باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید کباب پز, باربیکیو کره ای

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیوهای تولید ویلاسازه

کباب پز باربیکیو کره ای

 

 

طعم و مزه­ی غذاهای کبابی و باربیکیو را همه دوست دارند و بین جمع­های خانوادگی و دوستانه اگر به شکل صحیح و خوشمزه درست شود، از غذاهای پرطرفدار به حساب می آیند. کباب پز باربیکیو کره­ای مفهوم کباب­کردن را به سطح جدید و رسانده که خوردن غذاهای کبابی را رضایت­بخش­تر می­کند.

کباب­پزها و باربیکیوها انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی­های منحصر به فرد خود را دارند. ما در زیر لیستی تهیه کردیم و یک راهنمای خرید را در اختیار شما قرار داده­ایم تا به شما این ایده را بدهد که هنگام خرید کباب­پز باربیکیو کره­ ای، با توجه به نیازتان چه ویژگی­هایی را باید در نظر بگیرید.ویلاسازه

کبابپزهای ویلاسازه با رنگهای کوره ای خاص و شیک

باربیکیو های ویلاسازه با درب فلزی وکابینت دار وسایبان دار

راهنمای خرید

کباب پز باربیکیو کره ای چیست؟

اولین چیزی که در مورد کباب پز باربیکیو کره ای باید به آن توجه کرد پخته شدن بدون دود غذاست. غذاها در آن­ به آرامی کباب می­شوند و طعم غذا را نگه می­دارند.

این کوره­های کره­ای بیشتر شبیه یک صفحه­ی گرم هستند. به این ترتیب می توانید با خیال راحت از آن در محیط داخل و خارج از خانه استفاده کنید و حتی می­توانید آن را به سفر و پیک­نیک ببرید و هنگامی که یکبار طعم غذا با آن را چشیدید، همیشه می­خواهید آن را در مرکز آشپزی یا دورهمی های خود داشته باشید!

انواع کباب ­پز باربیکیو کره­ای

کوره­های باربیکیو کره ای در اشکال و انواع مختلفی وجود دارد. نوع انتخابی شما بستگی به منبع حرارتی موجود دارد. برخی از باربیکیو های همه کاره به خوبی با انواع اجاق گازها از جمله القایی، برقی، گاز، و حتی کوره و بخاری کار می­کنند. انواع دیگر فقط برای یک یا چند منبع مناسب هستند. نوع دیگر کوره­های برقی وجود دارند که حمل آن ها سهل تر بوده و می­توانید آنها را به هر مکانی با خود ببرید.

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع باربیکیو موجود دربازار

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

انواع اصلی کباب پز باربیکیو کره ای

  • اجاق گاز یا Stovetop: اساسی ترین نوع کباب­پز باربیکیو کره­ای است. شما باید آن را روی اجاق ­گاز بگذارید و کباب کردن خود را مانند پخت معمول غذا انجام دهید.اکثراً در این نوع راهی برای کنترل گرما ندارد و تخلیه روغن اضافی می­تواند یک مشکل باشد، مخصوصاً اگر گریل دارای سینی قطره ای نباشد!
  • برقی:راحت ترین نوع کباب­ پز است و برای شروع به کباب کردن به اتصال به برق و منبع تغذیه نیاز دارند. این نوع از کباب پزها معمولاً از نظر ویژگی بسیار غنی بوده و دارای ترموستات برای تنظیم گرما هستند.
  • گاز:مشابه کوره برقی است اما از گاز به جای برق استفاده می­کند. این دستگاه مجهز به اجاق گاز مخصوص خود است و برای اتصال آن به یک سیلندر گاز احتیاج دارید. کباب پز های گازی نسبت به مدل­های برقی راحت تر نیستند، اما برتری بیشتری نسبت به مدل­های اصلی اجاق گاز دارند.

ویژگی­های کلیدی

طبیعتاً چیزی که کوره باربیکیو کره ای را متمایز می­کند تعداد ویژگی­هایی است که ارائه می­دهد. برای مثال کوره­ای با ترموستات و سینی قطره­ای، کباب کردن هر نوع غذا را آسان می­کند. کیفیت صفحه کوره نیز یک عامل کلیدی است که باید در نظر گرفته شود و همچنین باید یک روکش از مواد نچسب داشته باشد که خطری سلامتی انسان را تهدید نکند. در اینجا برخی از ویژگی­هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، برای شما آورده­ایم:

  • مواد:موادی که کباب­پز از آن ساخته شده است، دوام و کیفیت پخت شما را مشخص می­کند. برخی از کوره­ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده­اند تا در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاومت کنند. برخی دیگر از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده­اند که تقریباً به اندازه فولاد محکم است. به خاطر داشته باشید که کوره­های ساخته شده از فولاد گران تر و سنگین ­تر از کوره­های ساخته شده از آلومینیوم هستند.
  • منبع حرارت:این ویژگی بیش از هر چیز در مورد راحتی و قابلیت حمل بودن آن مورد توجه قرارمی­گیرد. با این حال، کوره­های برقی راحت­ترین نوع هستند زیرا می­توانید از آنها در محیط داخل و خارج خانه استفاده کنید.
  • روکش: بشقاب گریل باید با مواد نچسب پوشانده شود تا از چسبیدن غذا روی بشقاب و ایجاد دردسر برای تمیز کردن جلوگیری شود. برخی از کوره­ها  از مخلوط تفلون جدید و تیتانیوم استفاده می­کنند در حالی که برخی دیگر فقط از تیتانیوم استفاده می­کنند. تفلون جدید نسبت به تفلون قدیمی که معمولاً با کادمیوم و دیگر فلزات سنگین مخلوط می شود، در ظروف آشپزی ایمن­تر است.
  • دفع روغن: تفاوت کباب پز باربیکیو کره­ای با انواع دیگر گریل ها این است که گریل کره­ای غذاهای سالم­تری می­پزد و این به این دلیل است که اجازه می­دهد روغن و چربی اضافی دفع شود. بسیاری از کوره­های کبابی که بررسی کردیم دارای سینی قطره­ای هستند که روغن اضافی را جمع می­کند. آن سینی آشپزی شما را بسیار لذت بخش­تر می­کند زیرا از سوختن روغن جلوگیری می­کند، دود را کاهش داده و غذا را سالم نگه می­دارد.
  • اندازه:اگر شما برای باربیکیو خود مهمان های زیادی داشته باشید و یا عضوی از یک خانواده پر جمعیت باشید، بزرگ بودن اندازه کباب پز فاکتور مهمی برایتان خواهد بود. اندازه قطر کوره باربیکیو کره ای حدود 30 سانتی متر است. این مقدار باید برای تغذیه 4 نفر کافی باشد. اگر به دنبال چیزی بزرگتر هستید، قطر برخی از گریل ها حدود 35 سانتی متر است.

کوره های باربیکیو کره­ای در داخل خانه چقدر امن هستند؟

ایمنی کباب پز باربیکیو کره ای بسیار بالاست. از آنجایی که این کوره­ها برای استفاده در داخل خانه و بیرون طراحی شده اند، ایمنی جدی در ساخت آن در نظر گرفته شده است. تا زمانی که دستورالعمل­های همراه مدل را رعایت کنید ، در امان خواهید بود.

چه نوع غذاهایی می توانم در آن کوره­ها بپزم؟

شما می­توانید تقریباً هر نوع غذایی را در یک کوره باربیکیو کره­ای بپزید. بیشتر از موارد با برش های کاغذی نازک استفاده می­کنند. بنابراین تا زمانی که برش­های شما نازک باشد، نتایج فوق العاده ای خواهید داشت.

 

باربیکیو های ویلاسازه به صورت گازی وذغالی

لذیذترین و محبوب ترین خوراک‌های ایرانی با باربکیو های ویلاسازه

آیا می توانیم از کباب پز باربیکیو کره ای برای گرم کردن استفاده کنیم؟

می توانید از گریل کره­ای خود برای فراتر از کباب کردن غذا استفاده کنید. می توانید غذاهایی مانند خورشت و سوپ را دوباره گرم کنید. فقط به خاطر داشته باشید که منطقه گرمایش و میزان گرمای حاصل از کباب پز باربیکیو کره ای بسیار کوچکتر از کوره معمولی باربیکیو در فضای باز است.

کباب پز باربیکیو کره ای یکی از بهترین انواع باربیکیو است که ممکن است برایتان مناسب باشد. در تشخیص مناسب بودن یک باربیکیو موارد زیادی را باید دز نظر بگیرید از حمله سایز، جنس، منبع انرژی و اینکه این کباب پز را برای چه کاربردی می خرید. حتی طعم غذای متناسب با سلیقه شما در انتخاب نوع باربیکیو مهم است. برای مشاوره و گرفتن راهنمایی حتما با ما در تماس باشید و یا مقالات مناسب برای راهنمایی که در سایت ویلاسازه قرار دارند را بخوانید.

انواع آتشدان و باربیکیو با تنوع طرح بالا متناسب با هر نوع سلیقه ای در سایت ویلاسازه موجود است و شما به آسانی می توانید از محصولات ما دیدن کرده و محصول مورد پسند خود را سفارش دهید. وجه تمایز ویلاسازه با سایت ها و فروشگاه ها مشابه، تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب اجناس است، که با بررسی سایت به آن پی خواهید برد.

جهت ثبت سفارش و  اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372                                                                                                                  

 

مقالات مربوطه :

راهنمای خرید باربیکیو گازی

معرفی انواع باربیکیو

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

آموزش کباب برگ و کوبیده

نحوه استفاده از باربیکیو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید