باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

راهنمای انتخاب بهترین کباب پز خانگی

باربیکیو جذاب محصول جدید ویلاسازه باکابینت دار

راهنمای انتخاب بهترین کباب پز خانگی

 

باربیکیو و کباب پز از جمله محصولاتی هستند که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند .  غذاهایی که بر روی  باربیکیو تهیه می‌شوند دارای عطر و طعم بسیار ویژه‌ای هستند. همین موضوع آنها را از غذاهای دیگر متمایز می‌کند . برای اینکه بتوانید غذاهایی مانند انواع کباب را بر روی باربیکیو آماده کنید نیاز به تخصص چندانی ندارید . در واقع این یک روش آشپزی بسیار آسان می‌باشد که هر شخصی می‌تواند از عهده آن بر بیاید . باربیکیو می‌تواند به کاربردهای متعدد و متنوعی داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به باربیکیوهایی که در مکان‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کرد . چنین محصولاتی از تنوع نسبتا بالایی برخوردار هستند و موجب می‌شود به شما انتخاب‌های زیادی پیش روی خود داشته باشید . در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با انواع مختلف باربیکیوهای خانگی و کاربرد آنها آشنا کنیم .

انواع رنگهای جذاب باربیکیو فقط وفقط در ویلاسازه

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک

تفاوت باربیکیو خانگی و باربیکیو صنعتی

 

همانگونه که می‌دانید محصولاتی که برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند به مراتب مصرف بسیار کمتری در مقایسه با محصولات مشابه برای کاربردهای صنعتی و تجاری دارند . باربیکیوهایی که برای مصارف صنعتی و استفاده در مکان‌هایی مانند رستوران و یا غذاخوری‌های بزرگ در نظر گرفته می‌شوند معمولاً از ابعاد و کارایی بالاتری برخوردار هستند . طراحی و زیبایی در مورد باربیکیوهای خانگی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد در حالی که در مورد باربیکیوهای صنعتی استحکام و کارایی  اولویت بسیار بالاتری دارد . طبیعی است که چنین محصولاتی به لحاظ قیمت نیز تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر داشته باشند .

 

چگونه یک باربیکیو خانگی خریداری کنیم ؟

 

برای تهیه یک باربیکیو خانگی قبل از انجام هر کاری ابتدا باید مشخص کنید که در نظر دارید باربیکیو را در کدام قسمت از منزل مورد استفاده قرار دهید . دانستن این موضوع که باربیکیو قرار است در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد یا اینکه در فضای داخلی در انتخاب نوع باربیکیو اهمیت بسیار بالایی دارد . سپس باید بر روی ویژگی‌های دیگر مانند ابعادو طرح باربیکیو توجه داشته باشید . همچنین  شاید بهتر باشدبرای خریدبهتر میزان استفاده خود از باربیکیو را نیز تا حدودی مشخص نمایید . سپس برای خرید محصول مورد نظر می توانید به فروشگاه یا تولیدی این محصولات مراجعه نمایید .

گروه تولیدی ویلا سازه تنوع بالایی از انواع باربیکیو را طراحی و تولید می کند . شما می توانید محصول مورد نظر را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق فروشگاه اینترنتی ویلا سازه خریداری کنید .

باربیکیو جمع و جور تولید ویلاسازه

باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه مناسب فضای باز طراحی شده‌اند

باربیکیو خانگی بدون دود

 

وجود دود در محصولاتی مانند باربیکیو تقریبا اجتناب ناپذیر می باشد . به دلیل اینکه تهیه غذاهایی مانند کباب به هر حال موجب ایجاد مقداری دود خواهد شد . اما در این بین باربیکیو های ذغالی طبیعتا میزان دود بیشتری تولید می کنند . شاید به همین دلیل باشد که امروزه در بسیاری از منازل و عمدتا منازل آپارتمانی از باربیکیو و منقل های گازی استفتده می شود . البته نوع دیگری از باربیکیو به نام باربیکیو برقی وجود دارد که میزان آلایندگی بسیار کمتری تولید می کنند . هر چند که این نوع از باربیکیو در کشور ما طرفداران چندانی ندارد .

 

باربیکیو خانگی گازی

 

همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم ، استفاده از باربیکیو های گازی برای مکان های خانگی و منازل آپارتمانی روز به روز در حال افزایش است . باربیکیو گازی آلایندگی بسیار کمتری در مقایسه با ذغال ایجاد می کند . همچنین باربیکیو گازی به سرعت راه اندازی و آماده استفاده می شود . سرعت تهیه غذا و مراحل آماده سازی باربیکیو از مهمترین ویژگی های باربیکیو گازی به شمار می رود .

کبابپز خانگی ویلاسازه مخصوص فضای بالکن

کبابپز پلوپزدار خانگی ویلاسازه

باربیکیو خانه باغ

 

باربیکیو هایی که برای محیط هایی مانند خانه باغ در نظر گرفته می شوند تفاوت چندانی با باربیکیو های خانگی ندارند . ممکن است این محصولات به لحاظ ابعاد کمی بزرگتر باشند . همچنین از کباب پز های سیمانی نیز در خانه باغ و محیط های این چنینی بسیار استفاده می شود . باربیکیو باغی اکثرا به صورت ذغالی می باشند . در محیط های باغی معمولا دسترسی چندانی به سوخت گاز وجود ندارد . حتی اگر چنین امکانی نیز وجود داشته باشد باز هم باربیکیو ذغالی ترجیح داده می شود به سایر انواع باربیکیو .

 باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه برای فضای باز طراحی شده‌اند

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک

باربیکیو حیاط

 

برای داشتن یک باربیکیو حیاط بهتر است از باربیکیو هایی با متریال های با کیفیت استفاده نمایید . چنین محصولاتی به صورت مداوم در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارند . به همین دلیل امکان آسیب دیدگی باربیکیو بسیار بالاست . استفاده از متریال های با کیفیت تضمین مناسبی برای افزابش عمر مفید و کارایی باربیکیو می باشد . بهتر است برای اطمینان از کیفیت باربیکیو خرید خود را از یک فروشگاه یا تولیدی با سابقه و معتبر انجام دهید . البته داشتن یک سری اطلاعات اولیه و کلی در مورد باربیکیو می تواند در انتخاب محصول مناسب تاثیر بالایی داشته باشد .

 

باربیکیو حیوانات

 

یکی از زیباترین باربیکیو هایی که می تواند در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد بدون شک باربیکیو حیوانات می باشد . در واقع این نوع از باربیکیو بیشتر یک عنصر دکوراتیو برای زیبایی بیشتر محیط به شمار می رود . این نوع از باربیکیو به صورت فلزی می باشد و طرح های بسیار متنوع و زیبایی دارد . این باربیکیو ها عمدتا به صورت ذغالی می باشند اما امکان گازسوز کردن آنها نیز وجود دارد .

 

باربیکیو خارجی

 

امروزه تولیدات داخلی در زمینه باربیکیو تحول چشمگیری داشته است و محصولات داخلی از کیفیت بسیار مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند . شاید این یکی از دلایل کاهش تقاضا برای خرید باربیکیو خارجی  باشد . البته قیمت بسیار بالای محصولات خارجی نیز در کاهش میزان تقاضا بسیار تاثیر گذار می باشد . در برخی مواقع قیمت یک باربیکیو خارجی می تواند چندین و چند برابر نمونه داخلی باشد در حالی که به لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند .

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

بهترین انتخاب برای باربیکیو خانگی

 

برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید تلاش کنید تا جای ممکن از تجربه و مشاوره افراد متخصص در این زمینه بهره ببرید . همچنین مطالعه نظرات افرادی که قبلا از محصول مورد نظر استفاده کرده اند نیز بی تاثیر نمی باشد . بهتر است قبل از اقدام به خرید ابتدا نیاز ها و انتظارات خود را از یک باربیکیو مشخص نمایید . همچنین برای جستجوی دقیق تر بهتر است میزان بودجه خود را مشخص نمایید .

همکاران ما در قسمت فروش ویلا سازه می توانند شما ر ا در انتخاب محصول مناسب یاری کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

مقالات مرتبط :

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید