استند گل, وبلاگ ویلاسازه

درست کردن استند گل ایستاده

جذاب ترین دکوراسیون با استند گل ویلاسازه

درست کردن استند گل ایستاده

در واقع روشهای زیادی برای شکوفایی و رشد گلها چه در محدوده حیاط و چه دربالکن آپارتمان وجود دارد که بتوانید آنها را پرورش دهید.

ما می خواهیم شما را با نوع جدید باغها آشنا کنیم که در آن نیازی نیست گیاهان حتما ریشه در زمین داشته باشند.شما میتوانید با خرید استند گل های تولید شده در شرکت ویلاسازه جلوه ی زیبایی و جذابیت خاصی به گل و گلدان های خود ببخشید و محیط اطرافتان را خاص تر و مدرن تر کنید .

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

در این متن 12 مدل باغ عمودی آورده شده است که میتوانید خودتان در بهار امسال انجام  دهید و به ما یگویید کدام طرح مورد علاقه ی شماست :

استند گل با رنگهای کوره ای

متنوع ترین و جذاب ترین جاگلدان های تولید شده در ویلاسازه

1.گیاهان مینیاتوری (کوچک)

بسیاری از افراد دوست دارند که در محیط زندگی خود سرسبزی و طراوت داشته باشند اما به خاطر کوچک بودن خانه از این زیبایی محروم شده اند. ما ایده هایی داریم که حتی یک بالکن کوچک را به بهشت شخصی شما تبدیل می کند.

این یک آموزش فوق العاده برای هنرمندان و باغبانهای تازه کار است . نکته جالب این است که شما برای اینکار اصلا نیاز به مواد اولیه زیاد ندارید.

شما برای ساخت پروژه خود با طراحی تخته پایه شروع میکنید و سپس باغ خود را از آنجا میسازید .

اگر شما یک بالکن کوچک دارید و تمایل ندارید پول خود را برای درست کردن باغچه صرف کنید، گلدان های ساده به شما کمک می کنند تا یک باغ خانگی برای خود ایجاد کنید و پول خود را ذخیره کنید.
شما می توانید گیاهان آپارتمانی بگیرید و در گلدان قرار دهید و آنها را رشد دهید. برای بستن گلدان به دیوارها و نرده ها، از گلدان های خاص و سیم ضخیم استفاده کنید .

در کل ،گیاهان آپارتمانی کوچک برای هر فضایی در داخل خانه مناسب هستند و اندازه ی کوچک آنها به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل از چندین گیاه آپارتمانی کوتاه در فضای کم مراقبت کرده و از هیجان پرورش و لذت مراقبت از آنها بهره مند شوید .

 

استند فلزی ویلاسازه به اندازه ی دلخواه مشتری

استند گل فلزی برای جذابیت در دکوراسیون

 

  1. پارچه های خوش منظره

یکی از ترفندهای جالب برای تغییر چهره گلدونا و جذاب تر شدنشون دوخت جا گلدانی برای اونهاست. جا گلدانی ایده متفاوتی برای تطبیق گلدان ها با دکوراسیون خونست چون به راحتی میتونیم با هر رنگ و طرحی بسازیمشون.

روش عالی برای دستبردن در دنیای باغبانیست، در شرایطی که حیاط یا فضای کافی برای باغبانی ندارید و مایل به کاشت گیاهان تازه یا شکوفه های کوچک هستید . برای درست کردن این باغ زیبای عمودی مینیاتوری تنها به چند جیب نیاز دارید.

استند گل فلزی ویلاسازه

استد گل طرح دوچرخه تولید ویلاسازه

 

 

  1. ساکولنت ثابت

ساکولنت ها گروهی از گیاهان گوشتی و آبدار  با ۶۰ گونه مختلف هستند که می‌توانند به خوبی آب را در بافت‌های خود ذخیره کنند. ساکولنت‌ها دارای برگ ، ریشه یا ساقه‌های ضخیمی هستند که نه تنها قابلیت ذخیره کردن آب را دارند بلکه می‌توانند در ایجاد رطوبت درون بافت خودشان نیز نقش مهمی را ایفا کنند.

ساکولنت‌ها می‌توانند به خوبی در محیط‌های گرم و کم آب زندگی کنند و با کمک گرفتن از بدنه گوشتی خود به شکل شگفت‌انگیزی در این محیط‌ها زنده بمانند. در واقع ساکولنت‌ها از طریق ایجاد یا جذب رطوبت محیط اطرافشان این قابلیت را در خود پرورش می‌دهند و به کمک این ویژگی بارز است که می‌توانند در شرایط سخت و طاقت فرسا تکثیر شوند. محیطی که شاید هیچ گونه گیاهی توانایی بقا و رشد را در آن نداشته باشد

.

نکته جالبی که در مورد ساکولنت آبدار و شاداب وجود دارد این است

میتوانند علاوه بر کاشت در گلدان و.. به عنوان اثر هنری در تابلو ها و دکراسیون خانه شما نیز استفاده شوند.

 

  1. مدل های زیبای ساخت گلدان با بطری

استفاده از وسایل بی استفاده، ساده و حتی ضایعات پلاستیکی همچون انواع بطری می تواند ایده ای جذاب و خلاقانه برای ساختن انواع کاردستی های کارآمد و تزیینی باشد. گلدان یکی از این وسایل کارآمد و تزئینی است که با کمک بطری های پلاستیکی و شیشه ای می توان مدل های زیبا از آن را درست کرد و برای تزئینات منزل خود مورد استفاده قرار داد.

 

5. کمد لذت بخش

آیا کمد لباسی دارید که سالهاس در انباری خانه خود خاک میخوردی ، بیایید یک ایده جالب به شما بدهم ، می توانید با کاشتن گیاهانی در داخل کشوها کمدی پر از گل داشته باشید که به حیاط شما زیبایی خاصی میدهد.

 

  1. پالت محدود

پالت ها برای استندهای گیاهان به خصوص در فضاهای بیرونی و محوطه ها بسیار مناسب هستند زیرا در برابر رطوبت و تغییرات هوا مقاوم اند. فرم طبقه طبقه بودن آن امکان قرارگیری گیاهان مختلف را به وجود می آورد و در صورت نیاز به جابه جا کردن گیاهان برای استفاده یا عدم استفاده از نور خورشید، به راحتی با چند چرخ زیر استند امکان آن فراهم خواهد شد ..

انواع استند گل به سایز و اندازه دلخواه مشتری

استند گل فلزی دایره ای ویلاسازه

  1. سبک مزرعه

برای این طرح شما باید وسایلی مثل چند قطعه چوب و گلدانهای سفالی و کمی وقت داشته باشید تا جای گل های  جدیدی را که دوست دارید در خانه های خود قرار دهید .

 

 

  1. چوب ترلیس

این گیاه برای رشد باغچه های گلدار ، گیاهان یا شکوفه های کوچک شما کاربردی است ، اما همچنین به عنوان یک اثر هنری در داخل خانه عمل می کند

می توانید قسمتی از دیوار خود را با تزیین های چوبی زیبا ،برای گلدان های خود جا درست کنید و یک قسمت از خانه خود با نام دیوار سرسبز نام گذاری کنید .

 

9-جعبه های انباشته

، با چند جعبه چوبی می توانید  باغ عمودی خود را بسازید،این ایده عالی است به خصوص برای کسانی که حیاط چندان بزرگی ندارند وسعی میکنند برای خود فضا ذخیره کنند .

با تهیه این جعبه ها را در بازارهای م محلی با قیمت مناسب می توانید باغ عمودی به شکل زیر داشته باشید.

10 – دیوار مش

ممکن است شما مایل به چیدن گل نباشید و تنها با نشستن در کنار گلهایتان حس ارامش را به دست می آورید، به همین خاطر ممکن است علاقه داشته باشید کوچکترین شکوفه های خود را درون گلدان ها روی دیواری با دسترسی آسان

در عوض ممکن است بخواهید کوچکترین شکوفه های خود را درون گلدان ها روی دیواری با دسترسی آسان مانند تصویر زیر محکم کنید. پس از ساخت این نوع جای گیاه دیواری ، مراقبت از آنها آسان خواهد بود .

 

.

11-قوطی های قلع(رب و کنسرو)

به راحتی می‌توانید یک قوطی کنسرو خالی را به یک شمعدانی خاص و مفید تبدیل کنید. این کار می‌تواند در تزیین حیاط یا گلخانه شما بسیار مفید باشد. فقط کافی است قوطی را با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید، سپس آن را با نخ ماهی گیری یا یک نخ محکم دیگر در مکان مورد نظر خود، آویزان کرده و شمع را درون آن قرار دهید. شمعدانی‌هایی که با این روش درست می‌کنید نه تنها زیبا، بلکه بسیار عاشقانه و منحصر بفرد هستند.

12- کاشت های آویزان

و در نهایت ، شما حتی می توانید با جمع آوری کاشت های آویزان خود به گونه ای یک باغ آسان و عمودی ایجاد کنید.

کافی است به این مجموعه زیبا که در زیر آورده ایم توجه کنید ، آسان تر از آن است که فکر میکنید به راحتی می توانید با وسایلی که دم دست دارید درست کرده و به راحتی از جایی که دلتان می خواهد آویزان کنید

 

 

متنوع ترین طرحهای شیک استند گل در ویلاسازه

استند گل فلزی برای جذابیت در دکوراسیون

جدا از ایده های ارائه شده توسط شرکت ویلا سازه ، میخواهیم به معرفی چند تا از محصولات این شرکت بپردازیم که به راحتی و با خیال راحت می توانید تهیه کنید ؛ از جمله استند های گل

 

 

برای سفارش محصولات می توانید با مراجعه به سایت ویلاسازه مراجعه کنید .

مقالات مرتبط :

مزایای استند گل

 معرفی انواع استند گل

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

نحوه ساخت استند گل

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید