باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع منقل مسافرتی و کاربردهای آن

کبابپزهای ویلاسازه قابل ارسال به سراسر کشور

منقل مسافرتی و کاربردها و مزایای آن

 

به دلیل مشغله زیاد و دغدغه های امروزی نیاز به مسافرت و ایجاد آرامش برای خانواده بیش تر احساس می شود، معمولاً در مسافرت ها افراد به دنبال تهیه  غذاهای ساده و راحت هستند که کباب محبوب ترین نوع غذا در مسافرت ها به شمار می رود. یکی از لوازم کباب کردن منقل است که انواع مختلفی دارد. ما در این نوشته قصد داریم به بیان انواع منقل مسافرتی و مزایای آن ها بپردازیم،  برای فهمیدن این اطلاعات کاربردی می توانید تا پایان، ما را همراهی کنید..باربیکیو های مجموعه ویلاسازه تهیه شده با بهترین متریال و بالاترین کیفیت رفاه و  آسایش شما را در پختن غذاهای کبابی ولذیذ برای شما آسان میکند .

شماره ثبت سفارشات و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان :09142244372

منقل کبابی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

کبابپزهای ویلاسازه همراه یا سینی و سایز بزرگ برای پخت و پز آسان

منقل مسافرتی و کاربرد های آن

از دیرباز تا کنون مردم با شیوه های مختلفی آتش روشن نموده اند و از آن برای پخت غذا استفاده کرده اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن وسایلی همچون منقل، کار برای بشر راحت تر شده است. منقل مسافرتی از منقل های پر کاربردی است که پخت غذا را راحت می کند. این منقل ها قابل حمل بوده و به راحتی می توان با استفاده از آن آتشی مناسب و ایمن برای پخت غذا ایجاد کرد. این نوع از منقل ها به دلیل جا به جای آسان، مناسب هر نوع سفر و کمپینگی می باشد؛ همچنین برای محیط خانه نیز کاربردی و خوب است. منقل مسافرتی انواع زیادی دارد که ما قصد داریم به مهم ترین آن ها بپردازیم. این منقل ها عبارتند از:

  • منقل مسافرتی تاشو

این منقل برای افرادی که به ابعاد منقل اهمیت می دهند مناسب است، زیرا به راحتی جمع و فضای کمی را در بر می گیرد. این منقل های مسافرتی تاشو هستند و معمولاً در کیسه های مخصوصی که مختص به خود هستند، در بازار وجود دارند و به همین دلیل به راحتی قابل استفاده و جا به جایی هستند.

  • منقل مسافرتی ایستاده

منقل مسافرتی ایستاده که به منقل های سه پایه ای معروف هستند، برای نگهداری و پخت غذا در ارتفاع کاربرد دارند که ارتفاع آن قابل تنظیم است و می توان آن را کم یا زیاد کرد. نکته مهمی که باید در این منقل مسافرتی ایستاده مورد توجه قرار گیرد، کیفیت و جنس پایه و زنجیر آویزان از آن می باشد که این ویژگی ها حائز اهمیت هستند.

کبابپز کابینت دار ویلاسازه جادار و جذاب

باربیکو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و سایز های متنوع

منقل مسافرتی ایستاده اتوماتیک

استفاده از منقل مسافرتی ایستاده اتوماتیک نسبت به دیگر منقل ها راحت تر است، زیرا دیگر نیازی به جمع آوری یا خرید زغال نیست و به وسیله امواج الکترومغناطیسی گوشت پخته و برای خوردن آماده می شود. برای پخت غذا در این روش به یک منبع گرمایی نیاز است که از طریق گرمای تابشی تامین  می‌شود؛ همچنین به دلیل خطراتی که ناشی از امواج الکترومغناطیسی  در این منقل وجود دارد، در ساخت این منقل مسافرتی از سرامیک به جای فلز استفاده شده است . استفاده از سرامیک موجب مقاوم بودن در برابر حرارت می شود، همچنین این منقل ها حرارت را به شیوه بسیار خوبی انتقال می دهند.

از مزایای این منقل مسافرتی ایستاده اتوماتیک به پخت یکنواخت غذا می توان اشاره نمود که موجب حفظ ویتامین و پروتئین های موجود در گوشت خواهد شد، این عمل به این صورت است که با ایجاد یک لایه روی کباب مانع از خارج شدن رطوبت از گوشت می شود و خواص گوشت در این نوع کباب کردن از بین   نمی‌رود. در این منقل امواج در یک نقطه متمرکز و حرارت را به شکل یک‌نواختی در کل منقل پخش می کند. از مزایای دیگر این منقل مسافرتی، حرارت بالا و زمان کم در پخت ماده غذایی می باشد و عدم نیاز به گردش هوا در این منقل وجود ندارد.

انواع منقل مسافرتی

منقل مسافرتی در ابعاد و طرح های مختلفی وجود دارد که ما در ادامه قصد داریم به بیان انوع آن ها بپردازیم. این منقل ها عبارتند از:

  • منقل مسافرتی سرخ پوستی

این مدل از منقل ها با تنظیم سطح ارتفاع کباب از زغال سبب تنظیم حرارت  می‌شود و گنجایش 15 عدد سیخ به وزن 5 کیلوگرم را دارد. این منقل به وسیله زنجیر و قلاب در انتهای منقل متصل می شود که جنس آن در برابر زنگ زدگی و خم شدن مقاوم می باشد.

  • منقل سفری چهارپایه

این نوع منقل مسافرتی به منظور پخت و پز انواع غذا ها، تهیه چای و گرم کردن غذا کاربرد دارد، همچنین این منقل دارای نگه دارنده برای نصب کتری می باشد و جنس آن فولادی بوده و تغییر رنگ پیدا نخواهد کرد.

  • منقل مسافرتی از نوع پازلی

این منقل از منقل های تاشو به شمار می رود. این منقل به راحتی باز و بسته  می‌شود و جنس آن از ورقه های آهنی روکش دار است که سبب مقاومت بالا در برابر حرارت و ماندگاری بیش تر این منقل ها می شود.

  • منقل سفری توری

این منقل سفری از جنس استیل است که قابل جدا شدن است و به راحتی تمیز  می‌شوند، معمولاً دارای کاورهای نگهدارنده هستند که  از جنس برزنت و ضد آب می باشند.

  • منقل مسافرت برقی

کباب کردن با منقل مسافرت برقی یکی از لذت بخش ترین روش های کباب کردن است. این منقل ها با برق کار می کنند و دارای ترموستات و فن می باشند. از مزایای منقل مسافرتی برقی می توان به تنظیم نمودن درجه حرارت منقل توسط فرد اشاره کرد همچنین این منقل ها دارای ضمانت از طرف تولید کننده نیز می‌ باشند.

منقل مسافرتی ارزان

برای خرید منقل مسافرتی ارزان باید ابتدا باید به نوع آن دقت نمود و سپس با توجه به نیاز، آن را انتخاب نمود. این منقل ها با قیمت مناسب انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که فرد خریدار با توجه به جنس آن و سایزی که به آن نیاز دارد، می تواند منقل مسافرتی ارزان خود را تهیه نماید.

باربیکیو و کبابپز های ویلاسازه مناسب فضای باز

باربیکیو کاملا مجهز ویلاسازه پلوپزدار وسایبان دار

سخن آخر

بنابراین می توان اشاره کرد که یکی از وسیله هایی که در مسافرت ها می تواند برای شما کاربردی باشد، منقل مسافرتی است. این منقل ها دارای ویژگی ها و مزایای متنوعی هستند. یکی از ویژگی های آن ها عدم اشغال فضای زیاد بوده و به همین خاطر به آن ها مسافرتی گفته می شود. در ضمن برای خرید این منقل ها نیز می بایست نکاتی را بدانید. با توجه به این موضوع در این مقاله سعی کردیم به معرفی این منقل ها و نکات موجود پیرامون آن ها بپردازیم.

مقالات مربوطه:

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

انتخاب باربیکیو ذغالی

راهنمای خرید باربیکیو گازی

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید