیکیو فضای باز فلزی

 

باربیکیو فضای باز فلزی رایج ‌ترین نوع باربیکیو می‌باشد . که انواع مختلف و متنوعی از آن در بازار وجود دارد .این محصولات به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارند از تقاضای زیادی نیز برای خرید برخوردار هستند . از مهمترین فلزاتی که برای ساخت باربیکیو فلزی فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به آهن و چدن اشاره کرد . باربیکیوهای فلزی برای اینکه بتوانند در فضای باز از مقاومت مناسبی برخوردار باشند باید از پوشش رنگ مناسبی برخوردار باشند . همچنین باربیکیو فضای باز این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید در صورت نیاز مکان باربیکیو را با سهولت بیشتری تغییر دهید . همچنین بسیاری از این محصولات وجود دارد که به صورت چرخدار طراحی می‌شوند که موجب می‌شود جابجایی آنها با سهولت بیشتری صورت بگیرد .

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیو

باربیکیو های ویلاسازه با درب فلزی کابینت دار

باربیکیو فضای باز سنگی

 

سنگ از جمله متریال‌هایی است  که می‌تواند برای ساخت باربیکیو مورد استفاده قرار بگیرد و از استحکام مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین باربیکیوهای سنگی از زیبایی خاصی برخوردار هستند که موجب می‌شود فضای شما را نیز زیباتر جلوه دهند . باربیکوهای سنگی معمولاً از وزن نسبتاً بالایی برخوردار هستند و به صورت ثابت طراحی و ساخته می‌شوند . چنین محصولاتی معمولاً در محل طراحی و ساخته می‌شوند و برای ساخت آنها نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص خواهید داشت .

 

باربیکیو فضای باز سیمانی

 

سیمان از جمله مصالحی است که به راحتی می‌توانید برای ساخت محصولاتی مانند باربیکیو از آن استفاده کنید . همچنین شما می‌توانید سیمان را با متریال‌های دیگری مانند سنگ و آجر برای ساخت باربیکیو ترکیب کنید . روش دیگری که وجود دارد این است که می‌توانید از یک اسکلت فلزی برای ساخت باربیکیو سیمانی استفاده کنید . در صورتی که آشنایی کمی با   کار کردن با سیمان داشته باشید می‌توانید برای ساخت یک باربیکیو سیمانی اقدام کنید .هرچندی محصولات دارای وزن نسبتا بالایی هستند اما هزینه تعمیر آنها بسیار پایین می‌باشد .

باربیکیو های ویلاسازه به صورت گازی وذغالی

لذیذترین و محبوب ترین خوراک‌های ایرانی با باربکیو های ویلاسازه

باربیکیو فضای باز آجری

 

یکی از ابتدایی‌ترین انواع باربیکیو با استفاده از مصالحی مانند آجر ساخته می‌شود . گاهی اوقات می‌توانید با قرار دادن چند آجر در کنار یکدیگر یک باربیکیو و کباب پز بسیار کاربردی برای خود بسازید . نکته‌ای که در مورد باربیکیوهای آجری باید بدانید این است که در بیشتر مواقع این محصولات به صورت ثابت می‌باشند و قابلیت جابجایی آنها وجود ندارد . باربیکیوهای آجری می‌توانند در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند . همچنین می‌توانید انواع مختلفی از این محصولات را در فضاهایی مانند باغ و ویلا نیز   نصب و راه‌اندازی کنید .

 

خرید باربیکیو فضای باز

 

باربیکیوهای فضای باز فلزی  در تنوع بالایی در بازار وجود دارند که می‌توانید برای خرید به فروشگاه و تولیدی‌های مربوطه  مراجعه نمایید . گاهی اوقات در شهرهای کوچک یافتن چنین فروشگاه‌ها و تولیدی‌هایی کمی دشوار می‌باشد و افراد با محدودیت ‌های مختلفی جهت تهیه باربیکیو مواجه می‌شوند . در چنین شرایطی گزینه خرید غیر حضوری می‌تواندیک گزینه بسیار ایده‌آل و مناسب به شمار برود . در ظرف چند دقیقه می‌توانید از چندین و چند فروشگاه مختلف اینترنتی بازدید کنید و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نتیجه می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید .

 

تجهیزات ویلایی ویلا سازه از جمله تولیدی‌هایی است که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان عرضه می‌کند .

 

نصب و راه‌اندازی باربیکیو فضای باز

 

باربیکوهای فضای باز به لحاظ کاربرد و کارایی تفاوت چندانی با انواع دیگر باربیکیو و کباب پز ندارند . در صورتی که این محصولات به صورت زغالی باشند تنها کافیست که زغال را در داخل آن قرار داده و  اقدام به آماده کردن کباب‌پز نمایید . در مورد باربیکیوهای گازی باید از نصب صحیح اتصالات و شیلنگ‌های مختلف اطمینان حاصل کنید . اتصالات و شیلنگ‌ها را جهت اطمینان از عدم نشتی گاز با استفاده از محلول آب و صابون مورد بررسی قرار دهید . در برخی مواقع  باربیکیوها دارای تجهیزات و امکاناتی هستند که برای نصب و راه‌اندازی آنها نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص خواهید داشت .

 

باربیکیو فرفورژه

 

فرفورژه‌ها فلزاتی هستند که دارای تنوع بسیار بالایی هستند و استفاده از آنها می‌تواند موجب زیبایی محصولات شما شود . فرفورژه‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که موجب می‌شود شما به راحتی بتوانید طرح‌های مورد نظر خود را بر روی محصول پیاده کنید . انواع مختلف باربیکیو فرفورژه را می‌توانید از طریق تولید ویلا سازه سفارش دهید به راحتی می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را بر روی محصول اعمال کنید .

 

باربیکیو طرح سنگ

 

باربیکیوهای طرح سنگ معمولاً باربیکیوهایی هستند که از سیمان برای ساخت آنها استفاده می‌شود . سپس بر روی سیمان طرح سنگ پیاده می‌شود و پس از رنگ آمیزی همانند باربیکیوهای سنگی به نظر می‌رسد . ساخت باربیکیو طرح سنگ دشواری چندانی ندارد و در صورت علاقه می‌توانید با کمی آموزش و اطلاعات اقدام به ساخت یکی از انواع این محصولات نمایید . ابعاد باربیکیو طرح سنگ بستگی به نیاز و شرایط محیطی شما دارد .

 

باربیکیو فردار

 

گاهی اوقات برخی تجهیزات اضافی بر روی باربیکیو قرار می‌گیرد که موجب می‌شود  شما بتوانید کاربردهای بیشتری از محصول خود داشته باشید . به عنوان مثال برخی از انواع باربیکیو به صورت پلوپز‌دار طراحی و تولید می‌شوند که شما در کنار تهیه غذاهایی مانند کباب می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای دیگر را نیز تهیه کنید . در این بین برخی از انواع باربیکیو وجود دارد که به صورت فردار طراحی می‌شوند  که این موضوع موجب می‌شودباربیکیو شما کارکردی همانند کارکرد اجاق گازهای فردار داشته باشد . البته در صورتی که نیاز چندانی به این قسمت نداشته باشید پرداخت هزینه اضافی برای خرید چنین محصولی به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت .

 

باربیکیو حیاطی

 

این محصول نیز به عنوان یکی از انواع مختلف باربیکیوهای فضای باز به شمار می‌رود . چنین محصولاتی می‌توانند دارای تنوع بسیار بالایی باشند که برای مصارف و نیازهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند . به طور کلی باربیکیو ‌های خانگی به لحاظ تنوع در طراحی از گوناگونی بیشتری برخوردار هستند . در حالی که در مورد باربیکیوهای صنعتی عمدتاً کارایی محصول مورد توجه قرار می‌گیرد .

 

باربیکیو در تراس آپارتمان

 

برای اینکه بتوانید یک باربیکیو را در تراس آپارتمان خود قرار دهید ابتدا باید ابعاد تراس خود را به صورت کامل مشخص کنید . همچنین باید توجه داشته باشید که بعد از قرار دادن باربیکیو فضای کافی برای شما وجود داشته باشد . چنانچه فضای تراس شما محدود باشد می‌توانید از باربیکیوهای دیواری و یا باربیکیوهای رومیزی در تراس منزل استفاده کنید . انواع مختلفی از این محصولات وجود دارد که می‌توانید اطلاعات تکمیلی در مورد آنها را در قسمت محصولات مشاهده کنید .

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و سایز های متنوع

باربیکیوهای درجه یک ویلاسازه و با استاندارد عالی

مقالات مربوطه:

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید