باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

ده تا از بهترین باربیکیو­های بازار

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیوهای تولید ویلاسازه

ده تا از بهترین باربیکیو­های بازار

برای کبابی کردن مواد غذایی از ابزار مختلفی می­توان استفاده نمود که باربیکیو یکی از پرطرفدارترین آن­ها به حساب می­آید . در باربیکیو­ها مواد غذایی بر روی حرارت غیر مستقیم و در مدت زمان طولانی کبابی می­شوند به همین دلیل کباب­های که به کمک آن درست می­شوند کاملا مغز پخت شده و نرم و آبدار می­شوند . باربیکیو­ها انواع مختلفی دارند که ازسوخت گاز ، برق یا زغال بهره می­گیرند . همچنین از نظر شکل ظاهری و اندازه نیز تنوع فراوانی دارند برخی مدل­های آن دارای پایه و برخی بدون پایه می­باشند ، همچنین برخی مدل­های آن تاشو و قابل حمل و نقل و استفاده در سفر می­باشند و برخی مدل­ها ثابت بوده و قابلیت جابه­جایی ندارند . در ادامه بررسی ده مدل از بهترین باربیکیو­های تولید شده در مجموعه ویلاسازه که با بهترین کیفیت ها و رنگهای کوره ای درجه یک وپایین ترین قیمت بازار به مشتریان عرضه میدهند می­پردازیم.

برای ثبت سفارشات واطلاع از قیمتها با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

انواع رنگهای جذاب باربیکیو فقط وفقط در ویلاسازه

ابعاد واندازه ای مختلف باربیکیو در ویلاسازه

  1. باربیکیو چندکاره استیل

ابعاد این باربیکیو چندکاره ۱۲۰x۵۰x۱۱۰ سانتی‌متر بوده و زن آن 60 کیلوگرم می­باشد. جنس بدنه دستگاه از ورق روغنی مقاوم و با رنگ کوره ای بوده که سوخت مصرفی آن که هم  گاز شهری و هم کپسول گاز می­باشد. این باربیکیو چند کاره بوده و هم شامل شعله گاز برای پختن مواد غذایی و قرار دادن قابلمه می­باشد و هم دارای لگن و توری سرخ کن جهت تهیه غذاهای سرخ کردی می­باشد و علاوه بر آن دارای شلف گریل و کبابی کردن می­باشد . در کناره محصول یک میز تاشو به عرض 30 سانتی متر وجود دارد و در قسمت پایین شعله ها کشو و کابینت برای قرار دادن لوازم مورد نیاز وجود دارد بنابراین این محصول به تنهایی یک آشپزخانه کوچک به حساب می­آید . از دیگر مشخصات این باربیکیو سیستم قطع خودکار و  قابلیت تنظیم دما می­باشد. این وسیله یک انتخاب مناسب جهت استفاده در ویلا ، باغ ، حیاط و سایر مکان­های تفریحی می­باشد.

  1. باربیکو مدل افروزش

ابعاد این محصول ۱۱۰x۵۲x۱۳۱.۵ سانتی‌متر و وزن آن 56 کیلو گرم می­باشد. سوخت مصرفی این دستگاه گاز می­باشد که باید به گاز شهری متصل شود . این محصول همچنین دارای توری زغال نیز می­باشد که با استفاده از آن می­توان از سوخت زغال برای کبابی و دودی نمودن مواد غذایی استفاده کرد. این کباب پز سه عدد برنر یا شعله از جنس استیل دارد که هر کدام از این شعله­ها به طور مجزا قابلیت تنظیم دما دارند. از امکانات جانبی این وسیله می­توان به چرخ ، شلف گریل ،  محفظه گرمخانه کباب ، میز کار ، اجاق خوراک­پزی ، سینی چکه گیر ، کابینت و سبد زغال اشاره نمود.

  1. باربیکیو گازی زغالی کابینت دار

ابعاد این محصول ۹۵۰x۶۰۰x۱۰۷۰ سانتی‌متر و وزن آن کیلوگرم می­باشد. جنس تابه و گریل آن از چدن و جنس بدنه آن از پروفیل و چوب ترمو وود می­باشد. در قسمت سمت چپ دستگاه اجاق خوراک­پز و در قسمت سمت راست آن میز تاشو طراحی شده است . همچنین دارای چرخ جهت جابه جایی آسان و کابینت برای قرار دادن لوازم کباب کردن می­باشد. این مدل باربیکیو هم می­تواند از سوخت گاز و هم زغال برای تهیه مواد غذایی کبابی استفاده کند. از دیگر امکانات این کباب­پز می­توان به قابلیت تنظیم دما ، هواکش و دماسنج اشاره کرد.

باربیکیو کاملا مجهز ویلاسازه به صورت گازی وذغالی

انواع باربیکوهای ویلاسازه با متریال های عالی و طراحی های بروز

  1. باربیکیو چهار شعله بدون پایه

ابعاد این باربیکیو ۷۵x۸۲x۹۰ سانتی‌متر و وزن آن 60 کیلوگرم می­باشد. جنس بدنه این محصول از استیل مرغوب می­باشد و دارای چهار شعله یا برنر می­باشد که بر روی این شعله­ها سه عدد چدن تعبیه شده است.سوخت مصرفی این دستگاه گاز شهری می­باشد و هر یک از چهار برنر دارای سیستم تنظیم دمای مجزا می­باشند. از دیگر مشخصات این محصول می­توان به سیستم قطع خودکار و ایمنی بالا آن اشاره نمود . همچنین این باربیکیو دارای جرقه زن بوده و روشن کردن دستگاه  به راحتی صورت می­­پذیرد.

  1. باربیکیو دو شعله پایه دار

ابعاد این محصول ۱۴۰x۵۸x۱۲۰ سانتی‌متر و وزن آن 50 کیلوگرم می­باشد. بدنه این مدل باربیکیو از جنس استیل مرغوب ساخته شده است و دارای پایه و همچنین چرخ برای جابه­جایی راحت­تر کباب­پز می­باشد. نوع سوخت مصرفی این باربیکیو گاز شهری می­باشد و دارای دو شعله یا برنر بوده که هر شعله به طور مجزا قابلیت تنظیم دمایی دارد . در دو طرف این باربیکیو یک میز کوچک طراحی شده تا بتوان کباب­ها و لوازم مورد نیاز را بر روی آن قرار داد . این باربیکیو همچنین مجهز به سیستم جرقه زن می­باشد.

رنگهای کوره ای کاملا مقاوم در باربیکیو های ویلاسازه

ویلاسازه ، تولید کننده انواع باربیکیو های فلزی و کباب پز آهنی مناسب برای تراس، حیاط، ویلا و بالکن خانه

  1. باربیکیو برقی رومیزی

ابعاد این باربیکیو رومیزی ۴۵۰x۲۴۰x۱۵۰ سانتی‌متر و وزن 6.5 کیلوگرم می­باشد. این مدل باربیکیو برقی بوده به همین دلیل دود کمی تولید می­کنند و برای استفاده در فضای منزل و محیط­های سربسته مناسب می­باشد. حداکثر توان مصرفی این دستگاه 1500 می­باشد و سطح تابه آن از جنس چدن تولید شده است. این وسیله برای کبابی کردن مواد دغذایی از یک المنت کمک استفاده می­کند و تمیزی و نظافت آن بسیار راحت می­باشد.

  1. باربیکیو با آتشدان هیزمی

ابعاد این باربیکیو ۱۲۰x۵۰x۱۲۰ سانتی‌متر و وزن آن 100 کیلوگرم می­باشد. جنس بدنه این کباب­پز از آهن بوده و بسیار مقاوم می­باشد . سوخت مصرفی آن گاز شهری می­باشد همچنین این دستگاه دارای یک آتشدان هیزم سوز می­باشد که برای دودی و کبابی کردن انواع مواد غذایی مانند مرغ و ماهی مناسب می­باشد. از دیگر امکانات این باربیکیو می­توان به ترموکوبل اشاره نمود که میزان حرارت دستگاه را نمایش می­دهد.

  1. باربیکیو زغالی رومیزی

ابعاد این باربیکیو ۹۱x۶۳x۴۰ سانتی‌متر و وزن آن 6 کیلوگرم می­باشد . جنس بدنه دستگاه از ورق استینلس استیل بوده که بسیار مقاوم می­باشد. این باربیکو سه شعله دارد و هر شعله به طور مجزا قابلیت تنظیم دما دارند. این کباب­پز همچنین دارای پایه­­های کوتاه بوده که ارتفاع این پایه­ها قابل تنظیم می­باشد.

  1. باربیکیو و گریل گاستروبک

ابعاد این محصول ۴۱۰x۳۵۰x۱۸۰ سانتی‌متر و وزن آن 6 کیلوگرم می­باشد. این باربیکیو با استفاده از انرژی برق کارکرده  و دارای دو المنت با قابلیت تنظیم دما می­باشد. این باربیکیو رومیزی و بدون پایه بوده و یک انتخاب مناسب جهت استفاده در فضای منزل و محیط­های سربسته می­باشد.

 

  1. باربیکیو ایستاده و کم­جا

ابعاد این کباب­پز ۵۰۰x۴۵۰x۱۲۰۰ سانتی‌متر و وزن آن 22 کیلوگرم می­باشد. این باربیکیو دارای پایه چرخ­دار می­باشد و سوخت مصرفی آن گاز شهری و همچنین زغال می­باشد. از دیگر امکانات آن می­توان به توری گریل ، سینی چکه­گیر و میز تاشو اشاره نمود.

مقالات مربوطه:

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

راهنمای خرید باربیکیو گازی

انتخاب باربیکیو ذغالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید