وبلاگ ویلاسازه

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

باربیکیو ویلاسازه10

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

نصب باربیکیو در مکان مناسب

اگر جزو خانواده هایی هستید که مهمانان زیادی به خانه شما می آیند، حتما به خریدباربیکیو نیاز دارید. با استفاده از باربیکیو می توانید با غذایی که تهیه می کنید همه مهمانان را شگفت زده کنید. با کمک این وسیله جادویی می توانید غذا را به بهترین و سالم ترین شکل طبخ کنید. اما قبل از استفاده از این وسیله باید بدانید که بهترین مکان برای کباب کردن کجاست؟ کباب پزها باید در محل مناسبی قرار گیرند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

پیشنهاد میکنیم از محصولات ویلاسازه در سایت این شرکت بازدید کنید .

باربیکیو ویلاسازه1

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه2

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

از خانه فاصله بگیرید

مهم ترین نکته برای یافتن بهترین مکان برای باربیکیو توجه به فاصله آن از خانه است. کباب‌ها بسیار داغ می‌شوند و باید دور از مکان‌هایی که افراد دائماً در آن‌جا در حال حرکت هستند قرار داده شوند. اگر خانه شما حیاط دارد باید بیشتر مراقب باشید. از قرار دادن باربیکیو در نزدیکی شاخه های درخت خودداری کنید.

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

محلی که قصد دارید کباب پز را قرار دهید باید دور از مواد قابل اشتعال باشد. به دلیل گرمای زیاد کباب پزها در صورت نزدیک بودن به مواد قابل اشتعال باعث بروز حوادث می شوند.

قرار دادن آن در دید همه

راهنمای خرید باربیکیو گازی

بهترین مکان برای باربیکیو جایی است که همه بتوانند به راحتی کباب را ببینند. اگر کباب پز را در جایی قرار دهید که همه نتوانند به راحتی آن را ببینند، ممکن است به آن برخورد کنند. وقتی کباب در معرض دید کامل باشد، همه به سرعت متوجه می شوند که آیا کسی که با کباب پخت و پز می کند مشکلی دارد یا خیر.

باربیکیو ویلاسازه3

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه4

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو باید در جایی قرار گیرد که آشپز بتواند به راحتی از آن استفاده کند. کباب پز را نباید در جایی قرار داد که آشپز فضای کافی نداشته باشد.

راهنمای خرید باربیکیو

بهترین مکان برای باربیکیو در تابستان

تابستان فصلی است که بیشتر از باربیکیو استفاده می شود. باربیکیو را نباید در تابستان زیر نور مستقیم خورشید قرار داد. دمای کباب ها بسیار بالاست و قرار دادن آن ها در مقابل آفتاب باعث افزایش این دما می شود. وقتی هوا گرم است و باربیکیو زیر نور مستقیم قرار می گیرد، پخت و پز بسیار مشکل می شود. بهترین مکان برای باربیکیو در تابستان، در سایه و دور از آفتاب است.

فاصله از خانه

ما به شما گفتیم که کباب پز را باید در مکانی به دور از ترافیک دائمی قرار دهید. فاصله باربیکیو از خانه نباید خیلی دور باشد. موادی که باید روی کباب پخته شوند در خانه آورده می شوند. اگر فاصله باربیکیو از خانه خیلی دور باشد، وقتی برای تهیه مواد لازم به خانه می روید، غذایی که در حال پخت است می سوزد. برای یافتن بهترین مکان برای باربیکیو به فاصله آن از خانه توجه کنید.

باربیکیو ویلاسازه5

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه6

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه7

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه8

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه9

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

مزایای استفاده از باربیکیو در فضای باز

اکثر افرادی که کباب می خرند تمایل به استفاده از باربیکیو در فضای باز دارند. از مزایای استفاده باربیکیو در فضای باز:

  • کمک به افزایش زیبایی طراحی خانه
  • استفاده راحت تر
  • پخت آسان انواع غذاها مانند غذای رژیمی
  • دید بهتر مردم به باربیکیو

انتخاب باربیکیو ذغالی

این مزایا باعث شده استفاده از کباب پز در فضای باز طرفداران زیادی پیدا کند. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید باربیکیو را در فضای باز قرار دهید، مراقب برگ درختان باشید. بهترین مکان برای کباب کردن، بیرون از منزل است به شرط رعایت نکات ایمنی.

آشنایی با باربیکیو فنسی

سایبان باربیکیو

استفاده از باربیکیو در فصل تابستان بسیار بیشتر از سایر فصول است و بهترین مکان برای باربیکیو بیرون از خانه است. در تابستان هوا بسیار گرم است و دمای کباب ها به طور طبیعی بالاست. برای استفاده راحت از باربیکیو در فصل تابستان چه باید کرد؟ اگر حیاط شما همیشه آفتابی است، برای استفاده از باربیکیو به یک سایبان یا آلاچیق نیاز دارید. از مزایای استفاده از سایبان برای باربیکیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از آسیب کباب در اثر نور مستقیم خورشید
  • کباب را خنک نگه دارید
  • پخت آسان در گرمای خورشید
  • کاهش دمای اطراف باربیکیو

اگر قصد دارید یک باربیکیو در حیاط قرار دهید، حتماً برای آن یک سایبان فکر کنید. سایبان به شما این امکان را می دهد که در تمام فصول از باربیکیو در فضای باز استفاده کنید. بهترین مکان برای باربیکیو بیرون از منزل است به شرطی که از سایبان استفاده کنید.

مراحل ساخت باربیکیو

حرف پایانی

بهترین مکان برای باربیکیو قرار دادن آن در فضای باز است. قرار دادن باربیکیو در فضای باز لذت آشپزی را بیشتر می کند. برای قرار دادن باربیکیو در فضای باز فقط به فاصله آن از خانه دقت کنید. برای باربیکیو خود یک سایبان تهیه کنید تا در تمام فصول لذت آشپزی در فضای باز را تجربه کنید.

باربیکیو ویلاسازه10

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

باربی کیو ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز تولید شرکت ویلاسازه

انواع باربیکیو و کاربرهای آنها

مراکز فروش باربیکیو و کباب پز

انواع باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

باربیکیوهای مناسب برای رستوران

باربیکیو تاشو دیواری

باربیکیو چند منظوره چیست

راهنمای انتخاب باربیکیو ذغالی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

معرفی انواع باربیکیو

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

  1. azari_kiz گفت:

    مهم ترین نکته برای یافتن بهترین مکان برای باربیکیو توجه فاصله آن از خانه است. باربیکیو ها حرارت بسیار زیادی دارند و باید به دور از محلی قرار داده شوند که افراد مدام در حال رفت و آمد هستند. اگر خانه شما حیاط دار است باید بیشتر مراقب باشید. از قرار دادن باربیکیو نزدیک شاخه های درختان خودداری کنید.
    مکانی که باربیکیو را قصد دارید در آنجا قرار دهید باید از مواد آتش زا هم دور باشد. به دلیل حرارت بالای باربیکیو ها در صورت نزدیکی به مواد آتش زا می توانند سبب بروز حادثه شوند.
    قرار دادن در نقطه دید همه افرادبهترین مکان برای باربیکیو جایی است که همه افراد بتوانند به راحتی باربیکیو را ببینند. اگر باربیکیو در نقطه ای قرار داده شود که همه نتوانند به راحتی آن را ببینند ممکن است با آن برخورد پیدا کنند. زمانی که باربیکیو در دید همه افراد قرار داشته باشد اگر شخصی که در حال آشپزی با باربیکیو است دچار مشکل شود همه افراد به سرعت مطلع می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید