باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

 باربیکیو تاشو دیواری

کبابپز سایبان دار ویلاسازه

 

 

 

 باربیکیو تاشو دیواری

 

به مرور زمان محصولاتی مانند باربیکیو تنوع بالاتری پیدا کردند

امروزه شما می‌توانید تنوع بسیار بالایی از این محصولات را در مکان‌های مختلف مشاهده کنید . باربیکیوها همچنین کاربردهای بسیار متنوع‌ تری دارند و شما می ‌توانید انواع مختلفی از باربیکیو های شرکت ویلاسازه را برای مصارف صنعتی و یا خانگی تهیه کنید . غذاهایی که با استفاده از باربیکیو تهیه می‌شوند محبوبیت بسیار بالایی در جامعه ما دارند .   انواع مختلف کباب‌ها که هر کدام دارای طرفداران زیادی می ‌باشند .    در این بین گاهی اوقات شما به دلیل فضای محدودی که دارید نمی‌توانید از باربیکیو استفاده کنید . استفاده از باربیکیوهای تاشو می‌تواند راه حل مناسبی برای مشکل شما باشد . در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با انواع مختلفی از باربیکیوهای دیواری و تاشو و همچنین کاربرد آنها آشنا کنیم .برای ثبت سفارشات خود و ارتباط با مشاوران ما میتوانید با این شماره تماس بیگرید :09142244372

 

باربیکیو های ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکمو مقاوم

باربیکیوهای ذغالی و گازی ویلاسازه با ظاهر مدرن‌تر و عملکرد بهتر

کاربرد باربیکیو تاشو دیواری

این محصولات قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که می‌تواند در بسیاری از مواقع راه حل مناسبی برای مشکل شما باشد .  باربیکیو‌های تاشو در شرایطی استفاده می‌شود که شما مشکل محدودیت فضا دارید .  همچنین شما نیاز دارید تا از فضای خود کاربردها و استفاده‌های دیگری نیز داشته باشید . باربیکیوهای تاشو این قابلیت را دارند که شما بعد از هر بار استفاده آنها را جمع آوری کنید و در نتیجه فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کنند . یکی از بهترین کاربردها برای باربیکیوهای تاشو استفاده در تراس و بالکن منزل می‌باشد . در چنین فضاهایی عمدتاً مشکل کمبود فضا وجود دارد و شما باید بتوانید فضای موجود را مدیریت کنید تا بتوانید استفاده حداکثری از آن داشته باشید . در این شرایط استفاده از باربیکو دیواری ‌می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

 

ابعاد باربیکیو تاشوی دیواری

چنین محصولاتی عمدتاً دارای ابعاد بسیار کوچکی می‌باشند که موجب می‌شود شما بتوانید به راحتی آنها را نصب و راه‌اندازی کنید .  البته در این بین برخی از انواع باربیکو های دیواری وجود دارند  که برای مصارف صنعتی به کار می‌ رود و که طبیعتاً دارای ابعاد بزرگ‌ تری هستند . باربیکیوهای تاشو دیواری که برای مصارف خانگی تولید می‌شوند معمولاً دارای ابعادی بین ۵۰ الی ۱۰۰ سانتی‌متر می‌باشند .  البته امکان دارد این ابعاد با توجه به شرایط محیط شما و همچنین نیازهای شما متغیر باشد . شما می‌توانید باربیکیوهای دیواری با ابعاد مورد نظر خود را به صورت سفارشی تهیه کنید .

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و سایز های مختلف

خرید باربیکیو تاشو دیواری

امروزه شما به راحتی می‌توانید انواع مختلفی از این محصولات را از طریق فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات پخت و پز به راحتی تهیه کنید .  همچنین شما می‌توانید برای خرید باربیکیو به فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات ویلایی و تجهیزات فضای باز نیز مراجعه نمایید .  در صورتی که شما زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های مختلف و بررسی محصولات متنوع را نداشته باشید می‌توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید .  شما می‌توانید در عرض چند دقیقه چندین و چند محصول مختلف را در محیط اینترنت جستجو کرده و آنها را با هم مقایسه کنید .  خرید اینترنتی این ویژگی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید .

 

خرید باربیکیو تاشو دیواری از ویلا سازه

گروه تولیدی ویلا سازه از تولید کنندگان با سابقه و خوشنام در صنعت تجهیزات ویلایی می‌باشد که انواع مختلفی از باربیکیو را تهیه و تولید می‌کند . این تولیدی محصولات خود را از طریق باربری به سراسر کشور ارسال می‌کند و شما می‌توانید از هر نقطه از کشور نسبت به خرید محصولات ویلا سازه اقدام کنید .  تنوع بالای محصولات ویلا سازه موجب می‌شود که شما به راحتی بتوانید محصولات مختلف را بررسی کرده و مناسب‌ ترین محصول را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید .محصولات این تولیدی را می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کنید .  در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در قسمت فروش ویلا سازه تماس بگیرید و مشاوره لازم را از آنها دریافت کنید .

 

جنس باربیکیو تاشو دیواری

به طور کلی باربیکیوهایی که به صورت تاشو و دیواری طراحی می‌شوند به صورت فلزی می‌باشند . شما می‌توانید انواع مختلفی از فلزات را برای تولید چنین محصولاتی مورد استفاده قرار دهید . فولاد و آهن از جمله محبوب‌ترین فلزات برای تولید انواع مختلف باربیکیو می‌باشند . هرچند که در برخی مواقع از فلزاتی مانند چدن نیز برای ساخت انواع باربیکیوهای دیواری و تاشو استفاده می‌شود .  استفاده از فلزاتی مانند استیل نیز می‌تواند در زیبایی و همچنین مقاومت باربیکیو شما تاثیرگذار باشد . به طور کلی نکته مهم در مورد باربیکیوهای دیواری وزن این محصولات می‌باشد که حتماً باید وزن پایینی داشته باشند تا به راحتی بتوانند بر روی دیوار نصب شوند . به همین دلیل تا جای ممکن باید بتوانید وزن محصول را پایین بیاورید اما در عین حال کیفیت محصول و کارایی آن کاهش پیدا نکند .

باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه مناسب فضای باغ وویلا

مناسب ترین انواع باربیکیو گازی و ذغالی تولید ویلاسازه

  

نکته مهم برای نصب و راه‌اندازی باربیک تاشو دیواری

نکته‌ای که به هنگام راه‌اندازی این باربیکیو باید به آن توجه داشته باشید این است که تا جای ممکن آن را به صورت دقیق بر روی دیوار نصب کنید .  دیواری که باربیکیو را به آن نصب می‌کنید باید استحکام مناسبی داشته باشد تا اینکه بتواند وزن باربیکیو را تحمل کند . اگر باربیکیو شما به صورت گاز سوز می‌باشد از نصب صحیح اتصالات اطمینان حاصل کنید .  برای اطمینان بیشتر با استفاده از محلول آب و صابون شیلنگ و اتصالات را تست کنید تا از نشت گاز جلوگیری کنید . اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از باربیکیو را ندارید سعی کنید آن را جدا کرده و در یک مکان سرپوشیده قرار دهید . در غیر این صورت از یک پوشش مناسب بر روی باربیکیو استفاده کنید .

 

باربیکیو برای تراس کوچک

به طور کلی باربیکیوهایی که برای مکان‌های کوچک در نظر گرفته می‌شوند به صورت تاشو و یا دیواری طراحی می‌شوند .  البته این امکان وجود دارد یکی از باربیکیوهای ایستاده و یا رومیزی نیز برای چنین مکان‌هایی استفاده شود .  برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها شما می‌توانید از باربیکیوهای مسافرتی برای تراس منزل خود استفاده کنید .  این منقل‌ها وزن بسیار پایینی دارند و جابجایی آنها بسیار آسان می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید این محصولات را در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید .

 

باربیکیو برای حیاط کوچک

اگر در نظر دارید یک بار بیکیو برای حیاط منزل خود تهیه کنید برای انجام این کار ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید .همچنین شما باید ابعاد فضای خود را به صورت دقیق مشخص کنید تا بتوانید محصولی را متناسب با نیازها و شرایط موجود خریداری کنید . باربیکیوهای ایستاده برای مکان‌های مانند حیاط بسیار مناسب می‌باشند . همچنین شما می‌توانید بر حسب نیاز و دسترسی به سوخت مورد نظر از باربیکیوهای گازی و یا ذغالی در محیط حیاط استفاده کنید .

 

باربیکیو با آجر نسوز

برای اینکه بتوانید یک کباب پز با کیفیت داشته باشید باید از مصالح و متریال‌های با کیفیت برای تولید آن استفاده کنید . برای ساخت باربیکیوهای ثابت از مصالحی مانند سیمان و آجر استفاده می‌شود . آجر نسوز از جمله متریال‌هایی است که می‌تواند برای ساخت یک باربیکیو با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد . برای ساخت باربیکیو با آجر نسوز می‌توانید از خاک نسوز نیز برای تهیه ملات استفاده کنید .  باربیکیوهای آجری معمولاً وزن نسبتاً بالایی دارند و به صورت ثابت مورد استفاده قرار می‌ گیرند .

 

باربیکیو برای مغازه

باربیکیوهایی که برای مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً از ابعاد بزرگ‌ تری بهره می‌ برند . ابعاد این محصولات با توجه به کاربرد و همچنین نیاز مشتریان طراحی می‌شود . در مکان‌هایی مانند رستوران و فست فود از انواع این باربیکیو ها استفاده می ‌شود . البته بهتر است برای خرید باربیکیو برای مکان های تجاری ابتدا در این رابطه با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

نتیجه گیری

در این مطلب تلاش کردیم شما را با انواع باربیکیو های تاشو و دیواری بیشتر آشنا کنیم . شما می توانید در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت وبلاگ سایت ویلا سازه مراجعه نمایید . همچنین جهت دریافت مشاوره برای خرید محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مقالات مرتبط با این موضوع:

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

معرفی انواع باربیکیو

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

راهنمای خرید انواع منقل مسافرتی

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید