باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انتخاب بهترین نوع منقل برای پخت کباب لذیذ

باربکیو وکبابپزهای تولید شده در ویلاسازه

منقل بهتر و کباب بهتر

کباب‌ها محبوبیت زیادی در بین کودکان و بزرگسالان‌ دارند و قطعا شما هم یکی از دوستداران غذا‌های کبابی هستید؛ پس به خوبی می‌دانید کباب و منقل به بخشی جدا نشدنی از تفریحات روزانه و شبانه ما در تعطیلات تبدیل شده‌اند.باربیکیو های مجموعه ویلاسازه تهیه شده با بهترین متریال و بالاترین کیفیت رفاه و  آسایش شما را در پختن غذاهای کبابی ولذیذ برای شما آسان میکند .

جهت ثبت سفارش واطلاع از قیمت محصولات با این شماره تماس بگیرید :09142244372

 

انتخاب بهترین نوع منقل (باربیکیو) به موارد مختلفی مرتبط است که شامل سلیقه شما، نیازهای خود، بودجه، ویژگی‌های عملکردی، اندازه و محل استفاده می‌شود. در زیر، چند نوع معمول منقل و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی میکنیم:

منقل فلزی (استیل یا آهن)

– مقاوم در برابر آب و آتش
– دارای عمر زیاد
– حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک
– معمولاً مناسب برای استفاده در فضای باز

منقل چوبی

– ایجاد طعم خاص به غذا
– طراحی زیبا و دکوراتیو
– نیاز به مراقبت بیشتر نسبت به منقل‌های فلزی

منقل گازی

منقل گازی یا باربیکیو گازی
– راحت و سریع به دمانده شدن آماده می‌شود
– کمترین میزان دود و بوی ناخوشایند
– معمولاً کمترین تعداد مهماندهی را پوشش می‌دهد

منقل ذغالی

باربیکیو ذغالی
– ایجاد طعم خاص به غذا
– انتخاب ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تجربه باربیکیو سنتی
– ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای دمانده شدن داشته باشد

منقل قابل حمل

– ایده‌آل برای مسافرت و گردشگری
– حمل و نقل آسان و کم حجم
– ممکن است توان محدودتری داشته باشد

بهتر است قبل از خرید، نیازها و ترجیحات خود را مد نظر داشته باشید و با مطالعه نقدها و بررسی‌ها، انتخابی که بهترین به نظر می‌آید را انجام دهید.

 

لذیذترین غذاهای کبابی با باربیکیو های ویلاسازه

باربیکیو های جمع وجور و جذاب ریلی تولید شده در ویلاسازه

 

احتراق ساده و ایمن

شما همیشه برای آشپزی به حرارت نیاز دارید، و این حرارت را باید قبل از آماده سازی اولیه غذا مهیا کنید. برای آماده سازی هر چه سریع تر آتش می‌توانید از استارت‌های آتش‌نشانی یا به‌طور کلی از هر چیزی که قابلیت اشتعال دارد مثل کاغذهای باطله و روزنامه استفاده کنید. بعد از  شعله گرفتن مشتعل کننده‌ها باید زغال و چوب را داخل آتش بریزید، در صورت ضعیف بودن شعله‌های آتش کافیست چند تکه چوب اضافه کنید.

زمانی که زغال و چوب به رنگ خاکستری در می‌آید یعنی آماده می‌باشد پس زمان انتقال زغال‌ها به کباب پز است؛ بعد از انتقال زغال‌ها فورا باید سطح پخت (تابه، سینی، پلانچ یا بشقاب) مورد نظر خود را روی حرارت بگذارید و بعد از داغ شدن بلافاصله غذا را داخل آن قرار دهید. حالا فقط باید منتظر بمانید تا غذا خوب پخته شود و بعد نوش‌ جان کنید.

آشپزی با سهولت

شما با یک پلانچ منقل (نوعی صفحه پخت) می‌توانید کبابی سالم‌تر و با کیفیت‌تر تهیه کنید. در واقع قرار گیری یک صفحه پخت مناسب بین غذا و آتش یا به زبان ساده‌تر عدم قرار دادن غذا به طور مستقیم در بالای شعله و تماس نداشتن غذا و آتش با یکدیگر، احتمال سوختگی غذا را به شدن کاهش می‌دهد.

بشقاب‌های مخصوص پخت و پز به حرارت حساس نیستند و اغلب به شکل دایره با چندین قسمت مختلف دیده می‌‌شوند. که این قسمت‌های مختلف به شما امکان پخت چند دستورالعمل مختلف را در یک زمان واحد می‌دهد.

لذت آتش منقل

همیشه در تمام گردش‌ها چه در جنگل و چه در کنار ساحل یکی از بهترین تفریحات درست کردن آتش و جمع کردن دوستان به دور آن می‌باشد. به‌طور کلی انسان از زمانی که آتش را کشف کرد از دیدن و کار با آن احساس خوبی دریافت کرده و سود بسیاری برده است. حالا شما با درست کردن یک منقل ساده با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم غذای آتشی فوق‌العاده‌ای آماده می‌کنید هم در فضایی گرم و صمیمی با دوستان خود به دور آتش منقل جمع ‌می‌شوید و یک خاطره خوب دیگر ثبت می‌کنید.

 

قیمتهای استثنایی باربیکیو در ویلاسازه

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک و خاص

لوازم جانبی بیشتر یعنی کارایی بیشتر

 

پخت و پز روی منقل بیش از هر چیزی لذت بخش است مخصوصا برای کسانی که آشپزی روی شعله را دوست دارند‌. شما می‌توانید به راحتی با خرید یک پلانچ چند قسمتی و اضافه کردن آن به کباب پز خود یک کبابی کوچک ولی واقعی ایجاد کنید. به‌طوری که امکان پخت همزمان کباب دنده، سوسیس و مرغ را خواهید داشت.

معیار انتخاب پلانچ

انتخاب پلانچ یک انتخاب کاملا سلیقه‌ای و مربوط به نحوه استفاده و انتظارات شما از دستگاه می‌باشد پس هیچ معیار مشخصی ندارد و ما نمی‌توانیم در این باره چیزی بگوییم. فقط هنگام خرید به فروشگاه‌هایی معتبر مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

نمای بیرونی پلانچ

در سال ۲۰۱۵ Ofyr یک پلانچ فوق‌العاده به بازار ارائه داد که مورد تحسین و تشویق بسیاری از خریداران قرار گرفت. این محصول از جنس فولاد کورتن بود با جلوه‌ای از رنگ مشکی یا زرد که این روز‌ها از نظر صنعتی بسیار شیک و لوکس به حساب می‌آید.

 

کیفیت و استحکام فوق‌العاده

بدنه این محصول ساختاری از  جنس فولاد کورتن دارد و صفحه پخت بیرونی این محصول از  جنس فولاد کربنی می‌باشد، در نتیجه فرم و قالبی بسیار مقاوم و محکم دارد؛ پس این منقل را به راحتی می‌توانید در خارج از خانه حتی زیر آفتاب و باران نگهداری کنید.

این محصول هیچ نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد فقط بعد از هر بار استفاده باید باقی مانده غذا و آب پخت را دور بریزید و روغن روی توری را با یک پارچه مناسب پاک کنید.

انواع لوازم جانبی

برند Ofyr فکر همه جا و همه چیز کرده، و شما را در لحظه پخت و پز فقط با یک plancha تصور کرده. به همین دلیل این محصول تمام لوازم مورد نیاز برای داشتن یک کبابی کوچک و درست کردن انواع کباب‌ها را دارد.

نظر ما در مورد پلانچ منقل

پلانچ منقل طبخی سالم و آسانی را برای شما ممکن می‌سازد و به تنهایی وسیله‌ای منحصر به فرد برای پخت و پز به شمار می‌آید. پس ما به شما توصیه می‌کنیم این محصول شیک و لوکس را به اسباب کباب پزی خود اضافه کنید و در نهایت از نوش‌ جان کردن غذا‌های با کیفیت و سالم لذت ببرید.

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و کیفیت درجه یک

مقالات مرتبط :

راهنمای خرید باربیکیو گازی

معرفی انواع باربیکیو

انتخاب باربیکیو ذغالی

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید