استند گل, وبلاگ ویلاسازه

انواع کاربرد های استند گل در دکوراسیون

استند قلبی دو رنگ تولید شده در ویلاسازه

کاربردهای استند گل در دکوراسیون خانه

یکی از نکاتی که باعث می شود تا استند گل در فضا به خوبی دیده شود، به کار بردن صحیح آن است. برای این که بتوانید این استندها را به درستی در فضا به کار ببرید لازم است تا کاربرد استند گل را بدانید. کاربرد هر استند گل با توجه به نوع و مدل آن مشخص می شود. به همین سبب می توان گفت که کاربرد و مدل استند گل با یکدیگر آمیخته بوده و باید همگام با هم بررسی بشود. با توجه به این نکته در ادامه مقاله به بررسی کاربرد این استندها متناسب با مدل متنوع در ویلاسازه را بررسی کنید .

جهت ثبت سفارش واطلاع از قیمت انواع استند گل با این شماره تماس بگیرید :09142244372

مناسب ترین قیمت و متنوع ترین جا گلدانی در ویلاسازه

جا گلدانی زیبا برای دکوراسیون منزل تولید ویلاسازه

انواع کاربرد استند گل

استندهای گل ‌و گیاه علاوه بر این که به زیبایی دکوراسیون می‌‌افزایند، برای رشد گیاهان نیز مناسب هستند. همچنین با توجه به کمبود فضا در خانه‌های امروزی استندهای گل برای جمع ‌و جور کردن گل‌ها بسیار خوب هستند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که استندها می‌ توانند از کثیف شدن زمین توسط گلدان‌ها جلوگیری کنند. به‌علاوه از استندها می ‌توان در باغ‌ نیز استفاده کرد و به زیبایی آن‌ افزود. این کار همچنین از آسیب دیدن گلدان‌ها در زمین باغ جلوگیری می‌کند. همچنین می‌شود از استندها استفاده‌های دیگری نیز کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم. به ‌طور کلی کاربرد استند گل فراوان است.

  • زیباسازی دکوراسیون داخلی

باید گفت این استندها علاوه بر اینکه مکان زیادی را اِشغال نمی‌کنند، باعث زیبایی فضای خانه نیز می‌شوند. شما می‌توانید استند را در اندازه و اَشکال مختلف تهیه کنید و گل‌های خود را روی آن قرار دهید. البته دقت داشته باشید که استند را متناسب با گلدان‌های خود خریداری کنید. به هنگام چیدن گلدان‌ها روی استند، آن‌هایی که بزرگ ‌تر و یا بلندتر هستند را پشت بقیه بگذارید و کوچک ‌ترها را روی قسمت جلویی قرار دهید. این کار باعث زیبایی بیشتر چینش گلدان‌ها می‌شود.

  • ایجاد فضای رشد برای گیاهان که آویزی هستند

از دیگر کاربرد استند گل ایجاد فضای رشد برای گیاهان آویزی است. گیاهان آویزی زیبایی خاصی به فضای خانه می‌بخشند و وجود آن‌ها باعث حس طراوت و زندگی می‌شود. همان‌ طور که از اسم این گیاهان نیز مشخص است باید آویز شوند ولی ممکن است بعضی از افراد این شرایط را که گیاه را آویز کنند، نداشته باشند. پس بهترین کار این است که استند تهیه کنند و گیاه آویزی را روی آن قرار دهند. این کار همچنین به رشد بهتر گیاهان نیز کمک می‌کند.

جا گلدانی تولید ویلاسازه

جا گلدانی چند طبقه زیبا شیک و کاربردی تولید ویلاسازه

  • تمیز‌نگه داشتن سطح زمین

آب دادن و رسیدگی به گلدان‌ها باعث کثیف شدن سطح زمین می‌شود. به‌علاوه پاک کردن این کثیفی‌ها از روی سطح زمین، فرش، پارکت و … کاری زمان‌بر و سخت است و حتی ممکن است دیگر پاک نشود. به همین دلیل استند یک وسیله مناسب برای رفع این مشکل است؛ چراکه از کثیف شدن زمین جلوگیری می‌کند.

  • فضای مناسب برای رشد گیاهان بزرگ

از دیگر کاربرد استند گل به وجود آوردن فضای رشد مناسب برای گیاهان بزرگ است؛ چراکه بعضی از گیاهان رشد زیادی دارند و به ‌سرعت بزرگ می‌شوند. رشد این گیاهان باعث گرفتن فضای زیادی می‌شود اما اگر از استند استفاده کنید این مشکل حل می‌شود؛ زیرا می‌توانید آن‌ها را روی استند بگذارید و اینگونه فضای اتاق شما نیز گرفته نمی‌شود.

  • دریافت نور بیشتر گیاهان

ممکن است شما از داشتن گل‌ و گیاه در منزل خود، خوشتان بیاید ولی به دلیل اینکه پنجره‌های شما بالا هستند، نتوانید از گیاه‌هان مراقبت کنید. خرید استند می‌تواند این مشکل را حل کند؛ چراکه با نزدیک‌ کردن گیاهان به پنجره باعث می‌شود به گل‌ها نور کافی برسد و آن‌ها بتوانند به خوبی رشد کنند.

انواع استند و کاربرد‌ آن ها

باید گفت استندها جنس‌های مختلفی دارند مانند چوبی یا فلزی که هر کدام با توجه به جنسشان، می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند. اگر علاقه دارید بیشتر درمورد کاربرد‌های استند‌ها بدانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید با ما تا انتها همراه باشید.

  • کاربرد‌های استند گل ارزان فلزی

استندهای فلزی، ظاهری جالب و مدرن‌تری دارند؛ از این رو با اکثر فضاها تناسب دارند به علاوه نسبت به سایر استند ‌ها هم کمی ارزان‌ تر هسند. دیگر کاربرد استند گل ارزان فلزی این است مقاومت بیشتری دارد و برای گلدان‌هایی که کمی سنگین هستند یک گزینه مناسب است. به‌طور خلاصه این استند‌ها یک وسیله مناسب، زیبا و مینیمال برای نگهداری گلدان‌ها هستند و همچنین به خانه نیز زیبایی می‌بخشند.

استند گل ویلاسازه در اندازه های متنوع

استند گل طرح قلبی با رنگ کوره ای تولید ویلاسازه

  • کاربرد استند چوبی

باید گفت وجود این استند‌ها در خانه حس طبیعت را القا می‌کنند و به خانه یک حالت زیبا و خوشایند می‌دهند. این موارد بخشی از کاربرد استند گل اتاق چوبی بود اما باید دقت داشته باشید استند چوبی به رنگ هر اتاقی نمی‌آید و فقط برای اتاق‌هایی که رنگ سفید دارند مناسب است.

مدل‌های مختلف استند گل و کاربرد‌های آن‌ها

مدل‌های مختلفی از استند وجود دارد که هر کدام اندازه و طرح ویژه‌ای دارند. این استندها با توجه به مدلشان برای فضاهای مختلفی استفاده می‌شوند. قبل از خرید استند باید به این نکته دقت کنید که متناسب با خانه و اندازه‌ گلدان‌هایتان چه استندی برای شما مفید است.

  • استند دیواری

همان‌طو که اشاره کردیم کاربرد استند گل دیواری برای خانه‌هایی است که فضای کمی دارند اما دوست دارند با گل و گیاه منزلشان را زیباتر کنند و از وجود آن‌ها لذت ببرند. این استندها روی دیوار نصب می‌شوند و فضای دیگری را بر روی زمین اِشغال نمی‌کنند‌؛ از این رو برای چنین خانه‌هایی مناسب هستند.

  • استند برای گیاهان آویزی

گل‌های آویزی به دلیل ویژگی که دارند برای محیط‌های مختلف مانند آشپزخانه، اتاق، پذیرایی و غیره مفید هستند اما گاهی اوقات امکان آویز کردن آ‌ن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل می‌شود از استند‌های مخصوص این گل‌ها استفاده کرد و آن ها را روی استند گذاشت و از وجودشان لذت برد.

  • استند چهارپایه

این مدل استند برای کنار تلویزیون، کنار مبل و … بسیار زیباست و جلوه خاصی به محیط می‌بخشد. به ‌علاوه شما می‌توانید انواع مختلفی از گلدان‌ها را روی آن بگذارید. مثلا می‌توانید گلدان‌هایی که برگ‌های بلندتری دارند روی سطح بالاتر آن قرار دهید و گلدان‌های کوچک را در طبقه‌های پایین بگذارید.

 

سخن آخر

جالب است بدانید که استند گل دارای انواع مختلفی بوده و در سبک های متنوعی تولید می شود. هر کدام از این مدل ها نیز با توجه به ویژگی های خود در موارد مشخصی به کار می رود. بدون شک بدون داشتن شناخت کافی از انواع مدل های استند گل نمی توان به کاربرد آن پی برد. علاوه بر این یک سری نکات تکمیلی نیز در راستای شناخت کاربرد استند گل وجود دارد. شناخت این نکات و توجه به آن ها باعث می شود تا بتوانید یک استند گل باکیفیت را انتخاب کنید.

استند گل متنوع در طرح های شیک

استند گل فلزی مدل 8 ضلعی ویلا سازه

مقالات مرتبط :

مزایای استند گل

نحوه ساخت استند گل

انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

 معرفی انواع استند گل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید