باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انتخاب باربیکیو برای مکانها مختلف ویلا

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

انتخاب باربیکیو برای مکانها مختلف ویلا

 

باربیکیوها یکی از محبوب‌ترین وسایل برای پخت و پز و آشپزی می‌باشند . این محصولات می توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند . باربیکیو به عنوان یک محصول شناخته شده برای آشپزی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد . تهیه و خوردن کباب یکی از ‌سنت های اصیل ایرانی می‌باشد که همواره مورد توجه قرار گرفته است . عمده‌ترین غذاهایی که در رستوران‌ها سرو می‌شود به صورت غذاهای کبابی می‌باشد . به همین دلیل است که استفاده از کباب پز در کشور ما در مکان‌های تجاری و همچنین فضاهای خانگی بسیار رواج پیدا کرده است . یکی از مکان‌های مناسبی که می‌توانید برای تهیه غذاهای کبابی از آن استفاده کنید فضای باغ و ویلا می‌باشد . لذت تهیه کباب در چنین مکان‌هایی بسیار دلچسب‌تر می‌باشد . در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با انواع مختلف باربیکوهای مناسب برای باغ و ویلا از تولیدات ویلاسازه  آشنا کنیم . چنانچه شما نیز قصد خرید باربیکیو و کباب پز برای ویلای خود را دارید بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این مطلب با ما همراه باشید .شماره ثبت سفارش:09142244372 

 باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه برای فضای باز طراحی شده‌اند

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

انواع باربیکیوهای ویلایی

 

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا شما را با انواع مختلف باربیکیوهایی که در ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا کنیم . شما می‌توانید تنوع بالایی از انواع باربیکیو را در محیط‌هایی مانند ویلا مورد استفاده قرار دهید . برای دسته‌بندی باربیکیوها می‌توانید   از متریال‌های مختلفی استفاده کنید تا باربیکیوهای مختلف را طبقه بندی کنید . به عنوان مثال می‌توانید باربیکیوها را به لحاظ جنس و مواد اولیه دسته‌بندی کنید و همچنین می توانید انواع کباب پز را به لحاظ ابعاد همچنین ثابت یا متحرک بودن دسته‌بندی کنید .  در ادامه شما را با برخی از این محصولات آشنا خواهیم کرد .

باربیکیوهای درجه یک ویلاسازه با استانداردهای درجه یک

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیو

باربیکیو ویلایی ثابت

 

برای ساخت این نوع از باربیکیو معمولاً از مصالحی مانند سنگ و آجر استفاده می‌شود . باربیکیوهای ثابت معمولاً دارای ابعاد نسبتاً بزرگی هستند و طبیعتاً از وزن بالایی نیز برخوردار می‌باشند . وزن بالای این محصولات موجب می‌شود که شما نتوانید مکان آنها را  تغییر دهید و به همین دلیل این محصولات با نام باربیکیو ثابت شناخته می‌شوند . در طراحی باربیکیوهای ثابت می‌توانید  طرح‌های مختلفی را به کار بگیرید و از ترکیب چندین و چند طرح مختلف بهره ببرید .

 

باربیکیو ویلایی متحرک

 

اکثر باربیکیوهای ویلایی که به صورت متحرک می‌باشند از جنس فلزی ساخته می‌شوند . البته در این بین برخی از انواع باربیکیوهای متحرک نیز وجود دارند که به صورت سیمانی می‌باشند . چنانچه در نظر دارید باربیکیو را در نقاط مختلفی از ویلای خود مورد استفاده قرار دهید بهتر است از این نوع باربی کیو برای مصارف خود بهره ببرید . برای راحتی در جابجایی گاهی اوقات باربیکیوهای متحرک به صورت چرخدار طراحی می‌شوند که موجب می‌شود به راحتی بتوانید آنها را به مکان‌های مختلف انتقال دهید .

 

باربیکیو پارتی چیست

 

این موضوع شاید در کشور ما کمی ناشناخته باشد ولی در بسیاری از کشورهای دنیا یک تفریح و دورهمی بسیار لذت بخش و جذاب می‌باشد . باربیکیو پارتی در واقع نوعی مهمانی است که در آن انواع غذاهایی که به وسیله باربیکیو تهیه می‌شود را سرو می‌کنند . ممکن است بسیاری از ما نام باربیکیو پارتی را نشنیده باشیم اما  در بسیاری از مراسم و مهمانی‌های خود غذاهایی را که در باربیکیو تهیه شده‌اند را سرو کرده‌ایم و از آن لذت برده‌ایم .

 

باربیکیو تراسی

 

باربیکیوهایی که در تراس و بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرند به لحاظ کاربرد هیچ تفاوتی با سایر انواع باربیکیوها ندارند . تنها تفاوتی که این نوع باربیکیوها با انواع دیگر باربیکیو می‌تواند داشته باشد در ابعاد محصول می‌باشد . به دلیل اینکه تراس منزل فضای محدودی می‌باشد و شما  می توانید از وسایلی با ابعاد کوچک در آنجا استفاده کنید به همین دلیل باربیکیوهایی که برای منزل و تراس منزل طراحی می‌شوند دارای ابعاد کوچکتری هستند . باربیکیوهای تراسی می‌توانند به صورت ایستاده ، دیواری و یا رومیزی باشند   همچنین شما می‌توانید در برخی مواقع از باربیکیو و منقل‌های مسافرتی در تراس منزل خود استفاده کنید . .

انتخاب بهترین نوع باربیکیو بر اساس طرح ورنگ وابعاد

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

باربیکیو تهران

 

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و به دنبال خرید یک باربیکیو هستید به احتمال زیاد می توانید به راحتی به فروشگاه‌های مختلفی که چنین محصولاتی را عرضه می‌کنند دسترسی داشته باشید . در صورتی که چنین امکانی برای شما وجود نداشته باشد و دسترسی به فروشگاه و یا تولیدی‌های عرضه کننده باربیکیو برای شما امکان‌پذیر نباشد . می‌توانید برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید . مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی مزیت دیگری نیز دارد که موجب می‌شود شما با تنوع بیشتری از محصولات مواجه شوید و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب پیش روی خود داشته باشید . گروه تولیدی ویلاسازی محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت به مشتریان خود عرضه می‌کند . محصولات این تولیدی در اسرع وقت از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود و شما می‌توانید از هر نقطه‌ای از کشور نسبت به خرید محصولات ویلا سازه اقدام نمایید .

 

 

باربیکیو جنگلی

 

باربیکیو جنگلی یکی از نام‌هایی است که برای باربیکیوهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند اطلاق می‌شود . در واقع باربیکیو جنگلی همان باربیکیو فضای باز می‌باشد که می‌تواند طراحی‌ها و همچنین متریال‌های مختلفی برای ساخت آن به کار رود . معمولا باربیکیوهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند باید به مقاومت بالاتری در برابر شرایط آب و هوایی . معمولا باربیکیوهایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند باید به مقاومت بالاتری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند چنانچه  باربیکیو شما به صورت فلزی باشد و باید مقاومت قابل ملاحظه‌ای در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی داشته باشد .

 

 

باربیکیو چدن

 

باربیکیو چدن از جمله باربیکیوهای بسیار با کیفیت و مقاومی است که به راحتی می‌توانید در مکان‌های مختلف این محصول را مورد استفاده قرار دهید . عمر مفید طولانی و همچنین عدم زنگ زدگی از مهمترین ویژگی‌ها و فواید باربیکیوهای چدنی می‌باشد . در سوی مقابل شاید بتوانیم وزن بالا را به عنوان یکی از معایب باربیکوهای چدنی عنوان کنیم . همچنین باربیکیوهایی که به صورت چدنی می‌باشند به لحاظ سایر باربیکیوهای فلزی معمولاً از قیمت نسبتاً بالاتری برخوردار هستند .

 

باربیکیو چه مارکی خوبه ؟

 

همیشه برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید مهمترین موضوع این است که ابتدا اطلاعات کافی در مورد محصولی که می‌خواهید آن را خریداری کنید داشته باشید . زمانی که با اطلاعات کافی نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی از خرید خود خواهید گرفت . موضوع دیگری که برای خرید محصول مورد نظر بهتر است به آن توجه داشته باشید شناسایی نیازهای شما می‌باشد . قبل از اقدام به انتخاب محصول مشخص کنید که چه نوع محصولی و با چه ویژگی‌هایی برای مصارف شما مناسب می‌باشد . سپس می‌توانید محصولات مختلف را  از لحاظ قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و در این بین تولیدی‌ها نیز تاثیر زیادی در کیفیت محصولات دارند . برای اطمینان از خرید محصول مناسب بهتر است خرید خود را از تولیدی‌های معتبر و با سابقه انجام دهید .

گروه تولیدی ویلا سازه   از جمله تولیدی‌هایی است که سالیان طولانی در تولید انواع تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز فعالیت دارد . محصولات این تولیدی شامل گارانتی معتبر و تضمین خدمات پس از فروش می‌باشند . برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد باربیکیوهای ویلا سازه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه کنید . همچنین همکاران ما در قسمت فروش ویلا سازه آماده ارائه مشاوره و توضیحات بیشتر جهت   انتتخاب محصول مناسب برای شما می‌باشند .

باربیکیو ریلی وسایبان دار ویلاسازه

باربیکیو های ویلاسازه با درب فلزی

مقالات مرتبط :

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید