وبلاگ ویلاسازه

انواع مختلف تخت کنار استخر

مدل های تخت کنار استخر

انواع مختلف تخت کنار استخر  تنوع بالایی دارد .مسلما در فصل های گرم سال استفاده بهینه از فضای سبز و طبیعت می تواند تا حد بسیار زیادی روحیه را بهبود بخشد .خصوصاً اینکه بخواهید در ساعت آفتابی در فصل تابستان در کنار استخر بر روی تخت مخصوص کنار استخر فضای سبز و هوای عالی لذت ببرید و آفتاب بگیرید. تخت مخصوص کنار استخر مدل های مختلفی دارد .و در جنس های متفاوتی موجود است. از جنس های تخت مخصوص کنار استخر می توان به تخت پلاستیکی اشاره کرد. تخت مخصوص کنار استخر پلاستیکی از جنس پلاستیک تولید شده .که کاملاً استاندارد و مقاوم است و چون از جنس پلاستیک تولید شده در در برابر تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.

خرید مبلمان ویلایی از جمله ملزومات فضای باز می باشد .

انواع مختلف تخت کنار استخر پلاستیکی


تخت کنار استخر پلاستیکی در مدل‌ های دسته دار و بدون دست تولید شده است. تخت کنار استخر فلزی تشک دار هم نمونه‌ های دیگر تخت استخر است .و چون از جنس فلزی تولید شده است می‌ تواند در فضای باز دوام بالایی داشته باشد. تخت کنار استخری حصیری نمونه‌ های دیگر تخت استخری است. و که وزن بسیار سبکی دارد. و برای جابجایی بسیار آسان است. بدون شک یکی از بهترین تخت های کنار استخری می‌ تواند .تخت استخر حصیری باشد .چون متناسب با آناتومی بدن طراحی شده و کاملاً استاندارد است. تخت کنار استخری از جنس چوب نمونه‌ های دیگر تخت استخری است. که از جنس بامبو تولید شده. و متناسب فضای باز است.

برخی از انواع تخت استخری همانند صندلی مسافرتی به صورت تاشو هستند .

کاربرد تخت استخر در دیزاین

تخت های کنار استخر کاربرد بسیار زیادی در زندگی امروزه دارند. و شما مطمئناً انواع تخته مخصوص کنار استخر در مکان‌ های مختلفی مشاهده کرده اید. یکی از کاربردهای تخت مخصوص کنار استخر استفاده از آن در باشگاه های ورزشی پیشرفته است. در باشگاه های ورزشی که دارای تجهیزات متنوعی نظیر استخر و چمن هستند .تخت استخری استفاده می‌ شود و وجود آن اهمیت و ضرورت دارد .چون برای جلب رضایت مشتری تعبیه شده اند. تخت مخصوص کنار استخر در دیزاین باغ ها و فضای سبز تاثیر چشمگیری دارد .و از آن برای زیبا شدن فضای سبز استفاده می کنند. زیرا حس بی نظیر و بی همتایی به افراد منتقل کند .و وقتی اشخاص بر روی تخت کنار استخر می نشیند .مطمئناً از طبیعت زیبای باغ محوطه باز ویلا بهتره لذت را می‌ برند.وجود سایبان چتری در کنار صندلی استخری فضای شما را تکمیل می کند .

انواع مختلف تخت کنار استخر و لذت از نور خورشید

زیبا شدن فضای طبیعت و استفاده از نور طبیعی خورشید برای همگان لذت بخش است .و همین دلیل بسیاری از اشخاص است ترجیح می‌ دهند .در فصل تابستان از نور آفتاب برای برنزه شدن و آفتاب گرفتن استفاده کنند .به همین دلیل تخت های مخصوص استخر را خریداری می‌ کنند .و در محوطه ویلای باغ خود قرار می دهند .تا بتوانند استفاده بهینه و به صرفه ای از فضای طبیعت و باغ ویلای خود بکنند. استفاده از تخت‌ های کنار استخر می‌ تواند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت و آرامش یافتن در طبیعت بهترین گزینه باشد. ‌

تخت کنار استخر می تواند همانند یک تاب ریلکسی باعث رفع استرس شود .

تولیدکننده تخت کنار استخر


تولید کننده تخت مخصوص کنار استخر سعی کرده از متریال مختلف و با کیفیت در تولید تخت کنار استخر استفاده کند. و قادر باشد بهترین جنس کیفیت بسیار بالا تخت های کنار استخر را در بازار داخلی و خارجی توزیع نماید. تا در واقع توزیع کننده بهترین و با کیفیت ترین تخت استخری در ایران و صادرکننده متنوع ترین، زیباترین و باکیفیت ترین طرح های استخری در خارج از کشور باشد. از آنجایی که کاربرد تخت استخری بسیار زیاد است .و در اماکن مختلف از آن برای مصارف مختلف استفاده می‌ شود .ازار فروش پر رونقی پیدا کرده است .و علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی ایران فروش بسیار زیادی دارد. در بازارهای خارجی پرفروش و پرطرفدار است.

تخت استخری می تواند همانند یک تاب ویلایی موجب تفریح و لذت شما شود .

راهنمای خرید تخت استخری

انواع مختلف تخت کنار استخر  و تولید محصولات با کیفیت

همین موضوع باعث شده تا تولید کننده بتوانند حجم محصولات تولیدی خود را افزایش دهد. و تخت‌ های کنار استخری را با تنوع بسیار زیاد و حجم انبوه به کشورهای مختلف صادر نماید. به دلیل صادرات انبوه تخت‌ های کنار استخری می‌ توان گفت میانگین صادراتی محصولات بسیار بالا است .و سالانه حجم بسیار زیادی از این محصولات در متنوع ترین طرح و رنگ و مدل به کشورهای وارد کننده .و متقاضی صادر می‌ شود و این موضوع توانسته سود بسیار عالی نسیب صادرکنندگان ایرانی کند. تقاضای خرید تخت کنار استخری بسیار بالا است. به همین دلیل توزیع آن در بازار به نحوی صورت گرفته تا توزیع‌ کنندگان بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان در بازار باشند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

تنوع جنس نیمکت فضای باز

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

معرفی بهترین مبلمان ویلایی

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

تجهیز حیاط و فضای باز

تماس با ویلا سازه :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع مختلف تخت کنار استخر

  1. الیار گفت:

    تخت های کنار استخری برای ریلکس کردن وهمچنین حمام آفتاب گرفتن بسیار ضروری هستند وانواع مختلفی دارند ویلاسازه تولید کننده ی انواع تخت کنار استخری میباشد که بااستفاده از بهترین مواد مقاوم ترین وزیباترین تخت ها رو تولید کرده ،از انواع تخت ها میتوان به تخت کنار استخری ثابت ،متحرک،فلزی،وفومی اشاره کرد که همه کاملا ضد آب هستند وبسیار زیبا

  2. بازتاب: راهنمای خرید تخت ساحلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: تنوع جنس تخت کنار استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    انواع تخت کنار استخر
    تخت کنار استخر پلاستیکی
    این مدل تخت استخری از مواد پلاستیک نظیر PP و با قالب گیری ساخته میشود. تخت استخری پلاستیکی مناسب استخرهای عمومی است زیرا قیمت مناسب هستند و ظاهر لوکسی ندارند. همچنین تحمل وزن پایینی هم دارند. تنوع رنگ ندارند و رنگ همه تخت کنار استخر پلاستیکی سفید است.
    تخت های کنار استخری پلاستیکی معمولا دارای پشتی متحرک و قابل تنظیم هستند. برخی مدلهای آن برای جابجایی چرخ دارند. بطور کلی تخت استخری پلاستیکی به دو حالت دسته دار و بدون دسته عرضه میشوند.
    تخت کنار استخر حصیری
    تخت کنار استخر حصیری عموما در فضای باز استفاده می شود. وزن کمی دارد و معمولا اسکلت فلزی آن از جنس آلومینیوم یا آهن سبک است. فریم فلزی تخت استخر حصیری تحمل وزن مناسبی دارد. از حصیر طبیعی به نام “رتن” و یا حصیر مصنوعی برای پوشش دادن نمای تخت آفتابگیر استخری استفاده می شود.
    رتن مصنوعی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار است و مدلهای مختلف تخت کنار استخری رتن را با آن می سازند. برای راحتی نشیمن این مدل ، حتما لازم است از تشک استفاده شود. در غیر اینصورت پوست دچار سوزش و خارش خواهد شد.
    تخت کنار استخر حصیری در دو مدل پشتی ثابت و متحرک ساخته می شود. پشتی متحرک قابلیت تنظیم زاویه دارد.
    تخت استخری حصیری با پشتی متحرک از ارگونومی بهتری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید