باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع اجاق گاز رومیزی و راهنمای خرید آن

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکمو مقاوم

اجاق گاز رومیزی

امروزه متراژ خانه های مسکونی کوچک‌ تر شده به همین دلیل استفاده از اجاق گاز رومیزی ایده آل ترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک است به همین دلیل اجاق گازهای رومیزی مورد استقبال اشخاص زیادی قرار گرفته است اجاق گازهای رومیزی بر روی کابینت ها نصب می شوند به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کند. اجاق گازهای توکار کاربرد  یکسانی با دیگر اجاق گازها دارند اما تفاوت آن ها این است که اجاق گاز های توکار و رومیزی مانند دیگر اجاق گاز های مبله و معمولی  فر ندارند. اجاق گاز های توکار و رومیزی به دلیل این که کاملاً جمع و جور هستند و حجم زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کنند  می تواند برای افرادی که خانه‌ های کوچکی دارند مناسب باشد. البته اجاق گاز های رومیزی در دو نوع اجاق گاز و برقی و اجاق گاز گازی موجود هستند. اجاق گازهای برقی همانطور که از نامش مشخص است مصرف انرژی آن ها با برق است به همین دلیل در زمان بسیار کمی می توانند غذا را پخت کنند.

اجاق گاز های برقی در انواع اجاق گاز های صفحه ای،  دیجیتالی و لمسی موجود هستند که ظاهر بسیار مدرن و جذابی دارد و استفاده از آن ها سبب زیبای دکوراسیون آشپزخانه می شود. اجاق گاز رومیزی مرغوب چون با استفاده از برق کارایی دارد  برای افرادی که علاقه مند نیستند هزینه‌ های بابت پرداخت قبوض برق پرداخت نمایند صرفه اقتصادی ندارد آن ها بهتر است از اجاق گاز های گازی استفاده نمایند که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد.‌ اجاق گاز های گازی یک دستگیره برای زیاد و کم کردن شعله دارد که کاربر می تواند برای کم کردن یا زیاد کردن شعله  از دسته آن کمک بگیرد.‌ اگر شما آشپزخانه کوچکی دارید و مایل هستید از گاز های توکار برای جمع و جور شدن فضای آشپزخانه و مدرن شدن دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه استفاده کنید مطمئنا بهترین انتخاب را کرده اید. با انواع مختلف ابعاد باربیکیو های تولید  شده در مجموعه ویلاسازه آشنا خواهیم شدو شما میتوانید بهترین نوع ان را از مجموعه ویلاسازه خریداری نمایید

برای اطلاع از قیمت ومشخصات محصولات میتوانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای الکترو استاتیک

باربیکیو های ویلاسازه در اندازه و ابعاد مختلف

انواع اجاق گاز رومیزی

اجاق گازهای رومیزی از صفحه انواع مختلفی دارد و در جنس های مختلفی تولید شده است. یکی از انواع اجاق گاز های رومیزی اجاق گاز صفحه سرامیکی است. اجاق گاز صفحه سرامیکی همانطور که از نامش مشخص است از صفحه سرامیکی تولید شده است که در برابر حرارت و دما مقاومت بسیار بالایی دارد و نمی شکند. مشخصات های سرامیکی از جنس سرامیک تولید شده اند بنابراین تمیز کردن آنها بسیار آسان است و فقط کافیست با استفاده از یک دستمال مرطوب سطح اجاق گاز سرامیکی را دستمال بکشید تا تمیز و براق شود. اجاق گاز های سرامیکی چون اسلامی که با کیفیت تولید شده‌اند در برابر تغییر دما کاملاً مقاوم هستند با یک نوع اجاق گاز رومیزی مرغوب به شمار می روند. اجاق گاز صفحه شیشه ای از انواع دیگر اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای هستند.

اجاق گازهای شیشه ‌ای از جنس شیشه نشکن تولید شده ‌اند که کاملاً در برابر تغییرات دما و حرارت مقاوم هستند و تمیز کردن این اجاق گاز رومیزی مرغوب بسیار آسان است و به راحتی با یک دستمال مرطوب می توانید تمام لکه ها و چربی های موجود بر روی صفحه شیشه اجاق گاز را تمیز نمایید. اجاق گاز رومیزی با کیفیت جنس شیشه نشکن تولید شده است مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی می ‌شود. اجاق گاز صفحه ای استیل از دیگر انواع اجاق گاز رومیزی مرغوب است که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و چون از استیل ضد زنگ تولید شده است مواد غذایی به آن نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود. اجاق گاز صفحه استیل در دو نوع آجدار و ساده تقسیم بندی می شود.

باربیکیوهای پلوپزدار زیبای ویلاسازه

باربیکیو زغالی و گازی بهترین انتخاب برای شما

راهنمای خرید اجاق گاز رومیزی

با توجه به اینکه اجاق گاز های توکار یا صفحه‌ ای در مدل های مختلفی تولید شده و جنس های متفاوتی دارد باید قبل از خرید اطلاعات جامع و کاملی راجع به اجاق گاز رومیزی مرغوب داشته باشید. در ابتدا شما باید نوع اجاق گاز رومیزی را مشخص کنید و تعیین کنید که چه نوع اجاق گازی برای خانه شما و سبک دکوراسیون خانه شما مناسب است. همان طور که گفتیم اجاق گاز ها در دو نوع اجاق گاز برقی و نوع اجاقی تولید شده اند هر کدام قیمت متفاوتی دارند. در هنگام خرید اجاق گاز  توجه کنید که تنظیم حرارت اجاق گاز برقی کمی دشوار است اما با اجاق گاز گازی به راحتی می توانید شعله را تنظیم کنید. در ایران چون تعرفه گاز از تعرفه برق ارزانتر است بسیاری از اشخاص علاقه مند هستند از محصولات گازی مانند اجاق گاز گازی استفاده کنند اما اگر شما از پس هزینه‌ های برق بر می‌ آید می‌ توانید از اجاق گاز برقی استفاده کنید.

اجاق گاز های برقی را می توانید در حرارت بالا تنظیم کنید. نکته دیگری که در هنگام خرید اجاق گاز رومیزی مرغوب باید به آن توجه کنید این است که تمیز کردن اجاق گازی که خریداری می کنید باید آسان باشد.بنابراین تمیز کردن اجاق گاز برقی نسبت به اجاق گاز گازی راحت تر است اما  توجه کنید که اگر روی اجاق برقی آب بریزد امکان خراب شدن آن زیاد است. اگر شما در طول روز غذای زیادی پخت می کنید بهترین انتخاب برای شما اجاق گاز گازی است. به اندازه اجاق گاز رومیزی مرغوب توجه کنید. بنابراین اگر شما خانه کوچکی دارید می توانید از اجاق گازهای صفحه ای با اندازه کوچکتر استفاده کنید. اجاق گازها در مدل های دو شعله و چهار شعله و غیره تولید شده اند اگر شما یک خانواده کم جمعیت هستید می توانید از اجاق گاز های ۴ مشعل استفاده کنید تا صرفه و توجیه اقتصادی برای شما داشته باشد اما اگر خانواده بزرگی هستید و یک خانواده مهمان دوست هستید می توانید اجاق گازی با تعداد شعله زیاد تر خریداری کنید.

اجاق گاز رومیزی، بهترین گزینه برای خرید

اجاق گاز رومیزی مرغوب بهترین انتخاب برای خانه های آپارتمانی با آشپزخانه کوچک است و اجاق گازها حجم کمتری از آشپزخانه اشغال می‌ کنند و چون وزن سبکی دارند حمل و نقل آن ها بسیار آسان است. شما می توانید از بخش زیر این اجاق گاز رومیزی مرغوب برای نصب کشو و کابینت استفاده کنید و از فضای آشپزخانه استفاده بهینه نمایید . علاوه بر آن چون بر روی کابینت نصب می شوند یک انتخاب برای افرادی است که در خانه کودک خردسال دارند. اجاق گازهای صفحه ای انتخاب مناسب برای افرادی است که در خانه خود کودکان دارند که علاقه مند به استفاده از محصولات آشپزخانه هستند، زیرا خطر آتش سوزی در اجاق گاز رومیزی مرغوب بسیار پایین است. اجاق گاز رومیزی مرغوب توان حرارتی بالایی دارد می‌ تواند یک انتخاب ایده آل برای سرآشپزهای حرفه ای باشد.

در گازهای صفحه ای غذا با سرعت بیشتری طبخ می شود و در مدت زمان کم می توانید غذایی با طعم و عطر عالی فراهم نماید. شما می توانید با استفاده از اجاق گازهای رومیزی مرغوب و درجه حرارت را کم و زیاد کنید تا در انرژی مصرفی صرفه‌ جویی شود. اجاق گازهای رومیزی مرغوب طراحی بسیار زیبا و جذابی دارند که می‌ توانند برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه گزینه عالی باشد. اجاق گازهای رومیزی مرغوب دارای تنوع زیادی در مدل و جنس است و شما در انتخاب اجاق گاز رومیزی مرغوب دستتان باز است و می‌ توانید اجاق گاز رومیزی مرغوب متناسب با سلیقه و تعداد مشعل های متنوع خریداری نمایید. همانطور که گفته شد اجاق گازهای رومیزی مرغوب جنس های متفاوتی دارد و در مدل‌ های کدر و براق تولید شده اند.‌

نکات مهم حین خرید اجاق گاز رومیزی

در خرید اجاق گاز رومیزی با کیفیت حتماً به جنس صفحه اجاق گاز توجه کنید، زیرا همانطور که گفته شد اجاق گاز از لحاظ جنس صفحه دسته بندی های مختلفی دارند. نوع صفحه اجاق گاز رومیزی با کیفیت بر روی ظاهر اجاق گاز تاثیر گذار است و علاوه بر آن نوع صفحه بر روی کارایی و عملکرد اجاق گاز هم تاثیرات زیادی دارد. همانطور که از قبل بیان شد اجاق گاز ها در مدل های صفحه شیشه ای، استیل و سرامیکی تولید شده‌ اند و شما باید دوام و ماندگاری اجاق‌ گاز را در نظر بگیرید. در داخل کشور برند های داخلی و خارجی اجاق گاز رومیزی با کیفیت  موجود است که شما می توانید یکی از این برند ها را انتخاب نمایید. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که اجاق گاز رومیزی صفحه استیل چون از صفحه استیل تولید شده اند و مواد غذای کمتر به آن می چسبد.

بنابراین می توانید در مدت زمان طولانی آن را تمیز نمایید و نیاز به تمیز کردن روزانه ندارد. اما تمیز کردن اجاق گازهای استیل کمی دشوارتر از اجاق گاز های سرامیکی و شیشه ای است. عامل مهم دیگری که باید در خرید اجاق گاز رومیزی مرغوب باید توجه کنید توان و قدرت حرارتی اجاق گاز است. اگر اجاق گازی با توان بالا خریداری کنید مسلما زمان طبخ غذا کاهش می یابد، اگر شما خانواده پر جمعیتی هستید می توانید از اجاق گازهای با تعداد شعله زیاد و قدرت با حرارتی بالا استفاده کنید تا در مدت زمان کمی بتوانید غذایی مناسب پخت نمایید. برند اجاق گاز رومیزی با کیفیت از عوامل دیگری است که باید حتماً به آن توجه کنید و در ایران برند های تولیدی سرشناس در آوازه اجاق گاز های متنوع و با کیفیت تولید کرده اند که می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

طبخ انواع غذاها با باربیکیو های ویلاسازه

کباب پز زغالی و گازی ویلاسازه یک وسیله همه کاره

مقالات مرتبط با این موضوع :

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

معرفی انواع باربیکیو

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید