باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع مختلف باربیکیو کمپینگ

انواع باربیکوهای ویلاسازه با متریال های عالی و طراحی های بروز

باربیکیو کمپینگ

 

کمپینگ و مسافرت امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . افراد روز به روز تمایل بیشتری برای  امورات این چنینی نشان می‌دهند . امروزه صنعت تولید محصولات کمپینگ بسیار پیشرفت کرده است و این پیشرفت روز به روز در حال افزایش می‌باشد . وسایل بسیار مختلف و متنوعی برای کمپینگ و مسافرت‌ها   طراحی می‌شود که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارند .  امروزه وسایل و تجهیزاتی که مربوط به کمپینگ می‌شوند طیف وسیعی را شامل می‌شوند . از ماشین‌های مخصوص کمپینگ گرفته تا تجهیزات مختلفی که برای  آسایش بیشتر در مسافرت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد . همه و همه در دسته محصولات کمپینگ جای می‌گیرند . در گذشته منقل مسافرتی و کباب پزای مسافرتی برای پیک نیک و   طبیعت گردی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به دلیل  تنوع زیادی که در محصولات کمپینگ به وجود آمده است از محصولاتی مانند باربیکیو نیز برای کمپینگ استفاده می‌شود . البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که محصولاتی مانند باربیکیو و کباب پز تفاوت چندانی به لحاظ کاربرد با یکدیگر ندارند . در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با باربیکیو کمپینگ بیشتر آشنا کنیم و یک سری اطلاعات کلی در مورد این محصول به شما ارائه دهیم . تجهیزات ویلایی ویلاسازه با سابقه ی 10 ساله در زمینه تولید تجهیزات مدرن ویلایی آماده ی خدمت به مشتریان عزیز و گرامی میباشد.

برای اطلاع از قیمت محصولات میتوانید با مشاوران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

 

انواع مختلف باربیکیو کمپینگ

 

اگر بخواهیم باربیکیوهای کمپینگ را به لحاظ نوع کاربرد دسته بندی کنیم می‌توانیم این محصولات را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم . دسته اول باربیکیو و کباب پزهای مسافرتی سنتی می‌باشند که همه شما با آنها آشنایی دارید . این محصولات معمولاً از وزن و ابعاد پایینی برخوردار هستند .  که موجب می‌شود قابلیت جابجایی آنها افزایش پیدا کند . دسته دوم باربیکیوهای کمپینگ محصولاتی هستند که برای استفاده در خودروهای کمپینگ یا فضاهای مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند . چنین محصولاتی بیشتر شبیه باربیکیوهایی هستند که در منازل مورد استفاده قرار می‌دهید . اما با این تفاوت که در بیشتر مواقع ابعاد آنها کوچکتر می‌باشد .

 

بهترین نوع باربیکیو کمپینگ

 

برای اینکه بتوانید یک باربیکیو کمپینگ مناسب برای خود خریداری کنید ابتدا باید مشخص کنید که در نظر دارید در چه فضاهایی از باربیکیو استفاده کنید . در واقع باربیکیو برای شما چه کاربردی خواهد داشت . شما می‌توانید یک منقل مسافرتی کوچک برای   نیاز خود خریداری کنید . به احتمال زیاد این محصول می‌تواند بسیار کاربردی باشد . اما در صورتی که قصد تجهیز خودروی کمپینگ و یا چادر سافرتی خود را دارید به احتمال زیاد با چالش جدی‌تری مواجه خواهید شد . در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند مشورت کنید و برای انتخاب محصول مناسب از آنها کمک بگیرید .

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره جهت خرید بیکیو کمپینگ می‌توانید با قسمت فروش ویلا سازه و همکاران ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید .

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیو

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

قیمت باربیکیو کمپینگ

 

نکته‌ای که در مورد باربیکیو کمپینگ وجود دارد این است که   شما می‌توانید با هر میزان از بودجه اقدام به خرید یکی از انواع این محصولات نمایید . به عنوان مثال شما می‌توانید با بودجه‌ای در حدود چند صد هزار تومان اقدام به خرید یک کباب پز مسافرتی کوچک و بسیار کاربردی نمایید . در این بین بودجه شما برای خرید یک باربیکیو کمپینگ می‌تواند تا چندین میلیون تومان نیز افزایش پیدا کند . برای اینکه بتوانید جستجوی مناسبی داشته باشید و محصول مورد نظر خود را به راحتی بیابید بهتر است میزان بودجه خود را قبل از آغاز جستجو مشخص کنید .

 

باربیکیو کوچک

 

عمدتا محصولاتی هستند که برای   مصارفی مانند کمپینگ و مسافرت بسیار مناسب می‌باشند . البته تعریف باربیکیو کوچک در مورد انواع مختلف این محصولات متفاوت است . به عنوان مثال باربیکیو کوچک صنعتی حداقل دارای ابعادی در حدود یک متر می‌باشند در حالی که باربیکوهای کوچک   مسافرتی می‌توانند ابعادی در حدود چند سانتی‌متر داشته باشند . به همین دلیل است که تعریف باربیکیو کوچک که در  انواع مختلف این محصولات متفاوت می‌باشد . برای مشاهده انواع مختلف باربیکوهای کوچک می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه و قسمت محصولات مراجعه نمایید .

باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه مناسب فضای باز

باربیکیو های ساخت مجموعه ویلاسازه با بهترین کیفیت

باربیکیو حیاط خلوت

 

مکان‌هایی مانند حیاط خلوت شباهت زیادی به تراس و بالکن دارند و دارای ابعاد کوچکتری در مقایسه با حیاط منزل می‌باشند . باربیکیوهایی که برای چنین مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شوند   در واقع همان محصولاتی هستند که در تراس و بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از انواع مختلف باربیکیو ایستاده ،  باربیکیو رومیزی و باربیکیو دیواری برای استفاده در چنین مکان‌هایی بهره ببرید .

باربیکیو ویلاسازه با سایبان باز و بسته شونده

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک

 

باربیکیو خوب

 

.  در واقع تعریف استاندارد و مشخصی از یک باربیکیو خوب وجود ندارد . برای شناخت یک باربیکیو خوب ابتدا باید بتوانید نیازها و انتظارات خود را از یک بار بیکیو مشخص نمایید . زمانی که به درستی بتوانید نیازهای خود را مشخص کنید و جستجوی هدفمندی برای یافتن محصول مورد نظر داشته باشید ، در چنین شرایطی می‌توانید به یافتن یک بار بیکیوی خوب بسیار امیدوار باشید . در واقع باربیکیوی خوب محصولی است که بتواند بیشترین میزان انتظارات شما را برآورده کند و همچنین کارایی مناسبی برای کاربرد مورد نظر شما داشته باشد .

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی رایج‌ترین نو‌ع‌های باربیکیو

 

باربیکیو دست دوم

 

در صورتی که تمایل دارید یک باربیکیو برای کمپینگ خریداری کنید می‌توانید گزینه خرید محصول دست دوم را نیز مورد بررسی قرار دهید . البته قبل از هر کاری باید به این موضوع توجه داشته باشید که به احتمال زیاد محصولات دست دوم دارای ایراداتی خواهند بود . در برخی مواقع ایرادات و نواقص محصولات دست دوم   با یک سری تعمیرات جزئی رفع می‌شود اما در برخی مواقع نیاز به تعمیرات اساسی دارند و گاهی اوقات تعمیر آنها امکان‌پذیر نمی‌باشد . به همین دلیل است که در بیشتر مواقع پیشنهاد می‌شود جهت رضایت بیشتر از کیفیت و کارایی محصول مورد نظر از خرید محصول دست دوم خودداری کنید .

 

باربیکیو دست ساز

 

باربیکیو دست ساز محصولی است که عمدتاً به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شود و   تولید آنها به صورت محدود می‌باشد . در صورتی که این محصولات به صورت اصولی و درست طراحی و ساخته شونده و از متریال‌های با کیفیت در تولید آنها استفاده شود می‌توانند محصولاتی بسیار خاص و فوق العاده باشند . البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع قیمت باربیکیوهای دست ساز به مراتب بالاتر از باربیکیوهای موجود در بازار می‌باشد .

 

 

 باربیکیو دیواری

 

باربیکیو دیواری یک گزینه ایده‌آل برای مکان‌هایی است که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند . باربیکیوهای دیواری عمدتاً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای ابعاد نسبتاً کوچکی هستند . این محصولات به صورت گازی و زغالی در بازار موجود می‌باشند و امکان استفاده از آنها به صورت دوگانه سوز نیز وجود دارد . نکته مهم در مورد باربیکیو دیواری نصب صحیح این محصولات می‌باشد که در غیر این صورت می‌تواند مشکلاتی را به هنگام استفاده برای شما به وجود آورد .

مقالات مرتبط با این موضوع :

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

معرفی انواع باربیکیو

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید