باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

فوایدهای استفاده از باربیکیو در زندگی روزمره

انواع باربیکوهای ویلاسازه با متریال های عالی و طراحی های بروز

تاریخچه باربیکیو

از زمانی که انسان آتش را کشف کرد، به تدریج به کباب کردن برخی مواد غذایی مشغول شد. طعم مطلوب غذاهای کبابی باعث محبوبیت آنها و گسترش روش های کبابی کردن و همچنین استفاده از لوازم مختلف در این زمینه شد. کباب کردن مواد غذایی بر روی ذغال، موجب دودی شدن آن می شود و این طعم دودی برای بسیاری از مردم بسیار دلچسب و مطلوب است. باربیکیو ها آخرین لوازم مخصوص کباب کردن هستند که در تنوع بالا و با کارآیی ها و ویژگی های مختلف طراحی و تولید می شوند. باربیکیو یا کباب پز مجموعه ی ویلاسازه  از گذشته تا به حال تغییرات زیادی داشته و طی این مدت با توجه به پیشرفت تکنولوژی ویژگی های مثبت زیادی به آن اضافه‌ شده تا مصرف کننده راحت تر و بی دردسر تر مواد غذایی را کباب کند و از کارآیی فوق العاده کباب پز لذت ببرد.

جهت ثبت سفارشات خود و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان با همکاران ما تماس حاصل فرمایید :09142244372

باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه مناسب فضای باغ وویلا

مناسب ترین انواع باربیکیو گازی و ذغالی تولید ویلاسازه

فواید استفاده از باربیکیو

در گذشته غذاهای کبابی را بر روی آتش مستقیم آماده می کردند و همین موضوع می توانست آلودگی زیادی به محیط و یا حتی غذا وارد کند. حتی امروزه ما شاهد استفاده از منقل های سنتی هستیم که با استفاده از آنها در فضای بسته، آلودگی و دود زیادی وارد فضا می شود. از این رو باربیکیو هایی جهت استفاده در فضای بسته طراحی و تولید شد که میزان آلودگی وارد شده به محیط را تا حد چشم گیری ‌کاهش می دهند و همچنین هیچ‌ گونه دوده و یا آلودگی ای به غذا وارد نمی کنند. در صورت استفاده از این کباب پزها غذایی بهداشتی تر خواهید داشت و فضای منزل خود را آلوده نمی کنید. همچنین با استفاده از این کباب پزها اشتیاق فرد برای طبخ غذا بیشتر و با دقت و حوصله بیشتری به کباب کردن آنها می پردازد.

انواع باربیکیو

باربیکیوها در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند. به طور کلی باربیکیو ها به دو دسته کباب پز های فضای باز و کباب پزهای فضای بسته تقسیم می شوند. کباب پزهای فضای بسته معمولا از وزن سنگینی برخوردار هستند و یا به طور کلی به دیوار یا بخشی از حیاط متصل هستند. در مقابل کباب پزهای فضای بسته نسبتا سبک تر هستند و می توان آنها را برای استفاده جا به کرد.همچنین این کباب پزها بدون استفاده از ذغال و سایر سوخت های دود زا کار می کنند و از این رو آلودگی ای به محیط وارد نمی کنند. همچنین باربیکیو ها از نظر نوع سوخت به سه دسته ذغالی، گازی و برقی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود و مزایا و معایب خود را دارا است.

انواع باربیکوهای ویلاسازه با متریال های عالی و طراحی های بروز

انتخاب بهترین نوع باربیکیو بر اساس طرح ورنگ وابعاد

باربیکیوهای ذغالی

باربیکیو ذغالی بعنوان پر طرفدار ترین نوع کباب پزها شناخته می شود که با استفاده از ذغال کار می کند. این نوع کباب پز معمولا برای استفاده در فضای منزل توصیه نمی شود. چرا که می تواند دود حاصل از سوختن ذغال را وارد محیط خانه کرده و سبب ایجاد آلودگی شود. اما همه ما طعم غذای کبابی را با چاشنی دودی آن غذا می شناسیم و این طعم دودی و کباب شده، فقط در صورت کباب شدن آن بر روی ذغال به آن داده می شود. کباب پزهای ذغالی در مدل های مختلف از جمله سنگی، آجری، فلزی و غیره تولید می شوند و خریداران می توانند هر یک از این مدل ها را متناسب با نیاز و معیارهایشان تهیه کنند.

باربیکیوهای گازی

اما بسیاری از مصرف کنندگان، از فضای بازی همچون حیاط و تراس بهره مند نیستند و به دنبال کباب پزهای هستند که بتوان از آنها حتی در فضای بسته هم استفاده کرد. باربیکیوهای گازی یکی از پیشنهاد های ما برای این دسته از افراد است. این مدل از کباب پزها بدون ذغال و هیچ گونه ماده دود زایی کار می کند و با اتصال آن به گاز شهری می توان به راحتی از آن استفاده کرد. با استفاده از این باربیکیو هیچگونه آلودگی ای به منزل شما وارد نمی شود و با رعایت کامل بهداشت می توانید غذای خود را آماده کنید.

باربیکیوهای برقی

باربیکیوهای برقی نوعی دیگر از باربیکیوهای مخصوص فضای بسته هستند که با اتصال به منبع برق به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل کباب پز با داشتن مزایای فوق العاده و همچنین عدم ورود آلودگی به محیط و غذا، این امکان را برای شما فراهم می کند که در منازل خود به راحتی از آن استفاده کنید. وزن نسبتا کم این محصول موجب حمل و جابه جایی راحت آن شده است.

باربیکو های ویلاسازه با رنگهای کوره ای

انتخاب بهترین نوع باربیکیو بر اساس طرح ورنگ وابعاد از باربیکیو های ویلاسازه

نکات مهم حین خرید باربیکیو

یکی از مهم ترین نکاتی که باید حین خرید باربیکیو به آن توجه کنید، محیط استفاده از آن است. اگر قصد دارید از باربیکیو در فضای باز استفاده کنید، می توانید مدل های سنگی و آجری که در فضای حیاط ویلا و یا تراس و روف گاردن نصب می شوند را خریداری کنید. همچنین شما این امکان را دارید که بدون هیچ نگرانی ای از کباب پزهای ذغالی استفاده کنید. چرا که آلودگی و دود ناشی از سوختن ذغال در فضای باز تخلیه می شود. اما اگر قصد استفاده از باربیکیو در فضای منزل دارید، بهتر است از کباب پزهای برقی و یا گازی استفاده کنید. این مدل باربیکیوها هیچ گونه آلودگی ای به فضای خانه وارد نمی کنند و با استفاده از برق و یا گاز شهری کار می کنند. این مدل ها در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و با توجه به وزن سبکی که دارند، به راحتی جابه جا می شوند و برخلاف باربیکیوهای سنگی ثابت نیستند.

اگر حین خرید باربیکیو به محل استفاده آن دقت نکنید، ممکن است در خرید آن دچار اشتباهاتی شوید. اشتباهاتی که ممکن است به ورود آلودگی به فضای خانه منجر شود. همچنین توجه به ابعاد این محصول و تناسب آن با محل استفاده، می تواند نکته دیگری باشد که توجه به آن ضروری است. استفاده از باربیکیوها بسیار بزرگ در فضاهای نسبتا کوچک جلوه زیبایی ندارد و سبب از بین رفتن تناسب دکوراسیون آن ناحیه می شود.  در صورت خرید باربیکیو ابتدا به طور کامل از نحوه استفاده و کاربردهای هر بهش آگاهی پیدا کنید تا حین استفاده دچار مشکلی نشوید.

مقالات مربوط به این موضوع :

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

معرفی انواع باربیکیو

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید